basamakları yavaş yavaş çıkarsan cbf250 var sırada...
basamakları yavaş yavaş çıkarsan cbf250 var sırada...
HONDA;hayat onda...İ.V.İ.B.İ
DRİFT RELİGİON
Cbf 250 YRB 250 aralarında pek fark yok sanırım bu iki motoru kullanmış biri varsa yorumlarını esirgemesin.Yada ninja 250r ile hyosung 250r kıyaslanabilir.Açıkcası 500cc yakıtı yönünden tercih edilmiyor 250cc de fiyat/performansı yüksek bir model yok.
lezzet gider,mesuliyet kalır...
arkadaşımda var cbf150 honda çok temiz almayo düşünüyorum..alıp ögrenir 600rr geçmeyi düşünüyorum.bir kaç iş ala bilirsem inş.gerçekleşticem.
Merhabalar,
CBF150 den sonra V-Strom DL650 aldım, konfor olarak CBF gibi diyebilirim, ama tabiiki daha güçlü ve muhtemelen de o oranda masraflı.
Keyfi olarak kullandığımdan yakıtı çok da dert etmiyorum ama belirtmem lazım, bir depo(22) ile 400-450km gidiyor, bu da 4,5lt demek, bence güce oranla makul denebilecek seviyede.
Full şehiriçi kullanılacaksa naked (cbf500-600 ve muadilleri), şehiriçi-dışı için Enduro-touring (DL, TA, F650GS ve muadilleri), tamamen şehirdışı için touring (pan-european ve muadilleri) tercih etmekte fayda var.
Benim Tercihim DL oldu ve benim için en uygunu budur
Ama CBF150'imi de verirken gerçekten çok üzüldüm
Selamlar
[COLOR="Red"][B]"HEDEF" YOLUN TA KENDİSİ !!![/B][/COLOR]
Ben motosiklet hobby me 250cc Hyo ile başladım. Çok memnundum. 11000 km kullandım. Ancak daha sonra 650cc ye terfi ettim. Şu an Suzuki DL650 V-Stromum var ve çok memnunum. Eski motorum 4lt yakardı bu motorum agresif kullanımla 5 lt yakıyor. Ekonomik kullanırsan 4.5lt yakar.... Yani +1 lt yada 0.5 lt fazla yakar ama verdiği zevk ve konfor tartışmasız.. Güçlü bir motoru var..... Birde yakıtı fazla düşünmemek gerek.. Eğer her zaman yakıt ekonomisi düşünecek bir bütçemiz varsa 150cc yi geçmemeiz gerek... Öyle istediğimiz gibi 3 krş'a 5 köfte yok... Eğer 5 köfte yiyeceksen 5 kuruş ödememiz gerek.. Ayrıca 150cc den sonra 250cc nin biraz yanlış olacağını düşünüyorum. CBF500 yada DL650 iyi tercih.. Çünkü aradaki 15 km lik hız farkı için noter ruhsat masrafı ödemeye değmez derim ben....
---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:06 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:01 PM ----------
Mükemmel tespitler......
---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:21 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:06 PM ----------
Erdo ben bir ara epey araştırmıştım.. CBF in zincir sesi ve bazı kronik problemleri var ken YBR250 daha sorunsuz bir motosiklet olarak gözüküyordu... Ayrıca CBF250 üretimi bitti diye biliyorum..
SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA
hyosung gt 250r al derim ben
para ile alakalı bi durum
mobilyette + panter 105+ asya motor150 +yamaha YBR125 opel astra ford fokus inşallah cbr 250 yamahasülo
cbf 250 ideal bende bi tane var 2007 çok uygun fiyata vericem 2 tane motorum var istersen sen sebeplen sana yarasın ilk gelen alıcak çünki temiz..ilanıda olmalı geçen gün ilana verdim..
er6 demek hayat demek!..
Başlığın açılış tarihi eski ama; genelde 125, 150, 200. ... CC sahibi şahısların arayış içinde oldukları faydalı bi topic.
150 CC'den sonra ara geçiş için 350 - 400 CC bir seçenek olmalı, scooter haricinde henüz TR de yok. Falkon gibi bir motoru honda satıştan yıllar önce hangi düşünce ile kaldırdı bilen var mı?
Tabi karbüratörlü motorlardan enjeksiyonluya geçiş henüz tamamlanmadı. Çok büyük bir avantaj özellikle yakıt sarfiyatında.
600 üstü motorlar ciddi sürüş disiplini ve tecrübesi istiyor. Yakıt ve servis - bakım - tamir masrafları da belirli bir meblağlarda ki ülkemiz ücretli çalışan kesimine bayağı bir darbe vurmakta.
Tavsiye edileceklerden aklıma gelenler:
CBF500, CBF600, Fazer, DL650, Transalp, 650GS, ER6, GSR600, Bandit, ...
Tercih ve tavsiyem DL650A veya CBF600A
Sezai Rahmi YILDIRIM / Düzce / 1959 / T.Öğretmen
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
güzel makina seçtin ama reis beg azcık hantal bence makinan...cbf 600 asfalt motörü..Aksarayın yüzölçümünü düşünürsek senin hafif siklet seri tourıng makinaya ihtiyacın vardı...V strom donanımlı bir tank diye düşünürsek...
cbf 600 hafif zırhlı otokar diyebiliriz...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
cbf 600 veya fazer 6
Beni sevmeyeni ben hiç sevmem. hayat felsefem budur..
Bunların arasına Disbiritor sorunun cozen GT 650 comet'i da ekleyebiliriz.. Turkiye de fazla kullanıcısı olmasada gercekten guzel motor.... Arasıra asfalt dısındaki yollara cıkma da musade eder. Otobanda yeterli hızlarada cıkar. Yakıt tuketiminde de kayda deger bir fark yok. 650 cc mudavinleri ile hemen hemen aynı diye biliyorum...
Dostu-Düşmanı ayırdettik ve bıraktık bir ovaya. Dedik ki, gerçekten bilmiş miyiz.
baktık ki, kime ne etiket yapıştırmışsak doğru çıkmış..
bende cbf 150 kullanıyorum 2007 de sıfır aldım hala kullanıyorum.çok memnunum ama artık kesmiyor.uzun yolda gerçekten bazen yoruyor.şimdiki hedefim ve hayalim cbf 600.hem şehir içinde hem şehir dışında kullanabileceğim rahat ve konforlu bir motosiklet.tabi cbf 150 de duracak onu satmam o ilk göz ağrım.birgün cbf 600 kavuşurum imşallah.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)