Honda VFR 800 mü-Yoksa Suzuki DL 650A Vstrom mu
Reklamlar
-
Beyler bu iki motor arasında kararsızım.İkinci el motor alım satımı konusunda çok beceriksiz olduğum için sıfır bir motor almak istiyorum.Sıfır alırken de iyice ölçüp tartıp her yönünü düşünerek almak istiyorum.Yardımlarınızı bekliyorum.
Her iki motor da kendi sahasında başarısını ispatlamış motorlar olarak biliniyor.Uzun yıllar sorun çıkarmayacak motorlar gibi gözüküyor.Bir yanda Spor,turing,enduro özelliklerini bir arada barındıran vstrom.Bir yanda performans olarak spor motorlardan aşşağıda kalmıyan spor turing VFR800.
İster spor :
İster Touring :
Reklamlar
-
İkiside farklı tarz motosikletler. Bu seçime, senin kullanım alanına ve tarzına göre karar verilir.
[COLOR="Red"][B]Şeytan[/B][/COLOR]cım, [B]Motosiklet[/B]'i icat ettiğin için sana minnettarım... :P
-
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Bencede iki modelin birbiriyle pek bir alakası yok.
ekinler baş vermeden kör buzağı topallamazmış.::tartis::
-
Bana göre dl olur sana göre vfr Çok alakasız..
Sonsuza kadar süren tek A$K motosiklet aşkıdır !
'TUĞBA OKAN EKİN' << 03.04.2007 >>
-
Çok değişik motorlardır. İkisini de sürdüm, ikisi de yakın arkadaşlarımda var, her gün yanyana parkediyoruz. Tamamen ayrı özelliklere sahipler. O yüzden canın hangisini çekiyorsa onu al.
Yalnız bir konu var: Bu ilk motorun olmayacak değil mi ??
Üç boyoz bir kola
-
iyide biri 4 silindir biri 2 silindir uçmayasın
-
özer en gıcık olduğum muhabbeti yapdın gene ya
abicim v stromla uzun yollar yapar duşuk bakım ücretleri öder ve uzun km lerde az benzin yakarsın artçın rahat eder turkiye yollarına gelir seni üzmez
vfr hız motorudur uzun yolculuklar bilek ve bel ağrısı yapar 4 saatten sonra bitersin gidecek delikanlı çoktur forumda ama sen bakma onlara bakım masrafı yuksektir vergisi yuksektir 800 olduğu için benzini fazla yakar artçın çok rahat etmez
sonuç kısa mesafelerde bineceğim paramda var piyasada yaparım diyosan vfr
ama yok baba ben gezerim eşim sevgilim var oda önemli parayıda kolay kazanmıyorum diyosan dl 650
-
2 ay önce CBF 150 ile başladım motor hayatıma.16 yaşımda 2 yıl boyunca kullandığım mobileti saymazsak tabii.Daha sonra otomobil kullandım yaklaşık 12 sene.Geçen yaz hayatıma giren CBF 150 şehir içine sığmayacak kadar güzel bir motor.Ben de şehirlerarası yollara çıkıp 5.500 km yaptım 2 ay içerisinde.En uzun yolumu 300 km ile yazlığa yaptım.Ancak dönüşte tersten esen rüzgara yakalandım.80 km hızın üzerine çıkamadım.O zaman bu motrun yetersiz olduğunu anladım.Yüksek cc motor arayışlarım sonucunda vstrom ve VFR 800 arasında takıldım kaldım.Ancak şu an Vfr 800 daha ağır basıyo.Tabi ki 16 yaşımda motor 17 yaşımda otomobil kullanmaya başladığım için şöförlüğüm konusunda kendime çok güveniyorum.Ancak 30 yıllık şoförün bile kaza yapmıyacağının garantisi olmadığını bilecek kadar da usta şoförümdür.En kısa sürede motosiklet eğitimi alacağımdan emin olabilirsiniz.
-
zor seçim
iki motoruda karşılaştırmalı bir incle derim.dl v storm daha ekonomik bence.görünüş olarak ise honda daha iyi.
-
ali_yildiz adlı üyeden alıntı
özer en gıcık olduğum muhabbeti yapdın gene ya
abicim v stromla uzun yollar yapar duşuk bakım ücretleri öder ve uzun km lerde az benzin yakarsın artçın rahat eder turkiye yollarına gelir seni üzmez
vfr hız motorudur uzun yolculuklar bilek ve bel ağrısı yapar 4 saatten sonra bitersin gidecek delikanlı çoktur forumda ama sen bakma onlara bakım masrafı yuksektir vergisi yuksektir 800 olduğu için benzini fazla yakar artçın çok rahat etmez
sonuç kısa mesafelerde bineceğim paramda var piyasada yaparım diyosan vfr
ama yok baba ben gezerim eşim sevgilim var oda önemli parayıda kolay kazanmıyorum diyosan dl 650
Yanlış anlaşılma olmasın.VFR 800 spor bir motor değildir.Ne tam olarak turing ne de tam olarak spor değildir.Bu yüzden spor motorlar kadar yorucu değildir.Uzun yolculuklara müsaittir.Spor kadar bel ağrısı yapmaz diye biliyorum ben.Yanlış mıyım?
-
spor motor bel agrısı yaparmış... arkadaşım kaç yaşındasınız siz? dedemisiniz?
benim bildigim spor motorlar, alışkınsanız hiç agrı yapmaz alışkın değilseniz bırakın belinizi bütün vücudunuz agrır.
kafandaki düşünceyi az çok tahmin edebiliyorsam VFR derim.
bu arada arkadaşlar bakım masraflarında fark olacagını yazmışlar. farkı yazın da biz de bilelim.
vfr 800cc oldugu için daha fazla vergi verirsin vstrom'a göre. bir de biraz daha fazla yakar.
cbf 150'den geçecegin motorlar bunlarsa egitim almadıysan mutlaka egitim al.
-
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
ekinler baş vermeden kör buzağı topallamazmış.::tartis::
-
-
Hayat ne kadar uzun olursa olsun, hep beklenmeyen kadar kısadır.
-
morrigan adlı üyeden alıntı
Yeni Vfr1000f le 1000'lik SS'e kafa tutulmaz mı yani?
Tamam ağır kalır, ivmelenmesi yavaştır , beygir gücü düşüktür(bilmeden attım ama kaç beygirdi bu belli mi
) vs.vs ama nebülüm..
vfr 1000 cıktıgında daha ii konusuruz bunu ama sanmıorum 1000lik makineler bi baskadır hayabusa bile belli hızlara kadar kafa tutmasın agır kalır ki bunu her dakka yollarda goruyoruz
bahsettigimiz motor vfr 800 1000liklere kafa tutamaz ki arkadasında oyle bi amacıda yok sanırım
true love..
Drift Religion
-
Ne bileym sıfır Vfr deyince aklım vfr1000 e gitti. Her yerde onu görüyorum sanırım.
Hayat ne kadar uzun olursa olsun, hep beklenmeyen kadar kısadır.
-
aYe adlı üyeden alıntı
SS dışında pek fazla bir motor kullanmadım, genel konuşmayım ama transalp'le geçen 1 saat sonunda sırtımda çok ciddi ağrılar oldu.
Henüz SS'le 250 ve üstü süratlerde rüzgarın kafayı geri ittirmesi nedeniyle boynumda oluşan ağrı hariç yaşamış olduğum bir ağrı yok.
Ki bu mukayeseye konu dahi olamaz çünkü sürüşü rahat denilen motorlar zaten bu hızlara çıkamıyor.
SS kullanmamış kişilerin(bence kullandım diyebilmek için üstünde en az 10000km yapılmış olması lazım) pozisyonu rahatsız v.s. gibi yorumlar yapması bilmeden atıp tutmaktır.
SS üzerindeki pozisyon neredeyse cenin pozisyonudur, yani dünyaya gelmeden önceki en rahat ettiğimiz pozisyon.
Beni VFR 800'de en çok cezbenden şeyde bu cenin pozisyonu zaten.Şeytan diyo yat deponun üstüne bas gaza.İstediğin zaman da dik otur turing motor gibi kullan.Yani söylenenlere göre her iki tarz kullanıma uygunmuş.Gerçi ne kadar rahat dik oturulabilir bunu kullananlara sormak lazım.Her iki motorun da sınıflarındaki kaliteleri tartışılmaz ancak almadan önce mutlaka test sürüşü yapmam lazım.Farklı tarz olmalarına rağmen fiyat konusunda aralarında fazla fark olmaması beni kıyaslamaya götürdü.Vstorm enduro spor turing bi makine olarak geçiyosa da VFR 800 için enduro dan vazgeçerim spor motorum olur.Bende ibre VFR 800 den yana.
-
Ben GT250R kullanırken hiç belimden ağrı şikayetim olmadı, uzun yola çıktığım zamanlar yorgunluğu bırakın adeta dinleniyordum çünkü rüzgarla boğuşmuyordum. Şimdi scooterla (80km) Edirneye gittim, dönüşte belim koptu. Dik oturmakta bir yerde işe yaramıyor yani...
[COLOR="Red"][B]Şeytan[/B][/COLOR]cım, [B]Motosiklet[/B]'i icat ettiğin için sana minnettarım... :P
-
-
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
eric_cartman adlı üyeden alıntı
izninizle ufak bi düzeltme yapayım. anne karnında cenin pozisyonu almamızın nedeni rahatlığından değil, en az hacim kapladığımız pozisyon olduğundan dolayıdır. zira bebekler rahimde amniyon sıvısı denilen bir sıvının içinde yüzerler. bu şekilde de hiç yere yaslanmadan su içerisinde asılı kalarak rahatça hareket ederler
İşin tıbbi kısmını ve neden sonuçları pek bilmiyorum zaten merakımıda cezbetmiyor.
Sizin yorumunuzdan yola çıkarak fikir yürütürsem, bu pozisyonda vucut en küçük halini alıyor dolayısıyla vucuda çarpan soğuk hava miktarı azalıyor dolayısıylada ağrı daha az gibi fikirler yürütebilirim.
İşin aslı neden sebep kısmı değil sonuç kısmı beni ilgilendiriyor, SS pozisyonu dışındaki herhangi bir motosiklete mecbur kalmadıkça binmem çünkü çok ağrım oluyor, belkide sorun bende bilmiyorum.
ekinler baş vermeden kör buzağı topallamazmış.::tartis::
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)