Honda veya Yamaha tercübe konuşur siz olsanız hangisini secersiniz?
Reklamlar
-
Reklamlar
-
Honda tabiiki sert değildir sert makine suzukidir yamaha aradadır ama honda en ılımlısıdır....1000 cc alma hatta hiçbirzaman alma derim neden dersen 600 ün üzerine oturup 1. viteste debriyajı bırakıp motor yürür yürümez gazı dibine yapıştırmayı dene bak ne oluyor. Hiçbir şartta üzerinde duramazsın 600 ün bile gazını açamadıktan sonra 1000 e ne gerek var ? sonuçta ne fark edecekki yine aynı gidersin sadece son hızlarda ve yüksek viteslerdeki rollinglerde 1000 biraz daha etkilidir bu hızlarda 240 üzeridir.
Hangisini seçersin dersen bence fark etmez Honda daha iyi bilinir ama Bence Yamaha da öyledir flüte benzemez
-
İlk motosikletin olacaksa, ikiside birbirinden kötü hatta rezalettir ikisini de alma, Kawasaki, Suzuki, Ducati, Aprilla vs... gibi markalarında yüksek cc.'li racingleri de ayrı berbatlıktadır, uzak dur. Çünkü senin asıl amacına hizmet edemezler. Kullanmayı bunlarla öğrenmeye başladığında neden rezalet dediğimi daha iyi anlayacaksındır eminim fakat umarım, tercihin bu yönde olmaz...
"Yahu herkes şu veya bu iyi demiş sana ne oluyor da hepsini kötülüyorsun?" dersen, "iyi bir insana benzettim, üzülmeni istemediğim için hepsi rezalet diyorum" derim...
Vakit biraz geç, bu yazımdan belki birşey çıkaramayacaksın, biraz daha anlatmak isterdim ama dediğim gibi saat epey geç olmuş... Umarım benim kadar uykusu olmayan bir arkadaş, sebeplerini açıklayıcı (daha önceden yazılmış veya yeni) bir kaç örnek yazar.
600cc. racing motosikletle bu işe başlamak hele hele Türkiye şartlarında başlı başına büyük risk almaktır. Asla tavsiye etmem...
-
Honda cbr 600rr Önceden motor geçmişin var sanırım.Gerçi ilk motorum demişsin ama insan 100 beygirlik bir makinayı kullanacaksa sağ eline hakim olabilmeli bence. Hem şehiriçi hem şehirdışı 600'lük uygun makina derim.Marka sana kalmış.İkiside iyi...
dgrmr adlı üyeden alıntı
İlk motosikletin olacaksa, ikiside birbirinden kötü hatta rezalettir ikisini de alma, Kawasaki, Suzuki, Ducati, Aprilla vs... gibi markalarında yüksek cc.'li racingleri de ayrı berbatlıktadır, uzak dur. Çünkü senin asıl amacına hizmet edemezler. Kullanmayı bunlarla öğrenmeye başladığında neden rezalet dediğimi daha iyi anlayacaksındır eminim fakat umarım, tercihin bu yönde olmaz...
"Yahu herkes şu veya bu iyi demiş sana ne oluyor da hepsini kötülüyorsun?" dersen, "iyi bir insana benzettim, üzülmeni istemediğim için hepsi rezalet diyorum" derim...
Vakit biraz geç, bu yazımdan belki birşey çıkaramayacaksın, biraz daha anlatmak isterdim ama dediğim gibi saat epey geç olmuş... Umarım benim kadar uykusu olmayan bir arkadaş, sebeplerini açıklayıcı (daha önceden yazılmış veya yeni) bir kaç örnek yazar.
600cc. racing motosikletle bu işe başlamak hele hele Türkiye şartlarında başlı başına büyük risk almaktır. Asla tavsiye etmem...
3. cümlemi kurmamın nedeni belki de arkadaşın kastettiği sebeplerdi...Yolların durumu, trafik kurallarının ihlali, cadde de güç gösterisi, ben motora hakimim tavırları falan filan...Bence küçük bir motorla pekiştirmelisin sürüş yeteneklerini.
-
Honda daha ucuz ve heryerde var. Yamaha pahalı ve nadir görüyorum.
İkiside çok şık ve hızlı; hız felakettir. Sesleri içindeki canavarı kesin uyandırır.
Yoktan varolmaz; güç varsa benzin yoktur, çabucak biter.
-
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
mersin adana 1 depodan fazla harcar kardeş sen hiç bulaşma bu işe al bir 4 teker araba tak LPG tüpünü bak keyfine,motorda 2 gaz açarsın 1 lt uçar gider benden söylemesi,mersinden basarsın lpg arabayla yokuşlarda at boşa tam senlik ekonomik,sen cebini yakarsın alma motor .....bunların alayı böyle...
KaLbİnDe ŞeYtAnLaRıN mElEkLeRdEn FaZlA oLmAsInA iZiN vErMe!!!
by tpr.
-
bn görünümü fln olsun r6 alıcam inş.
-
tuğper adlı üyeden alıntı
mersin adana 1 depodan fazla harcar kardeş sen hiç bulaşma bu işe al bir 4 teker araba tak LPG tüpünü bak keyfine,motorda 2 gaz açarsın 1 lt uçar gider benden söylemesi,mersinden basarsın lpg arabayla yokuşlarda at boşa tam senlik ekonomik,sen cebini yakarsın alma motor .....bunların alayı böyle...
Söylediklerine yanlış demem fakat motosiklet forumundayız unutmamak lazım.motorun keyfini arabadan alabilir misin Allahını seversen
MOTORCU ADAMA BİŞEY OLMAZ:bounce:
-
dgrmr adlı üyeden alıntı
İlk motosikletin olacaksa, ikiside birbirinden kötü hatta rezalettir ikisini de alma, Kawasaki, Suzuki, Ducati, Aprilla vs... gibi markalarında yüksek cc.'li racingleri de ayrı berbatlıktadır, uzak dur. Çünkü senin asıl amacına hizmet edemezler. Kullanmayı bunlarla öğrenmeye başladığında neden rezalet dediğimi daha iyi anlayacaksındır eminim fakat umarım, tercihin bu yönde olmaz...
"Yahu herkes şu veya bu iyi demiş sana ne oluyor da hepsini kötülüyorsun?" dersen, "iyi bir insana benzettim, üzülmeni istemediğim için hepsi rezalet diyorum" derim...
Vakit biraz geç, bu yazımdan belki birşey çıkaramayacaksın, biraz daha anlatmak isterdim ama dediğim gibi saat epey geç olmuş... Umarım benim kadar uykusu olmayan bir arkadaş, sebeplerini açıklayıcı (daha önceden yazılmış veya yeni) bir kaç örnek yazar.
600cc. racing motosikletle bu işe başlamak hele hele Türkiye şartlarında başlı başına büyük risk almaktır. Asla tavsiye etmem...
Yazının devamını bekliyorum...
Arkadaşlar bir cok izlediğim videolarda o kadar ustaca şovlar gördümki akıllara zarar... ben motorsiklete bir hobi bir zevk için binecem fazla sürattan ve hızdanda yana değilim millet kahvede sağda solda karı kız peşindeyken ben kırlarda gezilerde olmak isterim...
ha birde motoru almadan önce HONDA eğitim kurslarına gitmeyi düşünüyorum kendime o güveni verdikten sonra alacam.. inşallah..
-
SessizGezgin adlı üyeden alıntı
Yazının devamını bekliyorum...
Arkadaşlar bir cok izlediğim videolarda o kadar ustaca şovlar gördümki akıllara zarar... ben motorsiklete bir hobi bir zevk için binecem fazla sürattan ve hızdanda yana değilim millet kahvede sağda solda karı kız peşindeyken ben kırlarda gezilerde olmak isterim...
ha birde motoru almadan önce HONDA eğitim kurslarına gitmeyi düşünüyorum kendime o güveni verdikten sonra alacam.. inşallah..
Racing tamamen bir tercih meselesidir ve sakin motorcunun hiçbirzaman tercihi olmayacaktır racing ile uzun yol yada ekonomik yol yapmak mümkün değildir uzun süre üzerinde durmakta fiziki olarak mümkün sayılmaz bozuk yolda dağda çamurda da yürümez kullanmayı bilmeyene durduk yerde bile devirip yatırana çok pahalıya patlar ilk başlanılacak motor zaten değildir tüm bunlara rağmen ilk defa racing ile başlanılabilir çünkü istisnalar her zaman vardır illede olmaz diye bir şey yoktur. Buraya kadarı genel tanımlardı...
Arkadaşın devam ettirmediği kısım ise tüm bu olumsuzlukları bilerek isteyerek tercih edeceğini sanmamasından olmalı.... Ama eğer gönlün yinede en çok Racing te ise ve tüm bu olumsuzluklar seni yıldırmıyorsa O zaman racing ile de başlarsın uzun yolada gidersin neden bir touring im yokta demezsin.
Karı kız peşinde değil kırlarda gezeceksen enduro tercih edeceksin, dağın tepesine çıkmak istiyorsan kros, caddede keyifli ve havalı gezmek istersen cruiser, caddede daha keyifli gezmek istersen scooter, orada yarışacaksan racing, Yok ben en fazla yolun hemen dibindeki kıra giderim fazla bozuk yolla işim olmaz yalnız aynı zamanda çok uzaklarada giderim dersen touring seçeceksin,
Bazı motor tipleri bileşke de oluşturur mesela düz temiz yolda çok uzun yol yapacaksan en iyi motor touring tir ama aynı yolu bir cruiser bir enduro yada bir scooter ilede yapabilirsin. Fakat aynı motoru yoğun oranda şehir içinde trafikte de kullanacaksan touring uymaz çünkü fazla iri kaçar enduroda iyi olmaz çünkü yüksek olduğundan düşük hızdaki trafikte dengesiz kaçar bu durumda bir cruiser yada scooter işini daha iyi görür bu durumda eğer havam iyi olsun istersen cruiser, daha pratik olmak istersen scooter idealdir.
Kros başlı başına ayrı bir motordur diğerleri ile bileşke göstermez o dağlarda tepelerde arazilerde gezer asıl amacın bu ise en iyisi o dur
enduro kros un biraz daha az dere tepe modelidir buna karşılık olarak uzun yol asfalt otobanda da rahat gider
cruiser uzun yol asfalt modelidir aynı zamanda şehir içinde de gözler üzerinde olduğu için keyiflidir
touring tamamen uzun yol asfalt motorudur şehir içi ile işi yoktur uzun yolda en konforlusudur
Scooter aslında ikiye ayrılıyor maxi olanları aslında orta mesafe uzunluktaki yol asfalt motoru sayılır mini olanları ise şehir içi asfalt motorudur mini scooterların diğer özellikleri ise en iyi trafik içi motoru ve pratik olmalarıdır
Buna göre seç artık
-
-
yamaha, yamaha ve yine yamaha. Duruşu bir başka
Karşılaştığım herkes en az bir konuda benden daha yetenekli, öyle ki her insandan öğreneceğim bir şey var.
-
valla arkadaşım honda kullanıyorum diye söylemiyorum ama kime sorarsan aynı şeyi söyler sağlamlıkta hondanın üstüne motor yok görüntüsüde gidişide sağlamlığıda kesinlikle honda
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)