suzuki sl 650 savage mı, kymco venox mu, hyosung gv 250 mi alnır?
Reklamlar
-
Reklamlar
-
Bir arkadaşımda SL650 vardı ve hiç memnun değildi. Bu motor için, tek silindir 650cc hava soğutmalı cruiser olarak Suzuki'nin yüz karası dediklerini duymuştum.
GV250'den memnun olmayan kimseyi duymadım, genelde piyasada yaygın olan bir 250cc cruiser.
Venox 250'nin dizaynı çok hoşuma gidiyor. Gücü de yeterli. Sadece piyasası pek olmayan bir motor, bu da fiyatının biraz yüksek olmasından kaynaklanıyor bence. Kymco kalitesi de belli.
Kısaca ben GV250 ile Venox arasında kalıp muhtemelen tercihimi zevkime hitaben Venox'tan yana kullanırdım.
-
Mersin İl Temsilcisi
KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....
-
3 seçenek arasındaki fikrim,
kesinlikle venox........................
“Bir memlekette; namuslular, namussuzlar kadar cesur olmadıkça, o memlekette kurtuluş yoktur”
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
-
-
-
güzel bir başlık.lütfen her üç motosikleti de kullanmış veya içlerinden birini uzun süre kullanmış arkadaşlar cevap verebilir mi? yoksa bilgi kirliliği, işkembeden bolca atmalar oluyor böyle topiklerde.mesela suzuki nadir bulunması dışındaki kusurları nelerdir.lütfen bilen ve kullanan cevap versin.
Türkiye köylüsü çalışkandır ve kafasının değerini bilir! Rüya dediğin şey de bizden oluşur işte / Ve minicik ömrümüzü yine bir uyku noktalar. (We are such stuff. As dreams are made on; and our little life. Is rounded with a sleep)
-
Bildiğim kadarıyla Suzuki'nin 650cc tek silindir ve hava soğutmalı, vibrasyonu fazla olan, yedek parça sıkıntısı çekilen ve bu nedenlerden dolayı fazla tutulmadığı için nadir bulunan bir modelidir. Bu arada, SL değil LS 650 Savage olacak.
-
suzuki 650
-
-
bende bir kaç suzuki kullanıcısı ile görüştüm. suzukiden çok memnunlar. 87 den beri üretilen bir motorsikletmiş ve hiç bir şekilde kronik bir problemi yok. torku çok yüksek 45 nm civarında, 160 km hızları gömekte. diğer japon cruiser lar ile karşılaştırıldığında fiyat ve model olarak çok uygun. yani 5000 tl ye 2004 model 5000 km de ls 650 savage alınabiliyor ama başka hiç bir japonu bu fiyata almak kesinlikle imkansız. bazı arkadaşlar hava soğutmalı ve tek silindir olmasına takmış ama şunuda unutmayalımki gilera nexux 500 cc tek silindir ve herkesin çok beğendiği bir motor bunun yanında bmw nin 1200 cc lik dakarda şampiyon olan motoruda hava soğutmalıdır, bu gün yamahanın ürettiği son teknoloji ürünü mt 01 bile hava soğutmalıdır. kayış aktarmalı olduğu için zincir problemi yok, kalkışı çok seri, boyutları ve ağırlığı düşük olduğu için çok kıvrak bir motor. benim gönlüm suzukiden yana yani...
-
bence GV 250 modeli memnun olmayan yok gibi birşey
[B]YOLUNUZ VE FARINIZ HER ZAMAN AÇIK OLSUN[/B] :cat:
-
250liklerin gücü ve torku vede hızı ls650yi yakalayamaz. dünyanın en iyi motorları olsa sonucta 250lik hantal cruiserler bir kere cruiser 500ten sonra yürümeye başlar. tek silindir konforu azaltsada korkunc tork yaratır onun keyfide başka olur uzun süre tatmin edebilir. ben şahsen 250lik cruisere bedava versen binmem, tatmin etmez. ls 650 temiz olduktan sonra bu 3 motordan her şekilde suzuki derim. 650 lik bi motorla 250likleri karsılastırmakta biraz saçma olmus ama neyse..
bunların dısında motor düşünürsende virago535 ve ya en500 derim. parcaları pahalıdır ama ömürboyu kullanırsın 4-5 bin cıkartabiliyorsan..
Now the world is gone. Im just one.
-
Sergeant adlı üyeden alıntı
250liklerin gücü ve torku vede hızı ls650yi yakalayamaz. dünyanın en iyi motorları olsa sonucta 250lik hantal cruiserler bir kere cruiser 500ten sonra yürümeye başlar. tek silindir konforu azaltsada korkunc tork yaratır onun keyfide başka olur uzun süre tatmin edebilir. ben şahsen 250lik cruisere bedava versen binmem, tatmin etmez. ls 650 temiz olduktan sonra bu 3 motordan her şekilde suzuki derim. 650 lik bi motorla 250likleri karsılastırmakta biraz saçma olmus ama neyse..
bunların dısında motor düşünürsende virago535 ve ya en500 derim. parcaları pahalıdır ama ömürboyu kullanırsın 4-5 bin cıkartabiliyorsan..
dostum ben 650 yada 250 olarak değil, düşük maliyetle az kullanılmış yeni model cruiser arayışı içinde olduğum için bulabildiğim modeller bunlardı ve bunları karşılaştırdım. dragstar ile ls 650 nin 2005 i arasında 8 bin tl fark var, ama karşılaştığım motorların fiyat ve model yılları aynı...
-
Selamlar.Piyasada LS 650 kaldımı düzgün bilemiyorum.Ancak bahsettiğiniz motorlar arasında yapı ve işçilik itibarı ile en dayanıklısı suzuki dir.Ben kullanmadım ama kullananlarla tanıştım,çok memnunlardı.İnternet sitelerindeki yorumlarıda az masraflı ve dayanıklı olduğu yolundadır.Ancak baştada dediğim gibi tabiri caizse ırzına geçilmemiş LS 650 kaldımı bilemiyorum. Suzuki nin bir artısıda,kayış tahrikli olmasıdır.Zincir yerine otomobil triger kayışı benzeri,ancak daha kalını bulunur.zincir kurudu uzadı v.s gibi şeylerle uğraşmazsınız.
-
hyo güzel chopper dan anlamam ama şikayeti olan görmedim
۞۞۞۞Drift Religion۞۞۞۞ GT 250RR
-
ergün1968 adlı üyeden alıntı
Selamlar.Piyasada LS 650 kaldımı düzgün bilemiyorum.Ancak bahsettiğiniz motorlar arasında yapı ve işçilik itibarı ile en dayanıklısı suzuki dir.Ben kullanmadım ama kullananlarla tanıştım,çok memnunlardı.İnternet sitelerindeki yorumlarıda az masraflı ve dayanıklı olduğu yolundadır.Ancak baştada dediğim gibi tabiri caizse ırzına geçilmemiş LS 650 kaldımı bilemiyorum.
sahibinden e bakarsan 2004 ve 2005 model 4 ile 5 bin km lerde ls 650 bulman çok kolay, yani daha çok temiz durumda olanları var ve fiyatları çok uygun...
-
twona adlı üyeden alıntı
sahibinden e bakarsan 2004 ve 2005 model 4 ile 5 bin km lerde ls 650 bulman çok kolay, yani daha çok temiz durumda olanları var ve fiyatları çok uygun...
Arayan arkadaş için alakana teşekkürler.Ben aramıyorum.
-
Bir venox kullanıcısıyım. 1 yılda 18 bin km yaptım.. tekli ya da eşli... 250 cc'ye göre çekişi hızı tatmin edici. 28 bg civarında nede olsa. biraz yüksek devir çeviriyor tabi bu bg'i elde etmek için. yakıtı da 250 cc'lere göre 0,5-1 lt fazla olabiliyor. 3,5-5 lt arasında değişiyor yakıtı.. hatta satmayı planlıyorum şu aralar..
Kalitesi-görünüşü-fiyatı bence 250 cclik cruiserlar içerisinde sıyrılmasına yetiyor...
sahibinden.com da bi bak istersen ilan no: 13558102
-
Hyosung GV250cc kullanıcısıyım. İlk aldığım zaman 50 km lik sonra 100,150, 200, 300 km lik ve en sonda 400 km lik günübirlik geziye gittim. Motorum tık bile demedi. Hatta yolu gördükçe açıldı. Kemikli geçen vitesler daha kemiksiz ve seri oldu. Sanırım üzerinde motor sürebilecek biri olduğu sürece bu motor gider..
Üzerindeki yağ radyatörü tam anlamı ile uzun yol için. Uzun yolda yağ kimyası gereği rüzgarda neredeyse donma haline dönüp motor bloğunu kolayca soğutuyor. Ama şehir içi tam ters etki yaratıyor. Motor durunca rüzgar kesiliyor ve ısınmış kızgın yağ soğumuyor o da motoru daha çok ısıtıyor.. Demem şu ki; bu motor durunca ciddi ısınır ama yolda gittiği sürece yağ radyatörü motoru buz gibi yapar..
Motorumla şu an 6000 km artçılı yolculuk yaptım.. Sadece yağ ve filtre değişti..
Motor torklu ve hızlı 110 120 km lik hızlar çok güvenli stabil ve titreşimsiz.. Zorlarsanız 130 hatta 140 'ıda görüyor. Ama 140 'da motor artık boğa gibi böğürdüğü için işin eğlencesi korkuya dönüyor.. Yani bu motorda hız 110-120 dir...
Ara sıra gas keser.. Çünkü 250cc gibi küçük bloktan 30HP güç almak için bazen motordaki parçalar (yüksek devirde) yağ pompası tarafından zamanında yağlanamıyor ve siz yüksek devir çevirsenizde CDI beyin ünitesi motoru korumak için izin vermiyor. Ama 2 sn sonra füze gibi oluyor.. Bu her zaman da olmuyor sadece 10 hızlanmada 1 defa.. Beni hiç rahatsız etmiyor...
Çok dengeli bir motor.. Çizgileri tam klasik... Spor hiçbirşey yok...
Yakıtı ise sürekli 12000 yada 13000 devir yaparsanız ki denedim 4.3lt/100 km de eğer makul 7000 devir yaparsanız 3.8 lt/100 km gibi değer çıkıyor...
Diğerlerini bilmem.. Kısaca ben çok memnunum............ Artısı ve eksileriyle anlattım.. Gerisi senin....
SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)