Yamaha Xj6'mı yoksa Honda Cbf 600'mü kararsızım...
Reklamlar
-
Enduro'yu sevmem demişsin ama kendi ifadelerine göre kullanım amacına en uygun tarzda bu görünüyor.%60 şehiriçi dediğine göre işe gidip gelmek amacın yok gibi! Haftasonları gezintisi veya extrem durumlarda vakit azlığı sebebiyle kullanacağını anlıyorum.Ben derimki,Transalp veya V-Storm senin için biçilmiş kaftanlar.Bir araştırmanı tavsiye ederim.
ferhat19891 adlı üyeden alıntı
arkadaş video yıksa hepinizi severim .D bende GBR-1000 RR VAR NE SİZDEKİLER MOTORMU TEL MAŞA VS İSTERSENİZ CADDE BOSTANA BEKLERİM MOTORUNA
Yazından anladığım,bizdekiler tel maşa senin motor uzay mekiği mi? Doğru diyosun tel maşalara biniyoruz biz,hemde çok memnunuz bundan.Yok illa biyerde yarışmak istersen,Çınarcık'tan yukarıya doğru dağ-yayla yolları var,gel bi yarışalım istersen!
Tek koruyucumuz var,O'da bizi çok sevdiği için birer birer yanına alıyor.
Oğuz
Reklamlar
-
Bende bir aralar v-storm düşünmüştüm ama vazgeçtim xj6'nın tipi daha hoşuma gitti o yüzden şimdi yamaha'ya gittim baktım orda çok beğendim ve karar verdim gibi yamaha alıcam ama şimdi'de diversion abs'mi yoksa xj-6 abs'mi alsam onu düşünüyorum
-
"wolfart",hocam sanırım kararını vermişsin.Madem XJ-6 diyosun benim tercihim Diversion lehinde olurdu.
Tek koruyucumuz var,O'da bizi çok sevdiği için birer birer yanına alıyor.
Oğuz
-
Bende diversion dan yana kullanirdim oyumu. Gercekten güzel yakisikli bir motosiklet performans ve yakit olarak cok büyük farkliliklar olacagini zannetmiyorum.
-
Bu iki motor arasından benim tercihim Yamaha'dan yana olurdu. Bir kere, Yamaha'nın parça fiyatları Honda'ya göre biraz daha ucuzdur, hem düşündüğün motor yeni bir model ve tipi de CBF600'den çok daha yakışıklı.
Peki Yamaha'nın hangisi olurdu; XJ6 mı yoksa XJ6-Diversion mu?
Diversion : Uzun yol konusunda grenaj ve camın faydaları kesinlikle tartışılmaz, ama estetik olarak ikizine göre 1 adım geride sanki.
XJ6 : Dizayn olarak kesinlikle bu motor derim, çok agresif ve sportif bir görünümü var, naked genleri taşıyor. Hem piyasada gayet şık, çeşitli camlar var; bunlardan da takıp rüzgar sorununu kısmi olarak çözebilirsin.
Ben öncelikle gözüme de hitap etsin diyerek, tercihimi XJ6'dan yana kullanırdım.
-
Peki arkadaşlar birşey daha soracam ABS'li modelde ön fren el arka fren ayak ile yapılıyor dimi yani sadece el freni var ve bir merkez var o merkezden yönetiliyor fren sistemi böyle bir sistem varmı acaba??? nedense aklımda öle bişey var eğer öyleyse abs'li olanı alırım ama diilse ABs'siz modeli ama diversion alıcam %90 rüzgar ile uğraşmak istemiyorum
-
wolfart,Hocam anladığım kadarıyla CBS denen kombine fren sisteminden söz ediyorsun.Yeni modellerin çoğunda,hangi freni kullanırsanız kullanın,diğer frenede belli oranda basınç uygulanarak dengeli bir duruş sağlanmaya çalışlır.Mesela,ön fren manetini sıktığında,ön %70 arka %30 gibi bir oranla basınç uygulanabilir.Yanlız senin söylediğin sadece ön fren manetinin bulunup arka fren pedalının bulunmadığı manuel vitesli motosiklet görmedim.Yarı otomatik cup ve Aprilia Mana,Yamaha FJS1300 gibi modellerde solda debriyaj manetinin olmamasından kaynaklanan algılama hataları olabilir.Yine söylediğim modellerde arka fren,sağ ayak pedalı kullanılarak yapılmaktadır.
Tek koruyucumuz var,O'da bizi çok sevdiği için birer birer yanına alıyor.
Oğuz
-
arkadaşlarında soyledıgı gıbı yamaha daha cok goze hitep edıyor ve avantajları var ama karsılastırmaya cbf 600 hornetı koyarsan ısler bıraz degısır bence cunku naked sınıfında gordugum en yakısıklı makına hornet
([B]TEKEL[/B])inle Tut Beni ([B]ALKOL[/B])larına Sar Beni N([B]EFES[/B])ine Muhtacım......::bira01::
-
Sayın Wolfart,
Sorumu yanlış anlamayın ama hiç düz vitesli motor tecrübeniz var mı ? Yani sonuçta X-Max bir scooter, sonradan bu almak istediğiniz modeller kullanırken sizi zorlamasın ? İsterseniz MT-03'e de bakabilirsiniz, gücü düşük ama torku 650 cc ayarında. Canavar gibi motor.
-
Honda CB600F Hornet yada Yamaha XJ6 Diversion
Arkadaşlar enduro motorumu sattım ve yeni bir makina almak istiyorum.Sık sık uzun yola gidiyorum,bu nedenle rahat,güvenli ve güçlü bi motor düşünüyorum.Kafamda iki model var Honda 600 hornet yada Yamaha Xj6.Bu motorların yakıt tüketimiyle ilgili bilgi bulamadım.Kullanan arkadaşlar bilgilndirirse sevinirim.Hornet 102 Hp Yamaha ise 78 Hp..Ben öyle yüksek hız meraklısı değilim,düşük devirlerde torku iyi olsun,uzun yoldada rahat rahat 140-150 kmh yapsın yeter..
-
Bence tekrar bir enduro al. Yazdıkların enduro tarif ediyor gibi
-
ritimci adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar enduro motorumu sattım ve yeni bir makina almak istiyorum.Sık sık uzun yola gidiyorum,bu nedenle rahat,güvenli ve güçlü bi motor düşünüyorum.Kafamda iki model var Honda 600 hornet yada Yamaha Xj6.Bu motorların yakıt tüketimiyle ilgili bilgi bulamadım.Kullanan arkadaşlar bilgilndirirse sevinirim.Hornet 102 Hp Yamaha ise 78 Hp..Ben öyle yüksek hız meraklısı değilim,düşük devirlerde torku iyi olsun,uzun yoldada rahat rahat 140-150 kmh yapsın yeter..
madem çok fazlasını istemiyorsun, 4 silindir sesi şart deyilse sana çift yeter bence
al bir er6f yada cbf500 rahat edersin, torkuda çok güzel o dediğin hızları rahatlıkla kasmadan gidersin
sıkıysa yakala HAYALBUYSA
-
Ya şimdide akıma FAZER takıldı
-
xj6 sahibi olarak kesinlikle xj6 derim
-
-
07 Haziran 2011, 12:16
#36
bu xj6'nın yakıt tüketimi nekadar acaba ? 4 silindirli olması aynı CC deki çift silindirlilere oranla daha fazla yakıt tüketmesine sebep olurmu acaba ? 100 km de kaç litre gider acaba ?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)