Vites değiştrme problem olmaz diyorsan YBR tercihin olmalı. Ama ben vitesten anlamıyorum ama vitesliye geçeceğim diyorsan yarı otomatik bir Kymco Cup seni paklar.
Vites değiştrme problem olmaz diyorsan YBR tercihin olmalı. Ama ben vitesten anlamıyorum ama vitesliye geçeceğim diyorsan yarı otomatik bir Kymco Cup seni paklar.
MOTOR ALMAYI DUSUNEN ARKADASLAR BUNU LUTFEN OKUYUN..!
Slm arkadaslar öncelikle sunu bilmenizi istiyorum asla üretici
firma ile yada firma bunyesinde calisanlarla uzakdan yakindan
tanismiyor ve sorunumda yok.Herkez bir yorum yapiyor ancak ben
yorumlarin cogunu yorum olarak degil yorumu yapanin servis yada
üretici firmaya olan kizginliginin bir tepkisi olarak degerlendiriyorum.
Evet Türkiye kanuni,mondial,ramzey,küba vs bir cok marka motor satisi
yapilmakta.Ve bir motor alacak olsaniz ilk yaptiginiz sey ilgili motorun
servisine gidip akil almaktir bende bu yöntemi kullandim "yanlis bir yöntem"
ne hikmetse hangi servise gitseniz baktigi motoru över rakiplerinkini al asagi
eder.Simdi bunlari bi yana birakalim.Ben motor hikayemi size anlatacam.Motor
kullanmak bir ayricaliktir ve bu ayricaligi hakeden kisilerede umarim bahsedecegim
yasadigim örnekler dogru karar vermelerinde ise yarar.Yukarida saydigim
markalardan sadece mondial ve kanuni marka modelleri kullandim.İlk motorum
kanuni seyhan 125 2003 yilinda aldim.Ancak sifirmiydi az kullanilipda sifir
görünümümü verildi bilemiyorum o anki heyecandan bunun farkina varamadim.
o motordaki izlenimim su hantaldi ve cok titresim (vibrasyon) vardi 70 km
ulasinca sanki motor parcalara ayrilacak gibi ses cikariyordu.Sonra mondial
sikutur aldim bayide tozluydu servis calistirip verdiginde yikattim kişa
yakın hava oldukca soguktu kablolar teller donmus firen yaptigimda balata
diski sıktı birakmadi disk yandi gaz takili kaldi istop ettikten sonra araca
hakim olabildim.yeni disk icin 1 ay bekledim 1 ay sonunda gelen disk cikma
diskti oda duzen almadi sattim kurtuldum.Sonrasinda mondial kt125 köylu
modeli aldim onunda motor blogunda contadan yag kaciriyordu onuda gideremediler
geri verdim tabi parami eksik alarak.Sonra yine mondialin kros tipini aldim
aksam bindim ertesi gunu geri verdim dengesiz gidiyordudiskinde ses vardi
motor acayip sola cekiyordu.Sonra kanuniden tiger 250 aldim ancak motor
bayice kullanilmis km teli takilmadan sonra yikanip sifir olarak satisa
sunulmus tabi bunun uretici ile alakasi yok birgun gezerken biri gördü
falan yerdenmi aldin bunu dedi evet dedim güldü olayi anladim geri verdim
sonra tabi baskasina satildi 1 hafta sonrada yatak sarmis servisdeydi.Sonra
kanuni seyhan 125 aldim motorun yol tutusu harika cukurlarda kasislerde
sarsinti asla hissettirmiyor emiyor resmen ama 8o km gorunce her yeriniz
karincalanmaya basliyor vibrasyon tavan yapiyor yani yemek yediniz hazimsizlik
varsa binin 10 km gidin inin acikip yeniden yemek yemek istersiniz))
bu dediklerim 2003 ile 2008 yili arasi yasadiklarim bi ara motora binmedim.
simdi 2011 kanuni reklamlarinda runny 150 ve windys 150 markalar hosuma gitti.
ancak 1 ay icinde 4 kere windys150 aldim degistirdim yada sattim nedeni ilk aldigimin
arka camurluk egri depo uzerinde uretim hatasi cukur vardi firmayi aradim ilgi alaka
servise yonlendirme anlaminda cok basarilar ve arkasini ariyorlar ancak deigstirme
söz konusu degil bayi ile anlasip degistirdim ancak km saati devir saati sadece
aksesuar olarak konmus bana göre ve asla gercek degerleri vermiyor bu motoru
servis met etti yok üsten eksantirikli yok titresim sifir ha yigidi öldür hakkini
yeme derler iclerinde bi parca bu motor ancak cok sert motorda yolda cukur kasis
herseyi aninda hissedersiniz)) yolu ezberlemek icin birebirdir resmen yolun
resmini cektirir tekrar gecmemek icin.Sonra sattim Runny 15 sikuturunu aldim ancak
iki ayak yere degmiyor yuksek.Ve ilk kullanimda 200 km sonra motorun özellikleri
ortaya cikiyor ilk özellik ekzost dökülüyor o modellerde oleymis servisin yorumu ben yapmadim))
sonra plastikleri birlesme yerlerinden aciliyor ve kavusmuyor arkaya birini bindireceginizde
uyarmaniz lazim tarif etmeniz lazim nereye basarak oturmasi gerektigini yoksa alt masber plastigi
35 tl cebinizi yakar)) viraja yatarak girme sansiniz yok unutun denemeye kalkmayin
asla yoldan cikarsiniz hakimiyet zayif firenler motora hakim degil bu nedenlede hiz
yapmaya korkarsiniz 6 litre benzinle 175 km yol yapiyor ha unutmadan her vidayi
hergun kontrol edin vidalar dusuyor. birde ozellik ön firen diskinin civataları kontrol edin
gevsiyor benimle aynı gun alanlarin motor yatak sardi oyuzden bendede sarar diye 450 km de
sattim korktum.Windys de yatak sardi. ve asla karbiratör ayarlari avans ayarlari surekli
degisiyor tabiri caizse 3 gunde bir ayarlatmaniz lazim.Yaniz lafin özü ben yamaha yada honda alacam
nedenmi bu karara varabilmek icin 1 ayda 5 motor alip satisdan 2000 binlira yani bir motor parasi ))
ve tescilletrimeden 1000 tl toplamda 3000 tl zarar etmem gerekiyormus yamaha yada honda almayi dusunmek
icin bu arada cbf 150 de 3900 mus simdi bende windys 150 var sifiri 2719 tl bende 2400 e satacam
korkuluk ,alarm uzakdan calistirmali, honda ruzgarlik, 30 litrelik bagaj uzerinde aksesuarli almak
isteyen olursa bu sitenin yoneticileri ilgileniyorsa ordan iletisim adresi isteyebilir ben yazmadim
yorumum arada kaynamasin bukadar zaman bosa gitmesin diye.Saygilar
bir yerde ybr sözü geçiyorsa hiç bakmadan evet deyin....
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)