Kawasaki ER6n mi, Yamaha MT-03 mü ?
Reklamlar
-
Kawasaki ER6n
TEKNİK ÖZELLİKLER
MAKİNE TİPİ : 4-zamanlı,su soğutmalı,Paralel Çift silindir
SİLİNDİR HACMİ : 649 cc
SİLİNDİR, ÇAP x STROK : 83 x 60 mm
SIKIŞTIRMA ORANI : 11.3:1
SÜBAP SİSTEMİ : DOHC,8 Sübap
MAKSİMUM GÜÇ : 72 PS / 8500 rpm
MAKSİMUM TORK : 66 N.m (6.7 Kgf.m)/7000 rpm
KARBURATÖR : Full enjektör
ATEŞLEME : Dijital TCBI
MARŞ SİSTEMİ : Elektrik
ŞANZIMAN : 6 - vites
ŞASİ TİPİ : Yüksek Gerilimli Çelik
KASTER / TRAIL : 24.5' / 102 mm
SÜSPANSİYON ÖN : 41 mm Teleskopik çatal
SÜSPANSİYON ARKA : Ön yükleme ayarlı çift
LASTİK ÖN / ARKA : 120/60-17 / 160/60-17
FREN ÖN : Çift Disk 300 mm,Çift piston kaliper
FREN ARKA : Tek disk 220 mm
TEKERLEK ÇALIŞMASI ÖN / ARKA : 120 / 130 mm
BOYUTLAR UxGxY : 2100 x 760 x 1095 mm
AKS AÇIKLIĞI : 1405 mm
SELE YÜKSEKLİĞİ : 785 mm
YAKIT KAPASİTESİ : 15.5 Lt
KURU AĞIRLIK : 174 Kg
İMALAT YERİ : Japonya
Yamaha MT-03
TEKNİK ÖZELLİKLER
Motor tipi: sıvı soğutmalı 4 zamanlı tek silindir, 4 supap SOHC
Silindir hacmi: 660 cc
Piston çapı ve strok: 100.0 x 84.0 mm
Kompresyon oranı: 10.0:1
Maksimum güç: 33.4 kW (45 HP) @ 6,000 rpm
Maksimum tork: 56.2 Nm (5.73 kg-m) @ 5,250 rpm
Yakıt kaynağı: yakıt enjeksiyonu
Debriyaj tipi: Islak çoklu disk
Ateşleme: TCI
Ön süspansiyon: Teleskopik çatal
Arka süspansiyon: arka makas
Meyil açısı: 27 derece
Ön fren: çift disk 298 mm
Arka fren: tek disk, 245 mm
Ön lastik: 120/70-17
Arka lastik: 160/60-17
Uzunluk: 2,070 mm
Genişlik: 860 mm
Yükseklik: 1,115 mm
Sele yüksekliği: 805 mm
Dingil aralığı 1,420 mm
Yerden yüksekliği: 200 mm
Ağırlık: 174.5 kg
Yakıt deposu kapasitesi: 15 litre
Yağ kapasitesi: 3.4 litre
[COLOR="Red"][B]Şeytan[/B][/COLOR]cım, [B]Motosiklet[/B]'i icat ettiğin için sana minnettarım... :P
Reklamlar
-
Hiç düşünmeden er6 derim..... Hem hız hem güç hem de tork olarak bence daha üstün..Görüntüsü de güzel....
Er6 tam bir yol makinesi...
MT ise oyun makinesi.... Stunt canavarı...
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
-
Tabiiki Er6-N
Bunun tartışması bile anlamsız..
~ Bütün mesele yolda olmak... ~
-
aradaki fark çok açık ortada er n 6 tabiki
-
Er6 649cc olduğu için vergisi daha az .
Malımızı mülkümüzü bir horoz taşır,keyfimizi Sultan Mecit vapuru taşıyamaz
Drift Religion
-
MT3 ü kullandım acayip bir torku var.Fakat titreşim biraz fazla(tek silindir olmasından dolayı)Sanırım mantıklı olanı er6N.Fakat görüntüsü biraz eskidi ve haliyle kawasaki.
lezzet gider,mesuliyet kalır...
-
ER6 derim hatta F derim aslında ama N de olur
★★ ----- Decaying organic matter ----- ★★
-
ER6-N ... tip olarak çok hoş bir alet teknik özellikler zaten ortada ama yinede hangisinin üzerinde daha mutlu olacaksan tabii kide.
-
Er6-N ve F
ikisinden biri
[B]My life Starts after 12.500Rpm :bounce:[/B]
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)