Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Beverly500 mü Burgman400 mü hangisi yere dahaiyi basar.....

    REKLAM ALANI
  1. #1
    Majesty - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Eylül 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Vespa 250GTSie ABS
    Liberty200 Otobanda ve koprü gecışlerınde beni kesmedi zaten adamlar şehir içi için satıyorlar. Beverly500 veya Burgman400 almayı dusunuyorum. Tecrubelilerden tavsıye bekliyorum Fiyat karşılaşması olmadan rahatlık ve yere basış acısından lütfen yardımcı olun


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    ledo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2005
    Şehir
    İstanbul/Suadiye
    Motosikleti
    Piaggio Beverly , Hyosung GV 650
    en iyisi bu cevabı kendin bul, parkorman da beverly 500 deneyebilirsin. Burgman 400 ü nerede deneyebilirsin, onun için birşey diyemem

  3. #3
    batucan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Eylül 2004
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    bilgisayar,futbol ve motor
    bence beverly 500 hem görüntü hem motor bakımından süper...
    Herbalife ürünleri için pmden mesaj atın
    35 BTU 55

  4. #4
    gropsy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2005
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    sym gts 250
    kalite,konfor ve performans beverly 500 ama görüntü olarak birde beverly 250 ye bak.ben beverly 250 alıyordum ama paramız yetmedi

  5. #5

    Üyelik
    13 Nisan 2004
    Motosikleti
    fazer 600,sym jride200
    valla beverl ii motor ama burgmanda aşağı kalmaz çok harika sorunsuz bir alet..

    bide burgmanın satışı kolay olur..
    istanbul kadıköy
    gurkanyaran@hotmail.com

  6. #6
    ilnapoli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2004
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Arıyor
    burgman bir efsane bence burgman..

  7. #7
    Süper Moderatör (BBRR) Barış Şuşut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2005
    Şehir
    marmaris
    mastergenie nickli arkadaşımız demişki

    Sadece T-Max’ı yazmıştım rahat edemedim. Baktığın modellerin What Bike?Dergisinden kısa yorumlarını toparladım, seç beğen artık. Bu arada X9 düşünmemişsin ama oda benden olsun. Merak ettim niye listende yok? Sadece Atlantik yok, İngiltere’ye bu yaz geldiğinden testini yetiştirememişler daha.

    Burgman 650:
    Dünyanın bugüna kadar gördüğü en hızlı, ferah, ve en konforlu mega scooter’ı. Aynı zamanda en büyük, geniş, ağır, pahalı olanı. Ama bu ağırlığı, oldukça alçak olan ağırlık merkezi sayesinde, yürüme hızında bile rahat taşıyor. Maximum hızı olan 110 mil’e (176 km) kadar sürüşü ve yol tutuşu çok iyi. Scooter’lardan çok Touring motosikletlerine benziyor. Sele altı bagaj alanı çok geniş. İyi yanları: Hızlı, rahat, 2 Sumo güreşçisini rahat ettirecek kadar yeri var. Kötü yanları: Ağır (238 kg), çok geniş, benzin tüketimi yüksek.

    Silver Wing:
    Saat’te 160 km’yle giden bir uçan halı!!. En konforlu scooter’lardan biri. Ama yakıt tüketimi çok yüksek. Silwer Wing uzun yol için ideal. Ama fazla virajlı yollara biraz dikkat gerekiyor. İyi yanları: Hızlı, rahat. Kötü yanları: Ön cam ses yapıyor, benzin tüketimi.

    Nexus 500:
    Direk T-Max’a rakip olarak çıkarıldı. Fiyatta çok daha cazip olsada sürüşte T-Max’ı hanüz yakalayan yok. Sportif görünümü ve 40bhp üreten motoru ilsada, yinede klasik scooter stilinde arka lastik üzerinde zıplayan 50 kg.’lik bir motor var. Ama Piaggio’nun mühendislerinin geliştirdiği ‘Power Drive2 sistemiyle ağırlık ön’e %48 arkaya %52 dağılıyor, ve bu sayede virajlara 160km’yle rahat girebiliyor. Arka frenleri sıkınca ön frenlerde bir miktar devreye giriyor ki buda sportif kullanıcıların pek hoşlanacağı bir şey değil. İyi yanları: performans, ekipman. Kötü yanları: Ağır, rakiplerinden biraz daha fazla sarsıntı yapıyor.

    X9:
    X9 oldukça medeni ve esnek kullanımlı bir alet. Uzun yol için ideal, ama tabii arka teker üstünde zıplayan 50kg’lik motoruyla hiç bir zaman T-Max gibi bir sürüşü olamayacak. X9 en fazla teknolojik oyuncağı olan scooter. Ön cam sınıfında en iyi korumayı sağlıyor. Yine, sınıfının yakıt ekonomisi lideri. İyi yanları: Mükemmel motor, faydalı electronik oyuncaklar. Kötü yanları: Sık servis gerektiriyor.

    Karşılaştırma yaparken önceki meil'e gitmene gerek kalmaması için için, bir daha T-Max:
    2000 yılında piyasa çıktığında scooter'lar için yeni standartları belirleyen T-Max'in virajlı yollarda hala rakibi yok. Aslında bırakın scooter'ları, yol tutuşu ve sürüş özellikleri birçok motosikletten bile daha iyi, özelliklede yağmurlu havalarda. Bu sürüş özelliklerini, diğer scooter'ların aksine, 2 tekere birden hemen hemen eşit dağıtmasından alıyor. Geçmişte çok yüksek olmayan performansını düzeltmek için 2005'te extra 4 bhp güç eklediler. En iyi yanları: Yol tutuş ve mükemmel frenler. Kötü yanları: rakiplerine göre küçük bagaj hacmi.


    Beverly 500'ün avantajları, bence, büyük tekerlekleri (bizim çukurlu yollar için daha ideal), ve boyutları. Burgman'dan daha küçük, çok daha dar, ve zannedersem biraz daha yüksek. Şehir içinde daha rahat kullanılır yani.
    Ama tabii Burgman, boyutlarından dolayı uzun yolda daha rahat olacaktır.
    Sırf köprüden geçmekse amaç ikiside problem çıkartmaz bence.
    Köprüden geçip şehir trafiğine gireceksen Beverly biraz daha öne çıkabilir belki.
    Yok, sırf otobanda kullanacaksan Burgman.
    nerdemi demiş işte bırdaaaaaaa
    http://www.motosiklet.net/modules.ph...r=asc&start=12
    [B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]

  8. #8
    mastergenie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Eylül 2005
    Alıntı BBRR adlı üyeden alıntı
    mastergenie nickli arkadaşımız demişki
    sğol BBRR, ama Beverly 500 yoktu, madem yazmışsın, onuda ekleyeyim dedim.
    Beverly 500'ün avantajları, bence, büyük tekerlekleri (bizim çukurlu yollar için daha ideal), ve boyutları. Burgman'dan daha küçük, çok daha dar, ve zannedersem biraz daha yüksek. Şehir içinde daha rahat kullanılır yani.
    Ama tabii Burgman, boyutlarından dolayı uzun yolda daha rahat olacaktır.
    Sırf köprüden geçmekse amaç ikiside problem çıkartmaz bence.
    Köprüden geçip şehir trafiğine gireceksen Beverly biraz daha öne çıkabilir belki.
    Yok, sırf otobanda kullanacaksan Burgman.
    Bence ikiside güzel scooterlar. En iyisi ikisinide dene, içine sineni al.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler