Hondaa :D Hayallerimin Motoru
İkisinin üzerinde gazlamdan karar verilmez sen öneriyi falan bırak bul bi yerlerden sür öyle karar ver bence..
cbf6oo'ün bu hali daha hoş fikrimce ;
hemen hemen aynı zaten.. ama fazer 1 adım önde..
AYNI DİLİ KONUŞANLAR DEĞİL,AYNI DUYGULARI PAYLAŞANLAR ANLAŞIR
Tercihim fazerden yana olurdu. Nedenine gelince
Daha çok tercih edilen bir model, bu yüzden alırkende satarken de fazla uğraştırmaz. Diğer unsur ise görünüş. Tercih meselesi olsada, fazer daha hoş gözüküyor göze. Güç olarak değerlendirme yapmaya gerek bile yok, zira yarışlara katılmayacağımız için ve profesyonel sürücüler olmadığımız için 3-5 beygir pekte önemli değil.
Legends may sLeep.. But they never diE..!
3-5 değil fark 20 beygir ama... yiğidi öldür hakkını yeme, fz6 yla cbf 1000 kıyaslasak hadi neyse de cbf 600 rakibi değil
Kalbi olan tek kız Kupa kızıdır
başka yorum yok mu?
SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA
xj 6 alırdım sıfırı 16500 lira
konunun dışına saptım kızma
fazer diyorum ben.ama xj6 diversion'a da bir bakın isterseniz.
(K)aza (A)nında (S)eni (K)orur.
fazerin yedek parça fiyatları cbf 600 den daha ucuz ayrıca fazer 98 hp s2 ler 78 ama ha bide fazerin artçısı cbf600 ün artçısına göre daha şanssız inanın uzun yolculukta artçı rahatsız oluyor tabiki bu olayları aşmak için fazer s2 de artçı ayaklıkları aşağıya aldı bence fazer derim daha ayrıntılı bilgi için fazer türkiye ve cbf türkiye sitelerine bakabilirsin. kolay gelsin...
ÖĞRENMEDEN,ÇALIŞMADAN,YORULMADAN,RAHAT YAŞAMANIN YOLLARINI ARAMAYI ALIŞKANLIK HALİNE GETİREN MİLLETLER;ÖNCE HAYSİYETLERİNİ, SONRA HÜRRİYETLERİNİ,SONRA İSTİKLALLERİNİ,KAYBETMEYE MAHKUMDURLAR. K.ATATÜRK
Artçı konforu benim için çok önemli.. O halde CBF600 +1 derken 2.el piyasada Fazer yönünde +1 derim.
SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA
eğer fazeri eski kasa ABS ya da S2 ABS olarak almayacaksanız, CBF600ü öneririm
touring amaçlı alsam ikisinide almazdım. ama fazeri tercih ettim
Konfor olarak cbf 600 daha iyi deniyor.Hız ve görünüş fazerda.Uzun yolculuklara 2 kişi seyahat edicekseniz cbf 600 başlıca tercihiniz olmalı ama ben olsam fazer alırım görünüşü daha alımlı
lezzet gider,mesuliyet kalır...
kendi motoruma artçı olarak bindim 20 km yi zor geldim. fazerda artçı olmayı tavsiye etmiyorum kimseye
Kalbi olan tek kız Kupa kızıdır
Daha fazla yorum, lütfen...
SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA
Selçuk merhaba,
beni hatırlamışsındır, 3 ay gv250 topiğinde takılıp sonrasında cbf150 almıştım.
Bende şimdi değiştirmeyi düşünüyorum ve araştırmalarımın sonunda cbf600 de karar kıldım.
Önceleri fazer, xj6, er6-f hatta enduro bile düşünmüştüm...
Tamam fazer kesinlikle daha güzel ve hızlı ama ABS (fazer de standart değil) ve artçı konforu benim için daha önemli.
Bu nedenle CBF600 kesinlikle seçimim olacak.
CBF150'i satıyorum şimdi, bakalım umarım bu sezon bitmeden 600'üme kavuşmuş olurum.
Sana da bol şanslar. Selamlar
Alper
Alper merhaba, elbette hatırladım hatırlamaz mıyım? CBF600 çok güzel seri bir makina. AMa ben seçimimi V-Strom dan yana kullanmaya karar verdim. Uzun uzun düşündüm. Fazer, CBF600,CBF1000, V-Storm, Transalp, Aprillia Pegaso 650, BMW F650 GS gittim geldim.
Sonuç olarak 3 aylık çalışmalarım;
Fazer; Dehşet bir motor. Müthiş. Performans delisi. Al, bin, uç. 2.eli çok canlı. Hemen al ve sat. Ama yolculuklarda 60 km yi geçme. Uzun seyahatlere (400-500KM) gitmez gibi geldi. Artçı konforu eksi. İki büklüm bel ve bacak ile eşim olmaz dedi. Ayak pegleri yanlış. Kemikli vites geçişleri var. Sert arka fren ve kilitlenmeler. Ama S2 lerde bu olay çözülmüş. Lakin en az S1 lerden 2000 YTL pahalı.
CBF600; Uysal bir aslan. Konfor sahibi. Güçlü, atak,seri. Sessiz lakin hırçın. Artçı 10 numara rahat. Ama cadde motoru olması ile ; seri hızlı olması ile sert amörtisörleri var.
Düşük 2.eli. Fazla yakıt tüketimi, 2.eli fazer kadar hareketli olmaması. Off-Road'u hiç düşünme.
CBF1000; Ne çekiş. 90 NM. Sırf bu çekişi tüm kemiklerde hissetmek için insan bu parayı bu motora verebilir. Motosikletlerin amiral gemisi. Muhteşem denge, ivmelenme. 115HP ve 90NM tork. 10 numara bir karizmatik motosilet. Ancak alırsın ve binersin, binersin, binersin, binersin, satamazsın. 2.eli ölü deniz gibi. Nikah kıyar ve bu amiral gemisi ile hayatımın sonuna kadar gezerim dersen bence bu rakama değer.
Transalp; Muhteşem bir motor, gerçekten bir efsane, arıza mı o da ne! Bin gez, gez, gez, gez, gez. Off-ROAD muhteşem istersen tarlada gez tam bir konfor. Asfalt yada tarla hiç farketmez onun için... Gez gez gez...
Ancak kocaman bir ön teker, hantal ağır bir gövde. Bence benim için sorun yok ama kız arkadaşlarınız yada sevgilileriniz binmek istemeyecekleri bir çizgiye hattalara sahip. 2.eli eh! Yakıt tüketimi fazla.
Aprilia Pegaso; Sağlam motor. Ekonomik yakıt. Arızasız. Ama 2.eli tam bir fiyasko. Kullandığın sürece insanlara ne kadar sağlam bir motor olduğunu anlatır durursun.
BMW F650 GS ; Tam bir enduro. Yakıtta cimri. 2 eli eh işte. Yükse torklu. Lakin bakım maliyetleri, yedek parçada son derece tuzlu. Tek silindirin rahatsızlığı ve 50 HP lık güç eminim bir yıl sonra asfaltta tatmin etmeyecektir..
V-Strom; Tam ideal Türkiye yollarının motosikleti. Yakıtta cimri. Çift silindirin aslfalt konforu, ucuz ve bol yedek parça, düşük bakım maliyetleri, yaygın servis, ve reşat cumhuriyet altını misali 2.eli. Al bir V-Strom 13.000 YTL ye gez gez gez gez bin bin bin ve sat 14.000 YTL ye. Yok böyle bi'şey ya. Motosiklet tam bir karizma. 68HP 60NM tork asflatta muhteşem sanki CBF konforu. F650 kadar off road u olmasada kanında enduro ruhu ile toprak stabilize çakır çukur yollar onun. Muhteşem artçı rahatlığı. Üzerine binince dur ben bir dünyayı gezip geleyip fikri. Eksi yön bence V-Strom da yok. Yeni teknolojik bir motosiklet... Herşeyi ile bnece TAM Türkiye motosikleti. 10 Numara.
O sebebten ben SUZUKI DL650 V-STROM diyorum.
SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA
Dostum,henüz kararın netleşmemiş anlaşılan.
İçine sineni al ama denemeden alma.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)