60'a kadar ikisi başabaş kalkar, sonra 100'e kadar Racer S öne geçer, sonra bozulup sağa çeker
Düz yolda fabrika çıkışı CBF'le rahatlıkla 110-115'e çıkıyorum, Racer'lar ise 120 civarı bir hız yapıyorlar. Aradaki fark önemsenecek kadar fazla değil. Ayrıca CBF'in torku Racera göre çok daha yüksek, otobandaki hiçbir rampada 90'ın altında düşmüyor.
Racer az biraz daha hızlı, ama özellikle biraz km yapmış olanları hakkaten her an bir yeri dökülecek gibi duruyor. Yolda gördüğünüz racer ve CBF'lere dikkat edin, aradaki kalite farkı bağıracaktır
Ben bir yıla yakındır CBF kullanıyorum, 10 bine dayandım, aldığım günden farklı olan kısımları sadece bujisi (8000'de bakımda değişti), ampulü (8000'de bakımda değişti), yağı (her 2000'de bir değişti, bu 5. yağ) ve benzini. Bir arkadaşımın Racer'inde 10 bininci kilometrede değişmeyen tek parçası şasesiydi
Eğer bozulan şeyleri tamir etmeyi seviyorsan Racer al, motor kullanmayı seviyorsan CBF al