Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

honda cbf 150- tvs apache

    REKLAM ALANI
  1. #41
    shadow_57 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ekim 2007
    Şehir
    sinop
    Motosikleti
    600RR
    dostum dogru cbf yag yakıyor 40000 de dııl bızım bı abıde war sıfır aldı 10000 de yag yakmaya basladı buda saglıklı we ıyı bı olay dııl cunku motor sokulup anca bu problem halledılıyo bı motoru soktumude adamın mıdesı o sıfır motor ısınden bulanır kım nederse desın.bıde bu cbf de ayaktan calıstırma marsı yok cunku cdi atesleme oldugu ıcın bu ıyı bı awantaj sayılmaz aku bıttımı motorda calısmaz kalır wurdursanda ne yaparsan yap yolda akun bıttımı aynı yakıt bıtmıs gıbı kalırsın tek cozumu dolu bı aku takıp anca yola dewam ede bılırsın buda hıc ıyı bı awantaj dııldır bence
    Rüzğarı_hissSet


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42

    Üyelik
    03 Mayıs 2007
    Şehir
    Memleket Çorum, ikametgah; Gediz /Kütahya
    Motosikleti
    YAMAHA SUPER TENERE
    forumda yapılan kıyaslamlardan en ateşli geçen modeller arasında kalıyor cbf 150 mi apache mi. kaatım ise apache ama servisi aprçası suyu çorbası derken mecbur cbf 150 son söz düşüyor.
    BUGÜN GEÇTİ, BEKLE YARINA GELİYORUM, YA NİCE YOLARA AŞACAK YADA KARA TOPRAK BAĞRINDA AŞTIĞIMIZ YOLLARI HATIRLATACAK.

  3. #43

    Üyelik
    10 Şubat 2009
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı AydoganX adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Baştan söylüyorum YBR çok kaliteli bir motordur. Bu na kimse birşey diyemez

    1. Haklısın devir saati olsa iyi olurdu ama olmamasıda büyük bir kayıp değil insan kısa bir sürede zaten alışıyor. onun yerine vites göstergesi var Ybr de bu yok

    2- Halojen far kalitesini bilmiyorum yorum yapamayacağım

    3- ?? Nasıl yani Farı gidonda olmayan motosikletmi var Sanırım Farın gidonu çevirince dönmesinden bahsettin. Hiç bir eksiği yok bence. Büyük motorlardada CBF te olduğu gibi far konumu.

    4- Çok bir farkı yok. YBR'nin gidon dönüş açısı daha büyük. Yani motor dururken gidon daha fazla sağa sola dönebiliyor.

    5- CBF 'in lastiklerde Fabrika çıkışı tubeless

    6-Yan ayak orijinalinde yok ama satın alınan bayi kesin hediye ediyor

    7- Belli bir dönem rakibi yoktu YBR'nin o yüzden çok sattı. CBF çıktıktan sonra azalma oldu satışlarında

    8- KM başına karışık kullanımda 80-90 krş arası yakıyor. YBR'dede durum çok farklı değil diye biliyorum.

    9- Ayak marşına hiç ihtiyaç duymadım. Marş düğmesine basar basmaz. Aynı salisede bile denilebilir, motor çalışıyor. Yani gır gır gır sesini bile duymuyorsun marşta. Gerçi kıyaslanmaz ama yine büyük motorlarda da ayak marşı yok CBR veya Fazer yada YZF serileri gibi


    10- Arkada çift süspansiyon bence bir eksisi YBR'nin.
    CBF'te 3 kademe ayarlı monoshock tek süspansiyon var çok daha yeni bir teknoloji ve rahat kullanım sağlıyor. Gideceğin yolun durumuna göre bile ayarlayabilirsin.


    Bunlar da benim yorumlarım.
    Merhaba Kardeşim,
    Güzelce bir yazı yazmışsın, sence cbf in ybr ye göre +ları nelerdir?
    Belki bende fikrimi değiştirebilirim
    Hız yok, ağlatmak yok...
    Cehenneme gitmeyeceğinden emin olanlar hız yapabilir :)
    http://motorsiklet-tutkusu.blogspot.com/

  4. #44
    shadow_57 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ekim 2007
    Şehir
    sinop
    Motosikleti
    600RR
    Rüzğarı_hissSet

  5. #45

    Üyelik
    27 Nisan 2007
    Alıntı turkfan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba Kardeşim,
    Güzelce bir yazı yazmışsın, sence cbf in ybr ye göre +ları nelerdir?
    Belki bende fikrimi değiştirebilirim
    Bence artıları şunlardır...

    1 - CBF150 ybr ye karşı çok daha iri yapılı ve kaslı duruyor. İnsan CBF150'yi kullandıktan sonra yada üstüne oturduktan sonra YBR'ye binerse bu farkı net olarak kendisi anlar. (iki motorunda üzerine oturmadan sakın satın alma ikisini de, insanın zevklerine göre değişebilen bir mesele bu).

    2 - Vites göstergesi var. (Ama ybr de devir göstergesi var vites göstergesi yok. Bu seçeneği nötrleştiriyor aslında)

    3 - Arka süspansiyon büyük motorlarda olduğu gibi sertlik ayarlı mono sistem. Yani bozuk yollarda yumuşatıp uzun yollarda sertleştirebiliyorsunuz. Kullanımda kesinlikle farkediliyor.

    YBR'de eski teknoloji çift kol amortisör var. Ayar yapılamıyor.

    4 - Sol elcikte işaret parmağında selektör butonu var. YBR'de yok elektrikçiye yaptırmanız lazım.

    5 - Bu fiyata büyük motor yapısında kullanılabilecek en uygun motor CBF150'dir. (Büyük kardeşi CBF600'den bile ebatları 1-2cm daha büyüktür.)

    6 - Bence en önemlisi bu. Tork farkı. Düşünün ki uzun yolda 5 yada 10 derecelik ufak bir eğimle yokuş çıkıyorsunuz, ama görünüşte yol düzgün gibi görünüyor. CBF ve YBR sabit 100km/s ile gidiyorlar. Eğim başlar başlamaz. YBR 70'e düşüyorsa CBF150 80'e düşüyor. Geçen hafta yaptığımız bir gezide bunu net olarak gözlerimle gördüm.

    7 - CBF'de sele kontak anahtarı ile çıkartılabiliyor. YBR'de sele sabit, sökmek için vidaları sökmek lazım. (Gerçi çok bişey konulmuyor sele altına ama kullanım kılavuzu , ufak takımlar vs. için ideal)

    8 - Daha çok vardır ama şimdilik aklıma gelenler bunlar.

  6. #46
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    şimdi vaktim olsa 2 saat özene bezene artı eksilerini yazardım üşenmeden...

    kısa özetlemekde fayda var...hayatım apaçici arkadaşlarla geçer...hepsiyle aynı fikirdeyiz...amac biraz dip gaz ve son hız ise apaçi...vibrasyona değer o artı hız...kalkışta maksimum hızda ara gazlarda kaçışta üstüne yok apaçinin...

    he az tok görüntü birazda rahatlık isterseniz cbf 150 derim...ama gerçek olan şudur...ybr 125 tek efsanedir...2004 te ybryi ilk alanlardan biriyim...aralarında en sağlamı odur...hız konusundada tatmin etmez...cbfyi özel yapan şeylerden biri kafa granajıdır...çok detaya inmiyorum...vaktim az birazdan işe gidicem..kusura bakmayın...he Honda markayım diye biraz daha tuzludur...değermi değer...

    ybr alanlar Gaziosmanpaşada Kardeşler Yamahaya giderlerse çok alaka görürler...

    cbf alanlar ise Çamlıca namazgahta DB Konşuk Motordan alaka görürler işlerinin ehlidir...

    apaçiciler ise bu Ümraniyede praktikerin ilerisinde bir bayi var adını anımsayamadım...orada 10 numara hizmet görürler diye bilirim...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  7. #47
    nigdeli48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ağustos 2007
    Şehir
    mugla
    Motosikleti
    ybr 125 esd
    hic apache kullanmadim ama cok merak ediyorum.ayrica titresim durumu nasildir onuda merak ediyorum.bi kullanmam gerekiyor ama kimden bulacagim.
    Rüyaları gercekleştirmenin en iyi yolu UYANMAKTIR

  8. #48
    avare rulman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Temmuz 2008
    Şehir
    istanbul, şişli
    Motosikleti
    yamaha ybr 125 + honda cbr 250r
    Alıntı canercamalan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ybr nin sınıfı cg125 ve cbf 125 değilmi ? 150 lik motoru 125 likle kıyaslamak doğrumu ? babam böyle kek yapmayı nerden öğrendi ???
    25cc göz ardı edilebilecek bir fark, iki motosikletin beygir ve tork degerleri de aynı şeyi soylemekte. bu motorların hepsi genel olarak commuter sınıfındadır.

    herkez farklı şey soyleyecek, ben de soyleyeyim: apache lerin agırlık merkezi arkaya yakın mıdır nedir, kafa kaldırıp durdugunu soyluyor çok kimse. motoru diger alternatifleriden çok çok kuvvetli degil, oyleyse sebep agırlık merkezinin olması gereken yerden biraz arkada kalması olmalı.

    üçü de iyidir, tipi hoşuna gideni al arkadaşım, hiç arkana bakma ondan sonra da.

    Alıntı shadow_57 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu 160 cc lik farklı bir versiyondur arkadaşlar. maalesef tükiye' ye gelmiyor.

  9. #49
    sakinseytan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Şubat 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Africa Twin 1000
    Alıntı nigdeli48 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hic apache kullanmadim ama cok merak ediyorum.ayrica titresim durumu nasildir onuda merak ediyorum.bi kullanmam gerekiyor ama kimden bulacagim.
    benim yerim etiler in altındaki armutlu semtinde "UZAY BİLGİSAYAR" apachi kullanmak istiyen özel msj fln atsın seve seve denemesine imkan saglarım sacma sapan güçlüd egil fln diyenler önce kullansın benim geçemiyecegim motor yok!arka cantam dolu ve arkamda 80 kiloluk artıcıyla daha 2 gün önce 120 yaptım bide onlar olmasa siz hesaplayın. bi arkadaş agırlık merkezi arkası demiş aynen ona katılıyorum çok güzel kafa yapıyo motor 2. viteste hızlıca giderken kafa yapıp ölece gitmeye bayılıyorum işlerden fırsat bulursam arka tekerin ebatlarını büyütüp bide ayamdaki platini cıkarttırim tek teker denemeleri yapıcam

  10. #50
    avare rulman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Temmuz 2008
    Şehir
    istanbul, şişli
    Motosikleti
    yamaha ybr 125 + honda cbr 250r
    Alıntı AydoganX adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bence artıları şunlardır...

    1 - CBF150 ybr ye karşı çok daha iri yapılı ve kaslı duruyor. İnsan CBF150'yi kullandıktan sonra yada üstüne oturduktan sonra YBR'ye binerse bu farkı net olarak kendisi anlar. (iki motorunda üzerine oturmadan sakın satın alma ikisini de, insanın zevklerine göre değişebilen bir mesele bu).

    2 - Vites göstergesi var. (Ama ybr de devir göstergesi var vites göstergesi yok. Bu seçeneği nötrleştiriyor aslında)

    3 - Arka süspansiyon büyük motorlarda olduğu gibi sertlik ayarlı mono sistem. Yani bozuk yollarda yumuşatıp uzun yollarda sertleştirebiliyorsunuz. Kullanımda kesinlikle farkediliyor.

    YBR'de eski teknoloji çift kol amortisör var. Ayar yapılamıyor.

    4 - Sol elcikte işaret parmağında selektör butonu var. YBR'de yok elektrikçiye yaptırmanız lazım.

    5 - Bu fiyata büyük motor yapısında kullanılabilecek en uygun motor CBF150'dir. (Büyük kardeşi CBF600'den bile ebatları 1-2cm daha büyüktür.)

    6 - Bence en önemlisi bu. Tork farkı. Düşünün ki uzun yolda 5 yada 10 derecelik ufak bir eğimle yokuş çıkıyorsunuz, ama görünüşte yol düzgün gibi görünüyor. CBF ve YBR sabit 100km/s ile gidiyorlar. Eğim başlar başlamaz. YBR 70'e düşüyorsa CBF150 80'e düşüyor. Geçen hafta yaptığımız bir gezide bunu net olarak gözlerimle gördüm.

    7 - CBF'de sele kontak anahtarı ile çıkartılabiliyor. YBR'de sele sabit, sökmek için vidaları sökmek lazım. (Gerçi çok bişey konulmuyor sele altına ama kullanım kılavuzu , ufak takımlar vs. için ideal)

    8 - Daha çok vardır ama şimdilik aklıma gelenler bunlar.

    güzel ve açık yazmışsın arkadaşım tebrik ediyorum. bir kaç eklemek istedigim nokta var:

    cbf'in selesi acılıyor ve güzel bir özellik. ybr'nin ise sol akü kapagı anahtarla acılabiliyor. kapagın arkasında akü, sigortalar, röleler ve bir de avadanlık var.

    ikincisi ise, ybr'lerin de arka süspansiyonları ayarlanabiliyor. helezonun ön sıkıştırması, bileziklerin döndürülmesiyle kademe kademe arttırılıp azaltılabiliyor. ama tabii bu cbf'in daha modern bir arka süspansiyona sahip oldugu gercegini degiştirmez.

  11. #51
    sakinseytan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Şubat 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Africa Twin 1000
    Alıntı shadow_57 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dostum dogru cbf yag yakıyor 40000 de dııl bızım bı abıde war sıfır aldı 10000 de yag yakmaya basladı buda saglıklı we ıyı bı olay dııl cunku motor sokulup anca bu problem halledılıyo bı motoru soktumude adamın mıdesı o sıfır motor ısınden bulanır kım nederse desın.bıde bu cbf de ayaktan calıstırma marsı yok cunku cdi atesleme oldugu ıcın bu ıyı bı awantaj sayılmaz aku bıttımı motorda calısmaz kalır wurdursanda ne yaparsan yap yolda akun bıttımı aynı yakıt bıtmıs gıbı kalırsın tek cozumu dolu bı aku takıp anca yola dewam ede bılırsın buda hıc ıyı bı awantaj dııldır bence
    benim samimi arkadasım apache bulamııyınca cbf aldı cantasında yag taşıyo arada ekliyo vala şaşırıyorum bu duruma kos koca honda yag yakıyo:S servisine sorduk yok yakmaz asla dedi benzinle yakıyo normal dedi:S diger saydıkların dogru cok eksik var motorda bide sabahları sogukken calısmıyo ya cbf ciklesini cekiyoz sanki cikle yokmuş gibi ne bilim abi tohaf motor

  12. #52
    avare rulman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Temmuz 2008
    Şehir
    istanbul, şişli
    Motosikleti
    yamaha ybr 125 + honda cbr 250r
    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    şimdi vaktim olsa 2 saat özene bezene artı eksilerini yazardım üşenmeden...

    kısa özetlemekde fayda var...hayatım apaçici arkadaşlarla geçer...hepsiyle aynı fikirdeyiz...amac biraz dip gaz ve son hız ise apaçi...vibrasyona değer o artı hız...kalkışta maksimum hızda ara gazlarda kaçışta üstüne yok apaçinin...

    he az tok görüntü birazda rahatlık isterseniz cbf 150 derim...ama gerçek olan şudur...ybr 125 tek efsanedir...2004 te ybryi ilk alanlardan biriyim...aralarında en sağlamı odur...hız konusundada tatmin etmez...cbfyi özel yapan şeylerden biri kafa granajıdır...çok detaya inmiyorum...vaktim az birazdan işe gidicem..kusura bakmayın...he Honda markayım diye biraz daha tuzludur...değermi değer...

    ybr alanlar Gaziosmanpaşada Kardeşler Yamahaya giderlerse çok alaka görürler...

    cbf alanlar ise Çamlıca namazgahta DB Konşuk Motordan alaka görürler işlerinin ehlidir...

    apaçiciler ise bu Ümraniyede praktikerin ilerisinde bir bayi var adını anımsayamadım...orada 10 numara hizmet görürler diye bilirim...
    mete_han ne zamandır boyle bir servis tavsiyesi bekliyordum, ne varsa sende var yine.

