Bu arada 3-4 gün önce topiclerin birinde cbf 250 göstergesinin fiyatını 980 ytl demişlerdi.Benimde ybr 250 göstergesinin fiyatını merak etmem üzerine dün Beldeyama'ya mail atmıştım bu sabah cevap geldi. Aynen aktarıyorum
Ybr 250 ile cbf 250 arasında parça fiyatları nedeniyle seçim yapamayan arkadaşlara bu bilgilendirme umarım yardımcı olur.İyi günler dileriz. Bu parçanın satış fiyatı 347 Euro dur. Bilgilerinize İlker İYİCİK
Bu arada mail'imi dikkate alan beldeyama yetkililerine teşekkür ederim
1000 ytlnin yanında 700 ytl %30 ucuzdur ... 700 ytl az para değildir .. burda kıyaslanan her iki makinada aynı parçaların fiyat eder oranlarıdır .. Elintim benim araştırmacı forumcu
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
valla arkadaşlar amacım heves kaçırmak degil ama gecen gun izmirde motorcuları şöyle bi dolandım satılan 2.el motorların çoğu 500cc ve üzeriydi vede inanın yine çogunluğu 2006-2007 model sebebini tanıdığım birtanesine sordugumda aynen şunu söyledi "abi km de 25-30 kr yakan cihaza kimse binmek istemio çoğu yakıt masrafından dolayı satıyor şuan 250cc özellikle enjeksiyonlu cihazlar çok satılıyor" dedi,büyüc cc elbette güzel tork güc sürat ama benzin masrafınıda unutmamak lazım birde geçen başka bir topikte görmüştüm arkadaş aynen şunu yazmış 4 silindirimi var 4 çocuğun var bu başlığı bulup içindekileri okumanıda tavsiye ederim,ha para mok gibi diyorsan almaya beraber gidebiliriz bende bayılıyorum cbf500e
Dostum YBR 250 ile CBF 250 arasında fark var ybr daha az titreşime yakıta ve enjeksiyonlara sahip hızlı atak kıvrak dengeli kaslı. Şimdi diyceksin ki senin motorun olduğu için öyle düşünüyorsun ama bi dünya cbf 250 ye baktıkdan sonra yBR250 yi hiç düşünmeden aldım hala da pişmanlık duymam. Bu konuda üstad WWW.motordelisi.com daki beyazs nikli aradaştır (gökhan abi)
Kimse emin degil ki şafaktan tekrar,
İste gelsin gül renkli şaraptan tekrar,
Sen altınmısın hey! aptal herif, Gömüpte çıkarsınlar topraktan tekrar.Ömer Hayyam
motor delisi'ndeki beyazs galiba bu foruma da üye...1 sayfada...motosikletinin foto'sunu eklemiş
Hocam ikiside aynı ayarda motosiklet ama 3 ,4 gün önce Beşiktaş ta ybr 250 gördüm güzel motosiklet ama çok uyduruk yapmışlar egzoz o ne göstergeler hadi kalk gidelim diyor .plastik aksamı çok kötü deponun tipi iyi değil (bu benim fikrim )performansı hakkında bilgim olmadığından birşey diyemeyeceğim onuda kapışırsak anlarız
Bir damla özür nice yangınları söndürür.Gurur yapmayın yoksa o yangın tüm sevdiklerinizide götürür.
125cc'den 500cc'ye geçmek mantıklı bence
CBF 500 mesela
yakıt 100km'de: 125-2.5itre, 500cc-5.25 litre
125 için ideal YBR125
500 için ise CBF500 diorum
kısacası YBR250 satamadığı kadar var !
bunu anlamanın en iyi yolu istanbul parka gitmek arkadasım ....sahil uygun degil bu iş için ... cbf 250 ile en az 50000 km ye kadar sorun yasamazsın mekanik bakımlarını yaptırmak ve düşmemek kaydıyla tabi...ama dogrudur parcası pahalıdır ama binek olarak cok uzun zamanlar kullanabilirsin ideal bi motor... alacagın motor simdiden hayırlı olsun... kazasız sürüşler arkadasım
cbf250,malzeme kalitesi ybr den daha iyidir görüntüsü daha sportiftir
ybr250,parca fiyatları daha ucuz ve servisleri daha yaygındır
doğrusu pek bilmiyorum özelliklerini fakat cbf daha güzel gözüküyor
cbf 250 le uzun yola gitmiştim kamyonlar düz yolda yetişiyr hele yeni çıkan tırlardan korkulur valla en iyisi sen 2, el cbf 500 al kamyon tır bırakmazsın yolda
Çok usta motorcu değilim,ve her ikisinede binmedim.Ama izlenimlerim sonunda cbf 250 hararet sonrası bilyasız olan eksantrik milinde yatak sorunu yaşanıyor.eksantrik yatagı,zinciri arızası kullanıcı tarafından farkedilmez tamirci tarafından müdahale edilmezse kötü sonuçlar doguruyor.Birçok kurye arkadaşta rastladım.Ha honda garanti kapsamında olaya müdahale etmiyormu ediyor.Ybr 125 lerdede kafa grenajlılar da aynı sorun vardı.Hatalı bilya kullanılmıştı,degiştirildi.Cbf 250 de motor kafası alan kazanılmak için seçilmiş(kafa da eksantrik dişlinin oluşturacağı çıkıntı)dohc sistemi biraz hatalı gibi geliyor bana.ybr 250 henüz tam test edilmedi denilebilir ama bence o yönü ve enjektör lü yönü itibari ile üstün
Suzuki gn 250 bile aynı sorunu yaşatıyordu kullanıcısına.ki kaç yıl önceki motor.Bugün begenmediğimiz mondiallerin sohc (125 150 250 tam hatırlamıyorum ama açık gördüm motoru) motorlarında bile eksantrik dişlisi büyük olmadıgı halde mil yatakları bilyalı.hatta tiger250 bile(içini görmedim sorduğum ustalar öyle dedi).Yani cbf 250 nin bana göre enkötü yanı motor külbütöründe kullanılan teknik.Bunu ybr 250 ile kıyaslamak için yazmıyorum .Direk kullanıcının cebini vurmak için seçilmiş hamle gibi geliyor bana.
Suzuki gn 250 bile aynı sorunu yaşatıyordu kullanıcısına.ki kaç yıl önceki motor.Bugün begenmediğimiz mondiallerin sohc (125 150 250 tam hatırlamıyorum) motorlarında bile eksantrik dişlisi büyük olmadıgı halde mil yatakları bilyalı.hatta tiger250 bile.Yani cbf 250 nin bana göre enkötü yanı motor külbütöründe kullanılan teknik.Bunu ybr 250 ile kıyaslamak için yazmıyorum .Direk kullanıcının cebini vurmak için seçilmiş hamle gibi geliyor bana.
bana sorcak olursan oyumu honda dan kunlanırım ..
nede olsa japon malı ama yamaha artık made in P.R.C
anlayan anladı sanırım ..
Çok önemli bir konu da Honda 6 vites yamaha 5 vites...
Bu altı vites olayı öyle cokta büyütülecek bişey degil.6 vitesli olan daha hızlı degil.Biri torkta 500 devir fazla biri max güçte 500 devir fazla.Bence asıl önemlisi kullanırken hangisi daha çok kazandırıyor.Ybr nin yag degişimi cbf in üç katı.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)