Ben ikisnide kullandım. 600f i daha uzun süre kullandım. suzukinin motoru racinge deil turainge daha yatkın. 600f daha seri bence. ve piyasası daha iyi. şekilde var tabi. ben olsam 600f tercih ederdim.
Ben ikisnide kullandım. 600f i daha uzun süre kullandım. suzukinin motoru racinge deil turainge daha yatkın. 600f daha seri bence. ve piyasası daha iyi. şekilde var tabi. ben olsam 600f tercih ederdim.
teşekkür ederim. Motor o kadar keyifli ki hele ilk 1 ay üstünden inmedim desem yeridir. Özellikle Datça marmaris arasındaki yeni yol her motorcunun yapması gereken bi yol. 40 Km'lik yol inişli çıkışlı onlarca virajla dolu. Yol yeni yapıldığı için zemin oldukça iyi durumda ayrıca yolda 2- 3 viraj sonrasını görebildiğiniz için karşıdan gelen arabaları takip edebiliyosunuz. Ben GSX 650 F'imle o yolun nasıl geçtiğini anlamadım bile. Adeta bir bilgisayar oyunu gibiydi. Ayrıca GSX650 f'in viraj performansının da altını çizmeliyim. Daha tecrübeli bi kullanıcının dizleri virajlarda epey bi yere değerdi Bi sağa bi sola yatışlarda acayip keyifli bi sürüş yaşadım.
Aynen katılıyorum
Bence 600F'i uretimden kaldirmalarindaki tek amac, 600 RR'i one cikarmak. 600 RR alacakken 5-10 beygir icin o kadar para verilir mi, hem daha rahat diyip 600F alan cok oluyordu. Yeni modeli ciksaydi cruiser'i birakip 600F bile alabilirdim. O kadar hayraniyimdir
http://www.ataturkungencligehitabesi.com/
Okuyup da bugunu anlayamayan ahmaktir...
Hondanın çok iyi cadde motoru yaptığı kesinlikle gerçek,
fakat, suzuki cadde de en iyi giden makine bence...
600F devasa görüntüsü ve ses egzozu ile cazip ama ben tercih yapıcak olsam suzuki den yana kullanırım. Çünkü çoğu arkadaşım cbr 600F in durmadığından şikayetçi...
#46#_PSYCHEDELIC RIDER_#46#
İMAM GAZLARSA CEMAAT YANLARR :)
600f in kaldırılmasındaki etkenlerden biride vfr i piyasaya sürmekti.600f gibi bir efsane ile vfr kapışamazdı.Bkz varadero vs. africa twin ikiside enduro ama africa twin bambaşka birşeydir üretimi durduruldu ve tahtını varaderoya bıraktı.Vfr de güzel motor ama 600f bir efsanedir.600rr ı hesaba katıp ,kaldırıldığını düşünmüyorum çünkü honda 600rr.ı ss olarak piyasaya sürüyor 600f ise şimdi ki vfr nin olduğu gibi sport touring . Bence vfr alınabilir ya güzel makine.600f in tek rahatsız eden yeri soba borusu gibi egzozudur(orjinal olarak kalanlarda.)
VFR ile 600F'in beygir güçleri aynı. 600F daha spor, VFR daha touring. Geçen bir arkadaş "VFR'mi satıyorum Seda, sana vereyim, yenile motoru" dedi, kibarca reddettim.
Merak ediyorum 600F in üretimden kaldırılması VFR satışlarını artırmazsa Honda'nın yeni stratejisi ne olacak...
[COLOR="Blue"][B]"Ey yaşam, senin bunca değerli oluşun ölüm sayesindedir."
Lucius Annaeus Seneca [/B][/COLOR]
Kabul ettirmek kullanıcıya,africa twin bunu en güzel örneği şuanda varadero kabul gördü,tabii ki africa twin fanatikleri haricindekilerce.Kendi teknolojisini eskimiş gösterip yeni ürün piyasaya çıkarmak.Ben olsam vfr i alırdım.Biraz tecrübe ederdim yeni tatlar alırdım.Nedense bir motora 3 aydan fazla bağlanamıyorum.Şıp sevdilik yapıp hemen başka motora gönlüm kayıyor ama benim için son nokta ducati hypermotard tır onu aldıktan sonra sonsuza kadar mutlu mesut yaşarım.
hondadan şaşma adı ustunde honda hayat onda
Arkadaşlar http://vimeo.com/11682037 video yu izlerseniz suzuki GSX 650 hakkında daha iyi bir veri elde edersiniz
gsx 650 f'in beygiriyle cbr 600f in beygiri karsilastirilamayacak kadar fazla,cbr 600f 109 beygir gsx650 f in 80lerde biseyler
Her iki motosiklet de F olduğu için racing özelliği göstermez, adı üstünde gezi motosikletdir bunlar. Oturuş pozisyonu daha dik, süspansiyonu ise daha konforludur; devir sayısı, beygiri ve torku R'lara nazaran daha düşüktür. Ben olsam GSX'i alırdım, zira daha ince hatları var ve görüntüsü görece daha agresif. Teknolojisinin de daha yeni olduğu aşikar. Bana kalsa, sırf "honda hayat onda" saçmalığı ve fetişzmi yüzünden gider suzuki alırdım ve zaten suzuki sahibiyim...
Türkiye köylüsü çalışkandır ve kafasının değerini bilir! Rüya dediğin şey de bizden oluşur işte / Ve minicik ömrümüzü yine bir uyku noktalar. (We are such stuff. As dreams are made on; and our little life. Is rounded with a sleep)
gsx 650 f Bir Spor torunig motorudur.Bandit 650´nin F verizyonudur.(63 Kw=86 Ps)
Oturuş pozisyonu daha dik konum´da oldugundan Şehir içi ve uzun turlara daha yatkındır.19 lt
Deposu ile ortalama 370-380 Km yol kattedebilirsin.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:02 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:41 ----------
Teknik veriler:
Suzuki Motor GSX650F
Motor: 4 silindirli sıralı motor, 4 zamanlı, 16V, DOHC, su soğutmalı
Deplasman: 656 cc
Çap x strok: 65,5 mm x 48,7 mm
Güç: 10.500 'de 62.5 kW (85 bg) rpm
Tork: 8900 'de 61.5 Nm dev / dak
Sıkıştırma oranı: 11.5:1
Yakıt sistemi: Elektronik yakıt enjeksiyonu
Suzuki GSX650F alımı
Sürücü: 6 vitesli, zincir
Ayarı: Çift döngü çelik
Çatal: 41 mm, ayarlanabilir önyükleme
Arka Süspansiyon: Ayarlanabilir preload
Lastikler Ön: 120/70ZR17
Arka lastik: 160/60ZR17
Suzuki GSX650F frenler
Frenler Ön: 2 diskli fren, 4-piston kaliperli
Frenler Arka: 1 disk, 2 pistonlu kaliper
Uzunluk: 2130 mm
Genişliği: 760 mm
Yükseklik: 1.225 mm
Dingil mesafesi: 1470 mm
Yerden yükseklik: 125 mm
Oturma yüksekliği: 770 mm
Kuru Ağırlık: 216kg
Üst hız: yaklaşık 205km / h
19 litre hakkında Tank kapasitesi
Arkadaşlar,
uzun süren arastırmalarım ve deneyimli üstadların sayesinde gectiğimiz yaz bende bir CBR 600F aldım.
Bu süreçte yakınen ilgilendiğim diğer model de GSX 650F idi.
GSX 650F aslında tam istediğim aletti (servisinin yan komsum olması+tasarım olarak çok begendiğim GSX-R a yakın olması ve Mavi-Beyaz renginin olması)
İnce ele sık doku mantığıyla ve beni memnun etme durumunu da göze alarak ve yakınımdaki arkadaşlarımın da beni düşünerek belirttiği görüşlere göre Honda bana daha yakın geldi.
sebepleri de şunlardı;
86ps Suzuki nin yanısıra 109ps olması,
240 kg lık suzukinin yanı sıra 171 kg lık olması
14.000rpm son olan suzukiye göre 17.000rpm olması,
suzukiye göre top speed de yüksek olması(277-kmh)
160-60/17 lastik ebadı olan suzukiye göre 180-55 /17 lastik kullanması.
Aslında tüm bu bileşenler benim bir Süper Sport sevgimin göstergesiydi, ama arkamda da bir artçımın olacağını da düşününce bu sevdamı F gibi bir alette aramam en doğal yol idi.
NOT: Aklına ''Delimisin kardeşim artçıyla hız mı olur'' diye düşünenlere!!!
Merak etmeyin ben onu herşeyden cok seviyorum ve o varken Scooter ların bile arkasından giyiorum demek isterim.(herşey Kafada başlar,Kafada biter.)
Yukarıdaki bilgiler aslında Hondanın bir Sport Touring olmadığını ve aşağıda Forumumuzdan sevdiğimiz bir arkadaşın sözlerini doğrulamaktadır.
''dreamdark''
Honda'nın en çok satan efsane SS modeli ve boşuna üretim bandından kalkmasıyla geçmiş 5 yıl.
Gerçi boşuna değil, üretimden kalkmasaydı RR'da istenilen satış rakamlarına ulaşılamazdı.
Supersport mu, Suport-touring mi tartışmaları 2003'de RR piyasaya sürüldükten itibaren başlamış ancak, RR çıkmadan önce Honda'nın 600cc sınıfındaki Supersport motorunun 600F olduğu unutulmuştur. Yeni jenerasyon RR'ın çıkmasıyla birlikte F serisi daha soft kalmış ve bu tartışmalar ortaya çıkmıştır.
Yani özünde 600F bir Süpersport'dur
Kaynak: http://www.motosiklet.net/forum/moto...#ixzz18AggxGhh
Video olarak da 2 aracın hızlanma ve top speed aralığını aşağıdaki linklerden görebilirsiniz.
suzuki;
http://www.youtube.com/watch?v=Wdt1Z3P8ajQ
honda;
http://www.youtube.com/watch?v=h24lBUGRH8E
Arkadaşlar bu yazdıklarım benim şahsi görüşlerimdi,katılan katılmayan tüm motorsiklet kullanıcısı dostlarıma saygılarımı ve sevgilerimi sunarım.Amacım tartışma yaratmak değil bilgilendirme yapmaktı.Kazasız , belasız.....
teşekkürler.
Old machines
PGO Star-50,Yamaha FLY-ONE 150,Peugeot Vivacity-100,Piaggio TPH125XR,Daelim S2-250 FreeWing Lc,Honda CBR600F,Honda NT700V Deauville,Yamaha XVS1100 DragStar Classic..
25 yıllık motosiklet kullanıcısıyım,,600 sınıfında (racingleri ayıralım)keyifle kullandığın en iyi motor diyebilirim,ayrıca fiyatta gayet uygun,yakıt son derece azkonfor maximum seviyede,daha ne olsun,,kesinlikle tavsiye ederim.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)