Siz olasanız hangisini seçerdiniz?
Reklamlar
-
06 Ağustos 2007, 13:20
#1
3 aydır Kanuni Storm 150 marka scooter kullanıyorum
Bu benim ilk motorum ve 4500 km yol yaptım bu zaman içinde.
Dün Zonguldak - İstanbul yaptım 2-3 saat moladan sonra geri döndüm. Toplam 750-800 km yol yaptım.
Tabii ki otobanda motor beni çok rahatsız etti hız ve rahatlık açısından
Şuan motoru satıyorum zaten..
Acaba bu motordan sonra siz olasınız;
Hem yolda rahatlık (eklem ağrısı / rüzgar alma) açısından
2 model arasında kalsanız.
Suzuki Burgman an400 mü alırsınız (k6 ya yetiyor param) yoksa
Hyosung GT250R mı alırsınız?
Reklamlar
-
06 Ağustos 2007, 13:24
#2
Daha yenıyım ama bence SUZUKI uzun yol ıcın bırebıre
Param olsa bende alırdım bak
-
06 Ağustos 2007, 13:26
#3
Valla C hiç birisi desem, onun yerine Nx4 Falcon veya paran yeterse Transalp desem, nasıl olur
Motorlar birbirinden çok farklı, teknik olarak, görüntü olarak.. Kişi keyfi hangisini istiyosa onu seçmeli bence..
Sonsuza kadar süren tek A$K motosiklet aşkıdır !
'TUĞBA OKAN EKİN' << 03.04.2007 >>
-
06 Ağustos 2007, 13:29
#4
walaa hyo sewiyorum ama suzuki uzun yol için 10 numara modeli fark etmiyosa suzuki den yanayım
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
-
06 Ağustos 2007, 13:34
#5
Rahatlık diyorsan Burgman 400
Performans, sportif görüntü ve az yakıt tüketimi diyorsan GT250R
[COLOR="Red"][B]Şeytan[/B][/COLOR]cım, [B]Motosiklet[/B]'i icat ettiğin için sana minnettarım... :P
-
06 Ağustos 2007, 13:35
#6
send ben gibi scootercısın sanırım....
benim tercihim burgman olur...
(tabi zonguldaktaki servisi nasılıdr bilmiyorum..oralarda anlayan usta yoksa başka modellerede bakabilirsin..)
-
06 Ağustos 2007, 13:38
#7
Suzuki nin servisi en yakın düzcede var
Parçalarını getirdikden sonra bakımını ben yaparım (işden anlarım)
Enduro tarzı düşünsem TA yı sevmiyorum capanord yada dl650 düşünürüm
-
06 Ağustos 2007, 13:48
#8
GT250R yarış motoru sonuçta, hem de oturma pozisyonu çok rahatsız. Rahatlık istiyorsan bir seçenek olarak bile düşünmemelisin. Az yaktığını da hiç mi hiç zannetmiyorum.
[CENTER]Vuuuu diye aşarım dağları, enginlere sığmam taşarım :P[/CENTER]
-
06 Ağustos 2007, 14:15
#9
rahatlık konfor istersen tabiki suzuki derim
-
06 Ağustos 2007, 14:24
#10
vallahi kardes bende gt250 r yi tavsiye etmiyorum bencekullanmadım ama dısarıdan bektigin da bana içi bos sadece dış görünüş var gibi geliyor yani hertarafı mika ve en onmlisi mikanın altlarıbos yani allah korusun ufak bir kazada bile paçavra olur...
Honda Falcon NX4
Honda Today
-
06 Ağustos 2007, 14:35
#11
"death",farklı tarzda iki motor seçeneğin var.Bu sorunun cevabıda kişiye göre değişir.Bence biraz daha düşünüp tarzını oluşturmanı tavsiye ederim.Bende senin gibi iki arada bir derede kalanlardanım.Dün iki FZ6 ve bide GT250R'nin arasında kalınca acayip oldum.Adamlar sırf benim için 80-90'la gitmek zorunda kaldılar.Bide işin içinde viraj kabiliyeti meselesi var.Scooter'lerin viraj limiti öbürlerine göre yetersiz.Benimde gönlüm touring veya enduro'ya kaymaya başladı.Biraz daha bekleyip uygun zamanda kararımı vericem ve uygun bir makina alıcam.
Bide Zonguldak'a Ereğli'denmi yoksa Mengen'denmi geçerek gittin.Yolların durumu nedir?
Tek koruyucumuz var,O'da bizi çok sevdiği için birer birer yanına alıyor.
Oğuz
-
06 Ağustos 2007, 14:55
#12
suzuki burgman kesinlikle seni daha çok tatmin etcek gibime geliyor sanki
bence suzuki
İyi bir sürücünün denge,doğru karar mekanizması ve iyi zamanlaması
vardır.Aynı şekilde iyi bir sevgilinin de..
ne mutlu türküm diyene ! ! ! 35 U 7273
TECRÜBE, LİMİTLERİNİZİ BİLMEKTİR!
-
06 Ağustos 2007, 14:56
#13
uzman değilim ama japondan şaşma
-
06 Ağustos 2007, 14:59
#14
-
06 Ağustos 2007, 15:00
#15
DARKDIAMOND adlı üyeden alıntı
Bide Zonguldak'a Ereğli'denmi yoksa Mengen'denmi geçerek gittin.Yolların durumu nedir?
Zonguldak - Ereğli - Alaplı - Akçakoca - Düzce - İzmit - Gebze - İstanbul
şeklinde gittim
Alaplıdan sonra yol güzel
Otobanda yer yer yol yapım calısması var.. ama gende zorlanmadım
Enduro da olabilir gerçide..2004 burgman alsam 6500 civarı fiyatları var
Endurolar icin 10.000 lirayı gözden cıkarmak gerek.
-
06 Ağustos 2007, 15:00
#16
Birbiriyle uzaktan yakından alakası olan motorlar değilki bunlar.Sadece siz karar verirsiniz buna.Yanlız hyosung u çinlilerle karıştırmayın.Hyosung gt 250r fevkalade kalite bir sport touring tir.Tarzınızı belirlerseniz daha kolay karar verisiniz.
Metin ÖZKUL
Son ırmak kuruduğunda, son ağaç yok olduğunda, son balık öldüğünde; beyaz adam paranın yenmeyen birşey olduğunu anlayacak...
-
06 Ağustos 2007, 19:27
#17
Marlboro Man adlı üyeden alıntı
Birbiriyle uzaktan yakından alakası olan motorlar değilki bunlar.Sadece siz karar verirsiniz buna.Yanlız hyosung u çinlilerle karıştırmayın.Hyosung gt 250r fevkalade kalite bir sport touring tir.Tarzınızı belirlerseniz daha kolay karar verisiniz.
Kalitesine denilecek söz yok, ama sport touring olmadığı kesin. Safkan bir supersport o
[CENTER]Vuuuu diye aşarım dağları, enginlere sığmam taşarım :P[/CENTER]
-
06 Ağustos 2007, 19:40
#18
Özer024 adlı üyeden alıntı
Rahatlık diyorsan Burgman 400
Performans, sportif görüntü ve az yakıt tüketimi diyorsan GT250R
Bence az yakıt içinde BURGMAN diğer yönden herşey ok
pır pır pır pırrr eee ama bu uçmıyooo
napalım karadan devam edicez... selçuk
-
06 Ağustos 2007, 19:44
#19
ben olsam suzuki alırdım. hatta param yetse 600 lük alırdım.
görüntü açısından beni yeterince tatmin ediyor.
keyif senin ...,
-
06 Ağustos 2007, 19:47
#20
DARKDIAMOND adlı üyeden alıntı
"death",farklı tarzda iki motor seçeneğin var.Bu sorunun cevabıda kişiye göre değişir.Bence biraz daha düşünüp tarzını oluşturmanı tavsiye ederim.Bende senin gibi iki arada bir derede kalanlardanım.Dün iki FZ6 ve bide GT250R'nin arasında kalınca acayip oldum.Adamlar sırf benim için 80-90'la gitmek zorunda kaldılar.Bide işin içinde viraj kabiliyeti meselesi var.Scooter'lerin viraj limiti öbürlerine göre yetersiz.Benimde gönlüm touring veya enduro'ya kaymaya başladı.Biraz daha bekleyip uygun zamanda kararımı vericem ve uygun bir makina alıcam.
Bide Zonguldak'a Ereğli'denmi yoksa Mengen'denmi geçerek gittin.Yolların durumu nedir?
burgman kullanmaya göre yeterli olur gerektiğinde son hız (160 km ) gaz kesmeden gidelebiliyor tecrübe ile sabit ( 2006 nisan ) sapanca gezisinde üstelik 85 kg luk birde artçi ile beraber oldukça rahat hareket edebilen virajlardada sınıfında oldukça iyi bi motor tabi dediğin gibi en önemlisi artık çizgisini belirlemeli arkaşımız
pır pır pır pırrr eee ama bu uçmıyooo
napalım karadan devam edicez... selçuk
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)