Anket: "0" cbf150 mi yoksa 2.el cbr 125'mi?
- Katılımcı sayısı
- 79. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
-
2. el CBR125R
-
"0" km CBF150
"0" CBF150 mi yoksa 2. el CBR125 mi?
Reklamlar
-
brody arkadaşım koruma demirinin motor hacmiyle alakası yoktur diyemezsin vardır.ikincisi misal yoktur dedğin gibi,ozamanda motoru nasıl kullanacağına bağlıdır bu.üzerinde sabah akşam tepinilecekse, tek teker sürülecekse, akrobasi merakı giderilecekse takılır koruma demiri genelde.
ayrıca bende 2. el cbr 125 aldım. 540 kilometrede ve 3750 tl ye.temiz bir cbr bulması hiç ama hiç zor değil piyasada.
ayrıca cbr alıp devirip grenajları yenilemeyi düşünmektense devirmeyip güzel güzel sürmeyi düşünmek daha mantıklı olur.araba alırken takla atacağım nasıl olsa diye düşünmeye benziyor bu.tabiki olabilir kazadır başa gelmez diye bir şey yok ama bunu motoru alırken düşünmek çok ama çok saçma.motorun grenajına gelene kadar canını düşüneceksin
Reklamlar
-
ozgurakman adlı üyeden alıntı
abi bunun standart bir periyodik bakımı ne kadar? yeteneğim ve desteğim fazla - ben de yapablirim bakımını. babam oto teknisyeni. benzinli araçları nüfus kağıdından iyi bilir... fiyat ve parça listesini verirsen mutlu olurum... her 2 motosikleti de + ve - leriyle tartıya yerleştirmem gerekiyor
Periyodik bakımlar önemli değil, onları kendin de yaparsın. Benim bahsettiğim Allah korusun herhangi bir kazada başına açılacak masraftır. Fiyat ve parça listesini Honda servislerinden temin edebilirsin sanırım. Ama mesela bir debriyaj müşürünün 35 YTL olduğuınu hatırlıyorum ben; sinyal 120 YTL, grenajları hiç düşünme istersen..
RedCarpet adlı üyeden alıntı
brody arkadaşım koruma demirinin motor hacmiyle alakası yoktur diyemezsin vardır.ikincisi misal yoktur dedğin gibi,ozamanda motoru nasıl kullanacağına bağlıdır bu.üzerinde sabah akşam tepinilecekse, tek teker sürülecekse, akrobasi merakı giderilecekse takılır koruma demiri genelde.
ayrıca bende 2. el cbr 125 aldım. 540 kilometrede ve 3750 tl ye.temiz bir cbr bulması hiç ama hiç zor değil piyasada.
ayrıca cbr alıp devirip grenajları yenilemeyi düşünmektense devirmeyip güzel güzel sürmeyi düşünmek daha mantıklı olur.araba alırken takla atacağım nasıl olsa diye düşünmeye benziyor bu.tabiki olabilir kazadır başa gelmez diye bir şey yok ama bunu motoru alırken düşünmek çok ama çok saçma.motorun grenajına gelene kadar canını düşüneceksin
Koruma demirinin motor hacmiyle alakası olduğunu ilk defa senden duydum açıkçası, 125cc. scooterlara dahi komple koruma demiri takılıyor mesela, ayrıca hemen hemen bütün naked motosikletlerde koruma demiri kullanılır; YBR'den Z1000'e kadar. Sebebini açıklarsan sevinirim dostum, biz de bilmediğimiz bir eksiğimizi kapatırız en azından.
Bir de bir noktada sana katılmıyorum, motoru kullanma tarzın ne olursa olsun, insan ne kadar güzel sürmeyi düşünse de, bazı şeyler düşünce gücüyle olmuyor ve kaza yapmayacağının garantisi yoktur. Bu da önlem almamak için sebep değil. Yani sadece akrobatik hareket yapacak bir adamın koruma demiri taktırması mantalitesi bana çok abes geldi açıkçası. Bu yüzden insanlar önceliklerini farklı kriterlere göre belirlerler, bunlardan biri de ekonomik nedenlerdir. Hem kaza hem de yana yatırma ve düşmelerde koruma demirinin motoru ne kadar iyi koruduğu da kanıtlanmıştır. Kaskoda bile indirim yapıyorlar koruma demirli motora.
Yani kısaca ben naked motor alsam, başıma gelebilecek maddi hasarlı bir kazadan en hesaplı şekilde kurtulmak için mutlaka koruma demiri taktırırdım. Bence mantıklı olan budur.
-
-
dreamdark; banada, "motoru nasıl olsa devireceğim, bari koruma demirleri motorumu korusun " mantalitesi biraz ters geliyor.kazadır olur, üzücüdür ve herkesin başına gelebilir bu yüzden adı kaza,ama bunu motoru alırken kriterkerimizi belirliyor olması yanlış.dediğim gibi bu araba alırken nasıl olsa 2 takla atarım ne dikiz aynası kalır ne kapısı,bari yedek ğarçası ucuz olsun olayına geliyor.koruma demirinin gereksizliğinden bahsetmiyorum,arkadaşın kriterlerine göre neyi öncelikli olarak belirlemesine yardımcı oluyorum.yorumların başını okuduysan kilosunun da fazla olduğunu görürsün.koruma demiri extra ağarlık olacak.ayrıca tekrarlıyorum evet 125 cc lik bir motor için koruma demiri gereksiz bencebu benim kişisel görüşüm,buna katılırsın yada katılmazsın o senin düşüncendir saygı duyarım.
