Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

regal mı gv 250 hysung mu yardım

    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    01 Haziran 2008
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Borelli Ledow CXM250
    Kesinlikle GV 250 tavsiye ederim, kendi sınıfında japon motorlardan daha atak bir motor, hatta en iyi 250cc lik motor diyebilirim. V-twin motora sahip olması ayrıca bir avantaj, hem titreşimi az olur hem de sesi cruiser-chooper motorda olması gereken tarzda. Regal kötü değil, fakat Hyosung kadar iyi tabikide değil.. Ben de Hyosung'un GV 650 modelini alacağım inşallah..
    Şimdiden hayırlı olsun..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    comet-666 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ocak 2007
    Şehir
    Kadıköy-İst.
    Motosikleti
    -----------
    30.000 km'deyim maşallah taş gibi en ufak bi sorunum olmadı.
    Bilindiği üzere gt250 ve gv250 de aynı motor var. Tavsiye ederim

  3. #23

    Üyelik
    19 Mart 2008
    Bazı arkadaşlar Regal yaramaz demiş.. Acaba kendileri 50.000 km de olupta motoru açılmadan kullanılan regallerden haberi var mı acaba..?

    Bu soruya verilebilecek en iyi cevap paran varsa GV250, yoksa Regal dir.

    Her iki motosikletide kullandım..

    GV250 beygir gücü olarak Regalden oldukça kuvvetli 27 beygir diyor ve bunu sürerkende aradaki farkı hissedebiliyorsunuz. Vites aralıkları daha geniş ..Tam bir twin motor zevki veriyor.. toplu sürüşte ve uzun yolda 650 lik motosikletlerin kesinlikle arkasında kalmıyor ..yakıtıda cabası..Kanuni ile anlaşmaları var deniyor ama bu durum şu an dava halinde diye biliyorum..Ama herhalukarda servis problemi yok..

    Regalde ise 16 beygirlik bir motosiklet ve emin olun bir çinliden beklenmiyecek kaliteyi ve sürüş konforunu veriyor size..Vites aralıklarını zorlamadan uygularsanız 120 ye kadar rahatsız edici herhangi bir vibrasyon yok... Yakıt sarfiyatıda oldukça iyi, su soğutmalı.. Emin olun diğer çinlilerle asla kıyaslanamaz..Birde sarıkayalar desteklemiyor yedek parça sorunu var demişler. Emre ltd. Her türlü parçasını getiriyor ama 1 kaç ay önce yedek parçaya % 60 a varan zam yaptılar ki dolarda bile böyle oynama olmadı..buna rağmen birçoğunun yedek parçasına göre ucuz..

    Yani ne kadar paran varsa o kadar köfte hesabı..ikiside parana göre sana cevap verecek araçlar..Paran yoksa regal alırsın..Varsa GV250.

  4. #24
    Süper Moderatör (BBRR) Barış Şuşut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2005
    Şehir
    marmaris
    eğer kıyaslama diğer çinliler ve regal arasında olsaydı regal derdim ..

    ama gv 250 bırakın regali honda rebel veya yamaa dragstar 250 ile dahi kıyaslanmaz. bu her iki motoruda sulu getirir susuz götürür. her şeyden önce mükemmel stabil bir alet. en ufak titreşim yok. artçılı 130 km/h yapabiliyor uzun olda yormuyor. fiyatının hakkını son kuruşuna kadar veren bir makina
    [B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]

  5. #25

    Üyelik
    16 Haziran 2008
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    şimdilik yok :(
    gv250 yi regal le kıyaslamamalısın. eğer kıyas yapacaksan hondayla kıyaslama yap ki honda kalitesinde bi motor. bence bütcen iyiyse gv250 den şaşma. sana promlem cıkarmaz.

    hatta bana deseler honda mı hyo mu, ben hyo derim. son aldığım duyumlara göre honda da artık üretimi cin e yaptırıyormuş.

  6. #26
    Deli Çerkes - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mayıs 2007
    Şehir
    Dünya
    Arkadaşlar konuyu açan arkadaş , kıyaslama yapılmasını istemiş.topic almış başını gitmiş.elbette teknik veriler kıyaslanabilinir.ancak sanırım konuyu açan arkadaş kullanımlarını da kıyaslanmasını istiyor.

    - Regal raptor ile hyosung motorları zaten kıyaslanamaz derece birbirinden farklı. motor tipi farklı , süpap sayısı farklı , beygir gücü farklı. bu durumda bariz bir şekilde hyosung un motoru regalden çok daha iyi.

    iki motor arasında görebildiğim diğer farklar :

    - Hyosung da sürücü ayaklıkları yolcu ayaklıkları ile aynıdır.katlanır bar uzun yolda rahatsız eder. (bar şeklinde ayaklık kullanımı yorumu kişiden kişiye değişebilir beni rahatsız ediyor.) Regalin ayaklıkları floorboard denilen cinstendir.geniştir.

    - hyonsung da engine guard ( motor koruma demiri ) sissy bar ve yan çantalar ve bunları tutacak metal aparat extra aksesuardır. para verilerek ayrıca alınması gereklidir. bu dört aparat regalde motora dahilidir.ayrıca satın alınmasına gerek yoktur.

    - Hyosung da yolcu ayaklığı egzosta çok ama çok yakındır.eğer ardçınız dikkat etmezse ayakkabısını çok kolay egzosta değdirebilir.hem ayakkabı zarar görür hemde temizleme için uğraşmanız gereken bir egzost yanığınız olur.regalda makul bir aralık var. ayrıca hyosung da iki egzostta sağda iken regalde her iki yandadır.klasik tarz motorlarda egzostlar genelde sağdadır

    - Hyosung özellikle ön ve arka çamurluklarından dolayı daha çok klasik chopper'a benzer,ancak regalinde class modeli gerek çatal açısından dolayı gerekse gidonundan dolayı özel yapım chopper havası vermektedir.

    - Regalde devir saati ve benzin deposu göstergesi bulunmaz.
    - hyosung'un ön ve arka lastikleri regalinkilerden daha geniştir.daha iyi yol tutar
    - hyosung'un sele yükseliği regalden daha düşüktür.
    - Hyosung a başka bir motorun parçalarının uyduğu duymadım ama Mondialin nerdeyse her motor parçası regale uymaktadır.

    görebildiğim farklar şimdilik bunlar. eğer başka fark varsa bende öğrenmek isterim. teknik veriler hyosung'dan yana , yanlız hyosung alırken bütçenize eğer kullanmak isterseniz sissy bar ve mutlaka engine guard bedelinide ilave etmeniz gerekecektir.engine guard yana yatırma olayında hem motorunuzu korur hemde motorun sizi ezmesini engeller.ayrıca bana göre sürücü ve yolcu peg lerinide değiştirmeniz kullanım kolaylığı açısından yararınıza olacaktır.

    Şimdi benimde kafamda kışın az kullanılmış bir hyosung alıp , mat siyaha boyayıp uzun gidon yapma gibi bir fikir oluştu.özel yapım egzost , özel yapım elcikler , pegler , aynalar ufff yaww yine masraf .


    Not: arkadaşlar bırakın çini, japonu kore malını isterse nasa mühendisleri titanyum alaşımdan tasarım harikası bir motor yapsınlar , kullanan kişi ne yaptığını bilmeyen bir kalas ise o motordan hayır gelmez. bir motor ancak kullanıcısı kadar iyidir.

  7. #27
    balbar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Eylül 2008
    Şehir
    istanbul/avcılar
    deli çerkez abiye katılıyorum. ben henüz bi motor sahibi değilim.Fakat sitede forunları o kadar çok okudumki artık hangi hangi motorun ne tip kronik sorunları var hepsini ezberledim sayılır. Dediği gibi Regal ve hyosungu birbiriyle kıyaslamak pek doğru olmaz. Bana kalırsa regal diğer çin menşeli markalarla kıyaslamak doğru olmaz. Hepsinden önemlisi bildiğim kadarıyla regal su soğutmalı ve çin motorlarda sadece regalde bu özellik mevcut.Onun dışında regal görsellik açısından yine diğer çinlere göre daha karizma bi motor( benim fikrim). Elbetteki kusursuz bir makina değil ama çin menşeli motorlar arasında ilk tercih olabilir diye düşünüyorum. Hyosunga gelince; Kesinlikle çinli motorlarla kıyaslamamalıyız. Hyosung çin kalitesini fazlasıyla aşmış japon kaltesinede oldukça yakın bi motor sayılır.Hyosungunda tabiki kronik sorunları var. Mesela gaz kesme sıkıntısı hemen her kullanıcının karşılaştığı bi problem(cdi beynin değişmesi gerekiyormuş). Birde uzun yolcuuklar sonrası vitesi boşa almak oldukça zormuş(ama bu her motorda karşılaşılan bi sıkıntı).

    Benim şu an için bir motorum yok. Hayatımda scotera bile binmedim
    Ama ocak ayı içerisinde ya DD250E9 yada GV250 almayı düşünüyorumm

    Saygılar

  8. #28
    twona - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Nisan 2006
    Şehir
    Bolu
    Motosikleti
    Yamaha XMAX 400 & Bajaj BOXER 150
    Alıntı DrFirari adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tabi paran varsa gv 250 ama regal da gv den asagı kalmaz
    nası yaaaa. regal gv 250 den geri kalmazmı? cidden gülüyorummmmm

  9. #29

    Üyelik
    27 Temmuz 2008
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    şu anda yok
    kardeş hyosung tan şaşma regal kullanan arkaşım var çok memnun ama o bile gv 250 için para biriktiriyor

  10. #30
    regal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Haziran 2008
    Şehir
    kahraman maraş
    Motosikleti
    bmw650gs kawasaki er6 n
    Alıntı karayılan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tabiki GV250 regal yaramaz
    senin altında mondi var regale laf vuruyorsun yaramaz diyorsun herhengi bir regale bi geziye git de bak bakalım regali olan arkadaşın sana nasıl fark atıyor rahatlıkta ve süratte sen bilmeden yorum yabmışsın bence doğru yrum varsa paran hyo azsa paran regal

  11. #31
    junkyjohny - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Temmuz 2008
    Şehir
    Kışın İstanbul , Yazın Muğla...
    Motosikleti
    Kanuni Tiger S 250 '08 siyah 48 RN 054
    Kanuni tiger 250 s :D

  12. #32
    Selka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ekim 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    SUZUKI DL650 V-STROM
    Arkadaşlar regali fazla tanımıyorum, ancak Hyosung GV250cc sahibiyim ve 4500 km dir üzerindeyim. Şu ana kadar hiçbir sorunla karşılaşmadım. GV250cc klasik görünümlü yüksek devirli Cruiser bir motosiklettir. Çift silindir 75 derece açı ile kranka yerleşrilirmiş ve titreşimsiz bir şekilde 125 km lik hıza rahatlıkla çıkabilmektedir. Hatta uygun yol ve hava koşullarında 130 km/h lik hızlarda düz sürüş rahatlıkla yapılabilmektedir.
    Silindir başına konuşlandırılan 4 Valve (sübab) toplamda iki silindire konulan 8V (sübab) DHOC karakteristikli üstten çift eksantrikli bu motosiklete daha rahat nefes alma imkanını sağlamaktadır. Bu da uzun yolda 100 km lik bir hız ile 100 km de 3,4 lt gibi bir yakıt ekonomisi vermektedir. Şehir içinde yüksek devirli res line a yakın kullanımlar 3,75 lt ye kadar tüketimi çıkarmaktadır.
    Motosiklette 250cc lik blok üzerine Mikuni marka çift karbüratör konularak 22Nm ile 29Hp lık bir kuvvet üretilmesi sağlanarak bu iş 250 cc lik japonlarda dahil geçilememiş bir değerdir.
    Soğutma sistemi tam bir CRUİSER motor içindir. Hyosung GV250cc motosiklette hem yağ soğutması hemde hava soğutması mevcuttur. Yağ kimyası gereği sudan daha çabuk soğur veya suya nazaran daha çabuk ısınır. Mesela bir bardak kaynar yağı ve suyu gece 12 de balkona koyun ve gözlemleyin ne dediğimi daha rahat anlarsınız. Yani uzun yolda rüzgarı yağ radyatörü aracılığı ile yiyen yağ hemen soğur soğuyan bu yağ motor ısısınıda hemen emer. Oysa şehir içinde dur kalk pozisyonlarında da bu durum dezavantaj olacaktır. Rüzgar yemeyen yağ ısındıkça motoru daha da ısıtacaktır. Ancak cruiser motor olarak aldığın bu motorun yağ soğutması mesafe ve uzun yolda daha mantıklıdır.
    Şu ana kadar durmadan 360 km üzerinde yol yaptım. Motorde herhangi bir performans kaybı olmadı. Off Road a gelemez. Tamamen asfalt bir motordur..
    Eğlencesi fazla olan başlangıç motoru olmasına rağamen 29 HP lık kuvvet seni en az 2 yıl tatmin eder..
    İyi günler...
    SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA

  13. #33
    ethemhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Kasım 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    xxxx
    Bende Regal Kullanıcısıyım Gayette Memnunum..Eger Paran Warsa Tabıkı Gv250 Ama Regalde Kotu Bır Motor Sayılmaz

  14. #34

    Üyelik
    07 Ekim 2008
    Şehir
    İZMİR
    ben bişeyi anlamadım abi shadowu satıp regale yada gv ye mi bincen

    eğer öyleyse attan inip eşşeğe binmek gibi bişey olur senin için

    konu hortlamış bende tarihe bakmadan sazan gibi dalmışım adam 750cclik shadowu almışda eskitmiştir bile

  15. #35
    Deli Çerkes - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mayıs 2007
    Şehir
    Dünya
    Madem hortlak bir konu bir önceki yazıma ilave yapayım:


    Şimdi regal kullanıcıları regali , Gc 250 kullanıcıları hyosung'u tavsiye edecektir. bu kaçınılmaz. herkeze kendi motoru iyidir.

    Yorumumu şöyle genişleteyim.çadırımı , kampetimi alır ,dağ taş tepe bayır dolaşırım derseniz , regal alın . yok ben asfalttan çıkmam boş yolda basarım veya sadece evden işe kullanırım derseniz hyosung alın.

    Bir önceki yorumumda kışın hyo alıp boyatmayı planladığımı söylemiştim. Regalimi jantlar ve aynalarımda dahil tamamen mat siyah yaptım. kapkara, iyice , deli dolu bir şey oldu. ilk vakitler gv 250 de beğendiğim tek yer ön lastiklerinin regale göre kalın olması ve çamurluklarıydı , ancak regalimin son halini kıyaslayınca , Hyo alıp modifiye etme fikrimden vazgeçtim.çünkü, ben dağ taş dere tepe dolaşmayı severim. su soğutması bu durumda çok ciddi avantaj.Gv 250 nin 29 beygir olması 8 subap olması bu tür yollarda, benim için pek bir şey ifade etmiyor.geçen yaz bir trafik kazası geçirdim . kolay kolay 90 km yi geçmiyorum artık. tork zork , maksimum performans demeyi bıraktım. Regalimi kolay kolay bırakmam , pert olana kadar kullanırım. pert edersem sonrada alsam alsam C 800 alır onu modifiye etmeye uğraşırım. ( hoş aletin pek modifiyeye de ihtiyacı yok ya )


    Şimdi arkadaş bu resimlere iyi bakın.özellikle motor teknik verileri rakamlarına bakıp'ta elbette hyo' yu tek geçerim , regal ile hyo kıyaslanmaz diyen arkadaşlar özellikle resmi bilgisayarlarına kopyalayıp büyüterek baksın.


    Acarkent - Kavacık yolunda ,130 km ile sola yatarak yere yapışmış halim.engine guard ve yan çanta ve demirleri derken , bunların önemi hakkında bir bildiğimiz varki yazıyoruz.







    Bir yağ mazot birikintisine takılıp sola doğru yattım. ön cam tutturma aparatı anında patladı.motorumu 1 saniye kadar görebildim . o sırada düşmenin etkisiyle takla atmayayım diye ayaklarımla kendimi dengelemeye çalışıyordum.kelimin tam anlamıyla el freni yaptım. ( ellerimle resmen asfaltı tırmaladım ) , motor engine guard demiri , özel yaptırdığım sürücü ayaklığı üstünede ara sırada arka çanta üzerinde sola doğru daireler çize çize sürüklenmeye başladı.yanlız engine guard üzerinde uzun yol ayaklığım var , ilk darbeyi burası aldı ve darbenin etkisiyle yerinden kaydı.sürüklenirken motor engine guardın ve sürücü ayaklığının üzerine oturdu. o 1 saniyede bunları görebildim daha sonra ne oldu bilmiyorum.kendi derdime düşmüş vaziyetteydim.


    Sonuç : ön cam patladı ( Nasrettin hoca gibi bir cevap olacak ama zaten sökecektim ) , km saatimin camı yerinden çıktı ( yerden bulup yapıştırdım ),sol ayaklığı tutan pim kırıldı.( teknik servisim bedavaya verdi ) ön farım patladı ( modifiye olsun diye zaten higjway hawk far almıştım , ha bugün takarım ha yarın takarım derken kısmet kaza sonrasına takmak mış ) sol debriyaj maneti yamuldu , düzletirken kırıldı ( 15 ytl ye yenisi taktım ) ,sol ayaklıkta sürtünme izleri oluştu ( polisaj makinam var kendim düzelttim ) ve arka çanta ve tutturma demirinde çizikler oluştu ( şimdi her ikiside siyaha boyadım ) ,cam tutturma aparat benzin deposunu ezik oluşturdu ( boyarken burayıda düzeltim ) tüm hasar bu kadar. motoru hastaneye bir dostum sürerek getirdi.

    Bendeki hasar : eller, dizler, dirsekler, bel göbek ve sırtta asfalt yanıkları ,sol omuz kırık.


    Bu da sol diz kapağımın hali, bu resme iyi bakın arkadaşlar.ilk yere çarpmamla oluşan hasarın biraz iyileşmiş hali , Hyo Hyo diyen arkadaşlar çok çok iyi bakın.neden özellikle bakmanız gerektiğini az sonra yazacağım.





    ellerimde , dirseklerimde göbek sırttımda sargılar çıktından sonraki açık yaralarımın başka resimleri de var ancak mideniz bulanmasın diye yayınlamıyorum.bir ay boyunca kendi çürüyen dokularımın kokusunu ala ala ,eller ayaklar enfeksiyondan şişmiş vaziyette , acıdan günde yarım saat uykuyla dolaştım.


    Engine guard ve arka çanta ( hard case denilen sert plastik ) ve çanta demirleri olmasaydı : büyük bir ihtimalle motorun altında kalacaktım.ve motorla birlikte sürüklenecektim. ve büyük ihtimalle ölecektim , veya sol ayağımı kaybedecektim.en iyi ihtimalle sakat kalacaktım. en en en iyi ihtimalle menisküs.

    Şimdi hyo'yu tek geçerim hyo ile regal kıyaslanmaz diye görüş belirten arkadaşlara soruyorum . bu kazayı engine guardsız , arka çanta demiri olmayan standart bir hyo ile yapsaydım sizce ne olurdu ? böyle bir kazadan canlı çıkma ihtimali ? ya sakat kalmadan çıkma ihtimali sizce ne olurdu ? bu durumda bp , subap, doch motor , motor açısı , V twin ıvır zıvır mı önemlidir. bir kazadan sağ sağlim çıkabilmek mi ?

    Teknik verilere , rakamlara bakarak Hyo yu tek geçerim diyen arkadaşlara cevabım , yaşayarak edindiğim deneyimlere dayanarak bu saatten sonra , 100 tane hyo yu bedavaya verseler , bir regale değişmem.

    RAKAMLARA BAKARAK DEĞİL , YAŞANAN TECRÜBE İLE SABİTTİR.İSTEYEN GV 250 İLE AYNISINI DENEYEBİLİR.

  16. #36
    mrock - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ağustos 2005
    Şehir
    TURK CHOPPER MK-Kütahya
    Motosikleti
    Shadow VT750
    tabiki aksesuarsız,koruma iskeleti olamayan çantasız ve koruma demirsiz gv250 kaza anında zarar verir ama bunları kullanıcı kendi zamanla takabileceği şeyler.Piyasada ki çoğıu aksesuar GV250 yle uyumlu. GV250 ile 22000 km ve raptorla 1000 km civarı civarı bir tecrübem oldu.

    GV250 nin konforu performansı işçilik kalitesi bir arpa boyundan öte bi binlerce arpa payı önde bi makine.

    Neyi seçerseniz seçin şimdiden hayırlı olsun diliyorum....

    Düzeltme yapıyorum geçmişe ait bi topikmiş taa bir yıldan eski başlığı hortlatmışız amaçsızca, arkadaş shadowunu almış bile.Çok sazan hissettim kendimi.

    iyi sürüşler....
    [COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
    [IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]

  17. #37
    Deli Çerkes - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mayıs 2007
    Şehir
    Dünya
    hortlak başlık olduğu zaten belliydi.ancak o zamandan bu yana halen gv 250 limi regal mi diye düşünen varsa diye yazmıştım.

    dediğim gibi regalda yan çantalar bunları tutan metal aksam , engine guard ve sisy bar motor fiyatına dahil. gv 250 de extra para verip almanız ve mutlaka taktırmanız lazım.( yanlış hatırlamıyorsam takılması gereken dediğim kendi orjinal parçaları 1000 dolar civarıydı 1000 ytl de olabilir , uzun zaman önce sormuştum) ancak taktırmazsanız en ufak bir kazada benden beter olmanız içten bile değil. resimler sırf bu yüzden konulmuştur. yoksa amacım gv 250 kötü bir motordur sakın ha almayın demeye getirmiyorum.ben almam . kişisel tericihim her zaman her şartta regalden yana.


    Gv 250 kullanıcısı olan arkadaşlar , 3'e 5'e bakmadan acilen motorlarınıza koruma demirleri taktırın , bir miktar paranız gider ama kaza veya yana yatma anında hayat kurtarır , sakat kalmanızı önler.

  18. #38
    polo34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2006
    Şehir
    istanbul-beşiktaş
    Motosikleti
    RKS Cruiser 250
    ne güzel bir konu olmuş, bende sıfır regal mi yoksa 2.el hyosung gv250 mi diye düşünüyordum, dağ bayır olayı illa ki olsun isterim, oralara ulaşmak için uzunca bir süre otobandan gidilecek o ayrı konu sıfır sarıkayalardan regal mi yoksa 2. el hyosung gv250 10.000 km de ?

    regalde garanti olayı 10 sene parça temini vs hikaye olmuş gibi birşeyler okudum, ustasından duydum, class modeli getirilmiyormuş, bir ara motomax getirecekti, o da peşini bıraktı, en iyi uzun yol yapılan çinli olduğu kesin, kullanıcısı çok fazla ama parça sıkıntısı 3-5 sene sonra olur mu? motoru çöpe atmak zorunda kalırmıyız?

  19. #39
    Deli Çerkes - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mayıs 2007
    Şehir
    Dünya
    Aynı hyosung isminin global in tescilinde olmasından dolayı kanuninin hyosun ismini kullanamaması olayının birebir aynısı regal de de yaşandı.

    Bu aracaın 15 farklı yerinde regal raptor yazar , motomax bir parti regal getirtiyor ama bu isim tescili meselesi yüzünde gümrükten geçiremiyor. tek çözüm aynı motoru birebir üretip bir başka isim tescili yapıp getirtmek. ben bu sezon olur diye beklerken , küresel kriz yüzünden globalin bu projesini erteleyeceğini tahmin ediyorum.regalin class modeli haricinde hiç bir modeli getirilmiyor. sıfır olarak bayiisinin elinde varsa alabiliyorsunuz.

    Yedek parça meselesinde son durum şöyle , ithalatçı sarıkayaların denizlide ki fabrikasındaki stoktaki tüm parçaları konyadan bir firma satın almış ve konyaya stoklamış vaziyette. eğer teknik servisiniz bundan haberdar ise konya üzerinde parça temini yapabilir.

  20. #40
    polo34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2006
    Şehir
    istanbul-beşiktaş
    Motosikleti
    RKS Cruiser 250
    valla regalin parçalarını stoklayan stoklayana yani, bende okuyorum istanbulda bazı yerlerin aldığını, karaborsaya çıkarırlar ileride diye korkuyorum, adamların oyuncağı olmaktan korkuyorum, hyo da hiç değilse kanuni var diyicem ama dediğiniz gibi aksesuarlar 1000 usd egzoz 1100 ytl tuhaf tuhaf rakamlar, ne güzel scooter için anlaşmıştım ama kız arkadaşım ille de havalı gösterişli olsun diye tutturdu, şaşırdım kaldım ...

    neyse ben bu seneyi de pas geçicem artık, her sene birşeyler öğrendikçe, motor firmalarının batışlarını gördükçe çıtayı yükseltiyoruz seneye 8000 ytl seviyesine çıkıp 2. el yamaha dragstar 650 almaya çalışırım ...


2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)