Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Suzuki VL 800 / INTRUDER C800 / C50

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    24 Ağustos 2007
    Şehir
    izmir / bornova / evka3
    Motosikleti
    2007 Suzuki İntruder C800 / Boulevard C50
    VL 800 INTRUDER C800


    Renkler Siyah, gümüş-beyaz, kırmızı-siyah
    Garanti 2 yıl veya 30.000km

    4-zamanlı,
    SOHC,
    45° V-twin,
    elektronik yakıt enjeksiyonu

    Sübaplar 4, silindir başına
    Soğutma sistemi Sıvı soğutmalı
    Silindir hacmi 805 cm3
    Çap 83,0 mm
    Strok 74,4 mm
    Sıkıştırma oranı 9,4 : 1
    Maksimum güç 52 hp / 6000 dd
    Maksimum tork 69 Nm / 3500 dd

    Tipi Şaftlı
    Şanzıman sıralaması 5-vites

    Ateşleme tipi Elektronik ateşleme (Transistörlü)
    Çalıştırma sistemi Elektrikli marş

    Toplam uzunluk 2510 mm
    Toplam genişlik 970 mm
    Toplam yükseklik 1105 mm
    Aks arası mesafe 1655 mm
    Zeminden yükseklik 140 mm
    Sele yüksekliği 700 mm
    Kuru ağırlık 246 kg
    Yakıt depo kapasitesi 15,5 Litre

    Ön süspansiyon Teleskopik çatal, helezon yay, yağ sıkıştırmalı
    Arka süspansiyon Eklem tip, helezon yay, yağ sıkıştırmalı amortisör
    Ön fren Disk
    Arka fren Kampana
    Ön lastik ölçüsü 130/90-16 M/C (67H) İç lastikli
    Arka lastik ölçüsü 170/80-15 M/C (77H) İç lastikli














    fiyatı: 17.990 (internetteki liste fiyatıdır bayilerinde 16 ya kadar inebilmekte fuarda daha da indirim yapıldığı oldu )

    yorumum: Kendiminde şu an kullandığı ve herkese tavsiye edebileceğim bir model.

    Şaft, su soğutma, enjeksiyon çağımızın en iyi teknolojilerinden. Şaft konusu bazı kullanıcılara ağırlıktan dolayı kötü gelsede sorunsuz ve bakımsız olmasından dolayı bence en iyilerinden. Zinciri bir kenara bırakırsak (bakımı ve kullanımı zor) kayışlı sistemlerle olan artıları ve eksileri farklı bir başlığın konusu olabilir. Ama bence şaft en iyisi.

    Öncelikle motosikletin ağırlığı çok iyi dengelenmiş. Motosikletin arkasına geöerek sadece işaret parmağınızla onu tutabilirsiniz. Yere yakın selesi, kendi cc sinde hiç bir motosikletde bulunmayan kaslı yapısı, kromajları, gizli süspansiyonu ve arka yandan görünümünde arkasının görünmü kendini hemen ayırt ettiriyor.

    Eksileri: Aslında her cruiserin orjinal eksozunda olduğu gibi fabrika çıkışı ses bu cüsseye yakışmıyor. Yedek deponun otomatik oluşu (otomatik yedek demek aslında yok demek ya neyse) bir sorun olsada 2007 yılında barlı benzin göstergesiyel bu sorun aşılmış durumda.


    Benzin giderleri:
    İzmir şehir içi trafiğinde bir depoyla 220-260 km yol yapmakta
    şehirler arası yolda ortalama 120 km/s ile 290 km yol yapmakta
    sabit 90 km/s ile hiç gitmeyi denemedim heralde böyle gidilebilse 300-350 km arası yol yapabilir.
    [COLOR="Red"][B]TÜRK CHOPPER[/B][/COLOR]
    [B][COLOR="DarkRed"]Birlikteliğimiz Gücümüzdür[/COLOR][/B]


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    cousinecruis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2008
    Motosikleti
    Bmw R 1150 GS
    Baya yakıyormuş bu ozaman yahu. Benim motor rodajdan çıkalı sesi değişti, gazı açıncada nnnnnnjj diye şanzıman seside gelmeye başladı. Normalmidir?
    Evindeki muhabbet kuşunu, bebe şampuanı ile yıkayan insanlardan zarar gelmez

  3. #3
    serkanADH13 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2006
    Şehir
    İ.S.T G.o.paşalı ,,''Sakarya'lı''
    Motosikleti
    Motor Tamircisi :) 0,535,939,20,86 :)
    arkadaşlar ıntruder'in artçı koltuğu türkiyede yokmuş sanırım,
    bir arkadaşımın kayboldu ve türkiyede bulunamadı,
    yurt dışından sipariş verilmiş sanırım,

    fakat ben bır ıntruder gordum ve tek parça halınde mod'lanmış koltugu vardı,
    çokta tatlı duruyordu,

    acaba bilen gören duyan varmı o tür bir koltuk nerede satıldıgını???

    gördüğüm yer,
    Gazi Osman Paşa Şafak Hastahanesinin Önüydü...
    BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
    ''Gürcan Moto Garaj''
    0 535 939 20 86


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler