Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
22. sayfa BirinciBirinci ... 12202122

XL 650 V TRANSALP mi yoksa F 650 GS Enduro mu ????

    REKLAM ALANI
  1. #421
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    15 Mart 2012
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Transalp
    Transalp aldım.İyi ki de almışım diyorum.Geçen 34 derecede öğlen sıcağında çıktım yola.Saatlarce yol gittim.En ufak bir hararet sorunu olmadı.Fan bile açmadı motor.İnsanlar boşuna bu motorla Çin'e gitmiyo.Servisin söylediğine göre daha bi transalp'in motorunu sökmemişler.Arıza olmalı ki söksünler ama bu motor 100 binlerce km gidiyo yine de arıza yapmıyo.Servis konusunda da çok memnunum.Zincir dişli takımını sipariş verdik 2 gün sonra geldi.Yan yatırdık fren kolu kırıldı 2 günde geldi.Yol tutuşu , konfor mükemmel.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #422
    GaCCaLL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    KTM 1190-DR 350-Joyride 200-BMW R26-Jawa 250
    Alıntı erro adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    matematik bir miktar transalpten yana ama kalp BMW diyo nedense? elbette v strom arada güzel sıyrılıyo ama o da bahalı arkadaş...
    Seni BMW'ye çeken kapitalist düzenin Statü göstergesi yoksa 50 kere dedik yanaşma şase var diye Bak arkadaş yukarıda yazmış 34 derecede çıktım saatlerce yol gittim diye, hoş f650 ile de gidilir lakin titreşim var illaki ve bu arıza durumu cidden insanın moralini bozacak cinsten olabiliyor niyemi?
    F650gs dakar topiğinde uğur1000 abimizin bi listesi var 40 yahut50 bine gelmiş bi f650de nelerin değişmesi gerektiğine dair,
    Hoş Transalpte de vardır illaki ama kimse yazmadığı için bilemiyoruz haliyle,
    Sen bizim şu ermanla bi görüş bence...

    Alıntı NoMotorNoCry adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Transalp aldım.İyi ki de almışım diyorum.Geçen 34 derecede öğlen sıcağında çıktım yola.Saatlarce yol gittim.En ufak bir hararet sorunu olmadı.Fan bile açmadı motor.İnsanlar boşuna bu motorla Çin'e gitmiyo.Servisin söylediğine göre daha bi transalp'in motorunu sökmemişler.Arıza olmalı ki söksünler ama bu motor 100 binlerce km gidiyo yine de arıza yapmıyo.Servis konusunda da çok memnunum.Zincir dişli takımını sipariş verdik 2 gün sonra geldi.Yan yatırdık fren kolu kırıldı 2 günde geldi.Yol tutuşu , konfor mükemmel.
    erro ve buberk bunu beğendiler.
    ANGARAJ

  3. #423
    erro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2008
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    tracer 900
    Alıntı GaCCaLL adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Seni BMW'ye çeken kapitalist düzenin Statü göstergesi yoksa 50 kere dedik yanaşma şase var diye Bak arkadaş yukarıda yazmış 34 derecede çıktım saatlerce yol gittim diye, hoş f650 ile de gidilir lakin titreşim var illaki ve bu arıza durumu cidden insanın moralini bozacak cinsten olabiliyor niyemi?
    F650gs dakar topiğinde uğur1000 abimizin bi listesi var 40 yahut50 bine gelmiş bi f650de nelerin değişmesi gerektiğine dair,
    Hoş Transalpte de vardır illaki ama kimse yazmadığı için bilemiyoruz haliyle,
    Sen bizim şu ermanla bi görüş bence...
    hacı diyom ya mantık translap diyo ama ben kapitalist düzenin köpeği olmuş ruhuma söz geçiremiyom. bunun yanında estetik kaygılarım da ön planda..transalpe ağır diyolla moralimi bozuyolla
    buberk bunu beğendi.

