Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
9. sayfa BirinciBirinci ... 789

Suzuki DL650A V-Strom & Honda XL700V Transalp

    REKLAM ALANI
  1. #161

    Üyelik
    22 Mayıs 2010
    Abicim bende yeni üye oldum eğer burayı bana tanıtmak isteyen bikişi varsa çok sevinirim.. bu motorların özellikleri arabalardan ne herkezde motosiklet heyecanı var bunun nedeni ne olabilir?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #162
    cr4zy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ağustos 2010
    Şehir
    adana
    Motosikleti
    Bmw r 1200 gs

    Derleme son söz

    Alıntı memo71 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sayın site sakinleri ve özellikle yardımını esirgemeyen dostlar sanırım öncelikle alacağım motoru günde asgari 100 km olmak üzere ağırlıklı olarak otobanda kullanacağımı belirtmeliyim.
    Toprak yolda fazla kullanmayacaksan transalp demek sadece zevkten ödün vermek demektir. Transalp endurodur fakat arazi motoru değildir. Turkiyenin bozuk yollarında kolaylık sağlayan bi motordur ama dengelemesi vs. çok hantal, insanı yoran bi şasesi var. Transalpin gittiği her yere v-storm gider. Arazide kullanacaksan 400 cc aaltı cross öneririm. Transalple bir kez yeni sürülmüş tarlaya girdim "enduro diyip" güvenerek. Yerimde başkası olsa traktör çaarmıştı, Allahın yardımıyla çıkabildim ordan.
    Alıntı Kraft adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dele yazısını çok zevkle okudum, elinize sağlık.
    Gerçekten de 650 cc sınıfında enduro almak isteyince insanın kafası karışıyor. V Strom çift amaçlı diyor ama herşeyiyle cadde motoru gibi duruyor. F650 GS tek silindirli daha enduro motora sahip gibi görünüyor ama lastikleri cadde için daha uygun, bu ne perhiz, bu ne salata turşusu. Durum böyle olunca TA öne çıkıyor, onda da karbiratörlü olması iyimi? kötümü? anlayamıyorum. Yakında enjeksiyonlu motora geçerse, eski teknoloji mi aldık diye düşüneceğiz. Bu konuda farklı fikirlerinizi bekliyorum.
    Alıntı poyrik adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    TA 7 lt /100KM yakıt sarfiyatı ile detay işçiliğinin kötü olması bakımından tercih edilmemeli bence. Özellikle de piyasada Vstrom gibi bir model varken...3,5 lt /100KM gibi düşük bir sarfiyat ile TA'nın aşırı yüksek sarfiyatı mukayese bile edilemez. Bundan 10 sene önce belki yakıt kalitesi dolayısı ile sorun yaşamak bir parametre olarak kabul edilebilirdi ama, karbüratörlü araba bile kalmadı, yakıt kalitesi bu kadar kötü olsaydı arabalarda da karbüratör kullanmaya devam edilirdi.. Zaten yakıttan dolayı bir masraf açılsa bile 2 katı yakıt tüketiminden daha ucuza gelir.
    ENJEKSİYONLU OLMASI, ABS'Lİ OLMASI VE ÖN CAMININ AYARLANABİLİR OLMASI %100 DL-650 DEDİRTİYOR
    Alıntı EnduroDeniz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benim önceki motorum Trasalp idi... şu andaki V Strom 650.

    - Transalp daha çok arazi, vstrom ise daha çok asfalt...
    - Trasnalp'im karbüratörlü idi. vStrom elektronik enjeksiyonlu
    - Trasnalp'imde ABS yoktu. vStorm'da var.
    - Transalp'in yeni modelinde wolksvagen yuvarlak araba farı takarak tipini bozdular bence
    - Transalp'in efsane motor olması artı avantaj, ama bunun yanında vStorm'un da yeni teknoloji olması avantaj.
    - vStorm'un karter yüksekliği daha az. Bu yüzden arazi ve kaldırıma çıkma açısından daha çok güçlük yaşarsınız.
    - Transalp 700cc olduğundan 50cc'lik fark yüzünden bir üst vergi diliminden taşıt vergisi ödüyorsunuz.
    - Transalp'im ile maksimum 170hız yapabilmiştim, vStorm ile 200hız rahat yapıyorum.
    - Honda'nın distbiratörü Suzukiye göre daha oturaklı, sistemli çalışıyor. Bu servis ağına da yansıyor.

