Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Jinlun JL 250cc ve Kanuni Caracal 200cc

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    08 Kasım 2008
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    jinlun-jL-25o
    Kanuni Caracal 200cc


    TEKNİK ÖZELLİKLER:
    KANUNi CARACAL 200 Motor : 1 Silindir 4 Zaman
    Silindir Hacmi : 193 cm3
    Silindir Çapı ve Strok : 63x62 mm
    Sıkıştırma Oranı : 9,0:1
    Maks. Güç : 12,47 HP /7120 d/d
    Maks. Tork : 10 Nm / 7120 d/d
    Soğutma Sistemi : Hava
    Çalıştırma : Elektrikli
    Ön Fren : Disk
    Arka Fren : Tambur
    Yağlama Tipi : Yağ Popmpası
    Ateşleme : CDI
    Akü : 12V / 7 Ah
    Ön Süspansiyon : Teleskopik
    Arka Süspansiyon : Helezonik yaylı çift amörtisör
    Yakıt Tankı Kapasitesi : 12 Lt
    Ön Lastik : 110/90-16
    Arka Lastik : 130/90-15
    Boyutları : 2270x760x1115
    Ağırlığı : 160 Kg
    100 km`de ort. yakıt maliyeti : 2,95lt (Yakıt maliyeti)

    Jinlun JL 250


    TEKNİK ÖZELLİKLER:
    Boyu : 2160 mm
    Genişliği: 815 mm
    Yüksekliği: 1090 mm
    Yerden Yüksekliği: 140 mm
    Ağırlığı: 140 kg
    Max.Taşıma Kapasitesi: 160 kg
    Fren Sistemi: Ön Disk,Arka Kampana
    Motor: JL 253 FMM
    Motor Tipi: 4 Zamanlı Çift Silindir
    Silindir Tipi: Vertikal
    Piston Deplasmanı: 233.8 cc.
    Kompasyon: 9.2:1
    Max.Tork: 15/ 6500
    Max.Hız: 95 Km
    Ateşleme Sistemi: C.D.I.
    Çalıştırma: Elden Marşlı
    Soğutma Sistemi: Hava Soğutmalı
    Şanzuman: 5 Vites
    Akü: 12 V -7 Ah
    Yakıt Tankı Kapasitesi: 10 lt.
    Ortalama yakıt Tüketimi: 2.8 lt./ 100 Km. (Yakıt maliyeti)

    Öncelikle herkese merhaba; Kanuni Caracal 200cc ve Jinlun JL 250cc arasında kararsız kaldım, motor ehliyetimi yeni aldım... 2.000ytl civarı param hazır... ikinci el düşünüyorum. (zaten bu parayada sıfır varmıdır bilmiyorum?!!) iki motorda teknik özellikleri bakımından hemen hemen aynı gibi geldi bana.

    Yalnız cruiserlar arasında bu modelleri seçme sebebim ikinci kişi için sırtlık olması ve yan çanta takımı bulunması. bu modeldeki motorları kullanan arkadaşlar yardımcı olabilirse sevinirim... bide motor gücü ve performansı, teknik servis ve yedek parça kolaylıgı bakımından açıklayabilirseniz sevinirim.
    şimdiden teşekkürler... iyi günler...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    18 Şubat 2008
    Şehir
    Küçükyalı
    Motosikleti
    Yamaha Dragstar XVS 650
    eski motorum caracal idi 0 aldım 6000 kmde sattım
    *bir kere lastik patladı 1 kere de devir göstergesinin lambası bozuldu.
    başka hiç bir sorun çıkarmadı hafif rampa aşağı 2 kişi 140 gördüm,tek kişi rampa yukarı vites arttırarak bile çıkarsın tek silindir olduğu için 250 cc 2 silindirli motordan daha seri ,her şeyi bi yana bıraktım görüntüsü hepsinden daha afilli,şimdi kmde en fazla 10 krş yakarsın.


    *eksilere gelince arka lastik tubleks değil patlasa yandın aldıgın gün git ver 20 lira tubles yaptır yolda kalmadan.
    *vites ters yani vites arttırmak için yukarı diil aşağı hareket yapmak gerekiyo,alışırım dersen başka.


    bunun yanında bir arkadaşımın jinlunu kullandım cidden kotulemek olmasın kımsede alınmasın (kullanımdan dolayıda olabilir) hiç tavsiye etmem.
    arkadaşlada görüştürebilirim istersen seni

  3. #3

    Üyelik
    01 Aralık 2008
    Motosikleti
    yamaha xt 660r \ ybr 125ESD
    eski bir caracal kullanıcısı olarak hiç problem yaşamadım ama jinlun nasıl bir makina bilmiyorum...

  4. #4

    Üyelik
    08 Kasım 2008
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    jinlun-jL-25o
    Alıntı svd adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tek silindir olduğu için 250 cc 2 silindirli motordan daha seri ,her şeyi bi yana bıraktım görüntüsü hepsinden daha afilli,şimdi kmde en fazla 10 krş yakarsın.

    *vites ters yani vites arttırmak için yukarı diil aşağı hareket yapmak gerekiyo,alışırım dersen başka.
    svd, cevabın için çok teşekkür ederim... ilk başta; honda cbr repsol 125cc yi araştırmıştım... kullanan arkadaşımda var. 1.83 boy var bende altımda oyuncak gibi gözüktü. 125cc motorda 11krş civarı yaktıgını söylemişti.
    bu cruiser motor 200~250cc olmasına ragmen 10 krş demem şaşırttı gerçekten beni!!

    ilk motor olacagı için vitesi garipseme yani ters gelme olmaz sanırım (yani önceden düz-yukarı vitesliyide 10-15 defa kullandım... kurs vs. oda, -- alışkanlık yoktur yani) yalnız bi şey var; solağım. El de ayakta sol kullanıyorum, belki ters gelebilir ilk başta o yüzden...

    bu arada Ankara da oturuyorum... teknik servisi biraz araştırıyım!!!

  5. #5

    Üyelik
    08 Kasım 2008
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    jinlun-jL-25o
    jinlun jl 250cc kullanan varsa hakkında bilgi verebilirmisiniz?

  6. #6
    dalyan_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2008
    Şehir
    avcılar-ist

  7. #7
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    18 Şubat 2008
    Şehir
    Küçükyalı
    Motosikleti
    Yamaha Dragstar XVS 650
    Alıntı tr-hathor adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    svd, cevabın için çok teşekkür ederim... ilk başta; honda cbr repsol 125cc yi araştırmıştım... kullanan arkadaşımda var. 1.83 boy var bende altımda oyuncak gibi gözüktü. 125cc motorda 11krş civarı yaktıgını söylemişti.
    bu cruiser motor 200~250cc olmasına ragmen 10 krş demem şaşırttı gerçekten beni!!

    ilk motor olacagı için vitesi garipseme yani ters gelme olmaz sanırım (yani önceden düz-yukarı vitesliyide 10-15 defa kullandım... kurs vs. oda, -- alışkanlık yoktur yani) yalnız bi şey var; solağım. El de ayakta sol kullanıyorum, belki ters gelebilir ilk başta o yüzden...

    bu arada Ankara da oturuyorum... teknik servisi biraz araştırıyım!!!
    devir farkı sözkonusu bahsettiğin 2 motorda devir gostergesi bilmem kaçbini göstersede en fazla 7000 8000 ceviren makinalar birde repsol perf. verecem diye zorluyo kendini aynı markanın cbf 150 cok daha az yakar,emin ol

  8. #8

    Üyelik
    27 Aralık 2008
    Ben olsam Jinlun'u seçerdim ama karar senin birde motorlardan birini kullanmadığım için ''+'' ''-'' lerini bilmem.

  9. #9

    Üyelik
    08 Kasım 2008
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    jinlun-jL-25o
    Alıntı svd adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    devir farkı sözkonusu bahsettiğin 2 motorda devir gostergesi bilmem kaçbini göstersede en fazla 7000 8000 ceviren makinalar birde repsol perf. verecem diye zorluyo kendini aynı markanın cbf 150 cok daha az yakar,emin ol
    svd, anladıgım kadarıyla motor küçük oldugu için daha çok zorlanıyor ve daha çok yakıt ve güç sarfetmesi gerekiyor. motorsikletin agırlıgına göre motor(cc) unda büyük olması daha dogru. dalyan_'ın verdigi linkte hakkaten iyi oldu... herkese teşekkürler... sayfayı inceliyim aklıma takılan bişey olursa sorarım

  10. #10

    Üyelik
    08 Kasım 2008
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    jinlun-jL-25o
    jinlun jl-250cc modelinin;

    jinlun jl-250-5- T
    jinlun jl-250-5- classic
    jinlun jl-250-5- ELEGANCE

    adı altında 3 modeli var; bu üçünün farlılıkları nedir????

  11. #11
    poyraz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Nisan 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    F800ST ve Sym joymax
    jinlun motorlar 2005 deki furya ile birlikte türkiyeye geldi.Estetiği çok güzel,fiyatı da uygun olduğu için 2005 de satın aldım.16.000 km. yaptım.İlk aldığımda vibrasyondan doğan bir takım dertlerim oldu. ama şu anda hiç problemim yok. Çin malı motorlarda birçok sıkıntı duyuyorum. çok şükür hiçbirini yaşamadım.Servis ve yedek parça çok uygun. yakıtı da ekonomik.
    Caracal hiç kullanmadım ama jinlunu tavsiye ederim.Hem chopper de en az bir 250 lik olmalı.

  12. #12

    Üyelik
    14 Ocak 2009
    Şehir
    BaLıkesir
    Motosikleti
    tvs apache rtr 150
    Alıntı tr-hathor adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    jinlun jl-250cc modelinin;

    jinlun jl-250-5- T
    jinlun jl-250-5- classic
    jinlun jl-250-5- ELEGANCE

    adı altında 3 modeli var; bu üçünün farlılıkları nedir????

    http://www.jinlunmotosiklet.com/modeller.asp

    CLASSİC olan 150cc ELEGANCE die gecen250cc die biliyorm ama

    yannısda olabilir bndeki jınlun 150-5 Classic die geciyo

  13. #13

    Üyelik
    02 Haziran 2007
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Kawasaki VN 800
    Alıntı svd adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    eski motorum caracal idi 0 aldım 6000 kmde sattım
    *bir kere lastik patladı 1 kere de devir göstergesinin lambası bozuldu.
    başka hiç bir sorun çıkarmadı hafif rampa aşağı 2 kişi 140 gördüm,tek kişi rampa yukarı vites arttırarak bile çıkarsın tek silindir olduğu için 250 cc 2 silindirli motordan daha seri ,her şeyi bi yana bıraktım görüntüsü hepsinden daha afilli,şimdi kmde en fazla 10 krş yakarsın.


    *eksilere gelince arka lastik tubleks değil patlasa yandın aldıgın gün git ver 20 lira tubles yaptır yolda kalmadan.
    *vites ters yani vites arttırmak için yukarı diil aşağı hareket yapmak gerekiyo,alışırım dersen başka.


    bunun yanında bir arkadaşımın jinlunu kullandım cidden kotulemek olmasın kımsede alınmasın (kullanımdan dolayıda olabilir) hiç tavsiye etmem.
    arkadaşlada görüştürebilirim istersen seni
    vites kol pozisyonu değişebiliyor . 1 yukarı gerisi aşağı gibi ;)
    TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU

  14. #14
    solmyr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ağustos 2007
    elbetteki caracal neden?

    jinlun'un max tork devri, caracaldan 1000 fazla, motoruda 40.8cc fazla,yani bu 3.5lt civarı bi şehir dışı yakıtına tekabül eder yaklaşık. sitesinde 2.8 yazmış ki bu düpedüz yalan ben tüm bakımlarını yaptığım,en uygun devirde en az yakıtı yakmak için kullandığım motorum 2.7lt yaktı.

    servis imkanı kanunide çok daha fazla,jinlun un servisini heryerde bulamazsın.

    ben jinlunu kullanmadım

    gördüğüm kadarıyla jinlunun ayak çalıştırması yok. akün bittiğinde vurduracaksın demek

    9000km de ilk bikaç yüz km de vidaları gevşedi,sıkılan vida tekrar gevşemedi

    ve caracalda motor koruma demiri ve sisiden başka bi aksesuar yok

    ayrıca aradaki fiyat farkıyla caracalla yaklaşık 1000km kadar gidersin
    motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı

  15. #15
    polo34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2006
    Şehir
    istanbul-beşiktaş
    Motosikleti
    RKS Cruiser 250
    jinlun'un ülkemize ithalatı devam ediyor mu?

  16. #16

    Üyelik
    08 Kasım 2008
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    jinlun-jL-25o
    bildiğim kadarıyla devam etmekte.
    http://www.jinlunmotosiklet.com/

  17. #17

    Üyelik
    31 Ekim 2009
    Şehir
    sakarya, istanbul
    Motosikleti
    gt250comet
    Alıntı mterayes26 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    vites kol pozisyonu değişebiliyor . 1 yukarı gerisi aşağı gibi ;)
    bende bir caracal kullanıcısıyım, motoru ilk aldığımda vites küçültmek için parmak ucumla aşağı, büyültmek içinde topukla basıyordum.. bakımda doğrusu böyle diye ters çevirmişler, bi bindim acaip ters geldi kullanamadım, tekrar eski haline döndürdüm

    dün caracalla istanbuldan adapazarına geldim, ilk uzun yol tecrubemdi. ben tavsiye ederim güzel motordur caracal, cikleyi çekmeden çalışmıyor, o ayrı

  18. #18
    beykurt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ocak 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Pulsar NS200 2016
    bende daha yeni jınluna baktım.fazla bir fark yok gibi görünüyor.fiyat olarak jınlun daha cazip ama en önemli nokta servis ulaşılabilirligi ve servis memnuniyeti.memnuniyete bişi diyemem ama en azından servis noktaları çokfthinky arkadaşımın caracal ına bindim ve gayet zevkli bir motor jinlun geri dönüşümden kazanılan parcalarla üretilen bi motormuş yenin okudum.ne gibi bi eksiklik oluşturur derseniz titreşimi daha çok iletir sürücüye bu da ek bilgi olsun.jinlun kullanıcısı arkadaslar bilgi verirlerse daha yararlı olur tabi bu arada tekrardan hayırlı olsun fatih kardeşim caracalın
    Uğruna Ölmekse Eğer Seni Yaşatmak, Bin Defa Ölürüm De Adına Leke Sürdürmem,
    Gururdur Namustur Bayrak ,Aksa Da Kanım Korkma, HAİNİ GÜLDÜRMEM!!!
    burak beykurt

  19. #19

    Üyelik
    23 Ekim 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Triumph Tiger 800
    caracal'da çantalar standart değil diye biliyorum yani verilen fotoğraftaki gibi full satılmıyor, sadece sisi ve koruma demiri var.

  20. #20

    Üyelik
    15 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Caracal 200 (siyah)
    6500 km'de caracal kullanicisiyim. hicbir seyi bozulmadi, hicbir problem yasamadim.
    yagmurda, -2 derecede, tipide kullandim. inanilmaz bozuk yollarda nerdeyse cross yaptim. ama hala saat gibi calisiyor. cok memnunum. duzenli bakimlarini hic aksatmadim. ayak marsi cok ise yariyor. ayak marssiz bir motor calismadigi zaman calismaz. ama ayak marsin varsa basar gidersin. saatte 100 km'ye kadar sorunsuz cikiyorum. chopper ile daha fazla hizi ancak e-6'da yaparsin. ben tavsiye ederim.


1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler