Hyosung GV 250cc'ye karşı Keeway Land Cruiser 250cc? Hangisi? Buyrun Bakalım..
Reklamlar
-
Reklamlar
-
Adı üstünde Hyosung GV 250 Ama her zaman söyleim ; İkinci el taraftarıyım.. 5000 km altı 2. EL Temiz bir Hyo
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
-
Hyosung da Keeway da kore ve kaliteli makinalar. Tabi japon la karşılaştırılmaz. Hyo kullanan arkadaşım var oldukça memnun. Grup ile katıldığı gezilerde 600 lüklerle bir yol yapıyormuş...
Karar senin..
-
keeway köre değil çin malı.. ama kaliteli çin malıdır.. ama tabi daha tecrübeye sahip arkadaşlar yorumlarlarsa daha doğru olur..
-
Arkadşaım düşünmeye gerek yok Hyosung alacaksın..
Ama sunu belirteyim ki ; Keeway Çin malıdır.. Hyosung Kore malıdır..
Keeway cok iyi bir marka; ama tek sorunu Titremesidir
Hyo da öyle bir sıkıntı yok ..
SAYGILAR
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
-
-
cakalaz adlı üyeden alıntı
Arkadşaım düşünmeye gerek yok
Hyosung alacaksın..
Ama sunu belirteyim ki ; Keeway Çin malıdır.. Hyosung Kore malıdır..
Keeway cok iyi bir marka; ama tek sorunu Titremesidir
Hyo da öyle bir sıkıntı yok ..
SAYGILAR
gene eksik bilgi ile insanların kafalarını bulandırmayalım.. keewayin superlight 150 modelinde titreşim vardır.. land cruiser modelini bizzat test ettim.. hiçbir titreşim veya konfor kısıtlıyıcı bir dezavantajı yoktur.. sadece biri macar patentli çin malı, diğeri ise has kore malıdır..
-
Aaaa Superlight yazmayı unutmusum
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
-
-
Anladım. Arkadaşlar çok teşekkür ederim. Cevaplar biraz pollitik en son karar gene benim lakin, test edip sürenlere diyorum. 2500 ytl lik fark edermi? Ben kullanmadığım için bilemiyorum. SYMEAL kardeş test ettim Land Cruıserda titreşim falan yok diyor. Ben kesin alıcam ama 2 sinden birine karar vermem gerek. Yalnız bugün Kanuni bayiisine gittim. Hysoung artık Türkiye de yok dedi. Bu GV250 lileri artık biz ithal edecez dedi. Ve Bu modele ST Kanuni GV250 dedi plaka ruhsat dahil 7500 YTL dedi. Nasıl Acaba? Bu fiyat 2008 model için geçerli olan rakam.
-
Süper Moderatör (BBRR)
pulvo47 adlı üyeden alıntı
Hyosung da Keeway da kore ve kaliteli makinalar. Tabi japon la karşılaştırılmaz. Hyo kullanan arkadaşım var oldukça memnun. Grup ile katıldığı gezilerde 600 lüklerle bir yol yapıyormuş...
Karar senin...
Çok merak ediyorum hyo gv 250 kullandınmı veya toplamda kaç km kullandın .. hadi onu kullnadın 250 cc kategorisinde hangi japonu kullandın . honda rebel mi yoksa yamaha dragstarmı. yoksa yamaha viragomu .. hadi bunların alayını kullandın hangi özelliği ile hyo geride kaldı kıyaslamada .. görüntüsü ilemi , beygir gücündenmi, titreşimdenmi, fren performansındanmı, çok yakıt tükettiğindenmi . yol tutuşundanmı. yoksa uzun yol performansındanmı ..neye dayanarak yazdın bu bilgiyi ..
gv ve saydığım diğer japonların hepsini kullandım .. malesef japon hayranları çok üzülecek ama hepsini sulu götürür susuz getirir hyo . o kadar kullanıcısı var bi sorun nasıl bi motordur.
ilk vitesli motorum bir honda idi ilk 600 cc üstü motorum yamaha idi. ama en uzun kullandığım motorum bir hyo oldu 7 sene tam 7 senedir bende .. bu adına bakıpta değerlendirme yapma huyundan vazgeçin ..
yada değerlendirme yaparken bence x marka demeyin neden o x marka olduğunu deneyimlerinize dayanarak anlatın .. dergi okumakla forum takip etmekle ancak teorik bilgi yaparsınız . deneyim çok başka bir şey ..
başlığı açan arkadaşım .. hyo 250 cc de rakipsiz .. karşısına hangi motoru koyarsan koy ezer geçer .. rakibi yine bir japon değil kymco venox tur .. malesef japonlar bu cc ye ya önem vermiyolar yada yapamıyolar .. başka açıklaması yok
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
-
Paraya kiyip 250 GV al bence.
-
2007 0km hyo lar 6500 ytl ye bulabirsin keeway in bazı parçaları kore diğerleri çin malı hyosung un tüm parçaları kore malı ve sağlam ayrıca land crusier 5.850 gibi hatırlıyom ve türkiyede hala satılmıyo galiba hiç tatış görmedim onun hakkında supershadow satılıyo benim bildiğim. ama hyosung alırsan 2005-2006 model alma bence çünkü c.d.ı sorunu var bazı ender ürünlerinde gerçi garanti hemen parasız 3 gün içinde o sorunu kaldırıyor ama için daha rahat olur. en güzeli 2007 0km 6500 lira hyo bulman.
-
Gv250 kullanıcısıyım iyi hoş kaliteli.......ama herşey bir yana hiç kullanmamış bile olsam çin malı seçeceğime hyo seçerim tabiki...
http://www.sahibinden.com/tertemiz_b...XQQdisplayitem
kendi motorum satılık
gene hyoyla devam edip gv650 e geçmek istiyorum.Hyoda hiç bir sıkıntı yoktur.
[COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
[IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]
-
Dostum keeway efsane motora geçti ve artık bu marka hakkında gelecekle ilgili sorunlar fazla kalmadı(servis ve parça bakımından).Evet keeway diğer çinlilerden iyi bi marka fakat bence efsane motor yüksek fiyat çekiyor.Şuan keeway.com.tr'de fiyat 4751 ytl.Bu siteyi en baştan beri takip ettiysen fiyatların düştüğünü ve kampanyaların başladığını görürsün.Bence şu an efsane moto bu piyasayı ölçüyor bence bu fiyatlar dahada düşecek gibi
-
arkadaşlar hyosung kore, keewaw macar malıdır, belki çinde üretiliyor olabilir ama macar malıdır, sitede bazı arkadaşlar keeway için kore, bazıları çin malı demişler
http://www.keewaymotor.com/about.html
http://www.hyosung.com/eng/about/index.jsp
türkçe sayfası
http://www.hyosung.com.tr/
benim tavsiyem hyosungdur. beygir gücü ve tork ve diğer verilerde keewayden üstündür. yukarıdaki sitelerden inceleyebilirsiniz. ayrıca yanılmıyorsam kuralkan/kanuni ile hyosung birleşti servis ayantajı da daha üstün. saygılarımla,
-
Selka arkadaşım bak şimdi bişey daha gördüm?Efsane motorun fiyat politikasıyla ilgili.Adamlar arn 150 scooter'a 3000 ytl fiyat çekmişler.Allah aşkına suzuki an125 2500 ytl varken ,kymco varken kim gidip keeway alır bu resmen saçmalık.Bu fiyattan piyasayı bilmeyenlere satıyolar, kalanlarıda kampanya yaptık deyip 2-3 ay sonra 2000 ytl'ye satacaklar!!!
-
Mersin İl Temsilcisi
25.000km kullandım hyo gv 250 yi. yakıt+performans+rahatlıkta gerçekten çok üstün. sadece bir kaç yönü beni düşündürüd hepsi bu.
1- boyun 185cm olduğündan ayaklarım uyuşuyordu ama bunda makinanın suçu yok,
2- lastikler biraz sert ama fırtınada ve çamurda kullandım, kaydım ama geniş teker avantajıyla topladım ama yine de kaliteli bir lastik şart
bunlar da makinanın genel karakteristiğini çok etkilemeyen ve haricen müdehale edilebilecek şeyler ( boy hariç) 29Hp lik bir ceylan o ve ben eğer gerçek tarzım olan naked düşünmeseydim gv yi satmazdım ve yine gt250 düşünüyordum şansıma 500 lük suzuki çıktı. hem de yakın fiyatlara... ama yine de hyo derim ve 650 olarak da yine hyo düşünüyorum.... düşünün...
KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....
-
Arkadaşlar merhabalar; Açıklamalarınız karşısında kafayı daha fazla sıyırmadan Hyosung GV 250 cc ye karar kıldım. Antalyadaki motorcuları turlarken bir de ne görüyüm. Hysoung 2007 model sıfır kız gibi. Önce 7000 sonra 6750 oldu daha sonra son derce sıkı pazarlık ve nakite karşı 6500 liraya ruhsat ve plaka masraflarıda dahil kabul ett. Lakin ben acemi chopper cı yada cruıser cı olarak meraklandım. Doğrusu yaşım 35 ve hiç motor kullanmamıştım. Kanuniye bende gittim. Aynı şeyi onlarda bana dedi. Ama yasal olarak Sanayi ve Ticaret Bakanlığı ithal edilecek her ürünün en az 2 yıl mekanik ve en az 7 yıl yedek parça garanti zorunluluğu getiriyor. Aksi halde global motora ithalat izni vermez. EN son global motor 2007 model getirebilmiş ise 2007 artı 7 2014 e kadar sağlamak durumunda aksi halde Kanuniyi bile dava edersin. SAnayii bakanlığından ithalat izni almış olabilirler ama garantisine bakmalılar bakmazlar ise devlet vatandaşını kandırmış olur ki; buna izin verileceğini sanmıyorum. Çünkü bu tür ithalat hukuku resmen doktora konusu satış temsilcisinin demesi ile olmaz. Dava edersin o motora verilen para kadarını kanuniyi mahkum edersin. Her ne ise;
Bende Keeway Land Cruiser ile Hyosung GV 250 CC arasında resmen kafayı yedim. Yörük arkadaşımın dediği gibi sıfır kilometre 2007 model GV yi 6500 YTL'ye peşin tık paraya ben aldım. Lakin motordan hiç anlamam. Hayatım daki ilk motorum düşünün artık. Korkunç bir adrenalin salgılandı her ne ise.. DAha sonra keeway land cruıser baktım. Fena değildi. Ama GV daha tok duruyor işçilik belli ediyordu. Eşim bile farketti. Yalnız şunu demek istiyorum, Keeway daha çok dayanıklılık üzerine Hyosung performans üzerine gibi idi. Her ne ise 5000 ytl keeway yerine 6500 verip 2007 model sıfır Hysoung GV 250 cc aldım. Usta aküyü taktı. Benzin koydu. Bu aleti ben götüremem dedim. Yardımcı oldular. Ben arkaya atladım. BU arada bayiiden bir kaliteli disk kiliti, branda ve kask almayıda ihmal etmedim. Eve geldim. Ustaya anlat dedim. Başladı anlatmaya. Anlamıştım. Bekle dedim. Cesaret atladım üzerine ama çok ağırdı ya. Neyse dengede tuttum. Vitesi taktım. Hafif gaz ve debririyaj telini bıraktım aman allah fırladı ve ben üzerinde idim. Yaklaşık 50 m sonra 6 m lik yerden koca motoru 2.5 m döndürdüp sanki 30 yıllık motcu gibi. Cesaret geldi. Ustanın yanında bir dönüş derken motor firladı, dönemedim allahtan freb panik yok devirmek üzere usta destek verdi. Panik yoktu ama korku vardı. Waoww dedim ya. Neyse içeriye usta soktu. Akşam arkadaşım geldi motoru gösterdim cayır cayır duruyor. Motor çok tok ve gösterişli bakan tekrar kafa çevirir. Keeway de o gösteriş yoktu. Ama bende de motoru tekrar binecek cesaret. Arkadaşa bekle bari çalıştırayımda sesini dinle dedim. Çalıştırdım. Ses çok tok ve güçlü idi. Arkadaşım şok sadece bakıyordu. Binelim dedi. Bende hadi be binelim dedim ataladı inanılmazdı ya.. Garajdan çıktık. Vitesleri taktım. Motor çok güçlü idi ama şanzuman sert. Yada bilmem bana öyle geldi. Ya bir anda 80 olduk yavaş mavaş tekrrardan motor 80 oluveriyordu. Ve kazasız tekrar garaja geldiğimizde 17 km yazıyordu. O arada sağ bacağımı ekzoz yaktı. Ama heyecendan acı yoktu. Gece saat 11 de trfaik azalınca tekrar bindim. Tam 30 km yol yaptım. Şİmdi gelelim artılar eksiler..
Artılar;
1. Motor süper güçlü, füze gibi, bir anda rodajı modajı unutup 90 a bile fırlamışım. Hemen yavaşladım. Motorda güç isteyenlere bire bir alet. Sınıfında o pahalı motorlara bile kesinlikle ciddi rakip olur. Tek kişi iki kişi hiç güç kaybı yaşamadım. İkisindede aynı tepki vardı.
2. Çok dengeli, motor tank gibi ağır olmasına rağmen bıraksan kendisi yolunda gidecek. Fazla bişey yapmaya gerek yok. Süper bir denge ve dizayn var. Sanki 30 yıllık motorcu gibi üzerinde rahat ve dengeli durdum.Hız için yaratılmış gibi. Kadran üzerinde 160 var. ?
3. Görüntü tam bir Cruiser, caf cafı çok keewaydan çok daha dolgun.
4.Motor sesi çok hoş insana zevk veriyor. 90 da titreme filan yoktu. Rodajda olduğu için sadece 15 sn bu hızda durdum.
5.Yakıtı daha test edemedim en kısa sürede söylerim. Ama 10 Ykrş civarı dediler.
Eksileri;
1. Kesinlikle başlangıç motoru değil; başlangıç düşünen arkadaşlar tekrar düşünmeliler.
2.Fizik olarak güçlü olmak gerekiyor, zayıf erkekler bile motoru zapt edemeyebilirler. Şaka yapmıyorum. Bence yazılandan daha ağır bişey +20 kg fazla gibi geldi bana.
3.Şanzuman çok sert, yada bana öyle geldi bilmiyorum. Çlank çlunk diye ses geliyor. Şanzumanı daha sonra 2 demi 3 demi 4 demi bilemiyorsunuz. Lamba kırmızı olunca tek tek vites küçültüyorum. Bu da bana zor geliyor. Direkt debraja basıp durabilirim ama sonra 1. vitesi bulamam diyorum.
4. Vites geçişlerinden sonra gaz yeme ve gaz kesmelere çok tepkili bunu ben bir mühendis olarak motor gücünden kaynaklandığını sanıyorum. Bu motor normalda 18 HP üretmesi gerekirken DHOC motorlar 28 Hp yapmışlar. Hatta şanzuman sertliğini bile bu tork gücüne bağlıyorum. Gaz verilince iki kişinin sırtını yapıştıryor gaz kesince öne salıyor. Yada bilmem rodaj sonrası herşey yerine oturur daha uyumlu çalışır.
Şİmdiklik diyeceklerim bu kadar yarın resimlerini çekip koyacağım. Ayrıca Antalya Serik arasına gidip geleceğim. Yaklaşık 90 km lik bir yol olacak inşallah sorunsuz olur. Yine tecrübelerimi yazacağım.
Tüm arkadaşlara iyi geceler...
Arkadaşlar yazmayı unuttum umarım forum bunuda ekler;
Artıya;
Motor benim gibi acemi bir sürücü dengesizce sağ sol yapsa bile sanki dengeleyicileri var hemen düzenine geçiyor, ayrıca virajlara tüm motorcu arkadaşlarım dikkat diyordu. Benim en keyf aldığım yer dönüşler ve virajlar oldu.
Sesi çok güzel ama demiştim galiba.
Eksiye;
Vitesin boşunu bulmak çok zor, 1 le 2 arasında dedi bana servis lakin o arayı bulmak için profesyonel motorcu olmak gerekiyor. Genelde viteste motor kapıyor açarkende viteste olduğu için açılmıyor. Tekrarda boşu arıyorum.
SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA
-
04 Haziran 2011, 15:31
#20
hocam resimleri bekliyoruz. saygılar...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)