suzuki vl250 intruder - hyosung gv250
Reklamlar
-
12 milyar gibi bi rakamı 250 cc lik (2008 de olsa) makinaya yatırmak bana pek mantıklı gelmiyor o rakamlara 650 cclik drag star var.Bence GV250 suzukiden artısı fazla lan bir motor,yağ soğutma ve 28 bg güç pekte öyle yabana atılacak bir durum değil.Yedek parça sorunununda olacağını sanmıyorum, global veya kuralkan olmasada birisi bu motoru getirecek illaki Ama şu var ilk motor için hyosung bana pek mantıklı gelmiyor,çünkü güçlü bir motor,125 ve 150 cc ile toplamda 20 bin km yi devirmeme rağmen başlangıçta zorlanmıştım.Alım gücün olabilir ancak, parası var diye 600 cc den başlayıp yerden kalkmayan çok insan biliyorum.Ama madem aldın aman dikkatli ol
Reklamlar
-
Ama madem aldın aman dikkatli ol
Elimden geldigince dikkatli olup alismaya calisiyorum Su ruzgarlı gunlerde kopruyu bile kullanmıyorum mesela Ama yakın zamanda alısıp is-ev arası gidip gelmek istiyorum. bu arada anadolu yakasında bakımlarını nerede yaptırıyor sunuz ?
-
bence hyosung tercih etme ilk çıktıklarında 250cc ler çabuk dahılma yaptı ve binenler o kadar memnun değil bence japon al derim
bencede çok mantıklı yapmamamışsın bteo arkadaşımızın dedihi gibi 2008 de olsa bir 250 ccye okadar para çok fazla 2 ci el shadow yada intruder gibi çok temiz motorlar var geçen yamaha dragstar 1100 lük 2005 model 12.000 km 10500 veriyor sıkışmış arkadaş neyse akıllı bir seçim olmasda hayırlı uğurlu olsun
sizlerden kawasaki vn 900 clasik motorsiklet iyi ve kötü yanlarının binenler kullananlar nedir nicedir bir dile getire bilirlermi tşk
-
Hyosung GV250 rahat, güçlü, konforlu bir motor. Acenta olarak aldım. Şu an 5000 km deyim. Hiçbir sorun yaşamadım. Suzuki'yi bilmiyorum. Ama GV250 yi biliyorum. EĞlenceli ve torklu sorunsuz bir motor..
SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA
-
-
25 Haziran 2009, 19:57
#26
araştırmada gv 250 iyi gözüküyor ama aldıktan sonra kullanıma baktığımda intruder 250 derim.
-
08 Temmuz 2009, 14:16
#27
Konu yeniden hortlamış en son 5000 KM de iken yorum yapmışım. Şu an Hyo'm 10.000 km de. Harran'a Antalya'dan gittim geldim. Toplamda 3500 km lik Güney doğu gezisi yaptım .. Değil sorun ile karşılaşmak daha marşa ikinci defa basarak çalıştırmadım bile. Hız olayına gelince.. Evet bu düşük devirli bir motor karakteristiği yok. Yüksek devirli ve yüksek devir tork veren bir motor öyle olunca normal Cruıser gibi ahesta ahesta hızlanmıyor. Ani ve çabuk hızlanıyor. Ama alışıyorsun. Bu kimine göre dezavantaj kimine göre avanatj. Bence bu olay seyahatlerde avantaj şehir içinde dez avantaj olarak yorumluyorum.
Ama şurası bir gerçek sorunusuz rahat bir motor. 110-120 km lerde gayet stabil ve güvenli sürüş sağlıyor. Devam edersenizde 130 km ye kadar hız yapmakta. O hızda sollamak için yeterde artar bile.
Bu arada motoru gerçek bir ekonomi.. Bu da artısı... Bakalım.. 10 ayda 10.000 km yi devirdim.. Sadece yağ ve filtre değişti. Hava filtresi ve buji de 12.000 de değişecekmiş... Bekliyorum...
SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA
-
08 Temmuz 2009, 14:34
#28
ben de almadan önce aynı ikileme düşüp sonunda gv250'yi tercih ettim, kaslı bir motor, crusier görünümünde ama ne yalan söyleyeyim sürüşünde crusier karakteri yok, devir istiyor, gaz istiyor, bu yüzden rodajda çok zorlanıyorum, eziyet oldu bir nevi . easy ride düşünüyorsan gv250 cüssesine rağmen easy ride motoru değildir, atak motoru agresif kullanınca karakterini buluyor diye düşünüyorum. dolayısıyla yolda o ağırlığını hiç hissettirmiyor, kıvrak davranıyor. fakat rodaj süresi beni de motorumu da sıkıyor açıkcası, rodajı iyi yapılmış ikinci el temiz bir gv250 kullanıcısını pişman etmez gibime geliyor.
selka'nın dediği gibi atak karakteri aslında sadece uzun yolda değil, şehir içinde de trafikten kurtulmakta büyük avantaj sağlıyor.
[B][COLOR="Black"]LAUBALİLİKTEN HOŞLANMAM, CİDDİYETİ SEVERİM, DİSİPLİNE HAYRANIM[/COLOR][/B]
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler