Suzuki VL 250 / Intruder 250LC
Reklamlar
-
Motosiklet modellerini incelerken suzukinin cruiser tarzı motosikletlerinin gerektiği önemi almamış olduğunu gördüm. (Ya bu model nasıldır diye sorulmuş resim teknik bilgi yok yada hiç açılmamış o sebeple şu an ülkemizde satışı olan 4 modelin başlıklarını açmaya karara verdim. Buyrun ilkiyle başlayalım.
Suzuki Cruiser Klasmanının en ufağı:
VL 250 Intruder 250LC
Renkler Siyah, gri
Garanti 2 yıl veya 30.000km
4-zamanlı,
SOHC,
65° V-twin,
karbüratörlü
Sübaplar 3, silindir başına
Soğutma sistemi Hava soğutmalı
Silindir hacmi 248 cm3
Çap 52,0 mm
Strok 58,5 mm
Sıkıştırma oranı 10,5 : 1
Maksimum güç 24 hp / 8500 dd
Maksimum tork n.a.
Tipi Zincirli
Şanzıman sıralaması 5-vites
Ateşleme tipi Elektronik ateşleme (Transistörlü)
Çalıştırma sistemi Elektrikli marş
Toplam uzunluk 2240 mm
Toplam genişlik 880 mm
Toplam yükseklik 1110 mm
Aks arası mesafe 1520 mm
Zeminden yükseklik 150 mm
Sele yüksekliği 685 mm
Kuru ağırlık 145 kg
Yakıt depo kapasitesi 12 Litre
Ön süspansiyon Teleskopik çatal, helezon yay, yağ sıkıştırmalı
Arka süspansiyon Hareketli kollu tip, helezon yay, yağ sıkıştırmalı, ayarlanabilir çift amortisör
Ön fren Disk
Arka fren Kampana
Ön lastik ölçüsü 90/90-18 M/C (51P) İç lastikli
Arka lastik ölçüsü 150/80-15 M/C (70P) İç lastikli
liste fiyatı: 10.990 YTL
yorumum: Özellikle son 3 yıldır çin malı motosikletlerin bu cc de piyasa girmesiyle fiyat olarak yüksek kalsada, servis kalitesi olarak ve sorunsuz olmasıyla fiyatını hakedebilir.
Bu sekmende düşünülebilecek hyosung GV250 nin fiyatına bakınca (7.750) fiyatı abartı kalmakta. Ne yazık ki diğer 3 japon firmanın bu cc de 0 motosikletleri bulunmamakta (veya sitelerine koymak istememişler)
Cruiser tarzı motosikletlerde yeni başlayacak olanlar için aslında cc çok önemli değil (sport cruiserlardan bahsedilmemektedir) asıl önemli olan motosikletin ağırlığı, ağırlık merkezinin konumu. Ama motosikletin doğası gereği hızlandığında ağırlığının hiç bir önemi kalamamktadır. Dönüşlerde kontra tekniğini kullandığınızda yine aynı şekilde ağırlığın motoru yatırmada bir fazlalık olmadığını anlayabilirsiniz.
Sonuç itibariyle benim allaha şükür çok param var ( veya çok param yok ama çinlilerin çıkarabileceği sorunlarlada uğraşacak vaktim yok) diye düşünüyorsanız başlangıç için ideal. İlerde büyütmeyi düşünürseniz özellikle 0 alırsanız yapacağınız zarar büyük olacaktır.
[COLOR="Red"][B]TÜRK CHOPPER[/B][/COLOR]
[B][COLOR="DarkRed"]Birlikteliğimiz Gücümüzdür[/COLOR][/B]
Reklamlar
-
21 Ağustos 2008, 16:54
#2
teşekür ederim.
Araştırmanın için teşekkür ederim. Ama motorda motor be kardeşim. İyi mal iyi para
-
21 Ağustos 2008, 17:14
#3
bence Kymco Venox da 250 cc sınıfında Suzuki ile boy ölçüşebilecek düzeydedir
şekilde görüldüğü gibi
-
21 Ağustos 2008, 17:16
#4
Gerçekten güzel motor ama pahalı geliyor bana :(
Keşke o kadar param olsaydı da başlangıç için alabilseydim.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler