1.71 lik bir adama yardım lütfen...
Reklamlar
-
OOOO harika olmuş Vallahi... Süper yorumlar gelmiş Tekrar okuma zahmetine katlanıp yorum yapma inceliğini gösteren tüm ikiteker sever arkadaşlarıma çok ama çok teşekkür ediyorum. İşte budur... Biliyorum ki teknik olarak yana düşmekte olan 150 kiloluk motosikleti de ne kadar güçlü olursanız olun tutamazsınız. Benim derdim capoyu kullanamamak değil sadece bu cüssedeki bir aletin artı dezavantajlarından ne kadar etkilenirim onu öğrenebilmek. Zaten düşürdüğümde müdahele bile etmem. Özetle şudur: Malumdur ki Türkiye koşulları için en avantajlı olan endurodur ve ne tesadüftür ki ben de bir enduroseverim. Sahibinden com da bir arkadaş yazmış; Capoyu bir heves aldım ama kullanamadım diye. İşte beni tedirgin eden bu. Motosiklet aşığı insanların kendim dahil, çabucak hevese kapıldıklarını ve bu hevesin peşine gözünü kapatıp gittiklerini iyi biliyorum. Hevese kapılıp hata yapacak yaşta ve ekonomik durumda değilim. E almışken de hem güçlü olsun, hem sağlam olsun, hem uygun olsun diye kastırmamın sebebi de bundandır. Şimdi e sen de peri padişahının kızını istiyorsun diyenler çıkabilir ama eminim ki beni çok iyi anlayan arkadaşlarım olacaktır. Son olarak şudur ki açıkçası caponord ve GS 1150 arasında kalmış bir insanım. Ama ikisi de bana yok kardeşim sana verilecek kızımız yok derlerse ne yapalım biz de haddimizi bilip daha mütevazı olanlara bakarız:( Saygılarımla...
Reklamlar
-
Capanord’da ve diger baska modellerde, motordan motora sele yuksekligi degisebilir. Capanord’a ozellikle degistigini biliyorum, yani belli limitler icerisinde sele boyunu ayarliyabiliyorsunuz. Ben alcak seleli bir tanesine bindim ve gayet de rahat ayaklarim yere degdi, boyum 1.74 olmasina ragmen. Ileri geri de yapabiliyordum. O yuzden her baktiginiz motor farkli olabilir, ona dikkat etmeye ozen gosterin derim.
-
XTZ 750 Kullanan biri yok mu arkadaşlar, sahibinden.com da 5.000 tl ye 97 model var fiyat bana uygun geldi. Ne dersiniz? Bahsettiğim capo satılmış 1150 GS ler de 12.000 den aşağı yok. Bir de 9.900 e 2004 F 650 var... sapaladığımın ve çok dağıldığımın farkındayım bunun için özür diliyorum Ama bu iş dipsiz bir kuyu gibi...
-
Mersin İl Temsilcisi
buldum,
HORNET 900cc... ne 600 ne de 1000, hem naked, hem touring, ön cam yüksekliği güzel, güçlü, kaslı, motor bloğu yüksek, selesi alçak....
düşünün derim ;)
BEN BULDUM!!! :D
KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....
-
Merhaba,
Ben 200 cc' lik bir enduro motordan 650 cc' lik bir motora geçmiş ve boy olarak ta hemen hemen aynı ölçüde biri olarak görüşlerimiz paylaşmak isterim.
Bu güne kadar hep bir BMW F 650 motosiklet sahibi olmak istemiştim ve 3 hafta kadardır bu motorun sahibiyim çok şükür. Bu motoru almaya cesaret edene kadar 2 yıl ve toplamda 20-25.000 km. gibi bir yol tecrübesi yaptım (aslında bazen bu bile yeterli değil diye düşünüyorum). Boyum 1.70 kilom ise 65 bu ebatlarda biri f 650 nin ünzeinde yokmuş gibi duruyor ancak mont ve kaskımla falan motorun üzerini doldurabiliiyorum. İlk bir hafta hatta hala bazı zamanlarda motoru geri çekebilmek için üzerinden inmek zorunda kalıyorum. 250 cc üzeri motor kullanmamışsınız bunun şçyle bir dez avantajı olabilir gaz kolunu ayarsız açarsanız geriye doğru çok kasılıyorsunuz bu düşmenize neden olabilecek bir şey. Onun dışında yaşınızın vereceği olgunluk ve sakin kullnım şartlarını düşününce bu ihtimalin birazda olsa ortadan kalktığını düşünüyorum. 650 cc' lik bir motosiklet için fiziksel anlamda uygun olabilirsiniz ama şahsi fikrim 1000 cc ve üzeri motosikletler için biraz sıkıntı yaşanabilir. Motosiklet nasıl bir virüsse hep daha büyüğü ve kuvvetlisini istiyor insan ama yok insan cüssesine göre motora binmeli. İleri sürüş teknikleri eğitimlerinde hocalar çok büyük motorlarda kullandırıyorlar ama bu motorları bakın motor kullanmak sadece hareket ettirmekten ibaret değildir, sorun çıktığında hakim olabileceğiniz güçte bir motoru kullanmaktır doğru olan diye yapıyorlar bu işi. Benim f 650 nin boş ağırlığı 191 kg. Arkada eşim depoda benzin ve arka çanta ile birlikte 350 kg.' yi aşıyor. böyle bir ağırlığı 40 berygirlik bir kuvveti zaptedebilmek için daha çok km. ve kas gerekiyor bunu anladım. bu nedenle çok çok çok dikkatli olmaya çalışıyorum. Umarım faydalı olabilmişimdir.
GÖZÜ PEK MOTORCULAR VARDIR, BİRDE YAŞLI MOTORCULAR...
