SM olacaksa bu olsun
... yaşlı bir devrimci düşürmez hiç ağzından özgürlük kelimesini
ve yatmadan önce bir bardak su yerine denize bırakır takma dişlerini ...
''Four wheels move the body. Two wheels move the Soul.''
Ne gerek var bunlar gibi gitmeye. Yada ömrünün en güzel yillarini, hayatini tekerlekli sandalyede gecirmeye... dicem belki hevesin kirilacak ama söylemek zorundaymis gibi hissettim kendimi. Bu tip hareketler ögrenilir ögrenilmeyede kelle koltukta olduktan sonra neye yarar, yada sen öldükten sonra neye yarar allah korusun.
Bak delikanlisin hayatinin kiymetini bil cocukca heveslere kapilip hatalar yapma. Arkandan birsürü insan gözyasi döker sonra.
Bilge insan ol, hata yapmaktan korkan insan bilge insandir.
Motosiklete bin püfür püfür salina salina gez arada bi gaza dokun cek . Yada videodaki bu serseriler gibi gazla!! secim senin ama emin ol eninde sonunda cuvallarsin ve burdaki kimse bunu istemez.
Bu arada xt660r yada x gercekten güzel motorlar tavsiye ederim.
http://difm :cat:
eyvallah birader, eksik olma ;)
xt 660 r'in araziye olan uyumlulugu daha fazla, xt 660 x'in de caddeye uyumlulugu daha fazladir.
jant, lastik, sanzuman ve vites donanimi da ufak bir farklilik gosterir. ve birde artci tutamaklari gibi bazi ufak aksesuarlarda kullanim degisikligi gibi detaylar vardir. onun disinda motor ayni motor ve malzeme ayni malzeme.
Wildgoose Rider - Transalp 650
ben motoru o tip yollarda pek fazla kullanmaktan yana değilim daha çok dag bayır ne biliyim boş bi çayırda ön kaldırma dönerken o adamlar gibi drift yapma hallerimde var tabi ama trafiğe kapalı alanlarda boluda heryer dağ bayır
bana r serisi daha güzel geldi daha büyük tümseklere meydan okuyabilirim onunla bu arada benim başlıpa bak foruma bak ya
Dağda motor kullanan asfaltta yan yatmaz...
guzel o zaman sana bazi linkler atarim.
uzun yol yapmaya uygundur ama siddetli ruzgarda dikkat ister, ve tabii ki bir cruiser rahatligi sunmaz. onun disinda bel, sirt, dirsek gibi agrilarin olmaz. varadero yada africa twin suren ne kadar yorulursa o kadar yorulursun..
en azindan bir SM'ci doguyor
Wildgoose Rider - Transalp 650
herkes kafasına göre tavsiyede bulunmuş, 600rr yada r6 demişsin araya alakasız motor tavsiyeleri girmiş.
anladığım kadarıyla genel olarak görünüm önemli senin için 200 km yi geçmeyeceksen 600rr- r6 arasındaki farkıda anlayamazsın, onun için bütçen hangisine yetiyorsa ona bakmalısın, bu iki makinede aklını alır senin
hatta birgün 600rr ile bana artçı ol, o gün vazgeçersin böyle bi makine almaktan. indikten 30dk sonra ayak titremelerin geçmez.
ne lanet makinedir bunlar şuan anlayamazsın aldığında ve kullandığında anlarsın.
dediğim gibi bütçene göre değerlendir olayı çünkü 600rr-r6 arasındaki farkı anlamak bir anda olacak iş değil. bu durumda 600rr daha mantıklı ve uygun fiyat.
Daha 600 lük makineye çok zamanın var derim. 600 - 125 = 475 eder.
475+süper sport= çoooook cc eder. Bence düşün derim.
Üstüne üstlük şehir içi kullanım için çok rahatsızdır ss ler.
Ne yöne dönersen dön, arkan her zaman arkandadır.
Okyanus43
Scooterdan inip de hemen race makinaya geçmek istemen bana biraz garip geldi. Aslına bakarsan 600 CC lik ss yerine touring veya naked makina kullansan hiç fena olmaz. Güce alışmak için iyi olurdu. Bu sadece tavsiye...
Ama soruna gelince:
Bence Honda 600 RR almalısın. Hem bütçene daha uygun, servisi yaygın hem de pistte yarışmayacağına göre ve aradaki farkıda anlayamayacağına göre Honda...
https://www.youtube.com/watch?v=tjYwTfIGjik
Bende R_1 hastasıyım. Şiddetle tavsiye ederim
998 cc, azami Güç:12,500 dev/dk 133,9 Kw 189 hp
Kısmet olursa 2 sene ıcınde bende bıtane alacam, paraça fıyatları bayağı bi yuksek, adamın belını buker, biraz kullandıktan sonra istemeyerek olsada satacam.
Yamaha R_1 0-dan 100 km hıza 2.4 sanıyede cıkarmı_? bu konuda çesıtlı soylentıler var! Nekadarı doğru cevap beklıyorum
Bence CBR 600RR daha iyi - 2008 leri 'yılın motoru' seçilmişti Motorcycling dergisi tarafından.. -t
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)