Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 12

Honda CBF250cc VS Yamaha YBR250cc

    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    27 Aralık 2008
    Alıntı Atti adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ybr 250cc.fiyat konusun da kelımenin tam anlamıyla çuvallamıştır !

    o motora o fiyat pehh ..
    Halbuki geticekti 6.5 milyara bakalım tutucakmı tutmayacak mı? Herkezin altında ybr 250 olurdu.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    Tolme - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2008
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    TVS Jupiter 125, Motoran Vento 100
    çok parası olan ybr250 alsın az parası olan cbf250 böylece herkes mutlu problemde çözülmüş oluyor artık moderatör konuyu kitleyebilir bence

  3. #23
    Sinan Er - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2006
    Şehir
    Türkmenistan
    Motosikleti
    BMW F650 GS
    Sevgili Selka

    Değerlendirmen ve tespitlerin gerçekten cok güzel.

    Hele hele ülkemizdeki tüketim çılgınlığı gözönüne alındığında bu denli ileriye yonelik düşüncelere raslamak neredeyse imkansız gibi.

    İnsanlar surekli cc yukseltmekten bashsediyor Amaç ve Uzun vade hesaba katıldığında ihtiyacımız olanın ne olduğu dahada bir tartışılır olsada kimse bunu göremıyor.

    Bildiğin üzere ben GV 250 motorumu geçen hafta sattım amacım buyutmekti vede enduro ya geçmekti.

    Topicde bahsettiğin değerlendirmeleri kendi kendime yaptım. Buyuk cc Motor almak için param hazır olsada bir turlu uzun vade ve ihtiyaç hesaplarım uyuşmadı.

    Hangi motora baksam 650 cc uzun vadede masraflı olduğu gibi ihtiyacımın üzerinde bir gücü bana vermiş olduğunu goruyorum.

    DL650 Son kararım olmuşken Ve elimi cebime atmışken son anda bukadar yuksek ozelliklere sahip bir motora ihtiyacım olmadığını farkettim.

    Bir yılda ortalama 15000-2000 km yol katediyorum motorla işe gidip gelmek gezme şehirlerarası yolculuk etmek hemde 2 kişi 110 cc motorlada gidip geliyordum 250 cc motorlada gidip gelıyorken birden çıtayı yukseltmenin bana getirisi nedir sorusuna cevap veremedım.

    İşin gösteriş kısmı yada gürültü kısmı yada genel olarak dikkat çekme kısmı 250 sınırında pek yok kabul. Ama ekonomik oluşunu kimse inkar edemez.

    Ekonomik motorun açılımınıda yapmak lazım zira sürekli yanlış değerlendiriliyor.

    Ekonomik motor Bem motosiklete bineceğim zevkimi alacağım hem işime bakacağım yada butceme zararı olmasın dıyorsanız Araba ile kıyaslandığında 1/3 maliyeti geçıyorsa Lüx tüketime girer.


    Lüx tüketim ihtiyacınız varsa elbetteki hiç düşünmeyin. Veyahut ne olursa olsun karnım aç olsada Baba bi motorum olsun dıyorsanızda saygı duyuyorum. Bu bir tutkudur kötu bir alışkanlık değildir. Ben sadece kendi değerlendirmemi yapmaya çalıştım.

    Ybr 250 - Cbf 250 - GT 250 Tr şartlarında çok da fazla tartılılmadan binilecek motorlar. Hepsinin kendine gore özelliği olsada çok da fark yok aralarında hepside alınır hpside her yola gider hepside 2 kişi ile uzun ve de yuklu her ihtiyacınıza cevap verir.

    Konuyu cok uç noktalara taşıyıp polemiğe düşürmeye gerek yok.

    Saygılarımla


    Bu arada hala karar veremedim ne alsam diye ( Şimdilerde 250 cc scoter düşünür oldum Malum Cok kullanışlı bir suru bagajı var )
    Kuş olup uçmak isterken uzaklara, Ağaç olup kök salıyorum buralarda.........

  4. #24
    Selka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ekim 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    SUZUKI DL650 V-STROM
    Harbiturk dostum bende benim hakkımda değerlendirmelerin için teşekkür ederim.
    Amacım senin gibi durumda olan insanlara ışık olabilmek. Bende geçen ay DL650 pazarlığından direkten döndüm. İyi ki de pazarlık kopmuş. Şu an memnunum..

    Demem o ki; Şimdi DL 650 ciler kızmasın bana; hergün otobanda 2000 yada 3000 km yapmıyoruz ki; yada ne bileyim her sene motosiklet ile Kuzey Avrupa'ya otobandan gitmiyoruz ki. Bir baktım gezilerim genelde 100 yada 200 km lik geziler. Genelde de hız limiti 100 km ve bir çok ilçe yollarında dar ve kıvrımlı yollar ki 250cc nin üsrinde hacime sahip her motorun (endurosu da dahil) ısınıp şişip kalacağı idi. O sebeble şehirler arası yollarımız malum 100 km lik bir hızı makul görüyor; ilçeler arası yollar ise dar ve virajlı olduğundan 250cc vazgeçilmez oluyor.

    Ama ABD yada Avrupa olsa elbette. New York' tan Los Angeles' a motorla giedeceksen bu sefer 250 cc şişip yolda kalacaktır. Tabi ki 7000 km lik dümdüz otobanda 650 yada 1000cc motosiklet şarttır..

    Herneyse; 250cc ler de benim anladığım şey Türkiye'nin anlayamadığı imiş. Bu kadar gerekli bir sınıf bu kadar dar bir piyasa nasıl sunar? CBF250 yi değerlendirmeler ve yorumlar ile üretilmeyen bir model diye eledik diyelim geriye sadece 2 sınıf kalıyor.. Naked denen YBR250 yada Hyosung 250GT.. Sanırım sınıfımı değiştirirsem bu iki motosikletten birisini alacağım. Çok iyi bir 3'lü çanta seti ile de destekledim mi, bozuk yol, toprak yol, asfalt yol, otobanda ise 130 km ye varan hız ve 3.5 lt yakıt tüketimi ile ortalamada bulurum kendimi ve bu cross yada enduro yada cruıser ortalaması beni fazlası ile tatmin edeceğini düşünmekteyim..

    Ancak bunun bir zevk olduğunuda unutmamak gerekir. Mantık bir yere kadar.. İsteyen istediği modeli alabilir ve yorumlarımızı birbirimizi kırmadan yazabildik ise işte o zaman motosiklet sevgisi de kazanmış olur.

    Değerli ve seviyeli Yorumlarınız için Çok Teşekkürler....

    Bu arada sahibinden.com da 12286022 numaralı ilan sahibiyim. CBF250 veya YBR250 ile Takas düşünüyorum... Detaylarım ilanda...
    SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA


2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)