HEM GÖZÜ PEK HEMDE YAŞLI MOTORCU YOKTUR...
-
yürekçe adlı üyeden alıntı
buldum,
HORNET 900cc... ne 600 ne de 1000, hem naked, hem touring, ön cam yüksekliği güzel, güçlü, kaslı, motor bloğu yüksek, selesi alçak....
düşünün derim ;)
BEN BULDUM!!! :D
İyi bulmuşsunuz tebrik ediyorum ve teşekkür ediyorum. Aslında güzel motosiklet onu da inceledim Ama ben de bir honda alerjisi var nedense... Bunun Ankara efe motorla alakası da var tabiki.. Ama honda nın hiç bir modeli benim içimi kıpırdatmıyor.. Buluşunuz için teşekkür ederim
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:40 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:37 PM ----------
Sadık1453 adlı üyeden alıntı
Merhaba,
Ben 200 cc' lik bir enduro motordan 650 cc' lik bir motora geçmiş ve boy olarak ta hemen hemen aynı ölçüde biri olarak görüşlerimiz paylaşmak isterim.
Bu güne kadar hep bir BMW F 650 motosiklet sahibi olmak istemiştim ve 3 hafta kadardır bu motorun sahibiyim çok şükür. Bu motoru almaya cesaret edene kadar 2 yıl ve toplamda 20-25.000 km. gibi bir yol tecrübesi yaptım (aslında bazen bu bile yeterli değil diye düşünüyorum). Boyum 1.70 kilom ise 65 bu ebatlarda biri f 650 nin ünzeinde yokmuş gibi duruyor ancak mont ve kaskımla falan motorun üzerini doldurabiliiyorum. İlk bir hafta hatta hala bazı zamanlarda motoru geri çekebilmek için üzerinden inmek zorunda kalıyorum. 250 cc üzeri motor kullanmamışsınız bunun şçyle bir dez avantajı olabilir gaz kolunu ayarsız açarsanız geriye doğru çok kasılıyorsunuz bu düşmenize neden olabilecek bir şey. Onun dışında yaşınızın vereceği olgunluk ve sakin kullnım şartlarını düşününce bu ihtimalin birazda olsa ortadan kalktığını düşünüyorum. 650 cc' lik bir motosiklet için fiziksel anlamda uygun olabilirsiniz ama şahsi fikrim 1000 cc ve üzeri motosikletler için biraz sıkıntı yaşanabilir. Motosiklet nasıl bir virüsse hep daha büyüğü ve kuvvetlisini istiyor insan ama yok insan cüssesine göre motora binmeli. İleri sürüş teknikleri eğitimlerinde hocalar çok büyük motorlarda kullandırıyorlar ama bu motorları bakın motor kullanmak sadece hareket ettirmekten ibaret değildir, sorun çıktığında hakim olabileceğiniz güçte bir motoru kullanmaktır doğru olan diye yapıyorlar bu işi. Benim f 650 nin boş ağırlığı 191 kg. Arkada eşim depoda benzin ve arka çanta ile birlikte 350 kg.' yi aşıyor. böyle bir ağırlığı 40 berygirlik bir kuvveti zaptedebilmek için daha çok km. ve kas gerekiyor bunu anladım. bu nedenle çok çok çok dikkatli olmaya çalışıyorum. Umarım faydalı olabilmişimdir.
Yazdıklarınıza tamamen katılıyorum. Ne diyebilirim ki. Aslında benim istediğim tam da bu tip yorumlar birebir yaşanmış ve samimi tecrübeler. Zaten yazılan mesajdan az çok anlaşılıyor insanların bu işi ne kadar ciddiye aldığı. İnanın çok mutlu oluyorum insanların hiç bir beklentisi olmadan, üşenmeden, sıkılmadan hiç tanımadıkları bir adama yardım etme arzularını gördükçe. Çok teşekkür ediyorum.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:42 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:40 PM ----------
flying hellfish adlı üyeden alıntı
Capanord’da ve diger baska modellerde, motordan motora sele yuksekligi degisebilir. Capanord’a ozellikle degistigini biliyorum, yani belli limitler icerisinde sele boyunu ayarliyabiliyorsunuz. Ben alcak seleli bir tanesine bindim ve gayet de rahat ayaklarim yere degdi, boyum 1.74 olmasina ragmen. Ileri geri de yapabiliyordum. O yuzden her baktiginiz motor farkli olabilir, ona dikkat etmeye ozen gosterin derim.
Evet bu konuyu da araştırdım, hatta 444 sahibi Bora ustanın boyunun 1.70 in altında olduğunu ve capoyu en iyi kullanan insanlardan biri olduğunu duydum
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:44 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:42 PM ----------
coq adlı üyeden alıntı
Yol yapacaksaniz,niçin enduro bakiyorsunuz?
Turing sizin amaciniza daha uygun.
Hem de boy ile ilgili bir sorun yasamazsiniz.
Sanırım benim yapmak istediğim yol tarzına enduronun daha uygun olacağını düşündüğümden
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:47 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:44 PM ----------
savaskayan adlı üyeden alıntı
enduro motorlar içinde boy ve kilonuza uygun olanlardan biri de F650GS dir Arka amortisorü bir kaç saniyede alçaltıp yükseltebilirsiniz
Bütçeniz dahilinde bulmanız da mümkündür.
Teşekkür ederim. Düşündüğüm bir motosiklettir kendisi ama servisinin ve yedek parçasının çok pahalı olduğu ve tek silindir dezavantajlarının fazla olduğunu duyuyorum. şejir içi ve şehir dışı Karma kullanım için en ideal motosiklet belki ama. Alıp başımı bi avrupa yapayım denecek bir motosiklet değilmiş gibi geliyor sanki bana...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler