Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Suzuki Gsr 600 ,kaeasaki Er 6 , Honda Cbf 600 Abs

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    28 Haziran 2006
    Arkadaslar Daha öncede Iszlerin Değerli Fikirlerini Istededim Ve Sizlerde Paylaştiniz Bunun Için Teşekkür Ederi Sizlere.fakat Kararsiz Bir Motor Sevdalisi Olarak Halen Karar Veremedim.ilk Başta Secenek Sayim 4 Motordu.bunlar Fazer 600.kawasaki Er 6 F, Suzuki Gsr 600 Ve Honda Cbf 600 Abs.fazerin Yenisi Fs2 Ciktiği Icin Eledim(fiyat Sebep Oldu).şimdide Bu 3 Motor Gerci Halen Tecrubelei Arkadaslarin Verecekleri Bilgilerle Fazer De Olabilir Secim Yapicam. Honda Cbf 600 Avantaji Abs Olusu Yarim Greneji 4 Silindirli Olusu Fakat Bunun Yaninda Karburatorlu Olusu Ve Agir Olusu Bi Dezavantaj.er 6 Iki Silinmdirli Fakaf Torku Yuksek .artçi Ile Beraber Gezilerimde Zayif Kalabilirmi?suzuki Gereginden Fazlami Seri?bana Bu Konularda Tecrubelerinizi Aktarirsaniz Sevinirim .şimdiden Hepinize Teşekkür Eder Iyi Günler Dilerim.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    rayjay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ekim 2006
    Şehir
    Angara
    Motosikleti
    CBR 1000RR
    fiyat guzel, perf. guzel, yakit super, servisi de kendine ceki duzen verdi
    er6 her turlu
    [COLOR="Red"][B]Been here, done that before and survived[/B][/COLOR]

  3. #3
    Shamyl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2005
    Şehir
    İstanbul \ Pendik
    Motosikleti
    BMW F800S
    CBF600 al bence, 15000 liraya da veriyorlar 0 km., çok rahat motor...
    BİR GÜN HERKES [B]ABS[/B]'Lİ OLACAK!!! [B]ABS[/B] SEN BİZİM HERŞEYİMİZSİN:)

  4. #4
    Gökhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2006
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    F 650 GS
    Suzuki Gsr 600 ,kaeasaki Er 6 , Honda Cbf 600 Abs
    arkdaşım sorunun cevabı yine sende
    1- hırçın bir naked istiyorsan gsr 600
    2- okadar hırçın olmasına gerek yok. yere saglam bassın güvenli olsun . hızlandıgım gibi durabiliyim diyorsan cbf 600 abs
    3- benim için en önemlisi fiyatı . uygun fiyatlı olmalı okadarda hırçın olmasına gerek yok dersen kawa er6( 600 cc içinde en uygun fiyatlı olan bu ve fiyatına göre performasıda güzel diyorlar?)

    ilk önce sen seçimini yap bunlardan hangisi istiyorsun. kendi sıralamanı yap.

    EKONOMİ-GÜVENLİK-PERFORMANS
    (ER6) -(CBF 600 ABS)- (GSR 600)

    benim düşüncem bu.

  5. #5
    Syriana - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Nisan 2005
    Şehir
    IstanbuI Beylikdüzü
    Motosikleti
    Yamaha MT25
    bencede CBF600 ABS güven veren bi tasarımı var...ve abs seçeneği gerçekten çok önemli bi avantaj bence...ama fazer içinde çok dengeli olduğundan bahsediyolar...CBF600 e göre daha kaslı ve seri bi motor ama güvenlik 2.planda...karar senin...
    Rüzgara Karşı Koşmamışsan, Onunla Esmeyi Bilemezsin; Henüz Motora Binmediysen, Yaşıyorum Diyemezsin !!!

  6. #6

    Üyelik
    28 Haziran 2006
    Arkadaslar Honda Cbf 600 Yakit Sarfiyati Nasil?bilgisi Olan Arkadaslar Paylaşirlarsa Sevinirim.

  7. #7

    Üyelik
    14 Eylül 2006
    Şehir
    İzmir\hatay
    Motosikleti
    Bombardier ds 650 baja ve Ramzey Scooter
    gsr600de de abs var bence gsr cidden fiyatını hakeden motor

  8. #8
    Forumdan Uzaklaştırıldı R3N - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2006
    Şehir
    istanbul
    kendi tercihimi aktarayım .. 600 cc bir naked motora gecmeyi düşünüyordum , favorim ve isteğim gsr idi ama cok seri olusundan tercih etmedim neticede hala acemiyim.. fz6 için fren problemli falan deniliyordu elendi ama çok şık makine .. cbf 600 nedense hic düşünmedim modeli kalkacak falan deniliyor belki ondandır .. neticede er6n aldım , kontrolü kolay çekişi iyi , sürüş keyifli tavsiye edilir

  9. #9
    Gökhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2006
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    F 650 GS
    motorları incelemek lazım










    Teknik Özellikler :


    Motor Sıvı soğutmalı 4-zamanlı 16 sübaplı DOHC sıralı 4 silindirli
    Motor hacmi (cc) 599,9
    Silindir çapı& strok (mm) 65x45.2
    Sıkıştırma oranı 11.6 : 1
    Yakıt sistemi 4 adet 34 mm´lik VP tipi karbüratör
    Max güç (ps @ dev/dak) 77,5 / 10500
    Max tork (Nm @ dev/dak) 58 / 8000
    Ateşleme Elektronik avanslı bilgisayar kontrollü dijital transistörlü
    Çalıştırma Elektrikli
    Şanzıman 6 vites
    Güç Aktarımı O-Ring zincirli
    Boyutlar (UxGxY)(mm) 2170x765x1230
    Tekerlekler arası mesafe (mm) 1480
    Sele yüksekliği (mm) 785 (±15)
    Yerden açıklık (mm) 130
    Yakıt kapasitesi (litre) 19 (3,5lt rezerv dahil)
    Tekerlekler
    Ön/Arka U-profilli 6 çift kollu alüminyum döküm
    Lastikler Ön 120 / 70 ZR17 M/C (58W)
    Arka 160 / 60 ZR17 M/C (69W)
    Süspansiyon Ön 41 mm´lik kartuş tipi teleskobik çatal,120mm esneme aralıklı
    Arka 7 konumlu ön yükleme ayarlı monoshock amortisör, 125mm esneme aralıklı
    Frenler Ön Çift piston kaliperli 296x4,5mm´lik çift hidrolik disk, ABS, cüruflu metal balatalı
    Arka Tek piston kaliperli 240x5mm´lik hidrolik disk, ABS, cüruflu metal balatalı
    Ağırlık 202 kg
    Renk seçenekleri Gümüş, Lacivert, Siyah









    Teknik Özellikler :

    MAKİNE TİPİ : 4-zamanlı,su soğutmalı,Paralel Çift silindir
    SİLİNDİR HACMİ : 649 cc
    SİLİNDİR, ÇAP x STROK : 83 x 60 mm
    SIKIŞTIRMA ORANI : 11.3:1
    SÜBAP SİSTEMİ : DOHC,8 Sübap
    MAKSİMUM GÜÇ : 72 PS / 8500 rpm
    MAKSİMUM TORK : 66 N.m ( 6.7 Kgf.m) /7000 rpm
    KARBURATÖR : Full enjektör
    ATEŞLEME : Dijital TCBI
    MARŞ SİSTEMİ : Elektrik
    ŞANZIMAN : 6 - vites
    ŞASİ TİPİ : Yüksek Gerilimli Çelik
    KASTER / TRAIL : 25' / 106 mm
    SÜSPANSİYON ÖN : 41 mm Teleskopik çatal
    SÜSPANSİYON ARKA : Ön yükleme ayarlı çift
    LASTİK ÖN / ARKA : 120/70-17 / 160/60-17
    FREN ÖN : Çift Disk 300 mm, Çift piston kaliper
    FREN ARKA : Tek disk 220 mm
    TEKERLEK ÇALIŞMASI ÖN / ARKA : 120 / 125 mm
    BOYUTLAR UxGxY : 2105x760x1210 mm
    AKS AÇIKLIĞI : 1410 mm
    SELE YÜKSEKLİĞİ : 790 mm
    YAKIT KAPASİTESİ : 15.5 Lt
    KURU AĞIRLIK : 178.5 Kg
    İMALAT YERİ : Japonya









    TEKNIK OZELLIKLER

    Motor: Sıralı 4 silindirli DOHC 16 supaplı, sıvı soğutmalı.
    Yakıt sistemi: 38 mm elektronik enjeksiyon
    Çap: 67.0 mm
    Strok: 42.5 mm
    Max Güç: 98 HP @ 12.000 RPM
    Max Tork: 68 NM @ 9600 RPM
    Silindir hacmi: 599.4 cc
    Kompresyon Oranı: 12,5 : 1
    Çalıştırma: Elektrikli marş
    Kavrama sistemi: Islak, çoklu disk.
    Aktarma sistemi: Zincir
    Vites kutusu: 6 ileri vites
    Ön çatal açısı: 25,5 derece
    Akü: 12V 12 Ah
    Ön lastik: 120/70 ZR 17
    Arka lastik: 180/55 ZR 17
    Ön fren: Çift piston kaliperle donatılmış 310 mm çapında çift disk.
    Arka fren: Çift piston kaliperle donatılmış 240 mm çapında tek disk.
    Uzunluk: 2,090 mm
    Genişlik: 775 mm
    Yükseklik: 1,075mm
    Aks aralığı: 1,400 mm
    Yerden yükseklik: 130 mm
    Sele yüksekliği: 785 mm
    Kuru ağırlık: 183 Kg
    Yakıt deposu: 16,5 litre

  10. #10
    marwel114 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ekim 2006
    Şehir
    Bolu
    Motosikleti
    Bmw G650 Xmoto
    fazer... fazer... fazer... fazer... fazer...

    cbf600 de olabilir :D
    Karşılaştığım herkes en az bir konuda benden daha yetenekli, öyle ki her insandan öğreneceğim bir şey var.

  11. #11
    b+rk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2006
    Şehir
    istanbul/Erenkoy
    Motosikleti
    vfr 800
    hepsi belirili bir kalitenin üstünde olan motorlar bence hangisini alacağin zevkine bagli olmalı.hangisinin tipini en cok begeniyorsan bence onu tercih et.SOnuc olarak motor bir zevk isi...

  12. #12
    rayjay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ekim 2006
    Şehir
    Angara
    Motosikleti
    CBR 1000RR
    cbf yi karburatorlu olmasindan dolayi es gecerdim direk... muzelik
    gsr ise guzel fakat cok pahali
    [COLOR="Red"][B]Been here, done that before and survived[/B][/COLOR]

  13. #13
    mabad - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Eylül 2005
    Şehir
    ist.
    Motosikleti
    yamaha fz6 fazer
    bende fazer den yanayım ama bu seçim tabi benim beklentilerime göre şekillenen bir tercih..senin motosikletten beklentine gore değişir.Bence bir liste yap motorları bi sureligine gözardı et alacagın motordan beklentilerini yaz.istersen siteylede paylaş ona gore bizde sana görüşlerimizi sunalım.

  14. #14
    kamak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Yamaha X-CITY 250
    aynı kararsızlığı ben de yaşamıştım. sonuçta gsr(ımı) aldım şimdilik çok memnunum ama bazen gerçekten ürkütüyor insanı. hangisini alırsan al, emin olduğum tek şey; hepsinin kendisine özgü bir güzelliği var ve bu yüzden hepsinden memnun kalırsın.

    NOT: GSR ile 140 km/h üzerinde çıktığında rüzgar etkilemeye başlıyor. hoş yol da çok iyi değildi, rahatsız etti beni. tam olarak test etme fırsatım olmadı. ancak şehir içinde çok rahat ve atak.

  15. #15
    ABZAH - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Şubat 2006
    Şehir
    istanbul
    kawasaki ve honda kullandığım için arada ekonomik olarak fark var öncelikle onu belirteyim.bütçe önemliyse ilk planda kawasaki er6f'i 2.el olarak uygun bulabilirsin.kawasaki er6f 2 silindirli ve injeksiyonlu motoruyla oldukça da az yakıyor.seni yakıtıyla üzmez.
    honda dersen 4 silindirli ve egsozdan gelen ses seni tatmin edecek kapasitede.ayrıca kawasakiye oranla daha cüsseli bir motor.fiyat olarak 2.eli çok abartılı rakamlarda .0'ını almak daha akıl karı olacaktır. artçın varsa emin ol daha rahat edecektir.
    gsr 600'e gelince diğerlerinden ayrılan yanı bir naked olması.gerçekten hızlı ama şehiriçinde!çabuk hızlanabiliyor ama istediği kadar hızlı olsun şehirlerarası uzun bir yolda hızını koruyamayacaksın.rüzgar yoracaktır. yakıt olarakta hondadan daha az yakıyor.
    uzun yol için honda ve kawasaki rüzgardan korunman için daha iyi bir seçenek olacaktır.kawasaki'yle honda arasında da hız olarak bir fark yok kawasakiyle 220 son hızına ulaşabiliyorsun.
    kalite olarak sıralarsan ki honda,suzuki ve kawasaki sıralamasını yaparım.
    bu görüşler kendime aittir..

  16. #16
    Predator[23rd] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ağustos 2006
    Şehir
    Viyana
    Motosikleti
    Honda CBF 500 ABS
    fazer = overrated

    yumusak kullanim icin HONDA, hircin görünüs (ama biraz daha zor kullanis) icin KAWASAKI, dengeli bir secim icin SUZUKI (GSR600'ün 2007 modellerinde ABS de var).

    CBF600 karbülatörlü ve bu biraz gicik birsey de olsa motorun aslinda büyük artilarindan biri - evladiyelik bir motora sahip! daha modern bir motor isteyen CBF1000 alabilir, tasarim ayni zaten ...

  17. #17

    Üyelik
    28 Haziran 2006
    Değerli Görüşleriniz Için Tesekkür Ederim

  18. #18

    Üyelik
    14 Eylül 2006
    Arkadaşlar. Tüm siteyi gezdim. Özellikle CBF 600 SA için test sürüşü sonuçları var. Ama yeterli süre üzerine binmiş arkdaşların tecrübeleri konusunda pek bilgi yok. CBF 600 veye Deauville almayı düşünen biri olarak özellikle CBF 600 için tecrübelerini aktaracak arkadaşlar var mıdır? CBF in 500, 600 ve 1000lik modellerini sadece kısa süre deneme fırsatım oldu. Ancak düşünülen aksine sakin ve kontrollü kullanım konusunda en denetlenebilir olanı 1000 lik model oldu. Sanırım devir ve tork üretim farklılığındandır. En saldırgan olanı ise 500 lük modeli idi. Tabi bu yetersiz bir deneme sürüşünden sonra elde ettiğim sonuç. Deauville ise sakin kullanım ve CBF 600 de olduğu gibi ABS içermesinden. Ayrıca şunada cevap arıyorum. Tabiki kişiden kişiye değişen ögeleri var ve bu konu çok tartışıldı. Ama bu iki motor için kullanım tecrübesi sizce ne olmalıdır. Şimdiden teşekkürler. Konuyu buraya taşımak zorunda kaldım.Bu yüzden forumda iki yerde birden görebilirsiniz.

  19. #19
    L.SAHİN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Mart 2006
    Şehir
    bolumt
    Motosikleti
    Kawasaki Z 750
    eğer ekonomik ve güçlü olsun diyorsan kawasaki er6f yada n modeli düşünmelisin

    ama naked olsun ve hem şık hemde seri olsun diyorsan gsr fakat bunuda fiyatı cok

    ama ben uzun yol cok yaparım rahat motor isterim iki kişi beni yormasın dersen cbf600sa en iyisidir

    benim kendi terciğim kawasakiden yana olur nedenleri ise:ekonomik acıdan ve benzin sarfiyatı acısından

  20. #20

    Üyelik
    14 Eylül 2006
    Teşekkür ederim. Görüşlerinizi dikkate alacağım.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)