Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
3. sayfa BirinciBirinci 12345 ... SonuncuSonuncu

Suzuki DL650A V-Strom & Honda XL700V Transalp

    REKLAM ALANI
  1. #41
    Gökhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2006
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    F 650 GS
    Aslında olay motorlarda degil sürücülerde bitiyor.Motosiklet seçimini yapmadan önce bu enduro/touring tarzı motorları nereye ve nasıl götürecegini iyi bilmek grekir.
    dl 650 transalp'e göre daha sert süspansiyonları sayesinde asfaltta transalp'e göre daha iyi yol tutar amaaaaa iş biraz bozuk zeminli yollara gelince roller degişir. dl sert süspansiyonu nedeniyle rahatsız etmeye başlar fakat transalp ise bozuk zeminlerde dl 650'ye göre daha rahattır. Yani kısaca Transalp dl 650' ye göre birazdaha araziyi sever.

    Tabiki bunlar benim düşüncem


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    tubis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2005
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Yamaha Cygnus L
    İşin daha da aslına bakarsak Gökhan'cım ikisi de arazi motoru değil. Arazide süreceksen şöyle 250 / 400 cc motorlara bakacaksın. Ktm filan. Transalp baya hantal kalıyor çünkü arazide. Hele hele strom hiç olmaz.
    Sonsuza kadar süren tek A$K motosiklet aşkıdır !
    'TUĞBA OKAN EKİN' << 03.04.2007 >>

  3. #43

    Üyelik
    05 Nisan 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda Varadero
    Yeni XL700V bu motor hakkında bilgim yok..:(

    Fakaaat kendi motorum (DL 650 A V-Strom) hakkında şunu söyleyebilirim dostum hiç yolda kalanını gördünmü arkadaşlarım yurt dışına çıktılar V-Strom'larıyla yaklaşık 4.000 km yol yaptılar sorun çıkartmadı ve Ben alalı yaklaşık 15 Ay bitti sorun yok maşallah

    Ekonomisi ve performansı ile hiç kimsenin tartışma yapmasına gerek yok.
    Her yolun ve ortamın makinası DL 650 A dir. Nokta.

    Kısaca:Güzellik onda,Karizma onda,Heybet onda,Deli bakış onda,Güç istediğinde onda,

    Suzuki DL 650 A

  4. #44
    vıceroy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    içel
    Motosikleti
    gv650 - RKS 150-kuba xf139
    Yeni TA tutulmadı arkadaşlar.satışlarında gördüğüm kadarıyla tadı yok.Buna sebep hem bulunduğu vergi dilimi hemde şasi Honda tarafından dışarıda yaptırılıyor.(bmw nin 650 liklerinin rotax olmasına benzer) Yeni şasinin viraj yeteneklerinin eski modele göre daha kısıtlı olduğunu söylüyor kullananlar. Yanlışlık varsa kullanıcıları bir zahmet düzeltsin!
    Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...

  5. #45
    Gökhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2006
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    F 650 GS
    Alıntı tubis adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İşin daha da aslına bakarsak Gökhan'cım ikisi de arazi motoru değil. Arazide süreceksen şöyle 250 / 400 cc motorlara bakacaksın. Ktm filan. Transalp baya hantal kalıyor çünkü arazide. Hele hele strom hiç olmaz.
    Evet tuğba tranwsalp'in arazi motoru olmadıgını biliyorum ama karşılaştırmayı yaaprken dl 650'yi göz önüne alarak degerlendirdim. Dl bozuk zemine gelemez ama tekrar yazıyorum transalp dl 650 ye göre bozuk zeminde daha başarılıdır.

  6. #46
    100 Oktan Moderatör (Komtan) Gürkan Anbarlı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Nisan 2003
    Motosikleti
    Fazer
    Daha önce açılan benzer bir başlıkla birleştirip konuyu marka model kıyaslamalarına aldım. DISTORTEDMAN mesajına teknik özelliklerde güncelleyince, mesajını ilk mesaja ekleme yaparım.

    V Strom büyük çıkış yapmış bir model, bana göre Transalp efsanesinide bitirdi, bu sene Honda Transalp i yenileyerek yeni bir atak yaptı ancak pek başarılı olacağını düşünmüyorum.

    V-Strom yakıt ekonomisinden, rahatlığına, gücünden, fiyatına oldukça mantıklı bir seçim bence, bugüne kadar kullandığım pek çok tarzda ki onlarca motosiklet içerisinde en fazla keyif aldığım modellerin başında geliyor.

    DISTORTEDMAN, Yazdığından anladığım kadarıyla sende kararını çoktan vermişsin zaten

  7. #47
    vıceroy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    içel
    Motosikleti
    gv650 - RKS 150-kuba xf139
    Sitede yeni TA kullanan yok bildiğim kadar. Ben detay araştırır bu sayfada eleştiri ve memnuniyetleri paylaşırım.
    Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...

  8. #48

    Üyelik
    05 Mayıs 2008
    Şehir
    üsküdar
    tabiiki suzuki v-strom yaaawwwwwwww biri v stromu durdursunnnn

  9. #49
    DISTORTEDMAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2007
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    R1200GS
    Alıntı muratcan7 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Transalp daha yakışıklı duruyor. Resimdeki rengide çok iyi gitmiş. Sen önce ne istediğine karar ver. Ağırlıklı asfalt mı yoksa neresi olursa giderim mi diyorsun
    Ne istediğimi açılış yazımda yazdım arkadaşım. Yoğun asfalt kullanımı ve arada bir enduro turlarına katılmak isterim diye...

    Alıntı komtan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Daha önce açılan benzer bir başlıkla birleştirip konuyu marka model kıyaslamalarına aldım. DISTORTEDMAN mesajına teknik özelliklerde güncelleyince, mesajını ilk mesaja ekleme yaparım.

    V Strom büyük çıkış yapmış bir model, bana göre Transalp efsanesinide bitirdi, bu sene Honda Transalp i yenileyerek yeni bir atak yaptı ancak pek başarılı olacağını düşünmüyorum.

    V-Strom yakıt ekonomisinden, rahatlığına, gücünden, fiyatına oldukça mantıklı bir seçim bence, bugüne kadar kullandığım pek çok tarzda ki onlarca motosiklet içerisinde en fazla keyif aldığım modellerin başında geliyor.

    DISTORTEDMAN, Yazdığından anladığım kadarıyla sende kararını çoktan vermişsin zaten
    Evet verdim belki ama hem henüz birini satın almama zaman var. Hemde geçen hafta Honda Konşuka gitmiştim. Fuardan beri orda bir daha inceleme fırsatı buldum. Heybeti hoşuma gitti... Kafam karıştı Bu arada teknik özellikleride ekledim...

    Alıntı vıceroy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sitede yeni TA kullanan yok bildiğim kadar. Ben detay araştırır bu sayfada eleştiri ve memnuniyetleri paylaşırım.
    Şimdiden teşekkür ederim kardeşim...
    Hayallere ulaşmanın yolu, rüyalardan uyanmaktır.

  10. #50

    Üyelik
    03 Haziran 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW Moto Guzzi CRF Vespa Activa Kymco
    Transalp bencede ama diğeride fena değil

  11. #51
    DeNNiS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Aralık 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Honda Cbr 600 F \ Peugeot 207
    v-storm çok çok güçlü bir motor, racing tadında performansı var o kadr diyorum, V-storm: 0-100 4sn, honda 600rr-f 0-100 3,5 sn
    dah n olsun =) tork canavarı
    [SIZE="4"]die young and make a beautiful corpse[/SIZE]

  12. #52
    DISTORTEDMAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2007
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    R1200GS
    Koskoca RR ile V-strom arasında 0-100km.de altı üstü yarım saniyemi fark ediyor
    Hayallere ulaşmanın yolu, rüyalardan uyanmaktır.

  13. #53

    Üyelik
    03 Haziran 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW Moto Guzzi CRF Vespa Activa Kymco
    Şimdi burada anlaşılamayan durum V strom neden iyi ? Yazan yazmışta aynen şöyle yazmışlar.... iyi çünkü cazibesi, görünüşü süper zaten o bir tane bilen bilir vesair..... Böyle ifade edecekseniz hiç etmeyin derim Yeni TA tutmadı diyenlere şöyle bir soru sorayım üretiminin üzerinden daha tutup tutmadığını anlayacak kadar zaman geçtimi ? Mademki yenisini bilen yok yakıtını eksi olarak nasil gösteriyorsunuz ?
    Yok ben yeni TA i bilmiyorum doğruya doğru ama aynı benimle bir olanlar nasıl bu kadar biliyor onu anlamadım

  14. #54
    DISTORTEDMAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2007
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    R1200GS
    Arkadaşları zaten açtığım bu başlığın ilk yazılarında uyardım; duygusal düşünceler bir yana bilimsel bir fikir ortamı olmasını istedim. Şu iyidir, çünkü bu özelliği iyidir gibi...

    Transalpe çok yakar diye belki eski modellere göre cevaplamış olabilirler. Yenisini kullanan veya yakın çevresinden bilen arkadaşlar yakıtı hakkında net bilgi versinler lütfen??