-
RedCarpet adlı üyeden alıntı
dreamdark; banada, "motoru nasıl olsa devireceğim, bari koruma demirleri motorumu korusun " mantalitesi biraz ters geliyor.kazadır olur, üzücüdür ve herkesin başına gelebilir bu yüzden adı kaza,ama bunu motoru alırken kriterkerimizi belirliyor olması yanlış.dediğim gibi bu araba alırken nasıl olsa 2 takla atarım ne dikiz aynası kalır ne kapısı,bari yedek ğarçası ucuz olsun olayına geliyor.koruma demirinin gereksizliğinden bahsetmiyorum,arkadaşın kriterlerine göre neyi öncelikli olarak belirlemesine yardımcı oluyorum.yorumların başını okuduysan kilosunun da fazla olduğunu görürsün.koruma demiri extra ağarlık olacak.ayrıca tekrarlıyorum evet 125 cc lik bir motor için koruma demiri gereksiz bencebu benim kişisel görüşüm,buna katılırsın yada katılmazsın o senin düşüncendir saygı duyarım.
kim okumamış neyi okumamış anlamadım bi geçmiş sayfalara bakarsan görürsün lap diye dalma olaya
-
"yorumların başını okuduysan kilosunun da fazla olduğunu görürsün"
burda okumamış sın dediğim biri yada okumamışsın diye bir kelime varmı
-
RedCarpet adlı üyeden alıntı
"yorumların başını okuduysan kilosunun da fazla olduğunu görürsün"
burda okumamış sın dediğim biri yada okumamışsın diye bir kelime varmı
okuduğumuzu anlatmaya çalıştık bizde zaten
-
okuduğunu biraz daha usluplu anlatırsan bence daha iyi olur
-
ya arkadaşım konuyu uzatma okuduk adam ne istedini bilmiyo cbr al diyoz kilo diyo cbf al diyoz tarzım diil diyo bizde endro ve 3 tekerlekli önerdik adam geyik yapıyo bizede tasası düşüyo
-
eyer boyle bişey diilsen idaire edersin
-
adam utancından resmede bakamamış
-
RedCarpet adlı üyeden alıntı
dreamdark; banada, "motoru nasıl olsa devireceğim, bari koruma demirleri motorumu korusun " mantalitesi biraz ters geliyor.kazadır olur, üzücüdür ve herkesin başına gelebilir bu yüzden adı kaza,ama bunu motoru alırken kriterkerimizi belirliyor olması yanlış.dediğim gibi bu araba alırken nasıl olsa 2 takla atarım ne dikiz aynası kalır ne kapısı,bari yedek ğarçası ucuz olsun olayına geliyor.koruma demirinin gereksizliğinden bahsetmiyorum,arkadaşın kriterlerine göre neyi öncelikli olarak belirlemesine yardımcı oluyorum.yorumların başını okuduysan kilosunun da fazla olduğunu görürsün.koruma demiri extra ağarlık olacak.ayrıca tekrarlıyorum evet 125 cc lik bir motor için koruma demiri gereksiz bencebu benim kişisel görüşüm,buna katılırsın yada katılmazsın o senin düşüncendir saygı duyarım.
"Motoru nasıl olsa devireceğim, bari koruma demirleri motorumu korusun." değil,
"Motoru ne olur ne olmaz devirebilirim, bari koruma demirleri motorumu korusun." mantalitesini savunuyorum ben zaten.
Her insanın motor alırkenki kriterleri tabiiki farklıdır, bunu da ihtiyaçları, istekleri ve karşılayabilecekleri doğrultusunda belirlerler. Öncelikler değişir yani. Ama bu konuda ben de sana katılıyorum, bunun hangi motoru kullanacağımız konusunda 1. kıstas olmasına ben de karşıyım, öncelikler başka olmalı. Arkadaşın kriterlerini belirlemesine yardımcı olman konusuna bir itirazım yok zaten.
Ben sadece koruma demirinin kullanım amacını motorun kullanım amacıyla bağdaştırmandan dolayı, yanlış özümsediğini düşündüğüm için bu konuya değindim. Motor koruma demiri konusunda sana yine katılmıyorum ama dediğin gibi ben de senin düşüncene saygı duyarım.
-
-
ozgurakman adlı üyeden alıntı
anladığım kadarıyla, bir kaza olduğunda ilk zarar görecek kişinin artçı olduğunu söylüyorsun. koruma demiri bulunmadığı için mi? oturuş pozisyonundan mı? ss olduğu için mi?
neden böyle dedin ya kafam gene karıştı...
Oturuş pozisyonundan ama kaza ile ilgisi yok.Oturuş pozizyonu dolayısıyla çok rahatsız olabileceklerini kastettim.
Mevkiler insanlara değil, insanlar mevkilere şeref verirle[COLOR="Red"][/COLOR]r.Defterdar Sarı Mehmet Paşa.Ferhat DEMİR. 0 535 621 54 08- 0 505 691 71 86
-
"DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.
-
-
__ArcheR__ adlı üyeden alıntı
karar verınce burayada yazda bende senın gibi kararsızım belki bı karara varırım
zor biraz ama olsun
valla arkadaşım benim kuşkularım bitmiş değil... ama bugün yolda simsiyah bir cbf görünce cbf ye biraz gönül verdim açıkçası :D ama sürdükten sonra hangisi bana UYGUNSA onu tercih edeceğim. CBF nin benim için tek olumsuz yani gösterge paneli. CBR ı bu yüzden çok istiyorum. neden mi?
http://www.motorradonline.de/sixcms/...da_CBR125R.jpg
"DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.
-
-
cbf 150 ama siyah
iyi motorlar sizi a noktasından b noktasına ulaştırır,mükemmel motorlarsa sadece başınıza bela açar::xrock::
-
ikisinide boş ver al bir srad bak keyfine dosdum.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler