Honda nx4 falcon mu CBR 250 (twister) mi ?
Reklamlar
-
Evet arkadaşlar eski motorumu tamamen maddi sebeplerden dolayı satmak zorunda kaldım. şimdi elimde kalan parayla almak istediğim 2 motor var ve ikisinide görmedim ve kullanmadım sizlere akıl danışmak istiyorum istediğim birinci motor CBF 250 yada twister, diğeri ise honda NX falkon 400 özellikleri aşağıda verdim. Kafayı yemek uzereyim lutfen bi yardım.
CBF 250
4 Zamanlı, tek silindirli, hava soğutmalı OHC
Motor Hacmi 249
Silindir Çapı & Hareket Mesafe 73x59,5
Sıkıştırma Oranı 9,3:1
Yakıt Sistemi 32mm VE-L tip karbüratör
Azami Güç (bg/dd) 22/8000
Azami Tork (Nm/dd) 22/6000
Elektrik
Ateşleme Elektronik avanslı transistörlü
Çalıştırma Elektrikli
Aktarma
Şanzıman 6 vites
Güç Aktarım Zincirli
Ölçüler
Boyutlar (UxGxY) (mm) 2035x745x1050
Tekerlek Arası Mesafe (mm) 1370
Sele Yüksekliği (mm) 780
Yakıt Kapasitesi (lt) 16
Kuru Ağırlık (kg) 138,5
Şasi
Lastik Ön 100/80/17
Şasi -
Lastik Arka 130/70/17
Süspansiyon Ön 37mm çaplı Teleskopik çatal, 130 mm esneme aralıklı
Süspansiyon Arka 110mm esneme aralıklı tekli amortisörlü arka salıncak
Fren Ön 276 mm çaplı diskli 2 kaliperli
Fren Arka 130 mm kampana
HONDA nx4 falkon
Teknik Özellikler falkon
Motor Hava soğutmalı 4-zamanlı OHC, RHVC, tek silindirli
Motor hacmi (cc) 397.2
Silindir çapı & strok (mm) 85x70
Sıkıştırma oranı 8.8 : 1
Yakıt sistemi 35.3 mm VECAA
Max güç (hp @ dev/dak) 29 hp / 6500 dev/dak
Max tork (Nm @ dev/dak) 34.4 Nm / 6000 dev/dak
Ateşleme Kapasitör deşarjlı (CDI)
Çalıştırma Elektrikli
Şanzıman 5 vitesli
Güç Aktarımı Zincirli
Boyutlar (UxGxY)(mm) 2147x789x1210
Tekerlekler arası mesafe (mm) 1443
Sele yüksekliği (mm) 850
Yerden açıklık (mm) 245
Yakıt kapasitesi (litre) 15.3 (5,3 litre rezerv dahil)
Tekerlekler
Ön/Arka Telli jant
Lastikler Ön 90/90 21 54S
Arka 120/90 17 64S
Süspansiyon Ön Teleskopik çatal, 220 mm esneme aralıklı
Arka Pro-link, 195 mm
Frenler Ön 256 mm´lik hidrolik disk
Arka 220 mm´lik hidrolik disk
Ağırlık 151 kg
Reklamlar
-
farklı motorlar olmasına karşın..
kendi kullandığım falcon cbf e oranla daha atak daha rahat bi makine..
ancak 2.eli ve aksesuar açısından zayıf..
uzun süre kullanıcam yada enduro sevıyorum dıyorsan nx4 falcon..
yok benım ıcın bu motor gecıs noktası hızlıca degısıtırıcem dıyorsa cbf..
asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?
-
Çok reşekkürler az öncede falkon ve cbr için yazılmış yazıları okuyordum gerçekten faydalı oldu. Ama bildiğin gibi seçim yapmak çok zor bişey sanırım cbr 250 daha ağır basmaya başladı.
-
Kesinlikle Falcon !
Kullanmaya başladıktan sonra daha iyi anlayacaksındır emin ol.. 25o cc motosiklete o kadar para vermeni istemem açıkçası. Para benim param istediğim şeye veririm dersen de saygı duyarım... Ama zaman geçtikten sonra bu motosiklet bana yetmiyor diyeceksin..
Bir de ikisininde.. Yıl,km,fiyat bilgilerini verirsen daha iyi yardımcı oluruz...
Sonsuza kadar süren tek A$K motosiklet aşkıdır !
'TUĞBA OKAN EKİN' << 03.04.2007 >>
-
bencede falcon.. ve üstüne oturdugun anda anlıyorsun rahatlığı.. ve + olarak twisterden daha özgür bi kullanım açısı sunuyor sana..
-
cbf ve cbx ler istanbul gibi yerlerde kurye motoru olarak kullanıldığından ikinci eli ucuz bi motor.piyada daha çok var.ama nx 4 de enduro ben motosiklet alacak olsaydım nx4ten yana kullanırdım şansımı
-
bencede nx4 falcon uzun yıllar çok rahat kullanabilirsin ruzgardan cbf den az etkilenirsin yoldaki bozukluklardanda nasibini daha az alırsın
One Turk .. Against The World .. !!..
elverengin@gmail.com
-
bencede nx4 falcon kardeşim daha öncede söyledim sana seni de endurocu yapıcam hergün başının etini yiyicem 25 kere falcon
-
ya sitil meselesi bence farklı tarz motorlar oncelikle nerde kullanacaksın agırlıklı olarak sonuçta ikiside honda kaliteli iyi motorlar ama bence cbf250
HIZ YOLU DEĞİL ÖMRÜ KISALTIR
-
bir cbx 250 kullanıcısı olarak şu söylediklerimi dikkate alsan iyi olur motor cc olarak hakkını veriyor yani 155 net görüyordum ama kesinlikle bakımsız olmaz. yakıt tüketimi ise 3,5 lt devirli kullanımda zaten küçük devirlerde gitmiyor inan 6 vites değil 7 vites dahi olsa gider ama benzinine kıyarsan. 650 km yolu bir solukta kat ettim banamısın demedi rahatlığa gelince aynasının görüş açısı düşük oturumu rahat şehir içi kullanımı harika uzun yoldada güzeldir. Hatta benzin deposu bayağı bir kalındır falconda iri duruyor. Eksantrik sorunu var dediler ama ben hiç yaşamadım 12.000 km sattım tık demedi. Castrol sentetik yağ kullan eğer alırsan (pembe renkli) Eksik noktarları: zincir çok ses yapıyor buna çözüm bulman gerekir yağlama veya dişli bakla gibi çareler tabi ben hep böyle bindim sorun çıkarmıyor. motosiklet biraz engindir uzun boylular biraz komik durabilir. Depoyu fulledikten sonra orantılı şekilde düşmüyor göstergedeki çizgiler yani ilk çizgide 150 km gidiyor ikinci cizgide 50 km gibi. Aynaların görüş açısı çok kötü asla araba aynası gibi görüntü bekleme. Güzel tarafları: ayaklık kapalıyken çalışmaz diğer iyi tarafı 2 haftada sattım hemde aldığım fiyata sezon başında aldım sezon sonunda satmama rağmen zarar etmedim. Falcon hakkında bir bilgim yok ama benimde aklımdaki motosikletlerden birisidir. Ama hangisi alırsan al doğru karar verdiğinin kanısındayım Japon malı yani kolay kolay yolda asla bırakmaz nede olsa honda herkesin gözü onda.
-
20.000 km de cbx aLdım. şuan 1000 ytl masraf çıkardı. krank egzantrik ve debriyaj balatası ( servisin verdiği fiyat) ne yapacağım ßen de ßiLmiyorum. ßen ßeat ten ßu motora geÇtim. Çok KeyifLi ßi motordu; ßu sorunları çıkarana kadar. Sadece ßir ist- ßoLu yapaßiLdim :(( maaşı ßekLemekteyim
-
sencaner adlı üyeden alıntı
20.000 km de cbx aLdım. şuan 1000 ytl masraf çıkardı. krank egzantrik ve debriyaj balatası
( servisin verdiği fiyat) ne yapacağım ßen de ßiLmiyorum. ßen ßeat ten ßu motora geÇtim. Çok KeyifLi ßi motordu; ßu sorunları çıkarana kadar. Sadece ßir ist- ßoLu yapaßiLdim :(( maaşı ßekLemekteyim
demekki dedikleri doğruymuş ben ucuz yırtmışım...
-
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
bıraz gec oldu belkıde ıstedıgın motorda karar kılmıssındır,fıkrımı soylemekten cekınmım,nx4 falcon,atik seri ve hizli bir makina.
-
debriyaj ben aldigimda da bitmek uzereydi(soradan farkettik acemilik)
yaklasik 400 ytl tuttu..
ama super oldu o debriyaj degistikten sonra..
asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?
-
Sevgili dostlar 30000km altı CBF250 ve nx4 falcon
bu iki motoru ciddi ciddi araştırıyorum.
Bu iki motorun da orjinal yedek parça durumları nasıldır?
CBF yedek parçada daha iyidir diye duydum ama
nx4 de henüz 10 yılını doldurmadığı için yedek parçası nasıldır?
Nisan sonu Mayıs başı gibi belki bir uzun yol yapabilirim.
Hatta belki artçı da alma ihtimalim var.
O sebeple NX4 daha bir sıcak geliyor.
Öte yandan CBF 250 hem yakıt hem de yedek parça bir de
daha yüksek modelli bulma şansı olduğu için yakın geliyor.
NX4 üzerinde biraz oturup inceleme fırsatı bulmuştum.
Boyu boyuma huyu huyuma uygun bir motor.
Ama yedek parça durumu benim için çok önemli.
Sizce bu işin oluru nedir?
Yumuşak başlı isem, kim dedi uysal koyunum?
Kesilir belki, fakat çekmeye gelmez buyunum.
-
Merhaba bende bi nx4 kullanicisiyim arka merkez bolgem bozuk balatalar diske baskı uyguluyor frene basmadigim halde bunun için bi arka merkeze ihtiyacım var yardımcı olabilirsiniz sevinirim arkadaşlar teşekkürler
-
Ben tercih yapsam ikisi arasında nx4 alırdım. Hepimizin en sonunda varacağı nokta enduro değil mi zaten
-
Mesaj hortlamış, Twisterli günlerimi hatırladım.İyi motordu. Lakin artık geçti onlardan.Tarih oldular.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)