Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

KTM 640 sm - husky sm510 - Suzuki DRZ400sm

    REKLAM ALANI
  1. #1
    CBR700F - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Aralık 2006
    Şehir
    Italia
    Motosikleti
    Suzuki Marauder
    Öncelikle merhaba , böyle bir karşılaştıma yaparsak hangisinini hangi yönü ağır basar heryönüyle karşılaştırabilirmyiz elbet kullananlar çıkacaktır husqvarna pek ortalarda oaln bir marka değil fakat güzel bir italyan özellikle 2t 125 sm leri çok zevkli eğer supermoto (motard) konusunda bir seçenek yapmak istesek hangisini seçmek mantıklı olur ? ilk ikisi gerçektne ciddi makinalar tork vs bakımından bana kalırsa ama günlük kullanımda istanbul şartlarında hangisi daha mantıklı olur .
    Bu krallığın tacı kask , tahtıda motordur.
    "htmetin"


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    10 Eylül 2007
    Şehir
    İzmir,Bornova / Berlin,Schöneberg
    Motosikleti
    06" Honda Cbr 125 R(Satıldı) / BekleniyoRR :)
    tabikide Ktm
    [B]My life Starts after 12.500Rpm :bounce:[/B]

  3. #3

    Üyelik
    30 Ekim 2006
    Husky oldukça özellikli bir seçim olur. Bildiğim kadarı ile bu markayı dünyada BMW bünyesine kattı. Dolayısı ile bir yaygınlık sorunu kalmayacaktır. Ancak bugün dersen, servis ve yedekparça problemi çeker misin bakmak lazım. Husaberg deseydin mesela, KTM ile aynı yedek parçaları kullandığından bu konuda şüphe etmene gerek kalmazdı. DRZ'ye gelirsen oldukça başarılı ve verimli bir model. Yarış başarıları kendi segmentinde çoğu kez KTM'in bile önünde.

    AMA...
    KTM640SM sınıfının tartışmasız lideri

  4. #4
    CBR700F - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Aralık 2006
    Şehir
    Italia
    Motosikleti
    Suzuki Marauder
    Alıntı okantezer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Husky oldukça özellikli bir seçim olur. Bildiğim kadarı ile bu markayı dünyada BMW bünyesine kattı. Dolayısı ile bir yaygınlık sorunu kalmayacaktır. Ancak bugün dersen, servis ve yedekparça problemi çeker misin bakmak lazım. Husaberg deseydin mesela, KTM ile aynı yedek parçaları kullandığından bu konuda şüphe etmene gerek kalmazdı. DRZ'ye gelirsen oldukça başarılı ve verimli bir model. Yarış başarıları kendi segmentinde çoğu kez KTM'in bile önünde.

    AMA...
    KTM640SM sınıfının tartışmasız lideri
    Güzel açıklama için teşekkür ederim . Aydınlatıcı oldu benim için.
    Bu krallığın tacı kask , tahtıda motordur.
    "htmetin"

  5. #5
    KUVVETMİRA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Temmuz 2008
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    xt 600
    ktm için duyduklarım şu yönde;
    ktm sınıfının en hafifi, arazi performansı fevkalade ama titreşimi çok fazla ve asfaltta daha sık kullanacaklar için ideal makine olmayabilir. düzenli bakım aralıkları 600'lük diger endurolardan daha sık.
    ben drz'yi seçerdim.
    "laubalilikten hoşlanmam, ciddiyeti severim, disipline hayranım!.."

  6. #6
    bur-k@ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2006
    Şehir
    izmir-ankara- kısa süre istanbul :)
    Motosikleti
    cbr 125 pert oldu :(
    ktm nin süpermotosu çok güzel serviste inceledim aksesuar olarakta çok seçenek var ktm de ;)
    ÖĞRENMEDEN,ÇALIŞMADAN,YORULMADAN,RAHAT YAŞAMANIN YOLLARINI ARAMAYI ALIŞKANLIK HALİNE GETİREN MİLLETLER;ÖNCE HAYSİYETLERİNİ, SONRA HÜRRİYETLERİNİ,SONRA İSTİKLALLERİNİ,KAYBETMEYE MAHKUMDURLAR. K.ATATÜRK

  7. #7
    CBR700F - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Aralık 2006
    Şehir
    Italia
    Motosikleti
    Suzuki Marauder
    güncell....
    Bu krallığın tacı kask , tahtıda motordur.
    "htmetin"

  8. #8

    Üyelik
    18 Şubat 2009
    Şehir
    Kamboçya
    Motosikleti
    transalp yavrusu
    bütçe meselesi
    İnsan olmak yetmez, yetmiyor zaten süpermen olmak lazım bazen..

  9. #9
    CBR700F - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Aralık 2006
    Şehir
    Italia
    Motosikleti
    Suzuki Marauder
    bütcem 3ünede yetiyor ktm in sıfırını alamıyorum okadar
    Bu krallığın tacı kask , tahtıda motordur.
    "htmetin"

  10. #10

    Üyelik
    30 Ekim 2006
    KTM LC4 motorun servis aralıkları 600lük diğer makinalardan çok daha sık değildir yanlış olmasın... Sadece KTM kullanıcısının ilgisini sever ;)

  11. #11

    Üyelik
    25 Ağustos 2009
    kesınlıkle drz 400 sm...

  12. #12
    yamahasülo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Nisan 2008
    Şehir
    tekirdağ ÇORLU
    Motosikleti
    ford fokus
    lütfen sel topipği açalım rica ediyorum ben bilmiyorum açmasını
    mobilyette + panter 105+ asya motor150 +yamaha YBR125 opel astra ford fokus inşallah cbr 250 yamahasülo

  13. #13
    CBR700F - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Aralık 2006
    Şehir
    Italia
    Motosikleti
    Suzuki Marauder
    Alıntı cros adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kesınlıkle drz 400 sm...
    neden peki ? bu motorun kullanıcısımısın ?


    şu an yurtdışındayım husqvarna 125 sm alıyorum 1 aya kadar bir senelik olacağı için 2.el alacağım , nelerine dikkat edeyim alırken ?? husky kullanıcısı varsa sevinirim.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:39 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:37 PM ----------

    Guncelll yokmu bir bileni bu aletin.
    Bu krallığın tacı kask , tahtıda motordur.
    "htmetin"

  14. #14
    Hakki - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Kasım 2005
    Motosikleti
    var
    şöyle diyeyim;
    husqvarna sm610 ile drz400 aynı klasmanda diyebiliriz (güç olarak değil. kullanım olarak).
    husqvarna sm510 daha serttir. daha performanslı kullanıma yoneliktir. benzin deposu küçüktür.

    şehir içi devamlı gazlamadan gidecem dersen kesinlikle drz400 sm610 veya lc4-640.

    ama gazlamak bende hastalık arazide krossların gittigine benzer şekilde durmadan gazlayacam dersen sm510. kesmezse; yamaha ktm husqvarna 450cc'ler. ki bunları cadde için asla tavsiye etmem. 450'ler tam anlamıyla yarış makineleridir diyebilriz.

    husqvarna 125cc hakkında bir bilgim yok.

  15. #15
    CBR700F - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Aralık 2006
    Şehir
    Italia
    Motosikleti
    Suzuki Marauder
    Alıntı Nemrut adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    şöyle diyeyim;
    husqvarna sm610 ile drz400 aynı klasmanda diyebiliriz (güç olarak değil. kullanım olarak).
    husqvarna sm510 daha serttir. daha performanslı kullanıma yoneliktir. benzin deposu küçüktür.

    şehir içi devamlı gazlamadan gidecem dersen kesinlikle drz400 sm610 veya lc4-640.

    ama gazlamak bende hastalık arazide krossların gittigine benzer şekilde durmadan gazlayacam dersen sm510. kesmezse; yamaha ktm husqvarna 450cc'ler. ki bunları cadde için asla tavsiye etmem. 450'ler tam anlamıyla yarış makineleridir diyebilriz.

    husqvarna 125cc hakkında bir bilgim yok.

    Cevap için teşekkür ederim , bana ilk seçenektekiler uyuyor husky 610 a kayıyor o zaman çünkü gazlamak değil gucu hissetmek ve emin gitmek istiyorum ve depo vs ilede uğraşma kistemiyorum fazla. gerektiğindede special gucu kullanmak . Şehir içi kullanımda günlük yaz kış en uygun hangisi olur hangi marka beni uğraştırmaz (ki bunların hiçbirinin beni servis dışında yormaması lazım hepsi kaliteli makineler ama yinede bilenden bilgi ayrı)
    Şimdilik husqvarna memleketindeyim 1 seneliğine bir sm125 e binmeyi istiyorum hiç fena bir makine değil 2 zamanlı olduğu için çokta hoşuma gidiyor. yanlız teknik ve kullanım hakkında bilgi lazım olmadı gidip satan tükkanla konuşucam almadan önce ne dir ne değildir diye . Umarım hayırlı bir iş yapmış olurum
    Bu krallığın tacı kask , tahtıda motordur.
    "htmetin"

  16. #16
    Jubaa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Kasım 2008
    Şehir
    Amerika,CA
    Eger sehir icinde kullanicaksan DRZ 400 derim digerleri sadece sehir ici icin biraz fazla ve seni yorar husqvarna,husaberg,KTM daha exstrem makinalar sadece sehir ici kullanim icin ben uygun olduklarini dusunmuyorum.



    DRZ kagit ustunde 40 kusur beygir yere 32 beygir falan verir buda sehir icinde yeterli ama arazide ve pistte kullanilcak bi makina degil performans acisindan.Yani drz yaris icin iyi kotu ama sehir ici yani cadde icin birebir bi motor.Sadece dis gorunusu kotu onuda kendin degistirebilirsin.Motor sana ilerde ufak gelmeye basladiginda da drz yi cesitli modifiyelerle 40-41 beygir yere vericek sekilde modifiye edebilirsin jet kit,39luk karburator,perf egzost,3x3 mod gibi seyler.



    Diger makinalara kotu demiyorum tam tersine biri bana piste cikarken hangisi dese sm510 tercihim olur bu 3u arasindan 640 biraz daha agir ve hantal back it in hareketi gibi supermotonun imzasi olan bi harekette seni zorlar ki bu hareket virajlari zaman kaybi yasamadan almani saglar.640 biraz daha enduro gibi geliyo bana cussesinden dolayi.

    Drz bana ufak gelir arada bi ben gidip sapiticam dersen de tercihin 510 olsun o zmn hem hafif hem guclu hemde sehir icinde de kullanilabilirligi var biraz zor olur bu kada guclu bi makinayla ama olur yine de.

    Yardim etmisimdir umarim.
    We are many...

  17. #17
    Moderatör Lucas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Haziran 2006
    Şehir
    Yalova
    Konu hakkında pek fazla bilgim olmamasına rağmen sanki DRZ daha mantıklı gibi geliyor her yol şartında kullanabilmek açısından.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:39 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:38 AM ----------

    Hadi ordan Lukaz
    Legends may sLeep.. But they never diE..!

  18. #18
    polo34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2006
    Şehir
    istanbul-beşiktaş
    Motosikleti
    RKS Cruiser 250
    Alıntı Jubaa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    basladiginda da drz yi cesitli modifiyelerle 40-41 beygir yere vericek sekilde modifiye edebilirsin jet kit,39luk karburator,perf egzost,3x3 mod gibi seyler.
    karbüratör jet kit için birşeyler yazabilirmisin acaba? %10 luk bir güç artışında sence yakıt ne kadar değişir, takması kolaymıdır, motorun ayarları bozulacak mı? kaş yapayım derken göz çıkarmayalım, benim motor içinde ebay de var, 50 dolara satıyorlar, merak ediyorum ...

  19. #19
    CBR700F - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Aralık 2006
    Şehir
    Italia
    Motosikleti
    Suzuki Marauder
    jetkit benim bildiğim kadarıyla sadece piston tabiki motorun ayarlarıda değişiyor 2 zamanlıda jetkit iyi güç verebilir ama drz de ne derece olur bilinmez ama ben orjinalini bozmadan kullanmak istiyorum . tr şartlarında drz çoook pahalı special şaseli bir alet almak varken suzuki yi tercih etmek kafamı yoruyor çünkü fiyatları çok yakın birbirlerine max 4 bin lira fark var drz nin sıfıryla husy nin ktm in 2.eli aynı neredeyse :S neyse şimdilik şu aavrupa ehliyetini aliym 125lik sm ile biraz gazliyim husqvarna kalitesini görelim zaten ondan sonra belli olur herhalde 2. supermoto turkiye şartlarına uygunundan.

    cevaplar için teşekkür ederim ama hala 2 zamanlı 125 lik husky için yardım bekliyorum . :D
    Bu krallığın tacı kask , tahtıda motordur.
    "htmetin"

  20. #20
    sllnbs.okn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Kasım 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    xmax 2014
    arkadaslar hazır konu aılmış ararken buldum husky 510sm yakıt konusu nedir? bu makina la lt yakar.
    buraxdj bunu beğendi.


1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler