Baştan söylüyorum YBR çok kaliteli bir motordur. Bu na kimse birşey diyemez
1. Haklısın devir saati olsa iyi olurdu ama olmamasıda büyük bir kayıp değil insan kısa bir sürede zaten alışıyor. onun yerine vites göstergesi var Ybr de bu yok
2- Halojen far kalitesini bilmiyorum yorum yapamayacağım
3- ?? Nasıl yani Farı gidonda olmayan motosikletmi var
Sanırım Farın gidonu çevirince dönmesinden bahsettin. Hiç bir eksiği yok bence. Büyük motorlardada CBF te olduğu gibi far konumu.
4- Çok bir farkı yok. YBR'nin gidon dönüş açısı daha büyük. Yani motor dururken gidon daha fazla sağa sola dönebiliyor.
5- CBF 'in lastiklerde Fabrika çıkışı tubeless
6-Yan ayak orijinalinde yok ama satın alınan bayi kesin hediye ediyor
7- Belli bir dönem rakibi yoktu YBR'nin o yüzden çok sattı. CBF çıktıktan sonra azalma oldu satışlarında
8- KM başına karışık kullanımda 80-90 krş arası yakıyor. YBR'dede durum çok farklı değil diye biliyorum.
9- Ayak marşına hiç ihtiyaç duymadım. Marş düğmesine basar basmaz. Aynı salisede bile denilebilir, motor çalışıyor. Yani gır gır gır sesini bile duymuyorsun marşta. Gerçi kıyaslanmaz ama yine büyük motorlarda da ayak marşı yok
CBR veya Fazer yada YZF serileri gibi
10- Arkada çift süspansiyon bence bir eksisi YBR'nin.
CBF'te 3 kademe ayarlı monoshock tek süspansiyon var çok daha yeni bir teknoloji ve rahat kullanım sağlıyor. Gideceğin yolun durumuna göre bile ayarlayabilirsin.
Bunlar da benim yorumlarım.