ramzey karaca - kuba cg 100 - kanuni bs 100
Reklamlar
-
---KUBA CG 100---
Motor: Tek silindir, 4-zamanlı
Motor Hacmi: 97 cc
Soğutma: Hava Soğutmalı
Ağırlık: ~ 90 Kg
Maksimum Güç: 6.4
Yakıt Tasarrufu: 1.5 Lt - 100 Km
Yakıt Sistemi: Karbirator
Fren Sistemi: Ön Kampana - Arka Kampana
Jant Sistemi: Çelik Jant
Maksimum Hız: 120 Km/saat
Çelik Jant: Optionel
Aksesuar: Optionel
Garanti: 2 Yıl
---RAMZEY KARACA---
MOTOR
• Renk
Kırmızı - Mavi
• Tipi
Hava soğutmalı, 4 zamanlı, Tek Silindir, SOHC
• Hacim
97,2 cc
• Azami Güç
8,500 dev/dk. 4.8 kW (6.4 BG)
• Yağlama sistemi
Yağ basınçlı karter
• Marş sistemi
Elektrikli ve Ayak marşlı
• Debriyaj tipi
Yağlı, çok diskli
• Şanzıman sistemi
Sıralı, 4 vites
ŞASİ
• Şasi
Profil
• Ön süspansiyon
Teleskobik çatal
• Arka süspansiyon
Salıncak
• Ön fren
Kampana
• Arka fren
Kampana
• Ön lastik
İç Lastikli 2.50-18
• Arka lastik
İç Lastikli 2.75-18
BOYUTLAR
• Tekerlekler arası mesafe
1230 mm
• Toplam uzunluk
2000 mm
• Toplam genişlik
760 mm
• Toplam yükseklik
1040 mm
• Sele Yüksekliği
760 mm
• Maksimum Yük Kapasitesi
150 kg (Yük=Sürücü / Bagaj Yükünün Top. Ağ.)
• Ağırlık ( Yakıt Dolu )
97 kg
• Yakıt kapasitesi
10.0 litre
---KANUNİ BS 100---
ARKADAŞLAR BU MOTORLARI KULLANAN VAR MI SİTEDE. ÜÇÜNDEN BİRİNİ ALMAYI DÜŞÜNÜYORUM. FAZLA MOTOR KULLANMADIĞIM İÇİN VERGİDEN MUAF OLMASI İÇİN BUNLARI SEÇTİM. HEPSİ 100 LÜK AMA RAMZEYİN MOTORU DİK DİĞERLERİ YATAY YERLEŞTİRİLMİŞ SEBEBİNİ BİLEN VARMI??
TESEKKUR EDERİM...
Reklamlar
-
12 Ağustos 2009, 18:51
#2
yok şunları bilen bende bu modelleri düşünüyorum
-
12 Ağustos 2009, 19:04
#3
kardeş sen dik motorlu olanı al.bana servis söylmeişti bi arkdas benle aynı kmde koydu yağı o bende 500 km önce yağ değiştirdi o yatık motor benmki dikti
---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:04 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:03 PM ----------
yani yatık olan motor yağ zmanı daha erken geliyor gibib bişi sölemeye calıstı sanırım
-
13 Ağustos 2009, 01:07
#4
Tan tersi.Kafa kısmı rüzgara baktıgından saha iyi soguma ve yan oldugundan eksoz sübobu yag içinde çalışıyor.Cup motorun en önemli avantajı.
-
13 Ağustos 2009, 13:39
#5
İKİTEKER hastalığında tedaviyi bünyem kabul etmiyor
-
çok süper 1.5 yakıt tüketimi acaba uzaktan görünüşü yakına geldiğimizde nasıl yani kalitelimi acaba yarın bi parçası elimizde kalmasın acaba 1.5 cayırtı olabilirmi
-
1.5 lt *100 km bence doğru değil... Nerdeeee
Takma Kafana Hiçbirşeyi Kasktan Başka..
-
küba daki teknik bilgilerin bir kısmı sallama 1.5 lt yakıt imkansız 6.4 hp güç ile 120 km sürat hayal bile olamaz benimki gidiyor diyenlere lütfen inanmayın
-
tr100a adlı üyeden alıntı
küba daki teknik bilgilerin bir kısmı sallama 1.5 lt yakıt imkansız 6.4 hp güç ile 120 km sürat hayal bile olamaz benimki gidiyor diyenlere lütfen inanmayın
Bencede hız mı en önemi ...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı Dün 23:55 ----------
İllada 100 luk istiyosan .. mondial ukh yi al..
Kanuni BS 100 viteslidir...
Kuba kullanan görmedim..
Takma Kafana Hiçbirşeyi Kasktan Başka..
-
-
-
ne işiniz var bu markalarla eğer acemı kullanıcı isenız hiç bulaşmayın motosıklet zevkınız kursağınızda kalır haaa işkencelerden hoşlanırım dersenız ok
-
bence Ramzey al benim kullandığm motr hz konusnda 125 hz yapabilrsn dişlilerle oynarsan arta bilir devriyajlı olduğu içn seri ben kanuni bs yi 3 viteste geçiyorum düz yol düz yol kanuni bs nin yaptığı hız 90 arkdaşımda aynısı var Hm petek ve silindir ramzey'in daha büyük mtr'u büyütme imkanın yk
-
04 Temmuz 2012, 18:13
#14
bs bayır aşağı 105 yaptı benim bi arkadaşta var. kubanınkiler tamamen sallama benim çelik sk 100-3 bile 9.4 hp gücü ile 110u gördü. belki zorlasam 115 120yi görür ama ben motoru zorlamadım çelik tavsiye ederim hem 5 vites silindiri 125lik de yapabilirsin max 100 tlye patlar sana ruhsatta 100lük olarak geçer ama 125lik olarak kullanırsın vergisiz 125lik keyfi :D sakın 150 cc yaptırma sanayiden beri gelemezsin ;)
-
04 Temmuz 2012, 18:55
#15
Bence hiçbiri
al bitane en kötü drift onunla rahata kavuşursun
-
13 Temmuz 2012, 17:53
#16
KONU ESKİ AMA:
bende motoran mtr 100 kullanıcısıyım motor gusel tek sıkayetım debrıyajın dıger modellere gore bambaska yerde olması saten yan yana koy dırek goze batıyor debrıyaj motoran alma derım ama alıcaksan parca servız yaygınlıgına bak derım önce önemlı olan budur bu marka ve model motorlarda alıcaksanda 125 lık al kardesım sonra 125 lıge cevırmek yerıne orjınakl 125 lıge bınmek daha mantıklı gelıyor bu benım dusuncem tabı ama genelde mondıal ramzey kuba kanuni kullanıyorlar egerkı bulabılırsen (kuba nın iğne subap lı motorları varmıs daha serı daha atak cekısı daha kuvvetlı bır motormus duyduguma gore ) benım dusuncelerım bunlar arkadasım saygılar...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler