cbf 150 den sonra cc yükseltenler. İzlenimleriniz ?
Reklamlar
-
ethemm76 adlı üyeden alıntı
Özellikle daha önce cbf 150 kullanıp şu anda cc yükseltenler. Cbf 150 den sonra hangi marka ve model motorlara geçiş yaptınız. Yedek parça, servis hizmetleri ve yakıt tüketimi açısından, cbf 150 yi aratmayacak 250 cc kategorisinde en uygun terfi sizce ne olabilir. Terfi eden ark..lar cbf 150 den sonra hangi motorlara geçtiler. O eski ekonomik günleri arıyorlar mı ? Yoksa yaptıkları cc ytükseltme girişiminden memnunlarmı ? Eski motorounuzu özlüyormusunuz ? Neden ? Ben cc yüksetmeyi düşünsem şimdi 90-95 km/h ile uzun yolda sabitlerken, 110-120 sabitleyebilsem ve motor bu şekilde sıkışmadan yol yapabilse yeterli. Cbf 150 den sonra bu ne alınır ? Ne aldınız ?
21 bin cbf'e bindim sonra ER-5 aldım. Yedek parça servis vs bakımında hondanın artıları çok fazla, hem kolay ulaşabiliyorsun hemde ucuz(cbf150 için).250 cc ye geçersen cbf 150 'içok ararsın bence gerek yok 250 ye. 250 cc başlamak için bir basamak sen 150 ile başlamışsın 250 ile bir daha başlamana gerek yok. Eski motoru yakıt,bakım ve yedek parça olarak özlüyorum ancak kullanımını hiç özlemiyorum.500 cc makina elbette biraz fazla yakacaktır ancak inan yaktığı benzin rahatlığına ve gidişine değiyor.haftada 4 gün bineceğine 3 gün biniver yakıt farkınıda kapatmış olursun 250 cc makinada kullandım, eğer 250 geçersen pek bişey değişmez senin için ama 500 e geçersen yüzün gülecektir.Seçim yine senin. Kazasız belasız
Küçük insanlar kişilerle, Sıradan insanlar olaylarla, Büyük insanlar fikirlerle ilgilenir.
Reklamlar
-
Selam,
Ben kullanım amacını ön plana çıkartıyorum. Eğer benim gibi işe gelip gitmek için yoğun istanbul trafiğinde kullanacaksan 250 cc lik bir cbf ya da ybr çok işine yarayacaktır.
Yüksek CC ile şehir içinde hem benzin açısından hem de manevra açısından zorluk çekersin diye düşünüyorum.
CBF 150 den CBF 250 ye geçtiğimde şunları farkettim;
- Hızlanma süresi azaldı, riskli pozisyonlardan kolayca sıyrılabiliyorum.
- Yakıt hakkında fazla düşünmeme gerek yok, her ikisi de tek silindir.
- Her ikisi de Honda, sanki aynı motorun daha güçlüsünü kullanıyorum.
- Artçımla daha uzun mesafelere daha güvenle gidebileceğimi düşünüyorum.
-
kirpi_e adlı üyeden alıntı
CBF 150 den CBF 250 ye geçtiğimde şunları farkettim;
- Hızlanma süresi azaldı, riskli pozisyonlardan kolayca sıyrılabiliyorum.
- Yakıt hakkında fazla düşünmeme gerek yok, her ikisi de tek silindir.
- Her ikisi de Honda, sanki aynı motorun daha güçlüsünü kullanıyorum.
- Artçımla daha uzun mesafelere daha güvenle gidebileceğimi düşünüyorum.
birkaç şıkla devam etmek istiyorum:
- cbf 150 ile 100 km hıza 15 saniye de çıkıyorsan misal, cbf 250 ile 7 saniyede çıkıyorum.
- hızlanmanın arttığı gibi çekişde arttı, yani 3 vitese kadar arka tekeri patinaj çektirebiliyorum.
-arkadaşın dedigi gibi ikiside honda bir üst cc ye geçmenin faydasını gaza asıldıgım zaman anlıyorum.
-uzun mesefeler artık benim için sorun olmuyor en son 480 km lik yolu sadece gidiş olarak hesaplarsam,3 saat motosiklet kullanmış oluyorum.
- yolda 120 km hızla giden araçdan yol istiyorum, bu sadece otobanlarda oluyor, diger yolllarda yol müsait olmadıgı için gerek kalmıyor, zaten hızım da 100 km hız üstüne çıkmıyorum.
- neticede 150 cc den 250 cc arada 100 cc var ama ben buna %200 artış diyorum, ve bunu 150 cc den cbf 250 yi kullanmayan bilemez,
şahsen ben 160 km hızı gördüm nasıl gördügüm önemli değil, düz yolda 130 km hız sabit hızla gidebiliyorum, önüme gelen araca sellektör yakmak yetiyor.
- yakıt ise uzun yolda tam gaz ile 135 kuruş yaktım km de, cbf 150 ise 110 kuruşa çıktıgım oluyordu bazen 120 kuruş yakmışlıgım da var.
- farı çok kuvvetli, önümde giden aracı gerçekten etkiliyor, xenon taktırmayı düşüyorum.
- birtek eskisi var benim için cbf 250 nin yol tutuşu berbat, yeni lastik aldım 300 tl ye pirelli ve virajlı yolda yatarken sanki motosiklet devrilcekmiş gibi oluyor, oysa cbf 150 de ben orta ayaklıgı yere sürttürerek dönüyordum ara sıra
- diyecegim şudurki cbf 150 den cbf 250 ye geçtigim için iyi bir seçim yapmışım, gaza asıldıgım zaman 1,6 motor arabaları geride bırakabiliyorum,
maksat hız değil ancak bunu devirli motor oldugu için yapmamız gerekiyor.
ben aldım kullanıyorum, sanırkım bu 250 cc bana en az 5 sene gider diyorum, ama hayat bu belli olmaz, 250 cc yi kullandıktan sonra 600 cc nin bana fazla gelecegini düşündüm, uzun yolda bile fazla gelir diyorum neticede ben uzun yolda 140 km hızla giderken 600 cc ile 180 km hızla gidemeyecegime göre, gidilir ama ara sıra görebiliniyor o hızlar, ancak cbf 250 ile 140 km hız istanbul ve diger iller için gayet
ideal.
-
Ben bu yaza girerken cbf150'mi sattım ve fazla bütçem olmadığı için cbf250 almayı uygun gördüm.Ancak aldığıma bin pişman oldum.1 hafta sonra sattım hemen.CBF150 ile düz yolda 105 km hızla seyrederken cbf250 ile 120 km hızla gitmeye başladım.İki kat beygir gücüne karşılık 15-20 km hız farkı büyük hayal kırıklığı olmuştu benim için.
CBF250'yi de satıp motorsuz kaldıktan sonra gt250r aldım.Çift silindirli ve 30 beygir.İyi ki de almışım diyorum.Bu motor gerçekten mükemmel.Daha rodajdayken bile 155 km hızı gördüm düz yolda.Rodaj bittikten sonra 170'i bile görür bu motor.CBF250 ile en fazla 125'i görmüştüm.Arada çok fark var.Hem gt250r 170 kilo ağırlığıyla , mükemmel ağırlık merkeziyle , virajlara daha kolay yatan özelliğiyle çok memnun etti beni.150 km hızlarda bile çok rahat yol alıyo asfaltta.Arka ve ön lastiğin kalınlığı çok iyi yol tutuşu sağlıyo.Amortisörler yoldaki bozuklukları hiç hissettirmiyo.Şöyle bi benzetme yaparsak cbf250 renault toros ise gt250r mercedestir.Bu kadar rahat hızlı ve konforlu.Yakıt tüketimine gelince gt250r'de yedek depo olmadığı için benzin gösterge ışığı yanıp sönmeye başlayıp uyarı verdikten sonra depoyu dolduruyorum.10.5 litre benzin alıyo ve bu benzinle 300 km götürüyo.CBF150 ile de yedeğe geçtikten sonra 10 litre benzin koyuyordum ve 350 km götürüyodu.Görüldüğü gibi depoyu doldurduktan sonra cbf150'ye göre 50 km az gidiyo.Bu kadar ekonomik olmasında enjeksiyonlu olmasının önemi çok tabiki.Gt250r spor bir motor olması nedeniyle şehir içi kullanımda cbf150'ye göre daha yorucudur ancak uzun yolda cbf150'den çok daha rahat ve konforlu.
GT250r'yi kesinlikle es geçmeyin diyorum.Mutlaka düşünün.Çünkü 600cc'ye geçince çok daha fazla yakıt tüketimi olacaktır.Ben şahsen bu kadar az yakan ve uzun yolda 160 km hızları rahatlıkla görebilen gt250r'den daha üst cc'ye geçmeyi düşünmüyorum.Çok memnunum motorumdan.
-
acan adlı üyeden alıntı
benimde merak ettiğim motoru büyütenler trafikte kendilerini daha rahat hissediyolar mı?
güzel bir soru bu:
soruya cevap verirsek ben hayır diyorum,
cbf 150 ile girdigim yerlere cbf 250 ile göremiyorum, belki yeni oldugum içindir ancak öyle düşünmüyorum ilerki zaman larda da öyle olacak, çünkü cbf 250 cbf 150 ye göre agır motor ve geniş, heleki 600 cc ler düşünmek bile istemiyorum, ama cbf 250 den cbf 150 bindigimde bisiklete binmiş gibi oluyor.
-
Ya ark..lar bu cbf 250 lilerin yedek parça olayı astronomik. Yani insanı şaşırtacak kadar pahalı, performansı ve konforu Bmw değil. rr vs değil. Ama yedek parça fiyatlarını inceliyorum. Olmaz böyle şey ya. 4-5 bin liraya alın bu motoru parçalayıp sahibinden.com a ilanlarını verin 10 bin lirayı cebe koyarsınız. Sırf bu parçasının pahalı olmasından dolayı bu cbf 250 den vazgeçtim. cbf 150 kadar ucuz olmasını beklemiyorum elbet ama, ön amortisör takımı 2000 tl, ekzantirik zinciri, 210 tl, motor sıfırlama (piston, segman vs grubu) 2500 tl, olmaz ya. Tamam, 250 lik ok. sözümüz yok. Bütün parça fiyatları cbf 150 nin fiyatlarının iki misli olsun. Bu ne ya. Parçaları cbf 150 den 10 kat daha uzun ömürlümü, çok daha fazla kaliteli mi, cbf 150 ler çin malı, 250 lik orjinal japon mu, bu nedir sizce ark..lar ? Bana cbf 150 den sonra her koşulda +20 km/h kazandırması yeter. Yani rüzgara karşı, yokuş çıkarken inerken, artçılı artçısız +20 km/h naked istiyorum. Amacım yüksek hız değil, lakin racelerin yüksek hızları nedeniyle trafikteki güvenlik seviyeleri oldukça düşük. Tam cbf 250 bana göre diyodum ki olmadı. Şimdi tek seçenek YBR 250 kalıyor. Bunun yedek parça fiyatlarını araştırıcam. Fikri olan, kullanan varmı ? ybr 250 ye geçiş yapan, kullanan varmı =?
-
ethemm76 adlı üyeden alıntı
Ya ark..lar bu cbf 250 lilerin yedek parça olayı astronomik. Yani insanı şaşırtacak kadar pahalı, performansı ve konforu Bmw değil. rr vs değil. Ama yedek parça fiyatlarını inceliyorum. Olmaz böyle şey ya. 4-5 bin liraya alın bu motoru parçalayıp sahibinden.com a ilanlarını verin 10 bin lirayı cebe koyarsınız. Sırf bu parçasının pahalı olmasından dolayı bu cbf 250 den vazgeçtim. cbf 150 kadar ucuz olmasını beklemiyorum elbet ama, ön amortisör takımı 2000 tl, ekzantirik zinciri, 210 tl, motor sıfırlama (piston, segman vs grubu) 2500 tl, olmaz ya. Tamam, 250 lik ok. sözümüz yok. Bütün parça fiyatları cbf 150 nin fiyatlarının iki misli olsun. Bu ne ya. Parçaları cbf 150 den 10 kat daha uzun ömürlümü, çok daha fazla kaliteli mi, cbf 150 ler çin malı, 250 lik orjinal japon mu, bu nedir sizce ark..lar ? Bana cbf 150 den sonra her koşulda +20 km/h kazandırması yeter. Yani rüzgara karşı, yokuş çıkarken inerken, artçılı artçısız +20 km/h naked istiyorum. Amacım yüksek hız değil, lakin racelerin yüksek hızları nedeniyle trafikteki güvenlik seviyeleri oldukça düşük. Tam cbf 250 bana göre diyodum ki olmadı. Şimdi tek seçenek YBR 250 kalıyor. Bunun yedek parça fiyatlarını araştırıcam. Fikri olan, kullanan varmı ? ybr 250 ye geçiş yapan, kullanan varmı =?
YBR250 cbf250 ile aynı.İkiside 20 beygir.Yalnız çok az ybr250 kullanan kişilerin yorumlarına göre arıza yapmayan bakım masrafı az sağlam bir motor.CBF250 ise yedek parçası pahalı , 20.000 km sonra ekzantirik zinciri , debriyaj balatası , dişli takımı gibisinden kronik arızalar çıkaran bir motor.Japon malı değil.Brezilya malı.
Hız konusuna gelince cbf150,cbf250 ve şimdi de gt250r kullanan biri olarak hepsinin düz yolda yapacağı son hızları ben sana söyliyim:
CBF150 tek silindir ve 10 beygir.Yapacağı hız 105.
CBF250 , YBR250 tek silindir 20 beygir.Yapacağı hız 125.
Ninja 250 , gt250r çift silindir 30 beygir.Yapacağı hız 150.
Bu hızlardan fazlasını yaptığını söyleyen ya rampa aşşağıya yapar yada rüzgar arkasındayken yapmıştır.Bu hızlardan fazlasını pek bekleme.Belki kişiden kişiye en fazla 10 km oynar.Daha fazla beklentin olmasın.Bu motorlar arasında da uzun yolda en rahat edeceğin motor 170 kiloluk gt250r'dir.Diğerleri daha çok şehir içi motoru gibidir.
-
Dostu-Düşmanı ayırdettik ve bıraktık bir ovaya. Dedik ki, gerçekten bilmiş miyiz.
baktık ki, kime ne etiket yapıştırmışsak doğru çıkmış..
-
CİHAN adlı üyeden alıntı
güzel bir soru bu:
soruya cevap verirsek ben hayır diyorum,
cbf 150 ile girdigim yerlere cbf 250 ile göremiyorum, belki yeni oldugum içindir ancak öyle düşünmüyorum ilerki zaman larda da öyle olacak, çünkü cbf 250 cbf 150 ye göre agır motor ve geniş, heleki 600 cc ler düşünmek bile istemiyorum, ama cbf 250 den cbf 150 bindigimde bisiklete binmiş gibi oluyor.
cbf150 ile girdiğin heryere cbf250 ile girebilirsin bence...çünkü cbf150 daha kaslı, cbf250 daha ağır ve oturaklı ancak en olarak cbf150den geniş değil...bence motoru yeni aldığın için tedirginlik var yakında dalarsın aralara
Küçük insanlar kişilerle, Sıradan insanlar olaylarla, Büyük insanlar fikirlerle ilgilenir.
-
cbf150'den sonra Yamaha FZ6 Fazer aldım. çok memnunum...
benzin sarfiyatından tabii ki rahatsızım ama beni bir çok tehlikeden de kurtardığı için "helal olsun tosunuma yesin, içsin" diyorum.
-
ybr 125 sonra cbf150 sonra gene hondayı tercih edip cbf 250 aldım çokta memnunun sabit hızı 120 civarı max ise 140 gibi tork olayı çok önemli yokuşları 2 kişi çok rahat çıkıyor uzun yol içinde ideal şimdi 600 cc ye geçtiğimden satmaya karar verdim...
-
bu ayın başında cbf mi sattım ve 2 gün önce er-5 aldım. er-5 e henüz tam alışmış değilim ama şunu diyebilirimki benim er-5 te bi sorun yok ve diğer er-5 lerde benimki gibiyse amortisörler çok aşırı sert. yoldaki her pürüzü hissedebiliyorum ve hızlanmaya korkuyorum. hız denemesi pek yapmadım ama 140 km hıza çabuk çıkıyor ve ötesine beklemek gerekiyor, benim yol bitmişti ve ön siperlik camı olmadığından fazla rüzgar yiyip dengemi kaybetmekten korktum ve yavaşladım. ağırlık olarak cbf den 40 kilo daha ağır ama pratikte bu 40 kilo baya etkiliyo beni. yakıt olarak dün akşam rezervuara geçmeden hemen önce deneme amaçlı 10 tl lik 97 oktan benzin aldım ve 56 km de tekrar rezervuara geçtim. cbf de 10 tl ile 100 km üzeri menzilim vardı. aldığıma henüz tam pişman değilim. eğer amortisörlerde ve motorda sorunlar var ve giderilebilirse, yani motorum biraz daha az yakıp daha yumuşak süspansiyona kavuşabilirse pişman olmam. ama yok amortisörleri bukadar kütük gibi ve yakıt tüketimide 100 km de 6 lt olacak işte ozaman ayvayı yedim demektir.
-
lezzet gider,mesuliyet kalır...
-
kingman30 adlı üyeden alıntı
Hız konusuna gelince cbf150,cbf250 ve şimdi de gt250r kullanan biri olarak hepsinin düz yolda yapacağı son hızları ben sana söyliyim:
CBF150 tek silindir ve 10 beygir.Yapacağı hız 105.
CBF250 , YBR250 tek silindir 20 beygir.Yapacağı hız 125.
Ninja 250 , gt250r çift silindir 30 beygir.Yapacağı hız 150.
Bu hızlardan fazlasını yaptığını söyleyen ya rampa aşşağıya yapar yada rüzgar arkasındayken yapmıştır.Bu hızlardan fazlasını pek bekleme.Belki kişiden kişiye en fazla 10 km oynar.Daha fazla beklentin olmasın.Bu motorlar arasında da uzun yolda en rahat edeceğin motor 170 kiloluk gt250r'dir.Diğerleri daha çok şehir içi motoru gibidir.
cbf 150 ile düz yolda 120 km hızla sabit gidiyorum,
cbf 250 ile 130- 140 km hızla düz yolda sabit gidiyorum ve anayol olsun otoban olsun sol şeritten çıkmıyorum, önümdeki arabalardan yol istiyorum vermeyene ise sağından sollayıp önüne geçip basıp gidiyorum.
cbf 250 ile istanbul gibi yollarda hızı çok geliyor, 110 km hızı geçemiyorsun yol buna müsait değil.
geçenlerde ederine teme çıktık kuzen ile hızımız 130 km hızın altına düşmedi. yeri geldi 160 km hızı da gördük, yeri geldi 50 km hızla da gittik.
lütfen herkez kullandıgı ama sadece kullandıgı motosikletin yorumunu yapsın, yapılan yorumlar diğer motosikletler için geçerli olmasın.
-
CİHAN adlı üyeden alıntı
cbf 150 ile düz yolda 120 km hızla sabit gidiyorum,
cbf 250 ile 130- 140 km hızla düz yolda sabit gidiyorum ve anayol olsun otoban olsun sol şeritten çıkmıyorum, önümdeki arabalardan yol istiyorum vermeyene ise sağından sollayıp önüne geçip basıp gidiyorum.
cbf 250 ile istanbul gibi yollarda hızı çok geliyor, 110 km hızı geçemiyorsun yol buna müsait değil.
geçenlerde ederine teme çıktık kuzen ile hızımız 130 km hızın altına düşmedi. yeri geldi 160 km hızı da gördük, yeri geldi 50 km hızla da gittik.
lütfen herkez kullandıgı ama sadece kullandıgı motosikletin yorumunu yapsın, yapılan yorumlar diğer motosikletler için geçerli olmasın.
Cihan ben zaten kişiden kişiye 10 km oynar demişim.Ben 125 max hız dediysem sende bu 135 olabilir.Neden dersen ben 90 kiloyum.Sen 60 kilosun.İnsanları fazla beklentiye sokmanın alemi yok.Ne kadar beygir o kadar hız.20 beygirlik motorun yapacağı hız bellidir.Ben her 10 beygir artışında fazladan bir 20 km max hız elde ettim ve şimdiki motorumla 145 gibi hızları zorlanmadan görüyorum.Bana yeter de artar bile.
Rüzgarı arkana alıp hafif rampa aşşağıya saldığın zaman 150'yi de görürsün ancak uzun yolda böyle kaymaklı bir durum 40 yılda bir denk gelir.Bi de onun tam tersini düşünmek lazım.Hafif rampa yukarı ve rüzgar tersten eserkenki durumda nolacak?Ona bakarsan ben cbf150 ile 125 görmüşlüğüm var.Ancak senden farkım bu motor kaç yapar dediklerinden 105 yapar diyorum.Satarken bile alıcı kişiye ,kaç yapar diye sorduğunda bu cevabı verdiğimden emin olabilirsin.
Uzun yolda basınca 120'yi görmem demiyo.Bu da kamyonları tırları sollamak için yeter de artar bile.Ancak ben kendime yeterli bulmadım.Daha fazla beygir gücü olan bi motor aldım.Hem de cbf250'den daha az yakan enjeksiyonlu bir motor.Hem de 30 beygir.Tercih meselesi.
Seninde düz yolda cbf250 ile 150 km hız yazarak açtığın başlıkta daha sonradan hafif rampa aşşağıya olduğunu kabul ettiğini biliyoruz.Sonradan o başlık kitlendi ancak unutulmasın.Kamerada rampaların fazla belli olmadığını biliyoruz.Ancak dikkatli bakınca belli oluyo malesef.Birde motorun üzerine yatıp iki büklüm bir vaziyette ne kadar süre gidebilirsin.CBF250 zaten depo üstüne yatmaya uygun spor bir motor değil.
Uzun yol için en ideal motorun 150 km hızları görebilen bir motor olduğu konusunda herkes hemfikir.Hem de bu hızları görebilmek için en az 30 beygir gerekli olduğunu da herkes biliyo.Çünkü rüzgarın oluşturacağı direnci yenmek için beygir gücü gerekli.Bu da bilimsel bir gerçek.Lütfen insanlara yanıltıcı bilgiler verip fazla beklentiye girmelerine sebep olmayalım.
-
abicim kucuk cc kralll :d
-
Arkadaşlar ben tersini yazayım size; 14 yaşımdan beri motosiklet kullanıyorum. Ama küçükten büyüğe değil büyükten küçüğe gitti benim motosiklet sevdam. Yanlıştır; orası ayrı ama hiçbir kendi motosikletim değildi.
Bu işin böyle gitmesinde şu an kayıplarda olan bir abimin hakkı ve payı büyük. Sırasıyla yazarsak; 1992 - XV535 Yamaha Virago, 1993- Intruder 1400 (hala en sevdiğim motorlardan), 1995 Yamaha Thundercat, 1996 Honda VFR750F; 2003'e kadar ara. 2003'te BWS maceraları, 2004-2005 boş, 2006 Yamaha SR125+Yamaha XT 125 R ve kendi motorum 2007 CBF150...
Derseniz ki nesini seviyorsun;
- Az yakıyor; geçen Çarşamba İzmir-Bodrum-İzmir, sakin gazlamadan 50TL benzin ile git gel ;)
- Parçası ucuz; motoru işçilk hariç 320TL -piston+blok+gömlek yenileyebiliyorsunuz
- Basit yapıda; mekanikten anlıyorsanız ve alet edavatınız varsa yolda kalmanız imkânsız.
- Ve uzun yolda gerçekten rahat; arkada 85LT/60Kg. çanta ve bilimum 10Kg. malzeme ile sadece 1 benzin molası ile Antalya-İzmir.
- Artçı ile kullanımı gerçekten rahat.
Nesini sevmiyorum;
- Son hızı düşük ama bu kadar ekonomik bir 150cc. daha nereye gitsin?
- Yan rüzgarlardan çok etkileniyor
- Aydınlatması çok zayıf; eğer ki aynı far düzenine kuvvetli bir sistem takabilseniz iyi aydınlatabilir.
Ama bu motoru hiçbir zaman satmayı düşünmüyorum. İhtiyaçlarımı görüyor, bol bol şehirdışına gidiyorum. Daha ne olsun?
-
aybarssurucu adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar ben tersini yazayım size; 14 yaşımdan beri motosiklet kullanıyorum. Ama küçükten büyüğe değil büyükten küçüğe gitti benim motosiklet sevdam. Yanlıştır; orası ayrı ama hiçbir kendi motosikletim değildi.
Bu işin böyle gitmesinde şu an kayıplarda olan bir abimin hakkı ve payı büyük. Sırasıyla yazarsak; 1992 - XV535 Yamaha Virago, 1993- Intruder 1400 (hala en sevdiğim motorlardan), 1995 Yamaha Thundercat, 1996 Honda VFR750F; 2003'e kadar ara. 2003'te BWS maceraları, 2004-2005 boş, 2006 Yamaha SR125+Yamaha XT 125 R ve kendi motorum 2007 CBF150...
Derseniz ki nesini seviyorsun;
- Az yakıyor; geçen Çarşamba İzmir-Bodrum-İzmir, sakin gazlamadan 50TL benzin ile git gel ;)
- Parçası ucuz; motoru işçilk hariç 320TL -piston+blok+gömlek yenileyebiliyorsunuz
- Basit yapıda; mekanikten anlıyorsanız ve alet edavatınız varsa yolda kalmanız imkânsız.
- Ve uzun yolda gerçekten rahat; arkada 85LT/60Kg. çanta ve bilimum 10Kg. malzeme ile sadece 1 benzin molası ile Antalya-İzmir.
- Artçı ile kullanımı gerçekten rahat.
Nesini sevmiyorum;
- Son hızı düşük ama bu kadar ekonomik bir 150cc. daha nereye gitsin?
- Yan rüzgarlardan çok etkileniyor
- Aydınlatması çok zayıf; eğer ki aynı far düzenine kuvvetli bir sistem takabilseniz iyi aydınlatabilir.
Ama bu motoru hiçbir zaman satmayı düşünmüyorum. İhtiyaçlarımı görüyor, bol bol şehirdışına gidiyorum. Daha ne olsun?
Ben ortasını buldum.gt250r enjeksiyonlu olduğu için hem cbf150'den birazcık fazla yakıyo , hem de uzun yolda 150'yi görebilen gücüyle sıkmadan istediğim yere götürüyo
-
chatkut adlı üyeden alıntı
cbf150 ile girdiğin heryere cbf250 ile girebilirsin bence...çünkü cbf150 daha kaslı, cbf250 daha ağır ve oturaklı ancak en olarak cbf150den geniş değil...bence motoru yeni aldığın için tedirginlik var yakında dalarsın aralara
Evet , aynı fikirdeyim.. boyutlar aynı.. Ben CBF250 ile CBF150im ile girdiğim aynı yerlere girebiliyorum...
-
Arkadaşlar Merhaba,
ilk motosikletim olan CBF 150 yi şu ana kadar 1000 km kullandım, şu an çok memnunum ama muhtemelen büyütmem gerekecek zira uzun yolda 100-110km hız yeterli değil, hani çok da hızlı olmasına gerek yok ama sürekli sağ şerit çok tehlikeli, sollamalarda min 25-30BG gerekli. Onun dışında CBF 150 son derece rahat ve enduro özellikleri de fena değil, beklentimin ötesinde diyebilirim.
Yine de ilk etapta 250 veya 500cc ile büyütmeyi düşünüyorum.
Seneye Transalp deneyeceğim ama biraz daha zaman var. DL650 de olabilir.
Herkese kazasız sürüşler.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)