  13. #53
    shadow_57 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ekim 2007
    Şehir
    sinop
    Motosikleti
    600RR
    Alıntı avare rulman adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    25cc göz ardı edilebilecek bir fark, iki motosikletin beygir ve tork degerleri de aynı şeyi soylemekte. bu motorların hepsi genel olarak commuter sınıfındadır.

    herkez farklı şey soyleyecek, ben de soyleyeyim: apache lerin agırlık merkezi arkaya yakın mıdır nedir, kafa kaldırıp durdugunu soyluyor çok kimse. motoru diger alternatifleriden çok çok kuvvetli degil, oyleyse sebep agırlık merkezinin olması gereken yerden biraz arkada kalması olmalı.

    üçü de iyidir, tipi hoşuna gideni al arkadaşım, hiç arkana bakma ondan sonra da.



    bu 160 cc lik farklı bir versiyondur arkadaşlar. maalesef tükiye' ye gelmiyor.
    rtr 160 gelcek dostun turkıyedekı tws ana dıstırıbıtor sıtesıne bır e-maıl atmıstım we 2009 un 6 ayında yada 2010 un basında gelecıgını dedıler .awrupa standartına uygunluk beklıomus yanı motor gelcek ama bıraz beklemenız lazım.bu arada murat dıe bı arkadasım war bu sıtede tanırsınız onun da apache 150 lısı war modıfıyelı falan ıstanbulda nese onun serwısı war aydın motor dıe ıstanbulda apache serwısı 160 rtr nın sılındır takımı yanı (kiti) gelmıs serwıse we murat dıyokı bunu 150 lılık apacheme taktırcam dıyo we bu olayı bugun duydum.yanı 160 rtr nın yedek parcası geldıgıne gore bıde ana tws dısturıbıtorlugunun bana attıgı e-mail uzerıne bu motor gelcek ama bıraz zaman dostum
    Rüzğarı_hissSet

  14. #54
    avare rulman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Temmuz 2008
    Şehir
    istanbul, şişli
    Motosikleti
    yamaha ybr 125 + honda cbr 250r
    Alıntı shadow_57 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    rtr 160 gelcek dostun turkıyedekı tws ana dıstırıbıtor sıtesıne bır e-maıl atmıstım we 2009 un 6 ayında yada 2010 un basında gelecıgını dedıler .awrupa standartına uygunluk beklıomus yanı motor gelcek ama bıraz beklemenız lazım.bu arada murat dıe bı arkadasım war bu sıtede tanırsınız onun da apache 150 lısı war modıfıyelı falan ıstanbulda nese onun serwısı war aydın motor dıe ıstanbulda apache serwısı 160 rtr nın sılındır takımı yanı (kiti) gelmıs serwıse we murat dıyokı bunu 150 lılık apacheme taktırcam dıyo we bu olayı bugun duydum.yanı 160 rtr nın yedek parcası geldıgıne gore bıde ana tws dısturıbıtorlugunun bana attıgı e-mail uzerıne bu motor gelcek ama bıraz zaman dostum
    ben herhalde motorumu bununla değiştirmem, ama yine de heycanla bekliyorum rtr 160 ı. cc farkı dışında motosikletin ayrıntıları da (dijital gösterge, RD versiyonunda arkada disk fren vs.) sınıf standartlarının üzerinde.

  15. #55
    shadow_57 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ekim 2007
    Şehir
    sinop
    Motosikleti
    600RR
    Alıntı avare rulman adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben herhalde motorumu bununla değiştirmem, ama yine de heycanla bekliyorum rtr 160 ı. cc farkı dışında motosikletin ayrıntıları da (dijital gösterge, RD versiyonunda arkada disk fren vs.) sınıf standartlarının üzerinde.
    full enjeksıyon we 18.5 bg yıde unutma
    Rüzğarı_hissSet

  16. #56
    avare rulman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Temmuz 2008
    Şehir
    istanbul, şişli
    Motosikleti
    yamaha ybr 125 + honda cbr 250r
    Alıntı shadow_57 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    full enjeksıyon we 18.5 bg yıde unutma
    Türkiye' ye karbüratörlü bir versiyon gelebilir. cbf' in,ybr' nin ve hatta cbr 125' in yurt dısındaki modelleri enjeksiyonludur. ama türk distrübütörler türk tüketicisini yeni teknolojiye layık gormediginden hala eski versiyonlarını kullanıyoruz bu motosikletlerin.

    avrupa ulkelerindeki egzost normları Türkiye' de de yasallaşmalı ki bu distrübütörler karbüratörlü modelleri getiremesin. zira ancak enjeksiyonlular normları karşılayabiliyor.

  17. #57
    kanucan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Kasım 2008
    Şehir
    Bursa
    cbf 150 yada ybr 125 alabilrisin bende o ikisi arasında seçim yapamıyorum ama çok iyi olduklarını söylüyebilirim

  18. #58
    shadow_57 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ekim 2007
    Şehir
    sinop
    Motosikleti
    600RR
    Alıntı avare rulman adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Türkiye' ye karbüratörlü bir versiyon gelebilir. cbf' in,ybr' nin ve hatta cbr 125' in yurt dısındaki modelleri enjeksiyonludur. ama türk distrübütörler türk tüketicisini yeni teknolojiye layık gormediginden hala eski versiyonlarını kullanıyoruz bu motosikletlerin.

    avrupa ulkelerindeki egzost normları Türkiye' de de yasallaşmalı ki bu distrübütörler karbüratörlü modelleri getiremesin. zira ancak enjeksiyonlular normları karşılayabiliyor.
    dostum tvs sıtesıne e-mail attım bu dedıklerını bende bıldıgımden kafama takıldı dedıklerı hıc bı deısıklık olmayacagı aynısı gırecek turkıyeye dedı onun ıcın zaten bu kadar uzun surdu tr ye gelmemesı dedı.eyer onların ıstedıgı kosullarda gırmeyı kabul etseymıs hıntlıler bu motor su an tr de olurdu dedıler
    Rüzğarı_hissSet

  19. #59

    Üyelik
    26 Nisan 2007
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    2007 .honda cbr 600rr
    Alıntı kanucan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cbf 150 yada ybr 125 alabilrisin bende o ikisi arasında seçim yapamıyorum ama çok iyi olduklarını söylüyebilirim

  20. #60
    nigdeli48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ağustos 2007
    Şehir
    mugla
    Motosikleti
    ybr 125 esd
    Alıntı sakinseytan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benim yerim etiler in altındaki armutlu semtinde "UZAY BİLGİSAYAR" apachi kullanmak istiyen özel msj fln atsın seve seve denemesine imkan saglarım sacma sapan güçlüd egil fln diyenler önce kullansın benim geçemiyecegim motor yok!arka cantam dolu ve arkamda 80 kiloluk artıcıyla daha 2 gün önce 120 yaptım bide onlar olmasa siz hesaplayın. bi arkadaş agırlık merkezi arkası demiş aynen ona katılıyorum çok güzel kafa yapıyo motor 2. viteste hızlıca giderken kafa yapıp ölece gitmeye bayılıyorum işlerden fırsat bulursam arka tekerin ebatlarını büyütüp bide ayamdaki platini cıkarttırim tek teker denemeleri yapıcam
    cok tesekkur ederim.ancak ben ist da yasamiyorum.mugla merkez veya bodrumda tardimci olacak arkadaslar varmi.
    Rüyaları gercekleştirmenin en iyi yolu UYANMAKTIR


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler