Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 12

suzuki vl250 intruder - hyosung gv250

    REKLAM ALANI
  1. #21
    bazen25 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Haziran 2006
    Motosikleti
    x evo 400
    12 milyar gibi bi rakamı 250 cc lik (2008 de olsa) makinaya yatırmak bana pek mantıklı gelmiyor o rakamlara 650 cclik drag star var.Bence GV250 suzukiden artısı fazla lan bir motor,yağ soğutma ve 28 bg güç pekte öyle yabana atılacak bir durum değil.Yedek parça sorunununda olacağını sanmıyorum, global veya kuralkan olmasada birisi bu motoru getirecek illaki Ama şu var ilk motor için hyosung bana pek mantıklı gelmiyor,çünkü güçlü bir motor,125 ve 150 cc ile toplamda 20 bin km yi devirmeme rağmen başlangıçta zorlanmıştım.Alım gücün olabilir ancak, parası var diye 600 cc den başlayıp yerden kalkmayan çok insan biliyorum.Ama madem aldın aman dikkatli ol


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    27 Haziran 2008
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV250
    Ama madem aldın aman dikkatli ol

    Elimden geldigince dikkatli olup alismaya calisiyorum Su ruzgarlı gunlerde kopruyu bile kullanmıyorum mesela Ama yakın zamanda alısıp is-ev arası gidip gelmek istiyorum. bu arada anadolu yakasında bakımlarını nerede yaptırıyor sunuz ?

  3. #23

    Üyelik
    15 Şubat 2009
    Şehir
    uşak
    Motosikleti
    kawasakivn 900 cılasik
    bence hyosung tercih etme ilk çıktıklarında 250cc ler çabuk dahılma yaptı ve binenler o kadar memnun değil bence japon al derim

    bencede çok mantıklı yapmamamışsın bteo arkadaşımızın dedihi gibi 2008 de olsa bir 250 ccye okadar para çok fazla 2 ci el shadow yada intruder gibi çok temiz motorlar var geçen yamaha dragstar 1100 lük 2005 model 12.000 km 10500 veriyor sıkışmış arkadaş neyse akıllı bir seçim olmasda hayırlı uğurlu olsun

    sizlerden kawasaki vn 900 clasik motorsiklet iyi ve kötü yanlarının binenler kullananlar nedir nicedir bir dile getire bilirlermi tşk

  4. #24
    Selka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ekim 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    SUZUKI DL650 V-STROM
    Hyosung GV250 rahat, güçlü, konforlu bir motor. Acenta olarak aldım. Şu an 5000 km deyim. Hiçbir sorun yaşamadım. Suzuki'yi bilmiyorum. Ama GV250 yi biliyorum. EĞlenceli ve torklu sorunsuz bir motor..
    SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA

  5. #25

    Üyelik
    16 Mart 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    suzuki intruder vs600 1997
    su an üye oldum siteye sadece internette bir arastırma sırasında linke tıkladım konu ilgimi cekti baştan sona okudum arkadaslar herkes birşeyler yazmış cizmiş ben 97 model bir intruder vs600 kullanıyorum yıllardır bende sıfırdan beri diyebilirim 2 yaşında ve 7300 km de aldım motoru bunun yanında aksesuarına bir ton para harcadım ve keyfi bindigim bir motor gunluk kullanım için cogu zaman 2 inci bir motorum vardır benim bazıları jinlun , regal raptor ve hoyosung gv250
    ama hiç birini benim japona degişemedim degişmemde
    sebeplerime gelince
    hemen hemen hiç kimse saglamlık yol tutuşu cıkarabilecegi sorunlar üzerine konusmamış
    ben biraz hor kullanırım motorun limitlerini zaman zaman zorladıgım olur bilirimki çin malları istendiginde en kalitelisidir fakat ülkemizdeki ithalatcılar motorun ucuz olması için kalite standardında tse belgesini alırken örnek motorları en kaliteli ama iş piyasaya sürüp satmaya gelince 3 üncü kalite ürünleri getiriyorlar ve cabuk sorun yaratıyor
    benim japon yani 97 intruder istediginiz kadar zorlayın banamısın demiyor bunun yanında parcası phalı diyorsunuz cin mallarında 15 ytl bir yağ filitresi ama 2000 de bir bakım yapılıyor 25 ytl intruder filitresi 3000 de bir bakım ne dersiniz pek fazla fark yok gibi degilmi
    intruder 560 ytl debriyaj balata cin malları 90 ila 180 arası degiştirdiklerim oldu ama 20 bin 30 km civarı yeniden degişti intruderda ise yaklaşık 100 binde kullanana göre degişir tabii
    bide yolu kavraması hakimiyeti var cabuk hızlanması önemli degildir motorun o daha hızlı bu daha hızlı hız arıyorsanız racing alacaksınız chopper gezi motorudur ona göre dizayn edilir kalkısta hızlı kalkıp hızlanması size sadece lastik eskittirir bir arkadasımız Hyosung GV250 ile intruder 250 yi kalkısta geçtigini yazmış iyi durumda bir intruder ı gv250 kalkışta gecemez ya motor iyi durumda degildir yada söför farkıdır başka birşey olamaz gv 250 yeni başlayanlar için iyi bir motor ama ben 1700 km de aldım 9000 de sattım açıkçası bana yaramadı
    bir arkadasımızda uzun yolda gv 250 ile geri kalmadım dedigi motor 1100 cc :S acıkcası sok oldum kıyaslamasına benim 600 cc bile 1100 bir motora yetişemez sanırım sebepte uzun yolda gurup halinde seyirlerde saatte 70 ila 120 arasında bir hızın gurup liderinin sabitlemesi bugun 100 cc lik modifiyeli bir javayla bile geri kalmazsınız sanırım gurup yolculuklarında
    benim intruder 300 bini devirdi gecenlerde maşallah diyin
    bakımları aksatılmamış tr nin en temiz 97 vs600 ü diyebilirsiniz sormayın satmayı düşünmüyorm :D

  6. #26

    Üyelik
    16 Eylül 2008
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 650GS
    araştırmada gv 250 iyi gözüküyor ama aldıktan sonra kullanıma baktığımda intruder 250 derim.

  7. #27
    Selka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ekim 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    SUZUKI DL650 V-STROM
    Konu yeniden hortlamış en son 5000 KM de iken yorum yapmışım. Şu an Hyo'm 10.000 km de. Harran'a Antalya'dan gittim geldim. Toplamda 3500 km lik Güney doğu gezisi yaptım .. Değil sorun ile karşılaşmak daha marşa ikinci defa basarak çalıştırmadım bile. Hız olayına gelince.. Evet bu düşük devirli bir motor karakteristiği yok. Yüksek devirli ve yüksek devir tork veren bir motor öyle olunca normal Cruıser gibi ahesta ahesta hızlanmıyor. Ani ve çabuk hızlanıyor. Ama alışıyorsun. Bu kimine göre dezavantaj kimine göre avanatj. Bence bu olay seyahatlerde avantaj şehir içinde dez avantaj olarak yorumluyorum.
    Ama şurası bir gerçek sorunusuz rahat bir motor. 110-120 km lerde gayet stabil ve güvenli sürüş sağlıyor. Devam edersenizde 130 km ye kadar hız yapmakta. O hızda sollamak için yeterde artar bile.

    Bu arada motoru gerçek bir ekonomi.. Bu da artısı... Bakalım.. 10 ayda 10.000 km yi devirdim.. Sadece yağ ve filtre değişti. Hava filtresi ve buji de 12.000 de değişecekmiş... Bekliyorum...
    SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA

  8. #28

    Üyelik
    05 Mayıs 2009
    Motosikleti
    S&T GV250
    ben de almadan önce aynı ikileme düşüp sonunda gv250'yi tercih ettim, kaslı bir motor, crusier görünümünde ama ne yalan söyleyeyim sürüşünde crusier karakteri yok, devir istiyor, gaz istiyor, bu yüzden rodajda çok zorlanıyorum, eziyet oldu bir nevi . easy ride düşünüyorsan gv250 cüssesine rağmen easy ride motoru değildir, atak motoru agresif kullanınca karakterini buluyor diye düşünüyorum. dolayısıyla yolda o ağırlığını hiç hissettirmiyor, kıvrak davranıyor. fakat rodaj süresi beni de motorumu da sıkıyor açıkcası, rodajı iyi yapılmış ikinci el temiz bir gv250 kullanıcısını pişman etmez gibime geliyor.
    selka'nın dediği gibi atak karakteri aslında sadece uzun yolda değil, şehir içinde de trafikten kurtulmakta büyük avantaj sağlıyor.
    [B][COLOR="Black"]LAUBALİLİKTEN HOŞLANMAM, CİDDİYETİ SEVERİM, DİSİPLİNE HAYRANIM[/COLOR][/B]


2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler