Chopper Seçmeleri ??????????
Reklamlar
-
03 Haziran 2007, 06:31
#1
Reklamlar
-
03 Haziran 2007, 08:32
#2
Keeway macar sertifikalı olup ucuz işçilik adına çinde montajlanıyor. Fakat tüm avrupa ülkelerinde pazarı olan belli standartlara sahip CE li bir motosiklettir.
(HONDA CBF 150 GİBİ)
Kanuni ve diğerlerinde ben memnuniyet çok nadir gördüm. Avrupa standartlarından uzak CE belgesi olmayan,titreşimin rahatsız ettiği motorlardır. Hatta çinlilerin kafalarına göre CE damgasını kullanmasını dava eden avrupa ülkelerine çinlilerin kıvrak bir zeka ile bizdeki CE (Chına Export) kısaltmasıdır açıklamasına hala gülerim.
Yazdıkların arasında kafa yormaya değer iki motosiklet var. Bunlarda çok yazıldı,çizildi. Hafta sonu gezilerinde grup arkadaşlar ile motosikletleri tarafsız gözlerle test edip,denemek suretiyle kıyaslama şansımız oluyor. Regal ile Keeway arasında oluşan ortak kanaatleri tekrar açıklamak isterim.
1. Regal daha gösterişli, açığı kapatmak için ss kesinlikle deri aksesuarlar ile süslenmeli. Her müdahaleye rağmen regal daha havalı duruyor.
2. Sıcak iklimli bölgede hava soğutmasındansa su soğutması elbet daha iyi.
Bulunduğunuz yer 4 mevsimi tadıyorsa bu çok önemli olmuyor. Bazı v motor kullanan motorlarda öndeki dilim soğurken arkadaki rüzgarı alamadığından yaz sıcağında 100 km üstü mesafede olumsuz etkileniyordu. Fakat bu keewayde petekler arası açıklık ve asimetrik montaj itibarı ile 15 yıl üretilen yamaha virogodaki gibi sorunsuzluğunu ortaya koymaktadır.
3. Keeway v motor çift silindiri ile regalden çok daha az titreşim göstermektedir.
4. Ön lastik 3.00 - 18 , Arka lastik 130/90 - 15 lastik ebatları ve zemine biraz daha yakınlığı ile keeway virajlı yollarda ön lastiğin avantajını kullanarak bir adım öne geçmektedir.
5. Aynı kullanıcının sürüş tekniği ve sıkıştırması ile 100 km de ortalama 150ml ss daha az yakmaktadır. Bu fark dikkate alınacak bir husus değildir.
6. Motomax çok sattığı sl 150 ve ss 250 modellerinin iştahı ile keeway'ın Türkiyede üretimi için izin istemiş ve alamayıncada Regal ile işi bağlamış bulunmaktadır. Buda parça,servis ve hizmet anlamıda Regali öne çıkartmaktadır. SS kullanıcılarının Bisan ve Monero markalarınında aynı ürünü ithal ettiğinden parça sıkıntısı henüz yaşamayacaklarını düşünüyorum.
Saygılarımla.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
-
03 Haziran 2007, 09:31
#3
zealsun un 125lik şapır tipi motoruda süper sıralamaya koya bilirmisiniz
-
03 Haziran 2007, 09:40
#4
hiçbirini önermiyorum...tarzın değil belki ama...cbf 150...veya ybr 125 al hocam...görüntü yapıcam diye bu yüksek titreşimli motorlara o kadar para bayılma...yani al birini vur ötekine...kanunı tıger belki diycem...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
-
03 Haziran 2007, 09:44
#5
viceroy abi forumda yazdıklarına denk geliyorum bazende bu sitenin en düzgün insanlarından birisin.. yine çok güzel özetlemiş ve bilgi alanına giren kısmı bizimle paylaşmışsın. teşekkürler.
motosiklete bin oğlum çünkü motosiklet hayattır!
-
03 Haziran 2007, 09:58
#6
mete han kardes sende amma yaptınn ne alıp veremedıgın var cınlı motorlarla hıı yamaha veya honda sana maasmı verıyor kızma espırı yaptım arkadasım hepsı kendıne gore dızayn edılmıs cın yapımı motorsıkletler burdan kanunı tıger ve seyhan 250 c cıkartırız kafadan arkasından truvayıda keeway ss250 cok gosterızsız bır model doluluk yok mesela sana tavsıyem regal raptor veya mondıal mct 250 alman su anda regal raptorun servıslerıne mondıal bakıyor her ıkısınında servısı yanı turkıyenın her yerınde var yedek parca sorunu mondıal ıcın yok regal ıse yeterlı sevıyelerde
http://img459.imageshack.us/img459/9555/s5000044kj1.jpg
lınkte benım motor var bır bak hosuna gıttımı
-
03 Haziran 2007, 10:00
#7
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
-
03 Haziran 2007, 10:32
#8
Yooo Ben Alali 1 Yil 1 Ay Oldu 9500 Km Yollardayim Ama Tik Demedi Hic Sorun Cikarmadi Ona Gozum Gibi Bakiyorum :p
-
03 Haziran 2007, 11:41
#9
Ahriman,ben bindiğim motorun şovanistliğini yapan bir sürücü olmadığımdan taktire şayan bir durum varsa taktir etmesini,zayıf bir tarafıda gördüğümde sonuna kadar eleştirisini yapan bir insanım sağolasın.
Mondial mct 250 bizim gurupta 3 kişide var. Arkadaş 80 km hızla giderken ayna düzeltmek için tek elle anlık sürerken ön teker çukura denk gelip yattı ve kaydı.
Kaza sonrası serviste motoru dağıttığımızda şasenin çok ince su borusu kıvamında olduğunu gördük! İnanın kaynak bile zor yapıldı. Traşlamaya korkuyorsunuz resmen,tekrar kırılırmı diye.
İşte hal böyleyken bilerek eleştireceksek,en azından CE belgesi olanları oturupta değerlendirelim derim. Saygılarımla.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
-
03 Haziran 2007, 17:12
#10
bu listene hyosung gv 250 yi ekle hayatta pişman olmazsın..bunun adı 250 lik kendi değil..sorunsuz motor
-
03 Haziran 2007, 18:27
#11
Bu Konu MT Site Yönetimi Tarafından Kapatılmıştır. |
|
Sebep: Başlıkta gereksiz işaretler kullanmak, tümünü büyük harfle yazmak, arama yapmadan başlık açmak vs. gibi birçok maddeyi ihlalden ötürü kilitlenmiştir. |
|
|
Onur Yollarda
Facebook: http://www.facebook.com/OnurYollarda
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC1TqEwgGS4AHvdmULc9qoIQ
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)