kawasaki ninja 250r yada hyosun 250
Reklamlar
-
croner adlı üyeden alıntı
SS terimi genel kullanımda 600,750,1000..cc yarıs motorlarına deniyor, ör: cbr600rr,zx-10r,gsx-r750). Hepsi yatık oturusludur, ss ile yatık oturus kavramı ondan tek kefededir....
Bide SS geçiş motorları vardır, ninja250r, hyo gt250r SS almadan once kullanılması gereken alısma motorlarıdır, malum SS deyince 5-6 saniyede 180e çıkıyor aletler...
Bide SS başlangıc motorları var, ki bunlar SS ozentisi olup motorları hiç ss gibi değildir... bkz. cbr150r, yzf-r125...
hocam sen burda cbr 150r yazmışsın ben bu motoru merak ediyorum bu motorla ilgili forumda bilgi varmı?teşekkür ederim şimdiden
Reklamlar
-
Google da Motosiklet.net: Cbr 150 R yaz çıkar varsa
ama Konu Ninja 250 R :D
-
23 Haziran 2009, 16:11
#63
croner adlı üyeden alıntı
ben cbr125 surdum bi ara dedim bisikletle gidiyorum biraz daha sıksam dizlerim bir birbirine deyicek heralde... ama o motor anca o kasayı ceker o da ayrı...
cbr 125'e bisiklet diyosun da 2.vitesin sonuna kadar kawasaki ninja 250r'ı geçiyo bu nasıl olcak nası bi bisiklet bu?belki lastikleri ve kasası ince olabilir ama burdaki tabir yanlış olsa gerek diye düşünüyorum..
-
23 Haziran 2009, 16:51
#64
hondateam34 adlı üyeden alıntı
cbr 125'e bisiklet diyosun da 2.vitesin sonuna kadar kawasaki ninja 250r'ı geçiyo bu nasıl olcak nası bi bisiklet bu?belki lastikleri ve kasası ince olabilir ama burdaki tabir yanlış olsa gerek diye düşünüyorum..
kötü pilotaja denk gelmiş olmayasın.
Kawasaki Ninja 250r: 0/13.000km, VFR 800:13.000/ --- km
-
23 Haziran 2009, 17:03
#65
-
23 Haziran 2009, 17:04
#66
hondateam34 adlı üyeden alıntı
cbr 125'e bisiklet diyosun da 2.vitesin sonuna kadar kawasaki ninja 250r'ı geçiyo bu nasıl olcak nası bi bisiklet bu?belki lastikleri ve kasası ince olabilir ama burdaki tabir yanlış olsa gerek diye düşünüyorum..
kim geçti.hani nerde??
bende 600lük geçtim 1.viteste.ama o kalkışta stop ettirmişti.tabi nasıl olduysa artık yetişti yine
Orgazma Dudak Büktürür
-
23 Haziran 2009, 17:08
#67
huceyn adlı üyeden alıntı
kim geçti.hani nerde??
bende 600lük geçtim 1.viteste.ama o kalkışta stop ettirmişti.tabi nasıl olduysa artık yetişti yine
ya seninki farklı bi durum sonuçta stop etmiş. biz devirli bi şekilde ışıklarda kalkış yapmıştık yani devri yüksek tutup kalktı o da 3000 4000 civarı tuttu tahminimce.O arkadaşı tanımıyorum ama bianda oldu 3-2-1 derken bi ışıktan diğer ışığa denedik ve 2.vitesin sonunu tamamladığmda zaten diğer ışıkta kırmızı yanıyordu ve öndeydim(baariz fark var demiyorum yanlış anlaşılmasın ama bi motor boyu öndeydim).yer bağdat cad. sahil yoluna doğru giderken.
-
23 Haziran 2009, 17:21
#68
hondateam34 adlı üyeden alıntı
ya seninki farklı bi durum sonuçta stop etmiş. biz devirli bi şekilde ışıklarda kalkış yapmıştık yani devri yüksek tutup kalktı o da 3000 4000 civarı tuttu tahminimce.O arkadaşı tanımıyorum ama bianda oldu 3-2-1 derken bi ışıktan diğer ışığa denedik ve 2.vitesin sonunu tamamladığmda zaten diğer ışıkta kırmızı yanıyordu ve öndeydim(baariz fark var demiyorum yanlış anlaşılmasın ama bi motor boyu öndeydim).yer bağdat cad. sahil yoluna doğru giderken.
basmamış o.
ben hyo kullandım.mümkün değil cbr yetişemiyordu.ki cbr benimde kullandığım makina
Orgazma Dudak Büktürür
-
23 Haziran 2009, 17:21
#69
ben ilk mesajda aylar öncesinden hyosung demiştim şimdi kawasaki diyorum
arkadaş okuduklarımdan yorumladığıma göre ilk bakılacak unsur kalite...
-
23 Haziran 2009, 17:24
#70
huceyn adlı üyeden alıntı
basmamış o.
ben hyo kullandım.mümkün değil cbr yetişemiyordu.ki cbr benimde kullandığım makina
muzzy egzost sesini yanlış duydum demekki.arkadaşım hyo da kalkışta ağır eğer aynı oranda cbr ve hyo sürücünü motora oturtturup kalkış yaparsan anlarsın.hyo da sonradan koparıyo.bizim cbr'ların 2.vitesleri mükemmel.3te bayılıyo zaten..bunun farkındamısın bilmiyorum ama.düz yolda giderken tabiiki de cbr ne ninja'ya yetişebilir ne de hyo'ya ben yanlızca 2.vites sonuna kadar bi iddia koydum ortaya..dikkat etmemişsinz sanırm..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:24 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:23 PM ----------
herneyse arkadaşlar konu bölünmesin çünkü bu forum konusu çok farklı ben bilginiz olsun diye söyleyeyim dedim.benim tercihim ninja'dan yana olurdu çünkü markası kalitesi duruşu kendisini belli ediyor.
-
23 Haziran 2009, 17:27
#71
hondateam34 adlı üyeden alıntı
muzzy egzost sesini yanlış duydum demekki.arkadaşım hyo da kalkışta ağır eğer aynı oranda cbr ve hyo sürücünü motora oturtturup kalkış yaparsan anlarsın.hyo da sonradan koparıyo.bizim cbr'ların 2.vitesleri mükemmel.3te bayılıyo zaten..bunun farkındamısın bilmiyorum ama.düz yolda giderken tabiiki de cbr ne ninja'ya yetişebilir ne de hyo'ya ben yanlızca 2.vites sonuna kadar bi iddia koydum ortaya..dikkat etmemişsinz sanırm..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:24 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:23 PM ----------
herneyse arkadaşlar konu bölünmesin çünkü bu forum konusu çok farklı ben bilginiz olsun diye söyleyeyim dedim.benim tercihim ninja'dan yana olurdu çünkü markası kalitesi duruşu kendisini belli ediyor.
kaç km dir kullanıyorsun cıbırı?
Orgazma Dudak Büktürür
-
23 Haziran 2009, 17:29
#72
huceyn adlı üyeden alıntı
kaç km dir kullanıyorsun cıbırı?
9000km yaptım ve bugün satışını verdim sattım.sen kaç km'dir kullanıorsun?Kime sorarsanız sorun cbr 125 tek silindir makine ve ninja ve hyo'ya göre hafif olduğundan dolayı kalkışta böle şeyler yapabilir.Bak altını çiziyorum tekrar 2.vitesten sonrası hyo ve ninja baya açar farkı bundan eminim..
-
24 Haziran 2009, 03:23
#73
hondateam34 adlı üyeden alıntı
cbr 125'e bisiklet diyosun da 2.vitesin sonuna kadar kawasaki ninja 250r'ı geçiyo bu nasıl olcak nası bi bisiklet bu?belki lastikleri ve kasası ince olabilir ama burdaki tabir yanlış olsa gerek diye düşünüyorum..
2. vitesde kaç görüyorsun arkadaşım 90 ı geçiyosun sanırım...
Okan KETENCİ
ßazı rüyalar görülmeye,ßazı gerçekler yaşanmaya
değerdir.En güzel gerçeğimsin,gördüğüm en güzel rüya sensin.........:salut:
-
24 Haziran 2009, 11:26
#74
dread adlı üyeden alıntı
2. vitesde kaç görüyorsun arkadaşım
90 ı geçiyosun sanırım...
bişey söylemek istiyorum.ben buraya bu durumu artistlikten dolayı yada honda fanatikliğinden dolayı yazmadım sadece olan bu.makineler kalkışta hantal kalıyolar 125lik makina biraz daha seri kalkıyo sadece bunu söylemek istedim.2.viteste 70km civarı bi hız görüyo redline'a soktuğun zaman.Ve kim nederse desin 2.vitesi çok seri.ayrıca lütfen benim sölediğimi yalanmaya çalışmaya hiç gerek yok ben sadece olanı söyledim.neyse arkadaşlar konumuz hyo ve ninja karşılaştırılması.o nedenle bu konuya dönelim
-
24 Haziran 2009, 11:59
#75
hondateam34 adlı üyeden alıntı
bişey söylemek istiyorum.ben buraya bu durumu artistlikten dolayı yada honda fanatikliğinden dolayı yazmadım sadece olan bu.makineler kalkışta hantal kalıyolar 125lik makina biraz daha seri kalkıyo sadece bunu söylemek istedim.2.viteste 70km civarı bi hız görüyo redline'a soktuğun zaman.Ve kim nederse desin 2.vitesi çok seri.ayrıca lütfen benim sölediğimi yalanmaya çalışmaya hiç gerek yok ben sadece olanı söyledim.neyse arkadaşlar konumuz hyo ve ninja karşılaştırılması.o nedenle bu konuya dönelim
cbr 125 ne kalkışta nede sonradan geri nede başka bir şekilde kawasaki 250 yi geçmesi yada beraber kalkması düşünülemez kawa 1 vites 60 km hıza çıkıyor.0-100 km hıza 7 saniyede ulaşıyor. 125 lik makina daha seri kalkıyor gibi bir terimi ancak 2 zamanlı aprilla rs 125 için konuşmak dogru olur.
-
24 Haziran 2009, 12:22
#76
acun0 adlı üyeden alıntı
cbr 125 ne kalkışta nede sonradan geri nede başka bir şekilde kawasaki 250 yi geçmesi yada beraber kalkması düşünülemez kawa 1 vites 60 km hıza çıkıyor.0-100 km hıza 7 saniyede ulaşıyor. 125 lik makina daha seri kalkıyor gibi bir terimi ancak 2 zamanlı aprilla rs 125 için konuşmak dogru olur.
her 125lik için öyle dememiştim cbr 125 için öyle demiştim deneyen benim ama burda bi çok arkadaş cbr 125'le ninja 250'yi denemiş sanırım.. 1.viteste kaç km hıza çıktığı çok önemli değil diye düşünüyorum..cbr 125 te 0-100 km hıza 9.5 saniye civarı ulaşıyor yani çok baariz bi fark yok ve hatırlatırım kalkış için önemli olan etkenlerden biri kilodur.Pilotaja da bağlı bişey diye düşünüyorum.neticesinde vites aralığın iyi olmazsa murat 131 bile yanından uzar geçer böyle de düşünmek gerek..
-
24 Haziran 2009, 12:34
#77
cbr 125 in 9,5 sn de 100 e çıktıgını nerden duydun bunun imkanı yok cbf 250 bile 12 sn de 100 km çıkıyor. ve cbf 250 yi 100 km hıza kadar cbr 125 in geçmesi mümkün degil
---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:34 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:31 AM ----------
pilotaj konusu elbette önemli ama biz pilotların aynı oldugu durumlardan bahsediyoruz. ona bakarsan bende 600 f ile 1000 rr tokatladım ama bu şekilde bir ölçüm yapılamaz benim 1000 rr geçmem her 600 lügün 1000 rr geçmesi degildir.
-
24 Haziran 2009, 12:51
#78
acun0 adlı üyeden alıntı
cbr 125 in 9,5 sn de 100 e çıktıgını nerden duydun bunun imkanı yok cbf 250 bile 12 sn de 100 km çıkıyor. ve cbf 250 yi 100 km hıza kadar cbr 125 in geçmesi mümkün degil
---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:34 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:31 AM ----------
pilotaj konusu elbette önemli ama biz pilotların aynı oldugu durumlardan bahsediyoruz. ona bakarsan bende 600 f ile 1000 rr tokatladım ama bu şekilde bir ölçüm yapılamaz benim 1000 rr geçmem her 600 lügün 1000 rr geçmesi degildir.
motorcucihan yazmış;
acunO senin bu yazdıklarını honda görse senin mahkemeye verir ya bi motor için bu kadar atılıp tutulmaz.sen CBF 250 değil sanki Mobileti anlatmışsın.ya ben kilolu vaolmama rağmen 0-100 9 saniyede çıkıyorum.sen neden bahsediyon allah aşkına.senin bindiğin CBF i sen ya pertten aldın yada sana CBF yerine başka motor satmışlar ayıptır günahtır yolda giderken adamın kafasına cbf kadar taş düşer yapmayın allah aşkına.
arkadaşlar bu kopyaladığım başka bi forum konusuydu.acun0 arkadaşımızn tartıştığı bi konu, kilolu olmasına rağmen motorcu cihan arkadaşımız 0-100kmye 9 saniyede çıkıyo, kilo 1.5 saniye rahat farkettiriyo desek normal kilolarda birinin 7.5 saniyede 100e çıktığını düşünürüz. bu durumda cbr 125 seri ve hafif bi motor olduğundan dolayı 8-9 saniye gibi sürelerde 100e çıkabilceğinin orantısını mantıkla kurabiliyoruz.
saygılarımla..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:51 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:49 AM ----------
drumtoens adlı üyeden alıntı
birader tek senin motor mu iyi yani cbr 125 e laf atıosun hyoya laf atıosun milletin bütçesi de ona göre napalım yani ayrıca hyo ile ninjayı karşılaştırınca bir o kadar da hyo diyen adam çıkar motor kalıplı 1000lik gibi duruyor hatta farlarına gelince ducatı ye benziyor özenti olabilir belki ama özenti olmasın diye ducatı mı alalım bence gayet de güzeller kendi motorunu övebilirsin ama başkalarının gözü gibi baktığı en ufak şeylerden sakındığı motorlarına laf atamazsın
tebrik ederim +1000
-
24 Haziran 2009, 12:51
#79
Dün motorlarara bakmaya gittim aprilla rs 125 görür görmez vuruldum onikibinliraymış( sanki 600 cc alıyoruz) üstüne otura bilirmiyim dedim yok dedi hay sanada sattın motorada ( tabi içimden ). Kawasaki bayisine( ulusan) gittim ankarada aynı cadde üzerindeler. ninja 250 görmeye, bayide yoktu ben de güvenli sürüş eğitimleri hakkında bilgi aldım gerçekten hizmet çok iyi idi konu ile alakası yok ama yazıyım dedim satıcılarda önemli.
-
24 Haziran 2009, 12:56
#80
tubejh adlı üyeden alıntı
Dün motorlarara bakmaya gittim aprilla rs 125 görür görmez vuruldum onikibinliraymış( sanki 600 cc alıyoruz) üstüne otura bilirmiyim dedim yok dedi hay sanada sattın motorada ( tabi içimden ). Kawasaki bayisine( ulusan) gittim ankarada aynı cadde üzerindeler. ninja 250 görmeye, bayide yoktu ben de güvenli sürüş eğitimleri hakkında bilgi aldım gerçekten hizmet çok iyi idi konu ile alakası yok ama yazıyım dedim satıcılarda önemli.
kawasaki için tepkiler olumlu arkadaşım, süper bi görünüşü ve estetiği var.Herkes tavsiye ediyor ve seri bir makinay'mış sesi de muzzy egzostla bi harika oluyor.ben rs 125'tense kawasaki'yi tavsiye ederim.Hem aprillia çok arıza veriyormuş diye internette herkes bangır bangır konuşuyor bi araştır istersen..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)