VFR 800 mÜ CBR 1100 XX mi
Reklamlar
-
teknik özelliklerr
CBR 1100XX SUPER BLACK BIRD
MOTOR- Sıvı soğutmalı, 4-zamanlı, 16 sübaplı DOHC, sıralı 4 silindirli
MOTOR HACMİ(cc) 1137
SİLİNDİR ÇAPI&STROK(mm) 79 x 58
SIKIŞTIRMA ORANI 11 : 01
YAKIT SİSTEMİ PGM-FI elektronik yakıt enjeksiyonu
MAX GÜÇ(Hp @ dev/dak) 152,3 / 9500
MAX TORK(Nm @ dev/dak) 119 / 7250
ATEŞLEME Bilgisayar kontrollü dijital transistörlü elektronik avanslı
ÇALIŞTIRMA Elektrikli
ŞANZIMAN 6 vites
GÜÇ AKTARIMI O-Ringli zincir
BOYUTLAR(UxGxY)(mm) 2160 x 720 x 1200
TEKERLEKLER ARASI MESAFE(mm) 1490
SELE YÜKSEKLİĞİ(mm) 810
YERDEN AÇIKLIK(mm) 130
YAKIT KAPASİTESİ(lt) 23 (4lt yedek dahil)
TEKERLEKLER Ön 3 kollu alüminyum döküm Arka 3 kollu alüminyum döküm
LASTİKLER Ön 120 / 70 ZR17 (58W) Arka 180 / 55 ZR17 (73W)
SÜSPANSİYON Ön 43mm´lik HMAS kartuş tipi teleskobik çatal, 120 mm esneme aralıklı Arka Kademesiz ön yükleme ve açılma ayarlı gaz şarjlı HMAS amortisörlü pro link, 120 mm esneme aralıklı
FRENLER Ön Kombine 3 piston kaliperli 310x5 mm´lik hidrolik çift disk, cüruflu metal balatalı Arka Kombine 3 piston kaliperli 256x5 mm´lik hidrolik disk, cüruflu metal balatalı
AĞIRLIK 227 kg
RENK SEÇENEKLERİ Gümüş, Siyah
--------------------------------------------------------------
vfr 800
MOTOR- Sıvı soğutmalı 4 zamanlı 16 sübaplı DOHC V4 silindirli
MOTOR HACMİ(cc) 782
SİLİNDİR ÇAPI&STROK(mm) 72x48
SIKIŞTIRMA ORANI 11,6:1
YAKIT SİSTEMİ PGM-FI elektronik yakıt ateşleme sistemi(otomatik)
MAX GÜÇ(Hp @ dev/dak) 109 hp/ 10500 dev/dak
MAX TORK(Nm @ dev/dak) 80 Nm / 8750 dev/dak
ATEŞLEME Elektronik avanslı bilgisayar kontrollü digital transistörlü
ÇALIŞTIRMA elektrikli
ŞANZIMAN 6 vites
GÜÇ AKTARIMI O-ringli zincirli
BOYUTLAR(UxGxY)(mm) 2120x735x1195
TEKERLEKLER ARASI MESAFE(mm) 1.460
SELE YÜKSEKLİĞİ(mm) 805
YERDEN AÇIKLIK(mm) 125
YAKIT KAPASİTESİ(lt) 22
TEKERLEKLER Ön:U-profilli 6 kollu alüminyum döküm Arka:U-profilli 5 kollu alüminyum döküm
LASTİKLER Ön:120/70 ZR 17 M/C(58W) Arka:180/55 ZR 17 M/C(73W)
SÜSPANSİYON Ön:Kademesiz ön yükleme ayarlı 43 mm'lik HMAS kartuş tipi teleskobik çatal,109 mm esneme aralıklı Arka:Kademesiz uzaktan kumandalı hidrolik ön yükleme ve açılma ayarlı gaz şarjı HMAS amortisörlü pro link 102 mm esneme aralıklı
FRENLER Ön:Kombine 3 piston kaliperli 296x4,5 mm'lik hidrolik çift disk ABS , cüruflu metal disk Arka:Kombine 3 piston kaliperli 256x5 mm'lik hidrolik çift disk ABS, cüruflu metal balatalı
AĞIRLIK 218 kg
RENK SEÇENEKLERİ Gümüş Kırmızı Mavi
umarım yardım edersinizz
Reklamlar
-
Bugün bu modelleri aldık başımıza sanırım.. Nasıl bir yardım.. Alıcak mısın..
Sonsuza kadar süren tek A$K motosiklet aşkıdır !
'TUĞBA OKAN EKİN' << 03.04.2007 >>
-
15 yaşındaki arkadaşımıza özenmiş bir arkadaş daha...
... yaşlı bir devrimci düşürmez hiç ağzından özgürlük kelimesini
ve yatmadan önce bir bardak su yerine denize bırakır takma dişlerini ...
''Four wheels move the body. Two wheels move the Soul.''
-
e heralde alıcam yani
süs olsun die demi güzel süs olduu
-
Ne zaman alacaksın.. 10 sene 20 sene
Sonsuza kadar süren tek A$K motosiklet aşkıdır !
'TUĞBA OKAN EKİN' << 03.04.2007 >>
-
160 Sene Sonra Alirim İŞteee
-
honda kardeşim bu istediğini al arkadaşlar sizde hemen boyle yapmayın al deyin alsın sonra gorsun ...........
HIZ YOLU DEĞİL ÖMRÜ KISALTIR
-
İkiside beş para etmez motor.
En iyisi mondial veya yuki olmazsa asya çelik felanda alabilirsin.
-
ELINT adlı üyeden alıntı
İkiside beş para etmez motor.
En iyisi mondial veya yuki olmazsa asya çelik felanda alabilirsin.
ilte ELİNT i tanıyın
bölöle kötü bi arkadaş
asya t130 alıcaktım girdi aklıma onun yüzünden cbr aldım
şindi gitti kendi biniyo asyaya
konuşma benne
-
Millet yine cosmus ama ne ise
Acikcasi aradaki fark 300 cc ve bu basi bir fark degil. VFR daha sport bir modeldir heleki egzoz goruntusu arkada cok hostur. Fakat XX1100 tam bir uzun yol harikasi senelerdir bu model piyasada ve hic sikayet duyulmadi. Kullanici kitlesi belli ve bence cok zevkli bir motor. Hele ki yan cantalar ile tam bir guzelik sergiliyor.
Simdi yas ve zevkini bilmedigimden pek bir sey diyemiyecem ama bence XX1100 daha guzel bir motor.Her zaman cc de yukari gitmek lazim birde. Benim tercihim XX den yana
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
-
-
GKN adlı üyeden alıntı
ilte ELİNT i tanıyın
bölöle kötü bi arkadaş
asya t130 alıcaktım girdi aklıma onun yüzünden cbr aldım
şindi gitti kendi biniyo asyaya
konuşma benne
gökhan senin gibiler böyle adi japon malları aldıgı sürece bu motosiklet sektörünün beli yere gelmez
Herzaman demişimdir Mondial hayat onda
-
alıcam olm bi mondial
sana inat olsun die
haberiniz olsun satılık 954 rr, modial le takas olur, üstü neyse veririm
-
motor almakla iş bitmiyo ki.onu usulune uygun kullanmak gerekiyo en başta.bende vfr var mesela.racingler kadar racins touringler kadar touring bi makine.uzun yolla süper konforlu.gerektiğinde 0-100 km/h yi 3.2 sn yede tamamlayan bi motor.1100xx de güzel makinedir.hatta çıktığında en hızlı motordu yanlış hatırlamıyorsam.153hp gibi muhteşem bi güce sahip.hızlanması durması bence süper.ama vfr xx in tüm özelliklerini 1 basamak daha üste taşıyan bi makine.motoru yeni bi teknoloji.sakin kullanırsan 250lik bi makinenin yaktığı kadar benzin tüketir.devirli kullandığında çoğu race makine kadar iyi performens verir ama onlar kadar yakmaz.uzun yolda yormaz.mesela ben ankaradan antalya finikeye motoru 7 saatte getirdim.2 tane yarım saatlik mola dahil.toplam 650 km.motordan indiğimde sadece bileklerimde biraz ağrı hissettim.kullanıcısını asla yormayan bi makine.rahatlıkla 270 km/h ye ulaşabiliyor.ben yapmadım ama yapan birisini tanıyorum.1100xx artık üretilmiyor.vfr ise devam edicek.belki motoru büyüyecek belki görüntüsü ama ismi vfr oalrak kalacak...
-
ya sen boşver VFR800 ya da CBR1100xx falan ne yapcaksın o makinaları al bir tane bundan bak keyfine gez dere tepe dağ bayır güzel kardeşim !!!!!!!!!!!
“Bir memlekette; namuslular, namussuzlar kadar cesur olmadıkça, o memlekette kurtuluş yoktur”
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
-
1100xx vfr800 ü ham yapar...
Metin ÖZKUL
Son ırmak kuruduğunda, son ağaç yok olduğunda, son balık öldüğünde; beyaz adam paranın yenmeyen birşey olduğunu anlayacak...
-
hergün bu gibi konular açılıyor ve ne tuhaftır açanların daha ilk mesajları.
İnsanın sen yenisin diyesi geliyor.
Kardeşim ne cevap verebiliriz ki? müneccim değiliz kaç yaşındasın ne tecrübedesin, kullandın mı, ikisinin sürüş pozisyonlarını bilir misin? sakinmisin agresif misin? yani bir sürü soru var önce senle ilgili bilmemiz gereken.
Ama dersen ki sen olsan bu ikisinden hangisini alırsın o zaman VFR derim.
-
Wallace tanışma başlığında yaşını söylediği için yaklaşımımız bu şekil de oldu..
Sonsuza kadar süren tek A$K motosiklet aşkıdır !
'TUĞBA OKAN EKİN' << 03.04.2007 >>
-
Wallace adlı üyeden alıntı
hergün bu gibi konular açılıyor ve ne tuhaftır açanların daha ilk mesajları.
İnsanın sen yenisin diyesi geliyor.
Kardeşim ne cevap verebiliriz ki? müneccim değiliz kaç yaşındasın ne tecrübedesin, kullandın mı, ikisinin sürüş pozisyonlarını bilir misin? sakinmisin agresif misin? yani bir sürü soru var önce senle ilgili bilmemiz gereken.
Ama dersen ki sen olsan bu ikisinden hangisini alırsın o zaman VFR derim.
Arkadaş 17 yaşında.
hayabusa_pilotu adlı üyeden alıntı
ben siteye yeni üye oldum benide aranıza alırmısınızz ??
ben 17 yaşındayımmm ;)
adım
kazasız belasız trafik cezasız şürüşlerr
iyi günlerrr
-
Forumdan Uzaklaştırıldı
Her şartta VFR. Motor konusunda en büyük hayalim.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)