LC4'lerde valfler şimli değilmiş.
http://advrider.com/index.php?thread...y-steps.55445/
LC4'lerde valfler şimli değilmiş.
http://advrider.com/index.php?thread...y-steps.55445/
Şimli ne oluyor?
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:00 ----------
Valf ayarı vida-somunla yapılamıyor. Şimlide ayar bozulduğuna şu gibi parçalar değişiyor.
Yüksek devirli motorlarda subaplar genelde hep şimli oluyor.
LC8'de subap ayarı 15000 km'de bir.
Motoru karıştırmadım benimkisiyle tek farklı piston ebatları. Geri kalan tüm motor ve şasi parçaları ortak.
Bunlar sibop ayarı tutmuyor. Kronik sıkıntılı.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:30 ----------
siboplar şimli değil ayar civatalı. ayarlamak içinde külbütör kapağını sökmek zorunda değilsin. üstünde 2 tane ufak kapak var ordan açıp yarım saate ayarlanabiliyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:32 ----------
690'larda da kronik egzantrik mili sıkıntısı vardı sanırım.
96 model Africa Twin vardı, 3.5k km. de aldım.
24k km. de Maslak'a rahmetli Kocur ustaya götürmüştüm,
"Supap ayarlarına bi bak." dediğimde, "bozulmamıştır, ama bakalım." demişti.
Gerçekten ayar yapmadan kapamıştı usta.
https://www.bikebandit.com/oem-parts...621&sch=462155
Burdan sipariş edebilirsiniz.
Neyse artık sübap ayarıda öğrenilecek. Zaten bana söküp takacak bişey lazımdı.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)