  4. #424
    GaCCaLL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    KTM 1190-DR 350-Joyride 200-BMW R26-Jawa 250
    dur öleyse bi karşılaştırma yapalım şimdi yalnız sen bana hangi model transalpten ve 600 mü 650 mi 700 mü onu bi de hele?
    ANGARAJ

  5. #425
    erro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2008
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    tracer 900
    Alıntı GaCCaLL adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dur öleyse bi karşılaştırma yapalım şimdi yalnız sen bana hangi model transalpten ve 600 mü 650 mi 700 mü onu bi de hele?
    650 hacı...

  6. #426
    GaCCaLL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    KTM 1190-DR 350-Joyride 200-BMW R26-Jawa 250
    Şimdi Şöyle bi şey var elimize..
    2005-35000kmdeki transalp
    11500 Fiyat iyi,
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...77789611/detay

    Fiyat bomba modele göre...

    General information
    Model: Honda XL 650 L Transalp
    Year: 2006
    Category: Enduro / offroad
    Rating: 76.6 out of 100. Show full rating and compare with other bikes
    Engine and transmission
    Displacement: 647.00 ccm (39.48 cubic inches)
    Engine type: V2, four-stroke
    Power: 52.29 HP (38.2 kW)) @ 7500 RPM
    Torque: 55.00 Nm (5.6 kgf-m or 40.6 ft.lbs) @ 5500 RPM
    Compression: 9.2:1
    Bore x stroke: 79.0 x 66.0 mm (3.1 x 2.6 inches)
    Valves per cylinder: 3
    Fuel system: Carburettor. 34mm slant-type CV-type carburettor x 2
    Fuel control: SOHC
    Ignition: Digital transistorised with electronic advance
    Cooling system: Liquid
    Gearbox: 5-speed
    Transmission type,
    final drive: Chain
    Chassis, suspension, brakes and wheels
    Trail: 108 mm (4.3 inches)
    Front brakes: Single disc
    Rear brakes: Expanding brake (drum brake)
    Physical measures and capacities
    Dry weight: 191.0 kg (421.1 pounds)
    Power/weight ratio: 0.2738 HP/kg
    Seat height: 843 mm (33.2 inches) If adjustable, lowest setting.
    Ground clearance: 192 mm (7.6 inches)
    Wheelbase: 1,505 mm (59.3 inches)
    Fuel capacity: 19.00 litres (5.02 gallons)

    gelelim F650 ye
    2006-F650
    39000 kmde
    ve 13750

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...94968234/detay



    General information
    Model: BMW F 650 GS
    Year: 2006
    Category: Enduro / offroad
    Rating: 70.3 out of 100. Show full rating and compare with other bikes
    Engine and transmission
    Displacement: 652.00 ccm (39.79 cubic inches)
    Engine type: Twin, four-stroke
    Power: 49.61 HP (36.2 kW)) @ 6500 RPM
    Torque: 60.00 Nm (6.1 kgf-m or 44.3 ft.lbs) @ 4800 RPM
    Top speed: 170.0 km/h (105.6 mph)
    Compression: 11.5:1
    Bore x stroke: 100.0 x 83.0 mm (3.9 x 3.3 inches)
    Fuel system: Injection. Electronic intake pipe injection / BMW engine management, dual ignition
    Cooling system: Liquid
    Gearbox: 5-speed
    Transmission type,
    final drive: Chain
    Clutch: Multiple-disc clutch in oil bath, mechanically operated
    Fuel consumption: 3.20 litres/100 km (31.3 km/l or 73.51 mpg)
    Greenhouse gases: 74.2 CO2 g/km. (CO2 - Carbon dioxide emission)
    Chassis, suspension, brakes and wheels
    Frame type: Bridge-type steel section frame with bolted-on rear section
    Rake (fork angle): 29.2°
    Trail: 113 mm (4.5 inches)
    Front suspension: Telescopic fork, stanchion diameter 41 mm, fork stabiliser
    Front suspension travel: 41 mm (1.6 inches)
    Rear suspension: Box-section steel section dual swing arm, central spring strut action via lever system, spring pre-load hydraulically adjustable to continuously variable levels by means of handwheel, rebound damping adjustable
    Rear suspension travel: 220 mm (8.7 inches)
    Front tyre dimensions: 100/90-S19
    Rear tyre dimensions: 130/80-S17
    Front brakes: Double disc
    Front brakes diameter: 300 mm (11.8 inches)
    Rear brakes: Single disc
    Rear brakes diameter: 240 mm (9.4 inches)
    Physical measures and capacities
    Dry weight: 175.4 kg (386.7 pounds)
    Weight incl. oil, gas, etc: 192.0 kg (423.3 pounds)
    Power/weight ratio: 0.2828 HP/kg
    Seat height: 780 mm (30.7 inches) If adjustable, lowest setting.
    Overall height: 1,265 mm (49.8 inches)
    Overall length: 2,175 mm (85.6 inches)
    Overall width: 910 mm (35.8 inches)
    Wheelbase: 1,479 mm (58.2 inches)
    Fuel capacity: 17.30 litres (4.57 gallons)

    F650:49.61 hp
    Transalp:52.29HP

    F650:60.00 Nm @4800Rpm
    Transalp:55.00Nm Tork @5500rpm

    F650:Kuru Ağırlığı 174,4 Yağ ve yakıtla beraber 192kg
    Transalp:Kuru ağırlık 191kg bunda 19 litre depo var

    Şunlarda ufak anekdotlar,
    Birinin beygiri yüksekken diğerinin torku gayet iyi
    Transalp de 20kg fark var aralarında ama abartılacak bi rakam gibi gelmedi bana bu...

    fiyat açısından da honda daha iyi gibi..
    erro bunu beğendi.
    ANGARAJ

  7. #427
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Ya olum bi yörüyün gidin, siz motor neyim alamazsınız... Yok mantık, yok kalp, yok Carl Marx...

    Kararını vercen alıcan Erhan, yoksa gece rüyalarına kadar girer bak bunlar... 2si de iyi motor sonuçta, hangisi daha iyi diye suyunu çıkarmanın anlamı yok bence. Üstelik 2 motorun da bilinmeyen bir durumu/özelliği de yok. Daha araştırmaktan ziyade karar vermelisin bence.
    #sürenadam

  8. #428
    Fanatik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Eylül 2005
    Şehir
    İstanbul-Kadıköy
    Motosikleti
    Triumph Tiger 1050
    Bu makinelerin ikisi de bence çok güzel. Bir çok kişiden fikir almaya kalkarsan kafan karışır, yok başka motor önerenler; yok onun şu artısı varken öbürünün bu eksisi vs. Hiç bunlara girme bence bütçen yetiyorsa eğer geç karşısına bu iki motorun hangisi yüzüne daha çok güldüyse hangisine gönlün daha çok aktı ise o motosikleti al. İşte en iyi motosiklet o; en iyi karar verilmiş karar..
    SEVGİ EYLEM GEREKTİRİR…

  9. #429
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    15 Mart 2012
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Transalp
    Hala daha ikisi de aynı motor diyenler var.Anlamak mümkün değil.Bu motorlardan biri titreşimli , diğeri neredeyse sıfır titreşimli bi motor.Titreşim nedir biliyo musunuz?Adamın canına okur , gittiğin yolu işkenceye çevirir.Titreşim bi motor için büyük ayıp.Bu devirde Çinlilerden başka titreşimli motor kaldı mı?Pardon bi tane kaldı o da bmw f650.Hadi titreşimi geçtik servis konusuna gelelim.Birinin servis saati euro ile diğerinin servisini istersen kendin yap.Yağını bujisini , hava filtresini kendin değiştir.Servis , yedek parça konusunda honda'nın bariz üstünlüğü var.Hadi servis konusunu da geçtik kronik problemlere bakalım.Birinin bir sürü masraf çıkarma ihtimali var , diğerinin bilnen hiç bir kronik sorunu yok.Yağını suyunu koy 100 binlerce km git.Sırf BMW'ye biniyorum diyebilmek için bir sürü sıkıntıya katlanmaya hiç gerek yok.

  10. #430
    GaCCaLL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    KTM 1190-DR 350-Joyride 200-BMW R26-Jawa 250
    Alıntı NoMotorNoCry adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hala daha ikisi de aynı motor diyenler var.Anlamak mümkün değil.Bu motorlardan biri titreşimli , diğeri neredeyse sıfır titreşimli bi motor.Titreşim nedir biliyo musunuz?Adamın canına okur , gittiğin yolu işkenceye çevirir.Titreşim bi motor için büyük ayıp.Bu devirde Çinlilerden başka titreşimli motor kaldı mı?Pardon bi tane kaldı o da bmw f650.Hadi titreşimi geçtik servis konusuna gelelim.Birinin servis saati euro ile diğerinin servisini istersen kendin yap.Yağını bujisini , hava filtresini kendin değiştir.Servis , yedek parça konusunda honda'nın bariz üstünlüğü var.Hadi servis konusunu da geçtik kronik problemlere bakalım.Birinin bir sürü masraf çıkarma ihtimali var , diğerinin bilnen hiç bir kronik sorunu yok.Yağını suyunu koy 100 binlerce km git.Sırf BMW'ye biniyorum diyebilmek için bir sürü sıkıntıya katlanmaya hiç gerek yok.
    Bazı yerlerde katılıyorum lakin yerden yere de vurmak biraz abartı olur...
    Tamam Bende BMW kullanıcısıyım fakat soranlara söylediğim ilk cümle git Transalp al hiç uğraşma varsın 1lt fazla yaksın en azından sorunsuz motor...
    ANGARAJ

  11. #431
    Bora_s - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Temmuz 2012
    Onu bunu bilmemde, yeni kasası için herşeyimi verirdim..


  12. #432
    94CanRR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mart 2012
    Şehir
    İstanbul / Suadiye
    Motosikleti
    Honda cbr 250r
    İkiside güzel motorlar.Babamın 2005- 2008 yılları arasında f650 gs i vardı.Arkadaşının da transalp 650 si vardı.Hep birlikte gezerlerdi ben ve babamın arkadaşının oğlu da artçı olarak katılırdık onlara.Bazen transalp in arkasına otururdum.Evet titreşim yok gerçekten BMW de o sıkıntı fakat babamın arkadaşı da babam da çift bujili bmw nin daha hızlı olduğunu söylerdi.Bir de Transalp de abs yoktu kitliyordu baya Bmw o açıdan çok rahatdı bmw nin elcik ısıtması vardı belki transalp dede vardır hatırlamıyorum şimdi.Transalp daha konforlu sorunsuz ama daha hantal bi motor Bmw ise daha kıvrak ve seri olduğunu düşünürlerdi.İkisini de kullanmadım onların yalancısıyım.Bu arada babamın arkadaşı da f800 gs e geçti transalpden sonra.Sonuç olarak ikiside güzel ama uzun yol için Honda daha mantıklı tabi ama bozuk arazide daha kıvrak olan Bmw öne çıkar benim fikrim.
    ''Uçmayı seviyorsan, düşmeyi de bileceksin. Korkarak yaşıyorsan, yalnızca hayatı seyredersin.'' #99 JL

  13. #433
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    Bir sonuca galiba varılamamış

  14. #434

    Üyelik
    03 Haziran 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW Moto Guzzi CRF Vespa Activa Kymco
    Bu iki motorun sonucu yok. Konunun tamamını gözden geçirdim. Tamam transalp ten fazla ama Bmw de aslında burada abartıldığı kadar vibrasyon yok örneğin 250 KM gidip indiğinizde vibrasyondan şikayet etmezsiniz. Ben yine TA derim o ayrı ama bmw nin vibrasyonunu o kadarda abartmamak lazım


22. sayfa BirinciBirinci ... 12202122

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler