Ilkay adasimsin diye destek çikacam ama bir detayda yanlislik yapmayalim.
Ben 954 u 54bin de sattim.
Su siralar 90binde ve canavar gibi.
Orda çelistigimiz bir nokta yok.
Fakat RX7 de var.
Bu agzina ettigimin arabasindan bir tane almistim zamaninda.
Kuçuk bir ariza arastirmasi sonucunda motorun komple degismesine karar verdiler çöpe attim.
Fakat bu arabaya olan muhabbetimden olur boyle hatalar deyip ikincisini aldim.
Hatta birincisi beyazdi ondan oldu deyip, ikincisini kirmizi almistim.
(anlarim bu islerden yani)
Devir saatini kirmiziya ilk getirdigim an tekrar servise gitmem icap etti.
Baktim ki onda da ayni muhabbet donuyor.
Dedimki basina bir bela gelmeden elden çikart,ve çikardim.
Sonradan ogrendim ki corvette guzel araba yapiyormus.
Bu hikaye boyle devam eder gider.
Tum bu olumsuzluklara ragmen R8 den bir sikayet duymadim simdiye kadar.
Ben kullanmadim bilmiyorum ama kullanan memnun onu biliyorum.
Yani ne bileyim?
Biraz ayar biraz sorunu çozmek için istekli olma meselesi bu motor tipi mevzu.
Turkiye de bazi hurafelerden dolayi km mevzusu biraz normalin disinda seyrediyor.
Ben geçen sene bu forumda 10bin km yapmis SS ölmüstür diye bir suru yorum okudugumu hatirliyorum.
Bu nedenle yorum ne kadar ust duzeyde ve bilimsel olursa olsun, okuyan kisi toplumun onu yonlendirdigi degerlerin disina çikamiyor.
Yani biz ne anlatirsak anlatalim, tercihi ekonomik durum belirliyor.
Aslinda Turk tuketicisinin tercihini motosikletin kalitesi degil, ranti daha çok etkiliyor.