    şimdilik aklıma gelenler bunlar... daha da fazlası vardır.. kısaca v-storm transalp'i solluyor, daha da sollayacak gibi görünüyor.
    TRANSALPİMİ SATIP İLK FIRSATTA v-storm ALACAĞIM. Yol tutuşu, virajlarda yatırması sürüş zevki V-storm üstün.
    V-Storm 1000 ccliği ile aynı heybete sahip. 1000cc v-storm mu varadero mu derseniz o zaman iş değişir, honda öne geçer.
    SUSAMADAN ÖNCE, KUYUYU KAZ!

  3. #163
    bazen25 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Haziran 2006
    Motosikleti
    x evo 400
    sahip olduğu cc ye göre sınıfında tek rakibi f800 gs, ancak suzuki dl650, transalp,kawa versy, yeni tenere nin gidebildiği yollara sadece uzaktan bakabiliyor.suzukini yapması gereken artık şu kasayı değiştirmeli .

  4. #164
    haluka28 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Honda NC750X DCT
    herkese merhaba, bu bölümü baştan sona okudum ama transalpe biraz haksızlık yapılıyormuş gibi geldi. 1987 de üretilmiş bir motosiklet ve çok fazla değişikliğe uğramadan ta bugüne kadar gelmiş. Bunun çok önemli bir şey olduğunu düşünüyorum. Ama sonuçta motosiklet seçerken beklentiler önemlidir. Yakıt konusunda durumun abartıldığını düşünüyorum. çok baist bir hesap yapalım. TA'nın diğer endurolara göre yüz kilometrede ortalama 1,5 litre fazla yaktığını kabul edelim ve bir motosikletin yılda 10000 km yaptığını farzedelim. yani 150 litre fark demektir. Bu fark bugünkü benzin fiyatlarıyla 3,71*150=556 lira demektir. yani altı üstü 500 tl bütün muhabbet bu yani. Keyif için özgürlük hissi için bindiğimiz bu aletler arasında ki tüm fark 500 tl ama fiyat farkına bakın. 2008 vstrom 18000 TL, 2008 TA 14000 TL 4000 tl fark var arada. ne farkları var ben bugün denedim bir TA yı inanılmaz keyifli bir motor. Dl yide geçen sene denemiştim. bence TA
    2008 Regal Raptor 250 2009 Hyosung GV 650 2010 Bianchi 150
    2011 Honda Transalp XL700 2013 Kymco Xciting 250 2015

  5. #165

    Üyelik
    07 Ekim 2006
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    şu anda yok
    Peki bu iki motordan hangisi daha dengeli? Biraz göreceli bir soru herhalde çünkü sürücünün payı da denge konusunda yüksek. Ama yine de ''Dengeli motor'' tabiri vardır ya, hangisi?

  6. #166
    Özer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    V STROM DL 650 Esmeralda
    Alıntı yunuskocak adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Peki bu iki motordan hangisi daha dengeli? Biraz göreceli bir soru herhalde çünkü sürücünün payı da denge konusunda yüksek. Ama yine de ''Dengeli motor'' tabiri vardır ya, hangisi?

    Valla motorlar son derece dengeli, düm düz gedebiliyorlar,ama üzerinde oturan dengeli mi onu araştırmak gerek sen denegeni kaybedersen tabi olarak motorda dengesini kaybetmekte

    Dengeli motosiklet olmaz, dengeli ya da dengesiz insan vardır. gır gır olsun
    Tarzım çok basittir.....
    Her zaman en kalitelisi ile memnun olurum

  7. #167
    takendy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2007
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    K 1300 GT
    başlıktaki 2 motordan Honda XL700V daha enduro geliyor bana , ben ikisinin arasında kalsam transalpi alırdım.
    "Dünyanın sorunu, Akıllılar hep kuşku içindeyken, aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır." B.Russell
    "Yaşamak bir ağaç gibi tek ve hür; ve bir orman gibi kardeşcesine" Nazım Hikmet

  8. #168

    Üyelik
    12 Mayıs 2008
    Avrupaya doğru gezecekseniz dl650, asya tarafına gidecekseniz transalp.

  9. #169
    barok34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ağustos 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Kymco xciting 250 i
    Konuyu baştan sona okudum, dl 650 motorlu bir suzuki sahibi olarak benim tercihim de dl 650 ama arada bozuk yollara girmek isteyeceğim için acaba xl 700 mi alsam diye bu aralar çok kararsızım gerçekten tüm forumları okuyorum.Genel de herkes kullandığı motoru övmüş daha objektif yaklaşımlar olsa kıyaslama yapabiliriz diye umuyorum..
    Biz hepimiz, Gök ananın içinde dönen tek bir çocuğuz.

  10. #170
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    29 Ocak 2011
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Xciting250i,Accent Era 110 HP
    Alıntı barok34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Konuyu baştan sona okudum, dl 650 motorlu bir suzuki sahibi olarak benim tercihim de dl 650 ama arada bozuk yollara girmek isteyeceğim için acaba xl 700 mi alsam diye bu aralar çok kararsızım gerçekten tüm forumları okuyorum.Genel de herkes kullandığı motoru övmüş daha objektif yaklaşımlar olsa kıyaslama yapabiliriz diye umuyorum..
    Dl650 2-3 yıldır ilanlarını takip ediyorum.Bu motorun piyasası çok ilginç.Git gide fiyatlar düşeceğine tam tersine fiyatlar artıyo.Mesela 1 sene önce 2006 model bir dl650 12-13 bin liraya alınabilirken şimdi 13-14 bin liraya satılıyo.Sıfır fiyatları sürekli tırmanışta.Şu an sıfırı 25.500 TL.Suzuki sıfırına zammı dayadıkça ikinci el sahipleri de kilometrelerinin artmasına aldırış etmeden onlarda zammı dayıyo.ZSaten çoğu 30 bin kilometreleri geçmiş durumda.Benim şahsi görüşüm gidip 5 yaşında dl650'ye o kadar para vereceğime gider 5 bin TL tüketici kredisi çekerim , sıfır km transalp alırım.

  11. #171
    barok34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ağustos 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Kymco xciting 250 i
    Alıntı AmonRA34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dl650 2-3 yıldır ilanlarını takip ediyorum.Bu motorun piyasası çok ilginç.Git gide fiyatlar düşeceğine tam tersine fiyatlar artıyo.Mesela 1 sene önce 2006 model bir dl650 12-13 bin liraya alınabilirken şimdi 13-14 bin liraya satılıyo.Sıfır fiyatları sürekli tırmanışta.Şu an sıfırı 25.500 TL.Suzuki sıfırına zammı dayadıkça ikinci el sahipleri de kilometrelerinin artmasına aldırış etmeden onlarda zammı dayıyo.ZSaten çoğu 30 bin kilometreleri geçmiş durumda.Benim şahsi görüşüm gidip 5 yaşında dl650'ye o kadar para vereceğime gider 5 bin TL tüketici kredisi çekerim , sıfır km transalp alırım.
    Fiyatlar gerçekten uçuşta özellikle suzuki modellerinde bu böyle ama ben takip ediyorum, benim motor bile fiyatları 1000-2000 artmış hep aslında kafam karışık gidip 30.000 de dl 650 alacağıma acaba bmw 1150 gs mi alsam 3000-50000 km arasında 1-2 bin tl daha verip içinden çıkamıyorum işin bir tarafdan sıfır xl-700 düşündüm bir ara ama hakkında hep yorumlar olumsuz olmuş dl 650 çok pahalı gerçekten..
    Biz hepimiz, Gök ananın içinde dönen tek bir çocuğuz.

  12. #172
    DISTORTEDMAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2007
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    R1200GS
    Her iki motoruda test ettinizmi acaba? Birde ağırlıklı olarak ne tür ortamlarda kullanmayı düşünüyorsunuz? Ağırlıklı uzun yol ise DL650 Türkiye şartlarında en iyi seçim olacaktır. Uzun yollarda kullansanız dahi sık sık stabilize ve eğimli yollara kaçacaksanız Transalp öneririm tabi. Her iki motorda sizi sonuca götürecektir. Birçok DL ci arkadaşımız İstanbul ormanlarında ne şovlar yapıyolar DL ile ama her şeyin bir uygunu vardır demek istiyorum.

    Antalyada Kekova yakınındaki Üçağız köyünde çok güzel bir deniz kenarı mekanı tavsiye ettiler, Hamidiye adı verilen. Değil yol yapmak, çivi çakmanın dahi yasak olduğu bir bölge, tarihi kalıntılardan ötürü, aşırı da eğimler vardı. Oraya inat ettim gittim 400kg.lık bir kütle ile. Şu anda ise cesaret edemeyebilirim. Zira pansiyonda tanıştığım 1200GS'ci arkadaş ben girmem buraya deyip gitmişti. Bu tip durumlara girme oranına göre düşünmeni tavsiye ederim.
    Hayallere ulaşmanın yolu, rüyalardan uyanmaktır.

  13. #173
    barok34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ağustos 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Kymco xciting 250 i
    Alıntı DISTORTEDMAN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Her iki motoruda test ettinizmi acaba? Birde ağırlıklı olarak ne tür ortamlarda kullanmayı düşünüyorsunuz? Ağırlıklı uzun yol ise DL650 Türkiye şartlarında en iyi seçim olacaktır. Uzun yollarda kullansanız dahi sık sık stabilize ve eğimli yollara kaçacaksanız Transalp öneririm tabi. Her iki motorda sizi sonuca götürecektir. Birçok DL ci arkadaşımız İstanbul ormanlarında ne şovlar yapıyolar DL ile ama her şeyin bir uygunu vardır demek istiyorum.

    Antalyada Kekova yakınındaki Üçağız köyünde çok güzel bir deniz kenarı mekanı tavsiye ettiler, Hamidiye adı verilen. Değil yol yapmak, çivi çakmanın dahi yasak olduğu bir bölge, tarihi kalıntılardan ötürü, aşırı da eğimler vardı. Oraya inat ettim gittim 400kg.lık bir kütle ile. Şu anda ise cesaret edemeyebilirim. Zira pansiyonda tanıştığım 1200GS'ci arkadaş ben girmem buraya deyip gitmişti. Bu tip durumlara girme oranına göre düşünmeni tavsiye ederim.
    Bahsettiğim 3 motoru da denedim, tabiki sizin bahsettiğininz yolun motoru yamaha süper tenere Asfalttan çıkınca toprak da gideyim derim, patika çıkacaksam cross binerim kesinlikle dl 650 güzel motor en son 2008 modelini kullandım.Arkadaşımın motoruydu değişip kullandık benim makineden daha atik değil ta kullandım o daha hantal bmw kullandım ama çok kısa bindim açıkcası anlamaya fırsatım olmadı ama tüm bunlardan öte hem maddi olarak hem bakım masrafları ve ikinci el hareketi hem de değerinde bir motosiklet almalıyım.Bu durumda çok fazla öne çıkan kriter oluyor.

    Bu üç motosikletin içinde en çok satılan alınan dl 650 tartışmasız!
    Bmw ve honda aynı durgunlukda diyebilirim ama onların da fiyatları uygun
    Biz hepimiz, Gök ananın içinde dönen tek bir çocuğuz.

  14. #174
    DISTORTEDMAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2007
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    R1200GS
    barok ben mesajımı hazırlarken sen atmışsın alıntı yapmam gerekirdi kusura bakma ben aslında AmonRa ya yazmıştım onları. Ama senlede fikir paylaşmış olduk. Ben net bir fikrimi söyleyeyimmi size. Şu an sıkılsam ne alırım DL yi satıp diyorum cevap bulamıyorum. BMW'ye para bağlamam 28-30 milyar. Eski modellerini almam. Süper tenere süper ama yeni çıkan motoru almam. Transalp görsel zevkime uymuyor. KTM ve Ducatiler BMW gibi gereksiz pahalı buluyorum. Kötü demiyorum nimetlerinden faydalanacak durumda değilim o yüzden para bağlamak istemem ki zaten yok da Bazen aklıma ilk aşkım XT660R geliyor. Onada kimileri attan inip eşşeğe binmek diyor ama tercih meselesi...

  15. #175
    barok34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ağustos 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Kymco xciting 250 i
    Alıntı DISTORTEDMAN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    barok ben mesajımı hazırlarken sen atmışsın alıntı yapmam gerekirdi kusura bakma ben aslında AmonRa ya yazmıştım onları. Ama senlede fikir paylaşmış olduk. Ben net bir fikrimi söyleyeyimmi size. Şu an sıkılsam ne alırım DL yi satıp diyorum cevap bulamıyorum. BMW'ye para bağlamam 28-30 milyar. Eski modellerini almam. Süper tenere süper ama yeni çıkan motoru almam. Transalp görsel zevkime uymuyor. KTM ve Ducatiler BMW gibi gereksiz pahalı buluyorum. Kötü demiyorum nimetlerinden faydalanacak durumda değilim o yüzden para bağlamak istemem ki zaten yok da Bazen aklıma ilk aşkım XT660R geliyor. Onada kimileri attan inip eşşeğe binmek diyor ama tercih meselesi...
    Yamaha atv var bende inan 2 yıldır eşşek niyetine biniyoruz sadece yağını değiştiriyorum bir de zincir dişli takımını başka bir masraf çıkartmıyor.Arkadaşlarım xt 600 lerle geliyorlar cross yapmaya yaşadığım dağa hayran kalıyorum makinelere ama işte 660 da görsel olarak feci ne tuhaf yapmışlar aleti egsozu beni kahrediyor özellikle değilse sağlamlık ve işlev olarak on numara makine ,,

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:40 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:36 ----------

    1150 gs fiyatları çok değil yani 15.000 tl verip 2002 model 25-30 binde bir motor bulunabilir buna değer mi o paraya onu bilmiyorum işte

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:54 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:40 ----------

    Alıntı haluka28 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    herkese merhaba, bu bölümü baştan sona okudum ama transalpe biraz haksızlık yapılıyormuş gibi geldi. 1987 de üretilmiş bir motosiklet ve çok fazla değişikliğe uğramadan ta bugüne kadar gelmiş. Bunun çok önemli bir şey olduğunu düşünüyorum. Ama sonuçta motosiklet seçerken beklentiler önemlidir. Yakıt konusunda durumun abartıldığını düşünüyorum. çok baist bir hesap yapalım. TA'nın diğer endurolara göre yüz kilometrede ortalama 1,5 litre fazla yaktığını kabul edelim ve bir motosikletin yılda 10000 km yaptığını farzedelim. yani 150 litre fark demektir. Bu fark bugünkü benzin fiyatlarıyla 3,71*150=556 lira demektir. yani altı üstü 500 tl bütün muhabbet bu yani. Keyif için özgürlük hissi için bindiğimiz bu aletler arasında ki tüm fark 500 tl ama fiyat farkına bakın. 2008 vstrom 18000 TL, 2008 TA 14000 TL 4000 tl fark var arada. ne farkları var ben bugün denedim bir TA yı inanılmaz keyifli bir motor. Dl yide geçen sene denemiştim. bence TA
    Sizin artçı ayağı yanıyor konusu için yorumunuzu merak ediyorum açıkcası siz de xl 700 var yanlışım yoksa söylermisiniz artçıyla ilgili böyle bir problem oluyor mu ?
    Biz hepimiz, Gök ananın içinde dönen tek bir çocuğuz.

  16. #176
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    29 Ocak 2011
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Xciting250i,Accent Era 110 HP
    Alıntı DISTORTEDMAN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Her iki motoruda test ettinizmi acaba? Birde ağırlıklı olarak ne tür ortamlarda kullanmayı düşünüyorsunuz? Ağırlıklı uzun yol ise DL650 Türkiye şartlarında en iyi seçim olacaktır. Uzun yollarda kullansanız dahi sık sık stabilize ve eğimli yollara kaçacaksanız Transalp öneririm tabi. Her iki motorda sizi sonuca götürecektir. Birçok DL ci arkadaşımız İstanbul ormanlarında ne şovlar yapıyolar DL ile ama her şeyin bir uygunu vardır demek istiyorum.

    Antalyada Kekova yakınındaki Üçağız köyünde çok güzel bir deniz kenarı mekanı tavsiye ettiler, Hamidiye adı verilen. Değil yol yapmak, çivi çakmanın dahi yasak olduğu bir bölge, tarihi kalıntılardan ötürü, aşırı da eğimler vardı. Oraya inat ettim gittim 400kg.lık bir kütle ile. Şu anda ise cesaret edemeyebilirim. Zira pansiyonda tanıştığım 1200GS'ci arkadaş ben girmem buraya deyip gitmişti. Bu tip durumlara girme oranına göre düşünmeni tavsiye ederim.
    Valla ben açıkçası şu an cross tarzına kaymış durumdayım.Aklıma yatan motor da yamahanın xt125'i.Aslında elimdeki xcitingi de satarsam kawasaki klx250 alabilirim ama gerek var mı diye düşünüyorum.Bu büyük endurolarda beni en çok iten şey ağırlık meselesi.Çine gitmeye hiç niyetim olmadığından yola yatkın kawasakinin dual purpose motoru işimi rahatlıkla görür diye düşünüyorum.Beni en çok çeken şeyse Uludağın tepesine çıkabilmek.Tabi ki herkesin çıktığı yoldan değil , değişik rotalardan çıkıp o zirvenin değişik yerlerinde gezinebilmek.Amacım tümseklerde zıplayıp hareket çekmek değil ama her yola gelebilen bir motor daha iyi olacaktır.

  17. #177
    dincer59 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2011
    Şehir
    Istanbul ama kalbi Tekirdağ'da
    Motosikleti
    2011 CBF150 GRI
    İlk motorumu daha yeni aldım alışmaya çalısıyorum ama benim motora başlama sebebimdir TA. Allah kısmet ederse ilerde bi TA'ya binecem inşallah. Az fazla yakabilir, fazla heybetli olmayabilir, hızlı gitmeyebilir, hantal olabilir herneyse zaten bu motoru alan adam bununla hız yapıp ne yapacak çok hızlı gitmek isteyen varsa Hayabusa alsın SS alsın gazlasın çok dağa bayıra çıkmak isteyen Amonra gibi arkadaslar zaten gidip Cross alıyor Dual purpose alıyor bu iş zevk işi arkadaslar kurye arkadaslar hariç bizler zevk için biniyoruz bu makinelere sonuçtada herkes gidip hangisinden zevk alacaksa ona binecek tartışmaya iki motoru çarpıştırmaya gerek yok benim için TA dır senin için DL başkası için KLE vs. vs...
    Yesterday is history, tomorrow is mystery but today is a gift!
    ONE LIFE LIVE IT

    Honda CBF 150 '11 ( 8750 km)

  18. #178
    DISTORTEDMAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2007
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    R1200GS
    Barok henüz V-stromum yok iken Bodrum ve Marmarisin tüm koylarını XT600 kiralayarak gezdim. O şekilde ilgimi çekmeye başladı. XT660 kullanmadım ama sesini ve görünüşünü çok beğeniyorum. Kulvarında beni mutlu edeceğine eminim.

    1150GS hala yollarda at gibi geziyor ancak çok eski model motora binmek itici geliyor bana. Sevene saygım sonsuzdur o ayrı.

    AmonRA benimde ilk motorum Ramzet 200cc kros idi. Tam olarak tadını alamadan sattım. Bir yıl 10.000km kullandım ama kırlara, ormana vurabilmek ancak bir iki kez kısmet oldu :( Bence motorun en zevk alınabilecek tarzı senin yapmak istediğin. Kimisi süratten hoşlanır kimisi hoplayıp zıplamaktan. He iki numarada da yazın uzun yol tatiline çıkmak var Kawasakinin 250cc krosu (KLX 250) dikkatimi çekti geçenlerde. Bir araştır istersen. 125cc çok kısa zamanda büyümek isteyebilir. 250cc de affetmez ama biraz geciktirir belki

  19. #179

    Üyelik
    27 Kasım 2011
    rica ediyorum yapmayın bunu. yazılanları okudum çok komik şeyler var içinde.

    bakın en baştan söylüyorum kimseyi motosikletinden, maddi durumundan dolayı rencide etmiyorum ancak bazı şeyler deneyim etmeden konusulmaz. yaşantında vstrom ya da transalp sürmediysen ki sürmek 10 km gitmek degil en azından binip tepesine bir 300 500 km gitmediysen yorum yapmamalısın.

    vstrom transalpin girdigi yollara girmezden tut, jantı yamulura kadar dünya saçması şeylerle dolu. jant öyle kolayına yamulmaz arkadaslar arazide atlayın zıplayın, stabilize ya da bozuk yol geçin. sizin sürüşünüzle alakalıdır. vstrom 2006 da düzenlenen yarısmada BMW F800S, Ducati Monster 695, Kawasaki ER 6f, Yamaha MT-03, Aprilia RSV 1000R, BMW R 1200 S, Honda Fireblade, Triumph Daytona 695, BMW K 1200 GT, Honda Deauville, Kawasaki ZZR 1400, Yamaha FJR 1300, BMW R 1200 GS Adventure, Buell Ulysses XB 12X, KTM 950 Supermoto and Suzuki V-Strom 650 katılımcıları içinde alplere yapılan tırmanış ve zorlu parkurda 1. olmuştur. Alpenkonig ünvanını taşımaktadır
    http://www.vstrom.info/Smf/index.php?topic=3096.0
    http://www.stromtrooper.com/dl650-20...rs-2006-a.html
    http://it.wikipedia.org/wiki/Suzuki_DL_650_V-Strom

    fotograflar kaynaklar üstte.

    çıkışmak ya da yazımı süslemek için degil ama biri vstrom arazide kötü diyorsa binmeyi bilmiyordur kusura bakmayın ama..

    http://www.youtube.com/watch?v=0aoFU...eature=related

    üstteki video çok güzel bir örnek degil ama en azından motorun her türlü kullanıma uygun oldugunun çok kısa bir ispatı. enduro, arkadasınla touring, kendi kendine performans gibi tüm beklentileri karsılayan bir motosiklet baska yok.. transalp fazla hantal ve saglıksız geldi bana tabiki herkesin renkleri farklıdır ama görüşlerim böyle.

    tek şikayetim bilgi olmadan tabiki v-strom tabiki transalp. tartısmasız öyle böyle denmesidir.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 03:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:16 ----------

    http://www.youtube.com/watch?v=24xRFoWlHlo bunu da bir izleyin derim. özellikle asfalttan baska yolda gitmez diyen arkadasım

  20. #180
    tr100a - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2009
    gezencem güzel yazmış buda kapak olsun ama biraz geç kalmış adamlar satmıştır bile aldığı motoru


9. sayfa BirinciBirinci ... 789

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler