idda üzerine 954 vs 1000 rr
Reklamlar
-
Model: Honda CBR 954 RR
Year: 2002
Category: Sport
Rating: 77.7 out of 100. Show full rating and compare with other bikes
Engine and transmission
Displacement: 954.00 ccm (58.21 cubic inches)
Engine type: In-line four
Stroke: 4
Compression: 11.5:1
Bore x stroke: 75.0 x 54.0 mm (3.0 x 2.1 inches)
Valves per cylinder: 4
Fuel control: DOHC
Cooling system: Liquid
Gearbox: 6-speed
Transmission type
final drive: Chain
More details Consult a Honda repair manual.
Physical measures
Dry weight: 167.8 kg (369.9 pounds)
Seat height: 815 mm (32.1 inches) If adjustable, lowest setting.
Wheelbase: 1,400 mm (55.1 inches)
Chassis and dimensions
Front suspension travel: 120 mm (4.7 inches)
Rear suspension travel: 135 mm (5.3 inches)
Front tyre dimensions: 120/70-ZR17
Rear tyre dimensions: 190/50-ZR17
Front brakes: Dual disc
Front brakes diameter: 330 mm (13.0 inches)
Rear brakes: Single disc
Rear brakes diameter: 220 mm (8.7 inches)
Speed and acceleration
Other specifications
Fuel capacity: 21.80 litres (5.76 gallons)
Reserve fuel capacity: 4.00 litres (1.06 gallons)
General information
Model: Honda CBR 1000 RR Fireblade
Year: 2006
Category: Sport
Rating: 76.7 out of 100. Show full rating and compare with other bikes
Engine and transmission
Displacement: 998.00 ccm (60.90 cubic inches)
Engine type: In-line four
Stroke: 4
Power: 169.50 HP (123.7 kW)) @ 11250 RPM
Torque: 114.50 Nm (11.7 kgf-m or 84.5 ft.lbs) @ 10000 RPM
Compression: 12.2:1
Bore x stroke: 75.0 x 56.5 mm (3.0 x 2.2 inches)
Fuel system: Injection. Dual Stage Fuel Injection (DSFI)
Valves per cylinder: 4
Fuel control: DOHC
Ignition: Computer-controlled digital transistorized with three-dimensional mapping
Starter: Electric
Cooling system: Liquid
Gearbox: 6-speed
Transmission type
final drive: Chain
Clutch: Wet, multiplate with coil springs
More details Consult a Honda repair manual.
Physical measures
Dry weight: 176.0 kg (388.0 pounds)
Seat height: 820 mm (32.3 inches) If adjustable, lowest setting.
Overall length: 2,160 mm (85.0 inches)
Ground clearance: 130 mm (5.1 inches)
Wheelbase: 1,402 mm (55.2 inches)
Chassis and dimensions
Frame type: Diamond. Aluminium composite twin-spar.
Rake (fork angle): 23.5°
Trail: 100 mm (3.9 inches)
Front suspension: 43.0mm inverted HMAS cartridge fork with spring-preload, rebound and compression-damping adjustability
Front suspension travel: 119 mm (4.7 inches)
Rear suspension: HMAS Pro-Link single shock with spring-preload, rebound and compression-damping adjustability
Rear suspension travel: 135 mm (5.3 inches)
Front tyre dimensions: 120/70-ZR17
Rear tyre dimensions: 190/50-ZR17
Front brakes: Double disc
Front brakes diameter: 320 mm (12.6 inches)
Rear brakes: Single disc
Rear brakes diameter: 220 mm (8.7 inches)
Speed and acceleration
Power/weight ratio: 0.9631 HP/kg
Other specifications
Fuel capacity: 18.16 litres (4.80 gallons)
Color options: Black, Candy Blue/Yellow, Red/Black, Silver/Metallic Silver
Comments: Model ID: CBR1000RR
konuyu düzenledim biraz
sadece bu resimler vardı naapalım
honda 954 rr
mekaniğine müdahale etmeden kaç hp ye çıkar,
beyin programı varmı modifiye için?
yada ne türlü güç arttırıcı ekipmanları var
sadece motor için soruyorum.. şanzıman yada dişli ellenmiyecek
ve full yüklü 954le boğazdan egzozlu ve iridyum bujili bi 1000 rr ın sonu ne olur
gerek hızlanmada gerekse son hızda..
Reklamlar
-
-
gökhan abi bence 954 kalkışta 1000rr ye toz yutturur ama sonrasını bilemem
-
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
954'le kapışan keko kim.
Ben olmadığıma göre hmm, Boy sen misin abi?
ekinler baş vermeden kör buzağı topallamazmış.::tartis::
-
full yüklü 954RR ın 1000RR ı geride bırakması gerekir bencede. Bir çok performans ekipmanı kullanılacak demektir.
Bir 4 silindirlilere, Birde 2 zamanlılara hastayım.
-
tabiki 954 ...........
-
mekanik aksama dokunmadan buji ve egsoz haricinde benim aklıma bir tek performans filtre geliyor.... birde depoya benzin yerine uçak yakıtı koyabilirsin :d ama önce 1000 RR ı yersin sona kendi motorunu :D
motosiklet kullanmak maharet işidir, mazaret kabul etmez... ::tutkuy::
-
aYe adlı üyeden alıntı
954'le kapışan keko kim.
Ben olmadığıma göre hmm, Boy sen misin abi?
aslında soruma en ii cevabı verirdi ama
malesef uğramıyor artık buralara..
şimdi kağık üzerinde 1000 rr 20 hp daha güçlü
954 yer derken ne kadar yüklediniz, ne yüklediniz ben bunu merak ettim
yani neler yapılabiliyor ülkemizde 954 için, kaç hp ye çıkarılabiliyor..
1000rr kullandım fakat 954 kullanmadığım için kıyaslayamadım,
varmı teknik bilgisi olan?
-
yav gökhan tam bu konuya geldik okul bitti sende hep ihtisasım olmayan yerlerden soruyon yaaa 954'te ne olikiiii
[I]315 ile uzaklaştım,aynamda görünmüyorsun...I]
-
BEN DEGİL,BİZ DİYE ÇIKTIK BU YOLA
-
Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır
-
-
GKN adlı üyeden alıntı
yada şöle soralım
rr la gazlayaca k954 te komple akropovic, iridyumlar ,power commander, gold zincir, var diyelim
bu tip modifiyelerle kaç hp çıkarır 954 ve 1000rr ı yermi?
işin sonunda bacanak ta kuzu çevirme var hee, batarım soora
%15'lik bir artma olacağı kanısındayım...neticede power commander ve full akro yeterince güç için etken.Ateşleme ve emmede birazıcık oynama bi de hava filtresi.ardından cdi unit ile limitörü kaldırırsın ortadan.gergin, sağlam ve kaliteli yağlanmış bir zincir drag kalkışından sanırım 1000rr'ı yer...ben öle düşünüyorum...
Bursa'da 93 model bir 900rr'da var buna benzer bir uygulama 320-330 civarında yanlış hatırlamıyorsam son hızı Bizzat çok samimi bir arkadasım artçı olarak görmüş o sürati...
-
akın peki tuning amaçlı cdi üniteler satılıyormu türkiyede
yoksa dışarıdanmı getiriliyor bilgin varmı?
-
GKN adlı üyeden alıntı
akın peki tuning amaçlı cdi üniteler satılıyormu türkiyede
yoksa dışarıdanmı getiriliyor bilgin varmı?
abi genelde ukrayna veya romanya uyruklu oluyolar rus olanını çok az bulursunnn bu arada 954'tü biraz araştırdımm görüntü olarak manyak bi motormuş yaaaa
[I]315 ile uzaklaştım,aynamda görünmüyorsun...I]
-
Ben Sonucu Merak Ediyorum Kim Kimi GeÇer Bilmiyorum Ama İkİsİ De Manyak Bir Makina Sonucu Bekliyoruz
-
iso sen 954 nataşayı araştırmış olmayasın
-
abı plotaj onemlı hangı makınanın hangısınden daha yuklu olamasından zıyade
sn lık bır hata bırını dıgerının arkasında bırakır..
-
GKN 1000 küsür mesajın var, çok ayıp senin yaptığın valla
İlk mesajı şu doğrultuda düzenlersen sevinirim:
http://www.motosiklet.net/forum/mark...erekenler.html
Onur Yollarda
Facebook: http://www.facebook.com/OnurYollarda
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC1TqEwgGS4AHvdmULc9qoIQ
-
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)