kawasaki kle650 versys & suzuki dl650 v-strom a rakip olabilir mi ?
Reklamlar
-
versys & v-strom
farklılıkları olsada benzer özellikte ki bu iki modeli bilenler karşılaştırsın lüten
versys abs 17.000 ytl
v-strom abs 16.000 ytl
Reklamlar
-
Benzer özellikleri ikiside enduro değil
Sonsuza kadar süren tek A$K motosiklet aşkıdır !
'TUĞBA OKAN EKİN' << 03.04.2007 >>
-
Versys'in gelmesini sabırsızlıkla bekleyip, V-Strom alan biri olarak birşeyler yazabilirim sanırım. Versys'in en başarılı olduğu yanlardan biri motoru. Arkadaşımın Er6-f'ini çok beğendiğim için Versys almayı düşündüm. Çift sıralı motoru titreşimsiz çalışması ve torklu olmasıyla gayet keyifli açıkcası. Yeni teknolojiye sahip, injeksiyonlu. Ekzosunun gizli olması olası yanmalara karşı ve yan çanta açısından güzel bir özellik. Fakat ince yanaklı, geniş lastikler daha çok ş.içi kullanıma yönelik tasarlandığını gösteriyor. Ama bence bizim asfalt kalitemizde bu bir dezavantaj. V-Strom'da injeksiyonlu, torklu, yeni teknoloji motoruyla keyifli. Titreşim yok, V motorun sesi çok güzel. Ekzoz yukarıda ama koruması çok iyi olduğundan yanma olasılığı yok. Selesi Versys'e göre daha geniş,uzun ve rahat. Ön grenaj ve camın rüzgar koruması çok daha iyi. Her ikiside enduro-touring sınıfında ama Versys'in lastik ve jant yapısı hiçde enduroya uygun değil bence. Asfaltta kullanıyım, dik oturayım, yüksek görüşüm olsun diyorsan Versys, asfaltta, bozuk yolda, orman yolunda kullanayım diyorsan Dl. Yani Dl Versys'in yaptığı herşeyi yapıp, üstüne birçok şey daha yapıyor, ayrıca 2. el piyasası,aksesuarları,parçaları çok daha yaygın. Sonuçta Versys daha bebek bir motor, Dl 2004'den beri piyasada.
GÜCÜN BİLGİ OLMADAN HİÇBİR DEĞERİ YOKTUR.
-
güzel bi açıklama teşekkürler
-
Kaiser adlı üyeden alıntı
Versys'in gelmesini sabırsızlıkla bekleyip, V-Strom alan biri olarak birşeyler yazabilirim sanırım. Versys'in en başarılı olduğu yanlardan biri motoru. Arkadaşımın Er6-f'ini çok beğendiğim için Versys almayı düşündüm. Çift sıralı motoru titreşimsiz çalışması ve torklu olmasıyla gayet keyifli açıkcası. Yeni teknolojiye sahip, injeksiyonlu. Ekzosunun gizli olması olası yanmalara karşı ve yan çanta açısından güzel bir özellik. Fakat ince yanaklı, geniş lastikler daha çok ş.içi kullanıma yönelik tasarlandığını gösteriyor. Ama bence bizim asfalt kalitemizde bu bir dezavantaj. V-Strom'da injeksiyonlu, torklu, yeni teknoloji motoruyla keyifli. Titreşim yok, V motorun sesi çok güzel. Ekzoz yukarıda ama koruması çok iyi olduğundan yanma olasılığı yok. Selesi Versys'e göre daha geniş,uzun ve rahat. Ön grenaj ve camın rüzgar koruması çok daha iyi. Her ikiside enduro-touring sınıfında ama Versys'in lastik ve jant yapısı hiçde enduroya uygun değil bence. Asfaltta kullanıyım, dik oturayım, yüksek görüşüm olsun diyorsan Versys, asfaltta, bozuk yolda, orman yolunda kullanayım diyorsan Dl. Yani Dl Versys'in yaptığı herşeyi yapıp, üstüne birçok şey daha yapıyor, ayrıca 2. el piyasası,aksesuarları,parçaları çok daha yaygın. Sonuçta Versys daha bebek bir motor, Dl 2004'den beri piyasada.
tam istediğin gibi bir açıklama olmuşş
-
Kaiser oldukça güzel bir açıklama yapmış ama beni tatmin etmedi açıkçası. Bu ayki motoron dergisinde bu 2 modelin kıyaslaması var bildiğiniz gibi. Orada tets sonrası karar cümlesi şöyle; "Eğer iri yapılı, arazi motoru görününümü isteyen ve otoyolda yaşayan biriyseniz motorunuz suzuki olmalı. Fakat pratik, çağdaş, zevkle kullanabileceğiniz bir yol motoru arıyorsanız kawasaki bunların hepsini sunuyor."
Son değerlendirmesinde ise her iki motorun R 1200 GS ile Tiger 1050 kadar farklı olduğunu ama tercihlerinin versys ten yana olduğunu söylüyorlar.
Kendi kanaatim ise DL'nin demode ve kaba bir görünümü olduğu. Versys kawasaki değil de suzuki'nin başka bir motoru olsaydı eminim DL'i sollardı. Z moto piyasadan kopuk. Sınıfı net olmayan yeni bir motoru yüksek fiyatla satmaya çalışmaktan vazgeçmiyor. Ayrıca kawa hakkındaki önyargılar (Türkiyede yaşanan servis sorunlarından kaynaklan) suzukinin pazara yayılmış olması, pazarda dinamik tutumlar içinde olması (motorun fiyatını 19.000 den 16.000'e çektiler) yeni motor almak isteyenleri haklı olarak DL'e yönlendirecektir.
-
Versys'in tipi çok güzel arkadaşlar.Doktor'umun dediği gibi mantıklı bakıldığında ve Yüzbaşı'mın dediği gibide piyasa ve teknik destek tarafından bakıldığındada V-Storm ama herşeyde bu kriterlerlede bitmiyoki.İlk gördüğümde naked-enduro karışımı ve kendine has bir tasarımı olan Versys kalbimi çaldı valla.
Tek koruyucumuz var,O'da bizi çok sevdiği için birer birer yanına alıyor.
Oğuz
-
versys nin fiyatıda düşer mi acaba
bir de v-strom un 19 000 ytl den 16 000 ytl ye düşmesinin sebebi sizce nedir ?
önceden verilmiş siparişi eritmek ve de 2008 modeller geleceği için elde kalan motorları
bir an önce satmak sebep bu olsa gerek
-
Kaiser adlı üyeden alıntı
Versys'in gelmesini sabırsızlıkla bekleyip, V-Strom alan biri olarak birşeyler yazabilirim sanırım. Versys'in en başarılı olduğu yanlardan biri motoru. Arkadaşımın Er6-f'ini çok beğendiğim için Versys almayı düşündüm. Çift sıralı motoru titreşimsiz çalışması ve torklu olmasıyla gayet keyifli açıkcası. Yeni teknolojiye sahip, injeksiyonlu. Ekzosunun gizli olması olası yanmalara karşı ve yan çanta açısından güzel bir özellik. Fakat ince yanaklı, geniş lastikler daha çok ş.içi kullanıma yönelik tasarlandığını gösteriyor. Ama bence bizim asfalt kalitemizde bu bir dezavantaj. V-Strom'da injeksiyonlu, torklu, yeni teknoloji motoruyla keyifli. Titreşim yok, V motorun sesi çok güzel. Ekzoz yukarıda ama koruması çok iyi olduğundan yanma olasılığı yok. Selesi Versys'e göre daha geniş,uzun ve rahat. Ön grenaj ve camın rüzgar koruması çok daha iyi. Her ikiside enduro-touring sınıfında ama Versys'in lastik ve jant yapısı hiçde enduroya uygun değil bence. Asfaltta kullanıyım, dik oturayım, yüksek görüşüm olsun diyorsan Versys, asfaltta, bozuk yolda, orman yolunda kullanayım diyorsan Dl. Yani Dl Versys'in yaptığı herşeyi yapıp, üstüne birçok şey daha yapıyor, ayrıca 2. el piyasası,aksesuarları,parçaları çok daha yaygın. Sonuçta Versys daha bebek bir motor, Dl 2004'den beri piyasada.
gerekli olan her şeyi yazmışsın
ufak bir düzeltme sadece
DL 2004 değil 2002 den bu yana piyasada
Kaiser HARMATTAN ın sarıkızı 2002 model
aynaya baktığında gülümsüyorsan bin motoruna
KYMCO - Like 200i uuur böcüüüüm
mangalı sev
KOKOREÇİNE SAHİP ÇIK
-
05 Aralık 2007, 16:24
#10
orcunmavis adlı üyeden alıntı
versys nin fiyatıda düşer mi acaba
bir de v-strom un 19 000 ytl den 16 000 ytl ye düşmesinin sebebi sizce nedir ?
önceden verilmiş siparişi eritmek ve de 2008 modeller geleceği için elde kalan motorları
bir an önce satmak sebep bu olsa gerek
Suzuki fiyatı sezonun sonuna doğru düşürdü. Akıllıca davranıyorlar, sezon bitiyor, rakipler geliyor yeni transalp, yeni F650 vs. Ayrıca motorun yüzü eskimeye başladı. Bir de suzukiciler versys in onlara rakip olabileceğini düşünüyorlardı ne de olsa yeni bir motor ve dolayısıyla daha modern motor ve çizgileri var. Versys in fiyatı düşer mi? Sanmam fiyatı zaten -suzukiden önce yani- 9000 avrodan 8000 avroya düşürdüler sezon başında ama yine de satamıyorlar. Bu mantıkla da satamazlar. Çünkü bu yeni ve sınıfı net olmayan bir motor ve tutması için pazarda belirli bir sayıya ulaşması gerekir. Bunun için de cazip bir fiyat politikası olması gerekir o kritik zamana kadar. Bunu şimdiye kadar yapmadıklarına göre bundan sonra da yapmazlar sanıyorum.
-
05 Aralık 2007, 16:49
#11
-
05 Aralık 2007, 17:24
#12
Arapkadri; Dl 1000 2002'de çıktı, Dl 650 2004'de.
Ben sadece birşeyi değil, birçok şeyi iyi yapabilen bir makina istediğim için Dl aldım. Şöyleki, race değildir ama bastığınızda size saniyeler içinde 180'i gösterir, hard enduro değildir ama her türlü yolu keçi gibi tırmanır,Fazer kadar çekici değildir ama yinede yolda bakışları üstüne alır, touring değildir ama 2 kişi çok rahat yol alır, 250 cc değildir ama onlardan biraz daha fazla yakar. Hala Fazer gördüğümde kalbim deli gibi atar ama BENİM isteklerime yetersiz kalacağı için Dl aldım. Ama dediğim gibi bunlar benim beklentilerim. Herkesin motosikletten beklentileri farklı.
GÜCÜN BİLGİ OLMADAN HİÇBİR DEĞERİ YOKTUR.
-
05 Aralık 2007, 17:37
#13
Bende vstromun Dl deil- Sv-650 modelini kullanıyo oluyorum benide bu topiğe kabul eder misiniz? Benim bi topiğim yokta
[B]Aptalların anlayacağı gibi yaz, akıllı olan ilk cümlede ne dediğini zaten anlar [/B]:cat:
[B][COLOR="DarkRed"]Ben Derdimi Hangi Dağa
Yüreğimi Hangi Suya Diyemiyorum[/COLOR][/B]
-
05 Aralık 2007, 17:44
#14
Üzgünüm, sen her girdiğin topiği geyiğe çeviriyosun. Sana bi Sv-650 topiği açalım, kitlemekde olmasın, istediğin kadar takıl
GÜCÜN BİLGİ OLMADAN HİÇBİR DEĞERİ YOKTUR.
-
05 Aralık 2007, 18:53
#15
bence sende sv-650 ye bi rakip bul. aç bi topik.
geyik olmasın bu topik
-
05 Aralık 2007, 19:17
#16
Bu Konu MT Site Yönetimi Tarafından Kapatılmıştır. |
|
Sebep: Sebep |
|
|
Onur Yollarda
Facebook: http://www.facebook.com/OnurYollarda
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC1TqEwgGS4AHvdmULc9qoIQ
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)