Suzuki Gsr 600 ,kaeasaki Er 6 , Honda Cbf 600 Abs
Reklamlar
-
Arkadaslar Daha öncede Iszlerin Değerli Fikirlerini Istededim Ve Sizlerde Paylaştiniz Bunun Için Teşekkür Ederi Sizlere.fakat Kararsiz Bir Motor Sevdalisi Olarak Halen Karar Veremedim.ilk Başta Secenek Sayim 4 Motordu.bunlar Fazer 600.kawasaki Er 6 F, Suzuki Gsr 600 Ve Honda Cbf 600 Abs.fazerin Yenisi Fs2 Ciktiği Icin Eledim(fiyat Sebep Oldu).şimdide Bu 3 Motor Gerci Halen Tecrubelei Arkadaslarin Verecekleri Bilgilerle Fazer De Olabilir Secim Yapicam. Honda Cbf 600 Avantaji Abs Olusu Yarim Greneji 4 Silindirli Olusu Fakat Bunun Yaninda Karburatorlu Olusu Ve Agir Olusu Bi Dezavantaj.er 6 Iki Silinmdirli Fakaf Torku Yuksek .artçi Ile Beraber Gezilerimde Zayif Kalabilirmi?suzuki Gereginden Fazlami Seri?bana Bu Konularda Tecrubelerinizi Aktarirsaniz Sevinirim .şimdiden Hepinize Teşekkür Eder Iyi Günler Dilerim.
Reklamlar
-
fiyat guzel, perf. guzel, yakit super, servisi de kendine ceki duzen verdi
er6 her turlu
[COLOR="Red"][B]Been here, done that before and survived[/B][/COLOR]
-
CBF600 al bence, 15000 liraya da veriyorlar 0 km., çok rahat motor...
BİR GÜN HERKES [B]ABS[/B]'Lİ OLACAK!!! [B]ABS[/B] SEN BİZİM HERŞEYİMİZSİN:)
-
Suzuki Gsr 600 ,kaeasaki Er 6 , Honda Cbf 600 Abs
arkdaşım sorunun cevabı yine sende
1- hırçın bir naked istiyorsan gsr 600
2- okadar hırçın olmasına gerek yok. yere saglam bassın güvenli olsun . hızlandıgım gibi durabiliyim diyorsan cbf 600 abs
3- benim için en önemlisi fiyatı . uygun fiyatlı olmalı okadarda hırçın olmasına gerek yok dersen kawa er6( 600 cc içinde en uygun fiyatlı olan bu ve fiyatına göre performasıda güzel diyorlar?)
ilk önce sen seçimini yap bunlardan hangisi istiyorsun. kendi sıralamanı yap.
EKONOMİ-GÜVENLİK-PERFORMANS
(ER6) -(CBF 600 ABS)- (GSR 600)
benim düşüncem bu.
-
bencede CBF600 ABS güven veren bi tasarımı var...ve abs seçeneği gerçekten çok önemli bi avantaj bence...ama fazer içinde çok dengeli olduğundan bahsediyolar...CBF600 e göre daha kaslı ve seri bi motor ama güvenlik 2.planda...karar senin...
Rüzgara Karşı Koşmamışsan, Onunla Esmeyi Bilemezsin; Henüz Motora Binmediysen, Yaşıyorum Diyemezsin !!!
-
Arkadaslar Honda Cbf 600 Yakit Sarfiyati Nasil?bilgisi Olan Arkadaslar Paylaşirlarsa Sevinirim.
-
gsr600de de abs var bence gsr cidden fiyatını hakeden motor
-
Forumdan Uzaklaştırıldı
kendi tercihimi aktarayım .. 600 cc bir naked motora gecmeyi düşünüyordum , favorim ve isteğim gsr idi ama cok seri olusundan tercih etmedim neticede hala acemiyim.. fz6 için fren problemli falan deniliyordu elendi ama çok şık makine .. cbf 600 nedense hic düşünmedim modeli kalkacak falan deniliyor belki ondandır .. neticede er6n aldım , kontrolü kolay çekişi iyi , sürüş keyifli tavsiye edilir
-
motorları incelemek lazım
Teknik Özellikler :
Motor Sıvı soğutmalı 4-zamanlı 16 sübaplı DOHC sıralı 4 silindirli
Motor hacmi (cc) 599,9
Silindir çapı& strok (mm) 65x45.2
Sıkıştırma oranı 11.6 : 1
Yakıt sistemi 4 adet 34 mm´lik VP tipi karbüratör
Max güç (ps @ dev/dak) 77,5 / 10500
Max tork (Nm @ dev/dak) 58 / 8000
Ateşleme Elektronik avanslı bilgisayar kontrollü dijital transistörlü
Çalıştırma Elektrikli
Şanzıman 6 vites
Güç Aktarımı O-Ring zincirli
Boyutlar (UxGxY)(mm) 2170x765x1230
Tekerlekler arası mesafe (mm) 1480
Sele yüksekliği (mm) 785 (±15)
Yerden açıklık (mm) 130
Yakıt kapasitesi (litre) 19 (3,5lt rezerv dahil)
Tekerlekler
Ön/Arka U-profilli 6 çift kollu alüminyum döküm
Lastikler Ön 120 / 70 ZR17 M/C (58W)
Arka 160 / 60 ZR17 M/C (69W)
Süspansiyon Ön 41 mm´lik kartuş tipi teleskobik çatal,120mm esneme aralıklı
Arka 7 konumlu ön yükleme ayarlı monoshock amortisör, 125mm esneme aralıklı
Frenler Ön Çift piston kaliperli 296x4,5mm´lik çift hidrolik disk, ABS, cüruflu metal balatalı
Arka Tek piston kaliperli 240x5mm´lik hidrolik disk, ABS, cüruflu metal balatalı
Ağırlık 202 kg
Renk seçenekleri Gümüş, Lacivert, Siyah
Teknik Özellikler :
MAKİNE TİPİ : 4-zamanlı,su soğutmalı,Paralel Çift silindir
SİLİNDİR HACMİ : 649 cc
SİLİNDİR, ÇAP x STROK : 83 x 60 mm
SIKIŞTIRMA ORANI : 11.3:1
SÜBAP SİSTEMİ : DOHC,8 Sübap
MAKSİMUM GÜÇ : 72 PS / 8500 rpm
MAKSİMUM TORK : 66 N.m ( 6.7 Kgf.m) /7000 rpm
KARBURATÖR : Full enjektör
ATEŞLEME : Dijital TCBI
MARŞ SİSTEMİ : Elektrik
ŞANZIMAN : 6 - vites
ŞASİ TİPİ : Yüksek Gerilimli Çelik
KASTER / TRAIL : 25' / 106 mm
SÜSPANSİYON ÖN : 41 mm Teleskopik çatal
SÜSPANSİYON ARKA : Ön yükleme ayarlı çift
LASTİK ÖN / ARKA : 120/70-17 / 160/60-17
FREN ÖN : Çift Disk 300 mm, Çift piston kaliper
FREN ARKA : Tek disk 220 mm
TEKERLEK ÇALIŞMASI ÖN / ARKA : 120 / 125 mm
BOYUTLAR UxGxY : 2105x760x1210 mm
AKS AÇIKLIĞI : 1410 mm
SELE YÜKSEKLİĞİ : 790 mm
YAKIT KAPASİTESİ : 15.5 Lt
KURU AĞIRLIK : 178.5 Kg
İMALAT YERİ : Japonya
TEKNIK OZELLIKLER
Motor: Sıralı 4 silindirli DOHC 16 supaplı, sıvı soğutmalı.
Yakıt sistemi: 38 mm elektronik enjeksiyon
Çap: 67.0 mm
Strok: 42.5 mm
Max Güç: 98 HP @ 12.000 RPM
Max Tork: 68 NM @ 9600 RPM
Silindir hacmi: 599.4 cc
Kompresyon Oranı: 12,5 : 1
Çalıştırma: Elektrikli marş
Kavrama sistemi: Islak, çoklu disk.
Aktarma sistemi: Zincir
Vites kutusu: 6 ileri vites
Ön çatal açısı: 25,5 derece
Akü: 12V 12 Ah
Ön lastik: 120/70 ZR 17
Arka lastik: 180/55 ZR 17
Ön fren: Çift piston kaliperle donatılmış 310 mm çapında çift disk.
Arka fren: Çift piston kaliperle donatılmış 240 mm çapında tek disk.
Uzunluk: 2,090 mm
Genişlik: 775 mm
Yükseklik: 1,075mm
Aks aralığı: 1,400 mm
Yerden yükseklik: 130 mm
Sele yüksekliği: 785 mm
Kuru ağırlık: 183 Kg
Yakıt deposu: 16,5 litre
-
fazer... fazer... fazer... fazer... fazer...
cbf600 de olabilir :D
Karşılaştığım herkes en az bir konuda benden daha yetenekli, öyle ki her insandan öğreneceğim bir şey var.
-
hepsi belirili bir kalitenin üstünde olan motorlar bence hangisini alacağin zevkine bagli olmalı.hangisinin tipini en cok begeniyorsan bence onu tercih et.SOnuc olarak motor bir zevk isi...
-
cbf yi karburatorlu olmasindan dolayi es gecerdim direk... muzelik
gsr ise guzel fakat cok pahali
[COLOR="Red"][B]Been here, done that before and survived[/B][/COLOR]
-
bende fazer den yanayım ama bu seçim tabi benim beklentilerime göre şekillenen bir tercih..senin motosikletten beklentine gore değişir.Bence bir liste yap motorları bi sureligine gözardı et alacagın motordan beklentilerini yaz.istersen siteylede paylaş ona gore bizde sana görüşlerimizi sunalım.
-
aynı kararsızlığı ben de yaşamıştım. sonuçta gsr(ımı) aldım şimdilik çok memnunum ama bazen gerçekten ürkütüyor insanı. hangisini alırsan al, emin olduğum tek şey; hepsinin kendisine özgü bir güzelliği var ve bu yüzden hepsinden memnun kalırsın.
NOT: GSR ile 140 km/h üzerinde çıktığında rüzgar etkilemeye başlıyor. hoş yol da çok iyi değildi, rahatsız etti beni. tam olarak test etme fırsatım olmadı. ancak şehir içinde çok rahat ve atak.
-
kawasaki ve honda kullandığım için arada ekonomik olarak fark var öncelikle onu belirteyim.bütçe önemliyse ilk planda kawasaki er6f'i 2.el olarak uygun bulabilirsin.kawasaki er6f 2 silindirli ve injeksiyonlu motoruyla oldukça da az yakıyor.seni yakıtıyla üzmez.
honda dersen 4 silindirli ve egsozdan gelen ses seni tatmin edecek kapasitede.ayrıca kawasakiye oranla daha cüsseli bir motor.fiyat olarak 2.eli çok abartılı rakamlarda .0'ını almak daha akıl karı olacaktır. artçın varsa emin ol daha rahat edecektir.
gsr 600'e gelince diğerlerinden ayrılan yanı bir naked olması.gerçekten hızlı ama şehiriçinde!çabuk hızlanabiliyor ama istediği kadar hızlı olsun şehirlerarası uzun bir yolda hızını koruyamayacaksın.rüzgar yoracaktır. yakıt olarakta hondadan daha az yakıyor.
uzun yol için honda ve kawasaki rüzgardan korunman için daha iyi bir seçenek olacaktır.kawasaki'yle honda arasında da hız olarak bir fark yok kawasakiyle 220 son hızına ulaşabiliyorsun.
kalite olarak sıralarsan ki honda,suzuki ve kawasaki sıralamasını yaparım.
bu görüşler kendime aittir..
-
fazer = overrated
yumusak kullanim icin HONDA, hircin görünüs (ama biraz daha zor kullanis) icin KAWASAKI, dengeli bir secim icin SUZUKI (GSR600'ün 2007 modellerinde ABS de var).
CBF600 karbülatörlü ve bu biraz gicik birsey de olsa motorun aslinda büyük artilarindan biri - evladiyelik bir motora sahip! daha modern bir motor isteyen CBF1000 alabilir, tasarim ayni zaten ...
-
Değerli Görüşleriniz Için Tesekkür Ederim
-
Arkadaşlar. Tüm siteyi gezdim. Özellikle CBF 600 SA için test sürüşü sonuçları var. Ama yeterli süre üzerine binmiş arkdaşların tecrübeleri konusunda pek bilgi yok. CBF 600 veye Deauville almayı düşünen biri olarak özellikle CBF 600 için tecrübelerini aktaracak arkadaşlar var mıdır? CBF in 500, 600 ve 1000lik modellerini sadece kısa süre deneme fırsatım oldu. Ancak düşünülen aksine sakin ve kontrollü kullanım konusunda en denetlenebilir olanı 1000 lik model oldu. Sanırım devir ve tork üretim farklılığındandır. En saldırgan olanı ise 500 lük modeli idi. Tabi bu yetersiz bir deneme sürüşünden sonra elde ettiğim sonuç. Deauville ise sakin kullanım ve CBF 600 de olduğu gibi ABS içermesinden. Ayrıca şunada cevap arıyorum. Tabiki kişiden kişiye değişen ögeleri var ve bu konu çok tartışıldı. Ama bu iki motor için kullanım tecrübesi sizce ne olmalıdır. Şimdiden teşekkürler. Konuyu buraya taşımak zorunda kaldım.Bu yüzden forumda iki yerde birden görebilirsiniz.
-
eğer ekonomik ve güçlü olsun diyorsan kawasaki er6f yada n modeli düşünmelisin
ama naked olsun ve hem şık hemde seri olsun diyorsan gsr fakat bunuda fiyatı cok
ama ben uzun yol cok yaparım rahat motor isterim iki kişi beni yormasın dersen cbf600sa en iyisidir
benim kendi terciğim kawasakiden yana olur nedenleri ise:ekonomik acıdan ve benzin sarfiyatı acısından
-
Teşekkür ederim. Görüşlerinizi dikkate alacağım.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)