Alıcam birisini ama bide karar verebilsem...
Reklamlar
-
Arkadaşlar,
Şuanda kararsızlığın tam ortasında günlerce debelenmekteyim. Yeni motosikletimi alıcam ama bide kararverebilsem CBF600 S ABS ile ER-6N ABS arasında kalmış bulunuyorum. Günlerdir modellere teknik özelliklerine bakıp duruyorum ama kafayı yemek üzereyim lütfen bu konuda acil yardımlarınızı bekliyorum.
Şimdiden hepinize çok teşekkür ederim
Reklamlar
-
-
ER-6N ABS
ben bunu alırdım senin yerinde olsaydım, çok yakışıklı ama sürmedim fazla bilmiyorum
-
Çok düşünme ya. Düşündükçe kafan karışır. Hangisinin tipi daha çok hoşuna gittiyse onu al. Neticede ikiside kalite. Ben olsam CBF alırım. Sadece daha çok hoşuma gittiği için başka sebebi yok.
Dürüst esnaf malını %20 karla satar, Hırslı esnaf malını %50 karla satar,biz karından vazgeçtik.Bu memleketin bir karış toprağının maliyetini ödeyebilecek babayiğit varsa gelip alsın!!
-
Suzuki de güzel.... Ben alırdım.......
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
-
bence de hangisi içine daha çok siniyorsa beğeniyorsan onu al. biri kawasaki diğer honda. aralarında ne kadar büyük fark olabilir ki. çok takmamak lazım böyle şeylere.
ama ben olsam. hem daha yeni bir model olduğu, daha yeni bir tasarımı olduğu ve hem de 2 silindirli olduğu için Er-6n alırdım. bu sınıfta bir motosiklet için 4 silindir bence gereksiz. fuzuli yakıt tüketimi demek. hem ben şahsen görünümünü de daha çok beğeniyorum er-6n'in. cbf 600 eskidi artık.
-
bende alsam suzuki alırdım
-
Allah nazardan saklasın, 25 kere
-
burda eralp hocanın yaptığı bir test var.belki kafandaki soru işaretleri biraz şekillenir.
http://www.motosiklet.net/forum/test...5Btest%5D.html
lezzet gider,mesuliyet kalır...
-
Suzuki gerçekten çok güzel ama bir naked yada yarı naked bir motosiklet için çok güçlü bence. bu sebepten dolayı Fazer i de hiç düşünmedim. Benim için güvenlik ön safhada. Gidebilmek her nekadar önemliyse durabilmekde okadar önemli bu sebeple ABS seçeneği kesinlikle olmalı. Daha önceki motorum Honda Shadow du Honda servis de hiç sorun yaşamadım. Bu Kawasaki için nekadar geçerli bilmiyorum? İnanıyorumki Kawasaki de bu konuda enaz Honda kadar iyi dir. Kesinlikle topiğide marka kavgası haline dönüştürmek istemiyorum.
CBF600 ile deneme sürüşü yapmıştım daha önce, alt devirlerde de tork herzaman var sanki bi scooter kullanıyomuşsunuz gibi 4. vitesde 40 la giderken gazı açın hiç sıkılmadan çok tatlı hızlanıyor. Bu nekadar geçerli ER-6N de bilemiyorum. Neticede sıfır alıcam ve enazından 5 sene satmayı yada değiştirmyi düşünmüyorum. Uzun soluklu olmasını istiyorum.
-
Suzuki gerçekten çok güsel,bence de suzuki düşün
Born To Be wild,Live to Ride...
-
bence ducati monster al
ASİYİZ BİZ MOTORCUYUZ....
-
arkadaşım ben sana motor tavsiye etmiycem sadece bi kaç bilgi vericem karar sana kalmış.
kawasaki 2 silindir.bu daha az yakıt sarfiyatı demek.şu an gözüne gözükmüyor ama motoru aldıktan sonra pişman olma derim 4 silindir 2 silindire göre çok yakar.er6-n in aynısı bende var bi tek benimkinde grenaj farkı var.göstergeleri değişik.motor için şunu sölemek isterim.hata affediyor.dengeli bir motor.özellikle şehiriçinde scooter kullanır gibi rahat kullanıyosun.5-6 aydır kullanıyorum günde 200-300 km yaptığımda oldu ama hiç bir yorulma ağrı hissetmedim.
eksileri olarak n modelinde varmı bilmiyorum ama benımkinde benzin kalan göstergesi yok.3.5 lt kaldımı benzin ışığı yanıyor.bu hiç hoşuma gitmedi açıkçası.arka tarafa bir çamurluk gibi birşşey koymamaları yine eksi.he şunuda sölemeden geçmiyim duyduğuma göre 2 silindirde 4 silindire göre daha fazla titreşim olayı varmış beni rahatsız etmiyor ama 4 silindir kullanmadığım için bişey diyemeceğim.
sonuç olarak benim görüşlerim bunlar.he birde z-moto kötü sorunları var laflarına inanma som derece ilgililer müşteriyle.motoru aldktan 2-3 ay sonra falan adamlar adıma 1 yıllık ücretsiz acil sağlık yardım üyeliği yapmışlar medline dan.bu da müşteri önemini gösteriyor sanırım.
kararın ne olursa olsun sen yine gönlünde yatanı seç.aldığın motor içine sinsin.şimdiden hayırlı olsun.
-
EN ŞEKiLLisi CBF Çok rahatt
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
-
Bence ER6N al, turuncusu muhteşem ))))
Sonsuza kadar süren tek A$K motosiklet aşkıdır !
'TUĞBA OKAN EKİN' << 03.04.2007 >>
-
arkadaşım sana tek diyeceğim iki motoru yan yana getir ve bak...ER6N CBF600'ün küçük kardeşi gibi kalır...nerdeyse CBF500 ile aynı ölçülerde...dediğim gibi yan yana getir karar ver ikiside fena motor değil...zevk senin...
Marv adlı üyeden alıntı
kawasaki 2 silindir.bu daha az yakıt sarfiyatı demek.şu an gözüne gözükmüyor ama motoru aldıktan sonra pişman olma derim 4 silindir 2 silindire göre çok yakar.
ilnapoli adlı üyeden alıntı
ben olsam. hem daha yeni bir model olduğu, daha yeni bir tasarımı olduğu ve hem de 2 silindirli olduğu için Er-6n alırdım. bu sınıfta bir motosiklet için 4 silindir bence gereksiz. fuzuli yakıt tüketimi demek.
arkadaşlar 2 silindirin 4 silindire göre az yaktığı düşüncesine nerden kapıldınız...CBF500 2 CBF600 4 silindir ama nerdeyse birbiriyle aynı yakıyolar... 2 silindirli CBF500 duruma göre 4 silindirli FZ6'dan daha çok yakıyo...
hani biri enjeksiyonlu biri karbüratörlü, karbüratörlü olan daha çok yakar deseniz anlarımda direk silindir karşılaştırmaları insanı yanıltır...
Rüzgara Karşı Koşmamışsan, Onunla Esmeyi Bilemezsin; Henüz Motora Binmediysen, Yaşıyorum Diyemezsin !!!
-
Syriana adlı üyeden alıntı
arkadaşım sana tek diyeceğim iki motoru yan yana getir ve bak...ER6N CBF600'ün küçük kardeşi gibi kalır...nerdeyse CBF500 ile aynı ölçülerde...dediğim gibi yan yana getir karar ver ikiside fena motor değil...zevk senin...
arkadaşlar 2 silindirin 4 silindire göre az yaktığı düşüncesine nerden kapıldınız...CBF500 2 CBF600 4 silindir ama nerdeyse birbiriyle aynı yakıyolar... 2 silindirli CBF500 duruma göre 4 silindirli FZ6'dan daha çok yakıyo...
hani biri enjeksiyonlu biri karbüratörlü, karbüratörlü olan daha çok yakar deseniz anlarımda direk silindir karşılaştırmaları insanı yanıltır...
tabi dediğin gibi enjeksiyon daha önemli ama fazer600 er6-f den daha fazla yakıyor buda silindir farkını gösteriyor.ama birde 2 piston çalışması birde 4 piston çalışması var.her halikarda daha fazla yakar.
-
Arkadaşın kafası bence iyice karıştı. Senin yerinde olsam ikisinide dene derim. Benim beğendiğim şey senin için çok kötü olabilir. Bu hem teknik hem tasarım için geçerli. Topicleride biraz araştır derim. Ben motorumu alırken mesela 2 yada 4 silindiri kafama takmadım çünkü benim ayda gittiğim maksimum 600-700 km o yüzden benzin sarfiyatı değil tasarımı ve kullanımı benim için önemliydi... Alacağın motor şimdiden hayırlı olsun, kazasız belasız kullanman dileğiyle...
-
Her iki motoru da çok bilmiyorum, teknik özelliklerinin sen içini dışını ezberlemiş ve bu konuda hangisinin daha iyi olduğunu öğrenmişsindir zaten. İkinci önemli konu olan servis. Bu konu belki de diğer kısımlardan daha fazla önem arzediyor, zira servis yetersizliğinden daha güçlü ve daha şık olan motor aylarca garajda yatabiliyor ve sen sürmek yerine sadece seyrediyorsun. Öyle olunca da motorunun tipi ve özellikleri çok da farketmiyor. Pratikte benim bianchi bisikletle aynı kategoride oluyor: garaj yatırı .
Tüm herşeyi değerlendirdiğinde ve sonuçlar tam olarak hiçbirine yönelmeni sağşlamıyorsa bence yüreğinin sesini dinle -ki bu da genelde tipini daha çok sevdiğindir. Sonuçta motor istediği kadar süper olsun, içine sinmezse alma. İçine sinen bir motor ise diğerine karşı zayıf olsa da seni daha çok mutlu eder.
Hangi motor daha güzel kısmına gelince, bu tamamen senin cevap verebileceğin bir soru.
May the Force be with McLaren Mercedes
-
er6n yere çok yakın en ufak kaldırıma çıkarken altını vuruyor...
"Motosiklet Özgürlüktür."
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)