Ben sorunu daha once gordum.
Fakat sana biturlu sira gelmedi.
Yoksa seni sallamadim gibi anlama lutfen.
Baksana kavramlarla ugrasiyoruz.
Pistte hizli donmenin tek yolu kuvvetli motor degildir.
Pistte donmek bir suru detay içeren bir konu.
Ben simdi sana yine SBK dan bir ornek verecegim.
çok basit bir ornek olacak.
Ama isin içinde ne gibi isler dondugunu anlamaniz için ya da dusunmeniz için bir pencere açacaktir umuyorum.
Bu verecegim ornek bu testin sonucunun herhangi bir markayi kotuledigi anlamina gelmedigine de iyi bir ornek olacaktir.
Gelelim örnege:
Onceki hafta WSBK yarislari Phillip Island pistindeki ilk yarisla basladi.
Gururumuz Kenan Sofuoglu CBR600RR ile bu organizasyonun SuperSport kategorisindeki yarisi kazandi.
Yarista yaptigi en iyi tur zamani söyle:
1'35"353
Bu motorlarin abilerinin yaristigi SuperBike kategorisini ise B Spies Yamaha R1 ile kazandi. Yarista yaptigi en iyi tur zamani soyle:
1'32"829
Arada 3 saniye kadar fark var.
Simdi gelelim asil meseleye.
Binliklerin yaristigi bu SBK kategorisinde alt siralara bakalim.
K Muggeridge, Suzuki GSXR 1000 ile en iyi tur zamani:
1'35"132
M.Baiocco, Kawasaki ZX 10R ile en iyi tur zamani:
1'35"843
D Salom, Kawasaki ZX 10R ile en iyi tur zamani:
1'35"879
V.Iannuzzo, CBR 1000RR ile en iyi tur zamani:
1'35"907
Yani Kenan Sofuoglu, CBR 600 RR ile binlik abilerinin yarisina girse, bu pilotlara nanik yapacakmis.
Adam 600cc ile 1000cc motor yarislarina girse ilk 20 kesin.
Sadece Kenan da degil.
En az 10 pilot bir suru binlikten daha iyi tur zamani yapmislar.
Anlatabilmisimdir umarim.