Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Suzuki VL 250 / Intruder 250LC

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    24 Ağustos 2007
    Şehir
    izmir / bornova / evka3
    Motosikleti
    2007 Suzuki İntruder C800 / Boulevard C50
    Motosiklet modellerini incelerken suzukinin cruiser tarzı motosikletlerinin gerektiği önemi almamış olduğunu gördüm. (Ya bu model nasıldır diye sorulmuş resim teknik bilgi yok yada hiç açılmamış o sebeple şu an ülkemizde satışı olan 4 modelin başlıklarını açmaya karara verdim. Buyrun ilkiyle başlayalım.

    Suzuki Cruiser Klasmanının en ufağı:

    VL 250 Intruder 250LC


    Renkler Siyah, gri
    Garanti 2 yıl veya 30.000km

    4-zamanlı,
    SOHC,
    65° V-twin,
    karbüratörlü

    Sübaplar 3, silindir başına
    Soğutma sistemi Hava soğutmalı
    Silindir hacmi 248 cm3
    Çap 52,0 mm
    Strok 58,5 mm
    Sıkıştırma oranı 10,5 : 1
    Maksimum güç 24 hp / 8500 dd
    Maksimum tork n.a.

    Tipi Zincirli
    Şanzıman sıralaması 5-vites

    Ateşleme tipi Elektronik ateşleme (Transistörlü)
    Çalıştırma sistemi Elektrikli marş

    Toplam uzunluk 2240 mm
    Toplam genişlik 880 mm
    Toplam yükseklik 1110 mm
    Aks arası mesafe 1520 mm
    Zeminden yükseklik 150 mm
    Sele yüksekliği 685 mm
    Kuru ağırlık 145 kg
    Yakıt depo kapasitesi 12 Litre

    Ön süspansiyon Teleskopik çatal, helezon yay, yağ sıkıştırmalı
    Arka süspansiyon Hareketli kollu tip, helezon yay, yağ sıkıştırmalı, ayarlanabilir çift amortisör
    Ön fren Disk
    Arka fren Kampana
    Ön lastik ölçüsü 90/90-18 M/C (51P) İç lastikli
    Arka lastik ölçüsü 150/80-15 M/C (70P) İç lastikli













    liste fiyatı: 10.990 YTL


    yorumum: Özellikle son 3 yıldır çin malı motosikletlerin bu cc de piyasa girmesiyle fiyat olarak yüksek kalsada, servis kalitesi olarak ve sorunsuz olmasıyla fiyatını hakedebilir.

    Bu sekmende düşünülebilecek hyosung GV250 nin fiyatına bakınca (7.750) fiyatı abartı kalmakta. Ne yazık ki diğer 3 japon firmanın bu cc de 0 motosikletleri bulunmamakta (veya sitelerine koymak istememişler)

    Cruiser tarzı motosikletlerde yeni başlayacak olanlar için aslında cc çok önemli değil (sport cruiserlardan bahsedilmemektedir) asıl önemli olan motosikletin ağırlığı, ağırlık merkezinin konumu. Ama motosikletin doğası gereği hızlandığında ağırlığının hiç bir önemi kalamamktadır. Dönüşlerde kontra tekniğini kullandığınızda yine aynı şekilde ağırlığın motoru yatırmada bir fazlalık olmadığını anlayabilirsiniz.

    Sonuç itibariyle benim allaha şükür çok param var ( veya çok param yok ama çinlilerin çıkarabileceği sorunlarlada uğraşacak vaktim yok) diye düşünüyorsanız başlangıç için ideal. İlerde büyütmeyi düşünürseniz özellikle 0 alırsanız yapacağınız zarar büyük olacaktır.
    [COLOR="Red"][B]TÜRK CHOPPER[/B][/COLOR]
    [B][COLOR="DarkRed"]Birlikteliğimiz Gücümüzdür[/COLOR][/B]


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    21 Ağustos 2008
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    SUZUKİ VL 250

    teşekür ederim.

    Araştırmanın için teşekkür ederim. Ama motorda motor be kardeşim. İyi mal iyi para
    solamnic bunu beğendi.

  3. #3

    Üyelik
    26 Ağustos 2006
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Fz6 satıldı
    bence Kymco Venox da 250 cc sınıfında Suzuki ile boy ölçüşebilecek düzeydedir




    şekilde görüldüğü gibi

  4. #4
    Orko_ye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Temmuz 2008
    Şehir
    Austin / Texas, USA
    Motosikleti
    -
    Gerçekten güzel motor ama pahalı geliyor bana :(
    Keşke o kadar param olsaydı da başlangıç için alabilseydim.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler