Suzuki DL650A V-Strom & Honda XL700V Transalp
Reklamlar
-
12 Ağustos 2008, 19:46
#41
Aslında olay motorlarda degil sürücülerde bitiyor.Motosiklet seçimini yapmadan önce bu enduro/touring tarzı motorları nereye ve nasıl götürecegini iyi bilmek grekir.
dl 650 transalp'e göre daha sert süspansiyonları sayesinde asfaltta transalp'e göre daha iyi yol tutar amaaaaa iş biraz bozuk zeminli yollara gelince roller degişir. dl sert süspansiyonu nedeniyle rahatsız etmeye başlar fakat transalp ise bozuk zeminlerde dl 650'ye göre daha rahattır. Yani kısaca Transalp dl 650' ye göre birazdaha araziyi sever.
Tabiki bunlar benim düşüncem
Reklamlar
-
12 Ağustos 2008, 20:01
#42
İşin daha da aslına bakarsak Gökhan'cım ikisi de arazi motoru değil. Arazide süreceksen şöyle 250 / 400 cc motorlara bakacaksın. Ktm filan. Transalp baya hantal kalıyor çünkü arazide. Hele hele strom hiç olmaz.
Sonsuza kadar süren tek A$K motosiklet aşkıdır !
'TUĞBA OKAN EKİN' << 03.04.2007 >>
-
12 Ağustos 2008, 20:19
#43
Yeni XL700V bu motor hakkında bilgim yok..:(
Fakaaat kendi motorum (DL 650 A V-Strom) hakkında şunu söyleyebilirim dostum hiç yolda kalanını gördünmü arkadaşlarım yurt dışına çıktılar V-Strom'larıyla yaklaşık 4.000 km yol yaptılar sorun çıkartmadı ve Ben alalı yaklaşık 15 Ay bitti sorun yok maşallah
Ekonomisi ve performansı ile hiç kimsenin tartışma yapmasına gerek yok.
Her yolun ve ortamın makinası DL 650 A dir. Nokta.
Kısaca:Güzellik onda,Karizma onda,Heybet onda,Deli bakış onda,Güç istediğinde onda,
Suzuki DL 650 A
-
12 Ağustos 2008, 20:23
#44
Yeni TA tutulmadı arkadaşlar.satışlarında gördüğüm kadarıyla tadı yok.Buna sebep hem bulunduğu vergi dilimi hemde şasi Honda tarafından dışarıda yaptırılıyor.(bmw nin 650 liklerinin rotax olmasına benzer) Yeni şasinin viraj yeteneklerinin eski modele göre daha kısıtlı olduğunu söylüyor kullananlar. Yanlışlık varsa kullanıcıları bir zahmet düzeltsin!
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
-
12 Ağustos 2008, 20:25
#45
tubis adlı üyeden alıntı
İşin daha da aslına bakarsak Gökhan'cım ikisi de arazi motoru değil. Arazide süreceksen şöyle 250 / 400 cc motorlara bakacaksın. Ktm filan. Transalp baya hantal kalıyor çünkü arazide. Hele hele strom hiç olmaz.
Evet tuğba tranwsalp'in arazi motoru olmadıgını biliyorum ama karşılaştırmayı yaaprken dl 650'yi göz önüne alarak degerlendirdim. Dl bozuk zemine gelemez ama tekrar yazıyorum transalp dl 650 ye göre bozuk zeminde daha başarılıdır.
-
12 Ağustos 2008, 20:36
#46
100 Oktan Moderatör (Komtan)
Daha önce açılan benzer bir başlıkla birleştirip konuyu marka model kıyaslamalarına aldım. DISTORTEDMAN mesajına teknik özelliklerde güncelleyince, mesajını ilk mesaja ekleme yaparım.
V Strom büyük çıkış yapmış bir model, bana göre Transalp efsanesinide bitirdi, bu sene Honda Transalp i yenileyerek yeni bir atak yaptı ancak pek başarılı olacağını düşünmüyorum.
V-Strom yakıt ekonomisinden, rahatlığına, gücünden, fiyatına oldukça mantıklı bir seçim bence, bugüne kadar kullandığım pek çok tarzda ki onlarca motosiklet içerisinde en fazla keyif aldığım modellerin başında geliyor.
DISTORTEDMAN, Yazdığından anladığım kadarıyla sende kararını çoktan vermişsin zaten
-
12 Ağustos 2008, 20:51
#47
Sitede yeni TA kullanan yok bildiğim kadar. Ben detay araştırır bu sayfada eleştiri ve memnuniyetleri paylaşırım.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
-
12 Ağustos 2008, 20:52
#48
tabiiki suzuki v-strom yaaawwwwwwww biri v stromu durdursunnnn
-
12 Ağustos 2008, 22:52
#49
muratcan7 adlı üyeden alıntı
Transalp daha yakışıklı duruyor. Resimdeki rengide çok iyi gitmiş. Sen önce ne istediğine karar ver. Ağırlıklı asfalt mı yoksa neresi olursa giderim mi diyorsun
Ne istediğimi açılış yazımda yazdım arkadaşım. Yoğun asfalt kullanımı ve arada bir enduro turlarına katılmak isterim diye...
komtan adlı üyeden alıntı
Daha önce açılan benzer bir başlıkla birleştirip konuyu marka model kıyaslamalarına aldım.
DISTORTEDMAN mesajına teknik özelliklerde güncelleyince, mesajını ilk mesaja ekleme yaparım.
V Strom büyük çıkış yapmış bir model, bana göre Transalp efsanesinide bitirdi, bu sene Honda Transalp i yenileyerek yeni bir atak yaptı ancak pek başarılı olacağını düşünmüyorum.
V-Strom yakıt ekonomisinden, rahatlığına, gücünden, fiyatına oldukça mantıklı bir seçim bence, bugüne kadar kullandığım pek çok tarzda ki onlarca motosiklet içerisinde en fazla keyif aldığım modellerin başında geliyor.
DISTORTEDMAN, Yazdığından anladığım kadarıyla sende kararını çoktan vermişsin zaten
Evet verdim belki ama hem henüz birini satın almama zaman var. Hemde geçen hafta Honda Konşuka gitmiştim. Fuardan beri orda bir daha inceleme fırsatı buldum. Heybeti hoşuma gitti... Kafam karıştı Bu arada teknik özellikleride ekledim...
vıceroy adlı üyeden alıntı
Sitede yeni TA kullanan yok bildiğim kadar. Ben detay araştırır bu sayfada eleştiri ve memnuniyetleri paylaşırım.
Şimdiden teşekkür ederim kardeşim...
Hayallere ulaşmanın yolu, rüyalardan uyanmaktır.
-
16 Ağustos 2008, 18:13
#50
Transalp bencede ama diğeride fena değil
-
16 Ağustos 2008, 18:49
#51
v-storm çok çok güçlü bir motor, racing tadında performansı var o kadr diyorum, V-storm: 0-100 4sn, honda 600rr-f 0-100 3,5 sn
dah n olsun =) tork canavarı
[SIZE="4"]die young and make a beautiful corpse[/SIZE]
-
18 Ağustos 2008, 10:34
#52
Koskoca RR ile V-strom arasında 0-100km.de altı üstü yarım saniyemi fark ediyor
Hayallere ulaşmanın yolu, rüyalardan uyanmaktır.
-
19 Ağustos 2008, 13:27
#53
Şimdi burada anlaşılamayan durum V strom neden iyi ? Yazan yazmışta aynen şöyle yazmışlar.... iyi çünkü cazibesi, görünüşü süper zaten o bir tane bilen bilir vesair..... Böyle ifade edecekseniz hiç etmeyin derim Yeni TA tutmadı diyenlere şöyle bir soru sorayım üretiminin üzerinden daha tutup tutmadığını anlayacak kadar zaman geçtimi ? Mademki yenisini bilen yok yakıtını eksi olarak nasil gösteriyorsunuz ?
Yok ben yeni TA i bilmiyorum doğruya doğru ama aynı benimle bir olanlar nasıl bu kadar biliyor onu anlamadım
-
19 Ağustos 2008, 14:31
#54
Arkadaşları zaten açtığım bu başlığın ilk yazılarında uyardım; duygusal düşünceler bir yana bilimsel bir fikir ortamı olmasını istedim. Şu iyidir, çünkü bu özelliği iyidir gibi...
Transalpe çok yakar diye belki eski modellere göre cevaplamış olabilirler. Yenisini kullanan veya yakın çevresinden bilen arkadaşlar yakıtı hakkında net bilgi versinler lütfen??
Göze hitap açısından bir fikrimi belirtmek istiyorum ayrıca. Transalpin hem yeni hem eski kasadaki önden görünüşü, farları vs. V-stromdan daha çok hoşuma gidiyor.
Öte yandan transalpin çelik tel olmaması ve dolayısıyla tubeless lastik takılamamasıda yoğun asfalt arada bir enduro yapacaklar için bir dezavantaj bence. Yoksa tel jant arazide mükemmel bir nimet bencede. 1200cc BMW enduroda bile adamlar hala tel jantlardan vaz geçmeyip tubelessi bu tel janta nasıl uygularız diye düşünüp bi çözüm bulmuşlar ve sonuç harika! Tellerin çemberle birleştiği yer lastiğin dışına tekabüle edecek bir dizayn ve tubeless lastik montajı mümkün. Resimlerde yakından bakınca bunu görebilirsiniz. Demekki enduro olayında tel jant önemli...
Hayallere ulaşmanın yolu, rüyalardan uyanmaktır.
-
19 Ağustos 2008, 19:37
#55
-
19 Ağustos 2008, 20:20
#56
Teşekkürler özer. Transalp arkadaşımda var. 2001 model. Ara ara alıp sokak aralarında şehir içinde nasıl olur diye kendimce denemeler yapıyorum. Otobana çıkıp sorumluluk almak istemiyorum. İnşallah birgün v-stromunu deneyebileceğim bi arkadaşım olur da o konuda da kendi kararımı hürce verebilirim. İlk motorumu maalesef test edemeden aldım. Çevremde yok. Satıcılar aküyü bile takmıyo sıfır motora vs. Tanımadiğim kişiden de istemek taraftarı değilim... Ama 1000kişide v-strom dese bu kez kullanmadan almayacağım.
Bu arada şehir içinde hantal, ağır yada yorucu oluyomu acaba v-strom? Bu soruyu bi kullanıcı yakalamışken iki yönlü sormak isterim. Hem TA ya göre kıyaslamanı hemde ne bileyim 500lük yada 250 lik bi makinaya göre kıyaslamanı rica edeceğim. Tabiki 250 liğe göre çok farkeder aralardan kaçma açısından ama kullanıcı olarak elle tutulur bi yorum almak isterim. Teşekkürler...
Hayallere ulaşmanın yolu, rüyalardan uyanmaktır.
-
20 Ağustos 2008, 00:36
#57
Tarzım çok basittir.....
Her zaman en kalitelisi ile memnun olurum
-
20 Ağustos 2008, 01:08
#58
öğrenciye göre değil bu biz başka şeyler düşünelim
-
20 Ağustos 2008, 09:42
#59
bence abs li v-strom
zaten yeni transalpın satmamasının en buyuk sebebi v-strom çok benzer makineler-hem v-strom daha eski kendini kanıtlamış, hem de daha ucuz
-
20 Ağustos 2008, 11:03
#60
benim önceki motorum Trasalp idi... şu andaki V Strom 650.
- Transalp daha çok arazi, vstrom ise daha çok asfalt...
- Trasnalp'im karbüratörlü idi. vStrom elektronik enjeksiyonlu
- Trasnalp'imde ABS yoktu. vStorm'da var.
- Transalp'in yeni modelinde wolksvagen yuvarlak araba farı takarak tipini bozdular bence
- Transalp'in efsane motor olması artı avantaj, ama bunun yanında vStorm'un da yeni teknoloji olması avantaj.
- vStorm'un karter yüksekliği daha az. Bu yüzden arazi ve kaldırıma çıkma açısından daha çok güçlük yaşarsınız.
- Transalp 700cc olduğundan 50cc'lik fark yüzünden bir üst vergi diliminden taşıt vergisi ödüyorsunuz.
- Transalp'im ile maksimum 170hız yapabilmiştim, vStorm ile 200hız rahat yapıyorum.
- Honda'nın distbiratörü Suzukiye göre daha oturaklı, sistemli çalışıyor. Bu servis ağına da yansıyor.
şimdilik aklıma gelenler bunlar... daha da fazlası vardır.. kısaca v-storm transalp'i solluyor, daha da sollayacak gibi görünüyor.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler