Bu arada ben 20 ytl lik benzinle 230 km yol gittim hemde şehir içinde benzin litre fiyatı 3.5 civarındayken üstelik
19 oldular
Bu arada ben 20 ytl lik benzinle 230 km yol gittim hemde şehir içinde benzin litre fiyatı 3.5 civarındayken üstelik
19 oldular
cbf 150 derım.nedenmı,cbr150 yı alan zaten uzuyor.artı kucuk makına.cbf ıle arasındakı fark su sogutmalı olması.uzun yolda aman amn surat farkı yok.
MOTOR bence bır hastalıktır.
geldim hala aynı noktadayız sanırım gerekli(kendi fikrim) açıklamalar diyaloglar yapılmıştır artık topik sahibinin bileceği iş diyorum gerisini iyi geceler .
Manavgat şimdilik . . .
oğuz-antalya & ChİpSEt07 ( erdal)
adam gençmiş mecburen adranelini ağır basıp cbr alacak adım kadar eminim
dalgami geciyon tabiki cbr
bende cbf yi düşünüyordum ama cıbıra kullnadım oyumu..daha atak bi motor..ama cbf kalıplı bi motor...bende biraz kiloloyum..bende kararsız kaldım....oyum cıbıra..
ben hiç düşünmeden bu ikilemde kalmadan cbr aldım.aradaki fiyat farkını kullanınan malzemenin kalitesine ver,estetiğe ver vs.cbr sinek gibi kalır falan denmiş ilk sayfa yorumlarında,kesinlikle anlatıldığı kadar ufak bir motor degil,ha cok cüsseli isen durum farklı ama boyun 180 cm üstü degilse rahatlıkla binebilirsin bence
gönül ister 0 km bir CBR ama para para para demiş nopolyon :D abicim cbr çok güzel de boy 1,87 kilo 83... yaza kadar boy 1,90 kilo 85 olacak ve tamamen boyumun uzaması duracak... yani cbr de biraz ufak mı olur bilmiyorum... ne dersiniz?
ya motorun şasesi yamulmadıkça kazalı olması ( tbi ki de orjinali gibi tamir edilecek) bir sorun oluşturur mu??
"DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.
peki senin boyun kaç? gidonu tutmak için (cbr da) eğilmek gerekmiyor değil mi? gerçi benim eğilmeme gerek yok da
beni asıl endişelendiren konu vitesler. acemiliğimi çin malı bisan motocup100 de ve sonra da motoran 125 de attım. her ikisinin de vites küçültme pedalı vardı fakat honda da bu mevcut değil. sizce zorlanır mıyım???
"DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.
ozaman biraz ufak görünebilir cbr.aksi takdirde kesinlikle cbr derdim.her bakımdan daha üstün bir motosiklet bence.cüsse problem olabiliyor cbr da.benım ilk motorum oldu henüz sadece bir defa kullanabildim.illede ss olsun diyorsan cbr yada 250 lik bir tercih olarak ninja.tarz meselesi yani.cbf aldığında tarzını yansıtmayacak.sadece bir binek aracı olarak kullanacaksın ve ordan oraya gideceksin.
abi genciz yeniyiz acemiyiz her ne kadar 6 yıldır direksiyon sallasam ve çok oturaklı bir otomobil şöförü olsam da motosiklet camiasında yeniyim yani affola
bir de... ara ara alkol alan birisi olarak denge benim için çoook önemli. biliyorum bu sefer harbi saçmalıyorum ama... Hangisinle daha kolay eve varırım? cbf dediğinizi duyar gibi oldum sanki...
"DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.
Manavgat şimdilik . . .
oğuz-antalya & ChİpSEt07 ( erdal)
sağol abicim de... gerçekten uykum kaçıyor... cbr mı cbf mi artık hangisi kaderde varsa... cbr cılar susar gibi olsu sankim :D gönül diyor CBr akıl diyor Cbf... anlamadım yahu... Ne olur durmadan yazın okumak istiyorum, sayfalar boyu yorum okumak istiyorum... iyi ki varsınız
"DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.
Kilon ve kol-gidon mesafen CBR125'ee uymuyor maalesef bence CBF 150'yi götür sen o yakışır zaten senin cüsseye.
NOT Ha bide tork hususu var 150 cc CBF muhtemelen 125 CBR'dan daha torkludur. Tork ne mi işe yarar devri sabit tutmaya yardımcı torktur.Örneğin matkapın torku yüksek olması istenir 14Nm v.s Ve motorda ağırlığın üstesinden tork gelir.
cbf alırsın vi binek aracı olarak kullanırsın tarzını yansıtmaz.cunku bence pek tarzı olan bir motor degil.zaten bu yuzden aynı cc lerdeki iki motor için arada bu kadar fiyat farkı var. madem ilk motorun al acemliğini at sonra ss olarak 250 lik ile devam edersin.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)