Aşılır Tabi
Ama pistte aşılır. Cadde yada otobanda en fazla bu suratle heralde 2 dk kadar gidilir diye dusunuyorum.
Basmasına basılır bu makinelerle de ah bir de durması olmasa
Bilgin Sana Kıymet, Talebin Ne ise O sun Sen. İnsanlığı Sade Yiyip İçmekte mi Sandın ? Halin Ne ise Müşteri Sen Oldun O Hale, Noksanı Meğer Adli İlahidemi Sandın ?
dimi valla aynen öyle ama ne yaparsın bazen ihtiyaç molası falan gerekir hani
Bilgin Sana Kıymet, Talebin Ne ise O sun Sen. İnsanlığı Sade Yiyip İçmekte mi Sandın ? Halin Ne ise Müşteri Sen Oldun O Hale, Noksanı Meğer Adli İlahidemi Sandın ?
@CERRAHI
İstanbul Park'ı bilmem ama Körfez Pisti'nde 250 km/h sürati geçemiyorsunuz. Oysa Körfez'e giderken ben 299 km/h sürati rahatlıkla görüyorum. 2 dakika bu süratlerde seyir etmek için oldukça uzun bir süre. Genelde herkes bu süratlere anlık çıkıp ben 299 km/h yaptım diyor. Ben geçen sene Körfez Yarışı'ndan dönerken (Erhan'ın doğumgününün olduğu ve sahilde 216'da buluşma olduğu gün) 250 km/h süratin altını uzun süre görmemiştim. Basabilmekten çok durabilmek önemli. Çoğu kişi de bunu beceremediğinden oraya buraya patlıyor. Bir SS kullanıcısının mutlaka çok iyi frenaj yapabiliyor olması lazım.Aşılır Tabi Ama pistte aşılır. Cadde yada otobanda en fazla bu suratle heralde 2 dk kadar gidilir diye dusunuyorum. Basmasına basılır bu makinelerle de ah bir de durması olmasa
Hayatta en büyük eğlence başkasının yapamazsın dediğini yapmaktır.
Buraya çok dikkat etmek gerekiyor, mehmet önemli bir detaya değinmiş.Basabilmekten çok durabilmek önemli. Çoğu kişi de bunu beceremediğinden oraya buraya patlıyor. Bir SS kullanıcısının mutlaka çok iyi frenaj yapabiliyor olması lazım.
Bilinçsiz her kullanıcı yada SS motor heveslisi / alıcısı öncelikle motorun ne kadar güçlü yada hızlı olduğuna dikkat eder.
Ama önemli olan o aracın nasıl durdurulabileceği ve sizin o aracı o hızlarda durdurabilecek frenaj kabiliyetinize sahip olup olmamanızdır.
Yanlış frenaj sizi 40-50 km/h ile giderken bile düşürebilir...
"normal insanlar bir yerden bir yere gitmek için araba kullanırlar, motorcular ise motosiklet kullanmak için bir yerlere giderler"
250km/h ve 2dk istanbulda gidecek yol yok bence şeihr icinde işe gidip geeleceksen 600rr fakat şunu düşün; işe gidip geeleceksin..
spor touring ; gsx600, vfr800,er-5 bunlar daha kaslı daha az yoran motorlar
ben bunları tavsiye ederim ama illa 600rr mı 1000rr mı diorsn 600
kazasız günler dilerim....
ARkadaşlar benim motor hevesim başlayalı 1 seneye yakın olyor, henüz 2 türün (naked-ss) de sevdalısı olabilecek kadar tutkunu değilim, sadece SS gorduğumde wowww diyerrek hayranlıkla bakarken nakedlara guselmiş yaw diyerek yetiniyorum caddede, ama kendim kullanmama gelince yada almalık gozle bakınca çok arada kalıyorum, daha başlangıç motoru olarak tabiki ss veya iyi bir naked alacak değilim fakat ilerisi için ne seçerim hiç bilmiyorum, muhtemelen kullanış amacı işe git gel, ve her hafta 1 kere bursa-istanbul yada bursa-ankara gibi sehir dısılar olabilir. SS lerin sehir ici kullanımda dusuk devirlerde hafif bouldugunu duymustum, bunun yanında nakedlar sehir ici kullanım için oldugu için sehirde daha rahatmış.
Bunlar benim dusuncelerim, tabi herkesinkinede ayrıca saygım var,
Ehliyet almak nasib olursa önce bende motorcu olmak için can atıyorum
sana bi kafa atarım yarısı boşa gider diye bi laf varya buda onun gibi kullanabileceğin performansı 600'lük karşılar 1000'lik motorun ise performansını tam olarak kullanamazsın kullanabildiğindn sonrası boşa gider pistte olsan belki
Ara hızlamaları 1000RR daha iyi sırf bunun için alınır belki ama İstanbul trafiğinde ne kadar keyifli olur denemek lazım (:
600 ve 1000 arasinsa secmek varsa 600rr-e tercih ederim. Kenan Sofuoglu'nan da konusmustum o yandan. O herseye ramen 600 al diyiyor, cunku bende dusunuyordum 1000cc'lik motor almaya.
Hem kullanimli, piste ve yolda. 1000cc'den daha hafif, daha az yorar.
Kawasaki ZX6R 2003
tabiiki 1000RR tartışmaya ne hacet
eğer rüzgarı ve hızı gerçekten yaşamak istiyosan r1 derim size beyler
Arkadaşlar konu ile alakası yok ama en azından piste çıkmış arkadaşlar var bende seneye yaza 2. el Hayabusa düşünüyorum 1000RR ile karşılaştırırsak + ve - neler var bunları merak ediyorum birde yakıt olayı düşündürüyor.
Dün Marlboro Man (Metin) arkadaşımızla buluştuk caddede. Onda da 2006 model 600RR var. Aküsünde problem vardı, motoru servise götürmek için evine gittik motoru almaya. Motoru vurdurarak çalıştırdım, servise kadar da ben götürdüm. Metin de benim makinaya bindi. En son iki sene önce 600RR kullanmıştım. 1000RR'dan sonra 600RR o kadar hafif ve küçük gelmişti ki caddede sanki altımda CBR125R var gibi hissettim. Aletle o kadar kolay oynayabiliyorsunuz ki, Metin servise geldiğimizde "abi aletle dans ettin resmen" dedi. 1000cc makinanın gücüne de şaşırmıştı. 1000RR'da gazı azıcık çeksen alet altından fırlıyor, çok ani tepki veriyor, tabi bu arada motora hakim olmak için bayağı bir uğraş veriyorsunuz. 600RR öyle değil.
Sonuç olarak iki senedir 1000RR kullanan ve bu makinayla yarışan biri olarak şunu söylemek istiyorum : Superbike sınıfında yarışmadığınız sürece normal yolda kullanım için 1000cc makina çok gereksiz. Normalde herkesin kullandığı süratler 0-200 km/h arası, 200 km/h sürat üzerine kaç defa çıkıyorsunuz ki? Ayrıca birkaç modifikasyon ile 1000cc makinaya yakın bir performans elde etmeniz de mümkün. 1000cc ile 600cc arasında inanılmaz bir ivmelenme farkı var, yanyana düzlükte gazı açtığınız zaman 600cc 1000cc'ye yetişemiyor ama 600cc virajlarda her zaman daha avantajlı. Sadece bu fark yüzünden 600cc nin rahatlığı göz ardı edilmemeli bence...
Hayatta en büyük eğlence başkasının yapamazsın dediğini yapmaktır.
canım kardeşim ben sana f16 tavsiye ediyorum ama geç aldım aldın motoru hayırlı olsun
Bilgin Sana Kıymet, Talebin Ne ise O sun Sen. İnsanlığı Sade Yiyip İçmekte mi Sandın ? Halin Ne ise Müşteri Sen Oldun O Hale, Noksanı Meğer Adli İlahidemi Sandın ?
ilgili arkadaş motorunu aldı, konunun silinmesini rica ediyorum
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)