    Göze hitap açısından bir fikrimi belirtmek istiyorum ayrıca. Transalpin hem yeni hem eski kasadaki önden görünüşü, farları vs. V-stromdan daha çok hoşuma gidiyor.

    Öte yandan transalpin çelik tel olmaması ve dolayısıyla tubeless lastik takılamamasıda yoğun asfalt arada bir enduro yapacaklar için bir dezavantaj bence. Yoksa tel jant arazide mükemmel bir nimet bencede. 1200cc BMW enduroda bile adamlar hala tel jantlardan vaz geçmeyip tubelessi bu tel janta nasıl uygularız diye düşünüp bi çözüm bulmuşlar ve sonuç harika! Tellerin çemberle birleştiği yer lastiğin dışına tekabüle edecek bir dizayn ve tubeless lastik montajı mümkün. Resimlerde yakından bakınca bunu görebilirsiniz. Demekki enduro olayında tel jant önemli...
    Hayallere ulaşmanın yolu, rüyalardan uyanmaktır.

  15. #55
    Özer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    V STROM DL 650 Esmeralda
    V Strom DL 650 kesinlikle tavsiye edilebilecek bir motosiklet.
    TA gibi Off Rad uyumlu olmasada artıları çok daha fazla
    yaklaşık 20.000,-YTL para yatırdıktan sonra 100 kişinin % kaçı Off Road yapıyor gerçek anlamda?? sürekli V Strom dağ-bayır gitmez kriterleri bahane edilmekte
    1- V Strom'un asfalt performansı kesinlikle daha iyi dir...ivmelenme,son hız vs.67HP ile yaklaşık 50HP arasında çok fark var!
    2- oturma pozisyonu belki ikisinde de benzer ama DL 650 ile 375 km NON stop yolculuktan sonra hiç bir rahatsızlık algılamadığıma göre sorun yoktur.
    3- ortalama 110-120km/s arasıra 150-170 km/s ve daha fazlası ile 22lt olan deponun 19lt'si ile 420km gibi bir mesafeyi defalarca katettim! son denememde
    18,6lt yakıt ile 440km yol yaptım! ben genelde artçım ile yola çıkarım ve 3 çanta da ağzına kadar dolu olur! bu, toplam ağırlık yaklaşık 400kg demektir!
    bu yük altında TA ile sorunsuz ve konforlu bir yolculuk yapılabileceğine şahsen inanmıyorum.
    4- Titreşimden söz edilmiş V Strom da titreşim var diyen bu motosiklete asla binmiş olamaz ben 375 km non stop yolculuktan söz ettim!
    5- Görüntü olarak V Strom daha yakışıklı bu da su götürmez bir gerçek.
    6- şu anda da öyle aslında ama gelecek yıllarda Suzuki V Strom daha da ön plana çıkarak pazardan çok ciddi bir pay kapacak.

    Son olarak. DL 650 ya da 1000 farketmez hangisini alırsanız alın kesinlikle pişman olmayacak ve her üzerine oturduğunuzda yeniden heyecanlanacaksınız.
    Tarzım çok basittir.....
    Her zaman en kalitelisi ile memnun olurum

  16. #56
    DISTORTEDMAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2007
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    R1200GS
    Teşekkürler özer. Transalp arkadaşımda var. 2001 model. Ara ara alıp sokak aralarında şehir içinde nasıl olur diye kendimce denemeler yapıyorum. Otobana çıkıp sorumluluk almak istemiyorum. İnşallah birgün v-stromunu deneyebileceğim bi arkadaşım olur da o konuda da kendi kararımı hürce verebilirim. İlk motorumu maalesef test edemeden aldım. Çevremde yok. Satıcılar aküyü bile takmıyo sıfır motora vs. Tanımadiğim kişiden de istemek taraftarı değilim... Ama 1000kişide v-strom dese bu kez kullanmadan almayacağım.

    Bu arada şehir içinde hantal, ağır yada yorucu oluyomu acaba v-strom? Bu soruyu bi kullanıcı yakalamışken iki yönlü sormak isterim. Hem TA ya göre kıyaslamanı hemde ne bileyim 500lük yada 250 lik bi makinaya göre kıyaslamanı rica edeceğim. Tabiki 250 liğe göre çok farkeder aralardan kaçma açısından ama kullanıcı olarak elle tutulur bi yorum almak isterim. Teşekkürler...
    Hayallere ulaşmanın yolu, rüyalardan uyanmaktır.

  17. #57
    Özer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    V STROM DL 650 Esmeralda
    Alıntı DISTORTEDMAN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Teşekkürler özer. Transalp arkadaşımda var. 2001 model. Ara ara alıp sokak aralarında şehir içinde nasıl olur diye kendimce denemeler yapıyorum. Otobana çıkıp sorumluluk almak istemiyorum. İnşallah birgün v-stromunu deneyebileceğim bi arkadaşım olur da o konuda da kendi kararımı hürce verebilirim. İlk motorumu maalesef test edemeden aldım. Çevremde yok. Satıcılar aküyü bile takmıyo sıfır motora vs. Tanımadiğim kişiden de istemek taraftarı değilim... Ama 1000kişide v-strom dese bu kez kullanmadan almayacağım.

    Bu arada şehir içinde hantal, ağır yada yorucu oluyomu acaba v-strom? Bu soruyu bi kullanıcı yakalamışken iki yönlü sormak isterim. Hem TA ya göre kıyaslamanı hemde ne bileyim 500lük yada 250 lik bi makinaya göre kıyaslamanı rica edeceğim. Tabiki 250 liğe göre çok farkeder aralardan kaçma açısından ama kullanıcı olarak elle tutulur bi yorum almak isterim. Teşekkürler...

    Ben V Strom'u daha önce hiç kullanmadım ve Antalya'ya giderek aldım geldim!
    inan ilk andan itibaren sanki yıllarca kullanmış gibi rahat ve emin hissettim kendimi! o kadar rahat buldum sürüşünü.
    Sen de V Strom'u deneme fırsatı bulduğun gün,kararın % 100 DL 650 olacak bundan eminim çünkü V Strom gerçektende başka bir motosiklet! tarif edilemez ancak denenir diyorum sadece.Ağır,yüksek,ama bir okadar da yumuşak ve kıvrak.Hantal ve yorucu bir motosiklet kesinlikle değil, eşim ve ben şehir içinde de sık sık birlikte hareket ediyoruz ve hiç şikayet etmedi daha...ancak, üzen,hatalı ve umarsızca hareket eden diğer trafik bireyleri oluyor malesef
    250 ya da 500cc bir motosiklet ile kıyaslanması bence yersiz zira tüm teknik değerleri diğerlerinden yüksek! her açıdan! 250 ve 500cc makinalar ancak daha hafif kalıyorlar ama + bir değer kazandıklarını söylemek bence yersiz!
    DL 650 adeta uzuuun seyahatlara davet ediyor insanıinan km ler nasıl bitiyor hiç belli olmuyor bu makinada.
    Çok işddetli rüzgarlarda bile tam yüklü ve yüksek hızlarda son derece güvenli ve güvenilir mutlaka test et ve emin ol derim.
    Tarzım çok basittir.....
    Her zaman en kalitelisi ile memnun olurum

  18. #58
    no_name - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Temmuz 2008
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    cbf 150
    öğrenciye göre değil bu biz başka şeyler düşünelim

  19. #59
    b+rk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2006
    Şehir
    istanbul/Erenkoy
    Motosikleti
    vfr 800
    bence abs li v-strom
    zaten yeni transalpın satmamasının en buyuk sebebi v-strom çok benzer makineler-hem v-strom daha eski kendini kanıtlamış, hem de daha ucuz

  20. #60

    Üyelik
    18 Ağustos 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Honda XL 200
    benim önceki motorum Trasalp idi... şu andaki V Strom 650.

    - Transalp daha çok arazi, vstrom ise daha çok asfalt...
    - Trasnalp'im karbüratörlü idi. vStrom elektronik enjeksiyonlu
    - Trasnalp'imde ABS yoktu. vStorm'da var.
    - Transalp'in yeni modelinde wolksvagen yuvarlak araba farı takarak tipini bozdular bence
    - Transalp'in efsane motor olması artı avantaj, ama bunun yanında vStorm'un da yeni teknoloji olması avantaj.
    - vStorm'un karter yüksekliği daha az. Bu yüzden arazi ve kaldırıma çıkma açısından daha çok güçlük yaşarsınız.
    - Transalp 700cc olduğundan 50cc'lik fark yüzünden bir üst vergi diliminden taşıt vergisi ödüyorsunuz.
    - Transalp'im ile maksimum 170hız yapabilmiştim, vStorm ile 200hız rahat yapıyorum.
    - Honda'nın distbiratörü Suzukiye göre daha oturaklı, sistemli çalışıyor. Bu servis ağına da yansıyor.

    şimdilik aklıma gelenler bunlar... daha da fazlası vardır.. kısaca v-storm transalp'i solluyor, daha da sollayacak gibi görünüyor.


3. sayfa BirinciBirinci 12345 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler