Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 12

Ktm 640 Adventure

    REKLAM ALANI
  1. #21
    emremm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ekim 2007
    Şehir
    İST.
    Motosikleti
    YBR125ESD(11)
    LC4'lerde valfler şimli değilmiş.

    http://advrider.com/index.php?thread...y-steps.55445/


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı emremm adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    LC4'lerde valfler şimli değilmiş.

    http://advrider.com/index.php?thread...y-steps.55445/
    Teşekkürler. Öyleymiş, 690'da shim'li sisteme geçmişler galiba.

  3. #23
    Ekarademir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Aksaray
    Motosikleti
    KTM 640 Adventure
    Şimli ne oluyor?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:00 ----------




  4. #24
    emremm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ekim 2007
    Şehir
    İST.
    Motosikleti
    YBR125ESD(11)
    Valf ayarı vida-somunla yapılamıyor. Şimlide ayar bozulduğuna şu gibi parçalar değişiyor.

  5. #25
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Yüksek devirli motorlarda subaplar genelde hep şimli oluyor.

    LC8'de subap ayarı 15000 km'de bir.

  6. #26
    KTM250 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Kasım 2015
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    KTM 300 EXC 2017
    Servis aralıkları burda mevcut.İsterseniz elimde 350 sayfa servis kitapçığıda var.

  7. #27
    matrax33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2016
    Şehir
    Kütahya
    Motosikleti
    ktm 400 sxc
    Alıntı emremm adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    matrax33 başka motorla karıştırmış olmalı. 640 Adv. yüksek performanslı, özel bir motor değildir.

    Servis aralıkları 5k km. gibi olması lazım
    Motoru karıştırmadım benimkisiyle tek farklı piston ebatları. Geri kalan tüm motor ve şasi parçaları ortak.

    Bunlar sibop ayarı tutmuyor. Kronik sıkıntılı.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:30 ----------

    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    !!!!!

    Ciddi misiniz?

    Subap sistemi "shim and bucket" değil mi? Yani tepenin açılması gerekiyor... Aşırı fazla değil mi? Uğraştırıcı bir iş. Ve işçiliği pahalı.
    siboplar şimli değil ayar civatalı. ayarlamak içinde külbütör kapağını sökmek zorunda değilsin. üstünde 2 tane ufak kapak var ordan açıp yarım saate ayarlanabiliyor.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:32 ----------

    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Teşekkürler. Öyleymiş, 690'da shim'li sisteme geçmişler galiba.
    690'larda da kronik egzantrik mili sıkıntısı vardı sanırım.
    hasmet bunu beğendi.

  8. #28
    emremm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ekim 2007
    Şehir
    İST.
    Motosikleti
    YBR125ESD(11)
    96 model Africa Twin vardı, 3.5k km. de aldım.
    24k km. de Maslak'a rahmetli Kocur ustaya götürmüştüm,
    "Supap ayarlarına bi bak." dediğimde, "bozulmamıştır, ama bakalım." demişti.

    Gerçekten ayar yapmadan kapamıştı usta.

  9. #29
    KUVVETMİRA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Temmuz 2008
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    xt 600
    Alıntı matrax33 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    spor moto'yu ara orda vardır yoksa da getirirler.
    aradım, avusturya'da üretimi durmuş, stoklarında da yokmuş, bu parçanın tedariğini destekleyemiyorlarmış

  10. #30
    matrax33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2016
    Şehir
    Kütahya
    Motosikleti
    ktm 400 sxc
    Alıntı KUVVETMİRA adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aradım, avusturya'da üretimi durmuş, stoklarında da yokmuş, bu parçanın tedariğini destekleyemiyorlarmış
    https://www.bikebandit.com/oem-parts...621&sch=462155

    Burdan sipariş edebilirsiniz.

  11. #31
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı emremm adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    96 model Africa Twin vardı, 3.5k km. de aldım.
    24k km. de Maslak'a rahmetli Kocur ustaya götürmüştüm,
    "Supap ayarlarına bi bak." dediğimde, "bozulmamıştır, ama bakalım." demişti.

    Gerçekten ayar yapmadan kapamıştı usta.
    İstisnalar olmakla birlikte formlarda okuduğum kadarıyla Hondaların subap ayarı kolay kolay bozulmuyor. 900cc Hornet'e 24K'da ayar yapmak zorunda kalan yoktu forumda. 48k'da bile shim gerektirmedi bir çoğu.

  12. #32
    Ekarademir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Aksaray
    Motosikleti
    KTM 640 Adventure
    Neyse artık sübap ayarıda öğrenilecek. Zaten bana söküp takacak bişey lazımdı.

  13. #33
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı matrax33 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    siboplar şimli değil ayar civatalı. ayarlamak içinde külbütör kapağını sökmek zorunda değilsin. üstünde 2 tane ufak kapak var ordan açıp yarım saate ayarlanabiliyor.
    Fotografini gordum. Bayagi pratikmis. Acaba ayar cabuk bozuldugu icin mi shim'li sisteme gectiler ki?


2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)