[B]Yaklaşık 10 Ay Önçe Yamaha XT125X Model Motorumu Aldım..6-7 Ay Kadar Tecrube Edındım 6000-7000Km Arası Yol yaptım..Ve Motorumu yaklaşık 2-3 ay Önce Sattım Buyutmek amaçlı..
Ama Şimdi Naked Bir Model Motor almak istiyorum..Motoru Sattıgım Gunden Berı Arastırmalarım Devam Edıyor Bakmadıgım Motor Modelı Kalmadı dıyebilirim...Hemen Hemen Hergün Hatta Hergün Motorla ilgili yazılar Testler Okuyan Biriyim... XT660X MT03 FZ6 Fz6 Fazer gibi modellerin ustune dustum..
XT660 ilk başlarda bana Cok guzel ve Çekici Geliyordu Fakat ılerleyen Zamanlarda Ani Gaz Vermelerinde Stop Etmesi..Tek Sılındırlı Olması 660CC olması yuzunden Vergısının 600CC ye Göre 2 kat Fazla Olması. 1 Silindirkik Motora Göre Önemli Degil ama Çok yakması Benı bırazda Olsa Uzaklaştırdı
XT660X Modelinden..
Ondan Sonra MT-03 Fiyatının Düşmesi Güzel Dizaynının olması ve 18.000 YTL den 13.000 YTL dusmesı Dıkkatleri Uzerıne Cektı Fakat... Onunda 660CC olması Son hızının 170 Olması..ve XT660X ' e Göre Daha çok benzin Sarfiyatı yapması Son Hızının Dusuk Olması..2. el pıyasasının Olmaması.. bu nedenle Yedek parca Sorunu Olusturabılıcegı.. tek sılındır olması yıne vergısının 1200 CC motorla aynı olması sebebıyle Caydırdı bızı...
Şimdi Gelelim Asıl Konuya Ben Yamaha Fz6 Modelinde Karar Kılmıştım Aslında...
Fakat Düşük Devirde Tork Problemi
Viteslerin R6 veya Supersport model Motorlar Gibi Sert Geçmesi Yuksek Devirlerde Kendını Gostermesı..Dusuk Devır Keyfını yaşatmaması... Torkunun Düşük Olması Tork Guc Eyılımının Orantısız Olması...Yenı 78HP Modellerinde Tork oranlarının degıstını Goruyoruz bu sorunu cozduler sanırsam ama emın degılım...
Ve Bu sebeplerden Dolayı Ben Başka Model Naked lara bakmaya Karar verdim Ve Gsr600 Da karar Kıldım..Testlerı benı tatmın ettı... 100KM/4/6 Litre Benzin Sarfiyati 6. vitesde Dusuk hızlarda gıderken ıstenıldıgınde vıtes kucultmeden yuksek hızlara cıkma eyılımı Genel Olarak Sorunsuz Olması... Ve tarzı seklı hosuma gıtmesı Benı GSR600 de karar Kılmama Sebep Oldu sımdı Sızlere Soruyorum Arkadaşlar sizce
GSR600 mü...
Fz6 Fazer mi....