Anket: Suzuki VL 800 Intruder C800,Suzuki VZ 800 Intruder M800,yoksa Honda VT 750C Shadow?
- Katılımcı sayısı
- 182. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
Suzuki VL 800 Intruder C800 mü, Honda VT 750C Shadow mu?
Reklamlar
-
28 Haziran 2007, 10:26
#21
Paylaşım çok güzel bu vesile ile motorumuzun bilmediğimiz özelliklerini öğrenmiş ve mukayese etmiş oluyoruz. Boyle bir tartışmanın olması bilgi paylaşımının ne işe yaradığını bize gösteriyor. Ne demişler bilgini paylaş ve başkalarına da oğretki sana yeni ufuklar açılsın yeni bilgilere ulaşabilesin,bildiğin şeylerle vakit kaybetmeyesin başkaları na da yardımcı olmuş olursun. Ama başkalarını fikrine de saygı duymak kaydıyla, onları kırmamak kaydıyla,yapıcı olmak kaydıyla.
Bence de satış sonrası serviste çok önemli. Yoksa hiç bir işe yaramıyor.En küçük bir problem sonra büyüyerek dert halinde karşına çıkabiliyor. Midesini bulandırıyor. Motorunuz istediğiniz kadar iyi olsun servis hizmetini alamayınca bir işe yaramıyor.
Kazasız belasız günler dileğiyle.
Bu foruma yazan arkadaşlara da ayrıca teşekkür ederim.
Reklamlar
-
30 Haziran 2007, 03:41
#22
ttopchu adlı üyeden alıntı
sizce enjeksiyon sadece güç mü sağlar? Daha az yakıt sarfiyatı ile ilgisi yokmudur?
suzukinin hangi modelinde tel olmayan alüminyum jant gördünüz? Yok eğer intruder serisi hakkında bilginiz yoksa en azından internet sitesinden bilgi alabilirsiniz.
bildiğim kadarıyla sübap sayısının fazla olması her zaman hızlanmada yakıt sarfiyatında performansta daha iyidir. Ayrıca kam: eksantirik milinin üzerinde konumlanarak yakıt ve egzost sübaplarının açılmasını ve kapanmasını kontrol etmektedir. Bu durumda 3 sübapda olsa 4 sübapta olsa yakıt ve eksoz sübapları farklı zamanlarda açılıp kapanacağından her motorda en az 2 kam gerektirir. En sondada överek bahsettiğiniz 3 sübap 4 sübap olayının etkisini siz aşağıda görebiliyormusunuz? 500 devirde 5,8 Nm lik tork farkı mı sizin bildiğiniz chopper kriterinize uymuyor
Suzuki İntruder C800 69 Nm / 3500 dd 52 hp / 6000 dd verirken
Honda VT 750C Shadow 64,2 / 3.000 devirde 45.8 HP / 5.500 devirde
alıntıda siz chooper kelimesi kullandığınız için asıl kullanılması gereken cruiser yerine bende chopper kullandım.
siz diye bilirsinizki kardeşim benim normlarımda honda suzuki ye basar buna bişey demem ama yalan yanlış bilgilerle çamur at izi kalsın yaklaşımınada her zaman karşıyımdır. Benim normlarımda şaft enjeksiyon ve su soğutma özellikleri motorun büyük olması yükek hızlarda az yakması şehir içi kullanımda hantal kalmamsı gidonun düşük hızlarda hafif yüksek hızlarda ağır olması önemlidir. Bu saydığım tüm özelliklerde kullandığım motorda mevcuttur. Ama Honda veya suzuki cruşiser tarzı motorlarda Harleyden iyidir diyecek kadarda motorumu övecek kadar cahil bilgisiz insanları yanlış yönlendirecek bir insan değilim...
Devamlı orta mesafa yol yapan (300 km civarı) bir insan olarak 100 120 km hızlarda; arada sollama yaparken düz boş yollarda limitlerime çıkarken (140 150 km) karburatörlü 3-3 6 sübaplı bir motorun benzin giderlerini enjeksiyonlu ve 4-4 silindirli başka bir motor üretilmişken karşılayacak kadarda zengin değilim.
Arkadaşım yalan yanlış bilgi diyorsun ama bunları söylerken sadece kendi motorunun fanatikliğinde kapılıyorsun çünkü intruder ı ben 2002 yılında kullandım hondayı da kullandım şimdi üzüleceksin ama honda tartışmasız daha iyi hatta yoruma bile gerek yok. Ayrıca bu sınıfta sıralama zaten bellidir 1 honda dır 2 yamaha dır 3 ve 4 . lüğü ise intruderla VN 800 paylaşırlar bunu yalan yanlış söyleyen de ben değilim bu tüm otoriteler tarafından bilnen bir gerçektir yok sen kabul etmiyorsan etmezsin o zaman biraz daha araştırma yapman gerekir ve öyle öğrenirsin.
Motor özelliklerini kendin yazmışsın ama motordan fazla anlamadığın için yazdığın verileri yorumlayamıyorsun
intruder 800 cc shadow ise 750 cc ortada bir gerçek var ki intruder ın motoru daha büyük ve doğal olarak tork ve beygir gücü daha fazla olacaktır . Fakat bir motor değerlendirilirken max torka değil onun yerine tork eğrisine bakılır ve o eğriye bakarak bir fikir çıkarılır shadow un ( ki hacmi küçük olmasına rağmen ) max torkuna intruder dan 500 devir daha aşağıda ulaştığını görürsün ki bu aslında sıkı bir farktır ve bu şu demektir 5. vitesle uzun yolda bir yokuşa geldiğinde 3000 devirde bile max torkunu verebiliyorsun demektir intruder ise bunu ancak 3500 dönerken verebilmektedir ( yüksek devirde verilen tork herşeyden önce cruiser mantığına terstir hondanın düşük devirde verdiği tork ta işte bu 3 valve tan kaynaklanmaktadır. )diğer taraftan shadow max beygir gücüne de intruder dan daha düşük devirde ulaşmaktadır ki bu bir chopper da aranan özelliklerin başında gelir ki sen motordan iyi anlayan birisi olsaydın zaten yazdıklarıma tamamen kendi motorunun duygusallığı altında kalıp bilir bilmez yazıyorsun demezdin hele hele ona chopper denmez cruiser denir gibi gereksiz ve basit bir ayrıntı tarzına hiç girmezdin bu yetmiyormuş gibi en güvenilir ve dengeli sürüşe sahip olması için sınıfındaki en düşük sele yüksekliği ve en uzun whellbase e sahip olan shadow a kıyasla benim intruder ımın düşük hızlarda gidonu yumuşak yüksek hızlarda sert hondanın ki değil gibi gaf hiç yapmazdın. Ben sana kısacasını söyliyeyim ben kafadan atmıyorum ne yazıyorsam o !
Karbüratör olayına ise hiç girmeyeceğim ama sadece şu kadarını söyleyeyim honda shadow bir chopper da karbüratör daha iyi olduğu için karbüratörlüdür. Bunun nedenini anlatmak ise uzun sürer ama en basit nedenini söyleyeyim enjektör de chopper mantığına terstir. Hatta sağlamlık ve tarz hariç japon chopper ları da Harley den iyidir bunu da aslında bu işi bilen herkes bilir
-
30 Haziran 2007, 05:56
#23
Forumdan Uzaklaştırıldı
enolaguy adlı üyeden alıntı
Arkadaşım yalan yanlış bilgi diyorsun ama bunları söylerken sadece kendi motorunun fanatikliğinde kapılıyorsun çünkü intruder ı ben 2002 yılında kullandım hondayı da kullandım şimdi üzüleceksin ama honda tartışmasız daha iyi hatta yoruma bile gerek yok.
2002 yılında kullandığınız motosikletten sonra suzuki kasa ve karburatçr-enjeksiyon değişiminde bulunmuştur.
enolaguy adlı üyeden alıntı
Ayrıca bu sınıfta sıralama zaten bellidir 1 honda dır 2 yamaha dır 3 ve 4 . lüğü ise intruderla VN 800 paylaşırlar bunu yalan yanlış söyleyen de ben değilim bu tüm otoriteler tarafından bilnen bir gerçektir yok sen kabul etmiyorsan etmezsin o zaman biraz daha araştırma yapman gerekir ve öyle öğrenirsin.
Bu sıralamayı kaynak göstererek verirmisiniz?
enolaguy adlı üyeden alıntı
Motor özelliklerini kendin yazmışsın ama motordan fazla anlamadığın için yazdığın verileri yorumlayamıyorsun
intruder 800 cc shadow ise 750 cc ortada bir gerçek var ki intruder ın motoru daha büyük ve doğal olarak tork ve beygir gücü daha fazla olacaktır . Fakat bir motor değerlendirilirken max torka değil onun yerine tork eğrisine bakılır ve o eğriye bakarak bir fikir çıkarılır shadow un ( ki hacmi küçük olmasına rağmen ) max torkuna intruder dan 500 devir daha aşağıda ulaştığını görürsün ki bu aslında sıkı bir farktır ve bu şu demektir 5. vitesle uzun yolda bir yokuşa geldiğinde 3000 devirde bile max torkunu verebiliyorsun demektir intruder ise bunu ancak 3500 dönerken verebilmektedir ( yüksek devirde verilen tork herşeyden önce cruiser mantığına terstir hondanın düşük devirde verdiği tork ta işte bu 3 valve tan kaynaklanmaktadır. )diğer taraftan shadow max beygir gücüne de intruder dan daha düşük devirde ulaşmaktadır ki bu bir chopper da aranan özelliklerin başında gelir
siz daha önceki mesajınızda demişsinizki benim chopper kriterlarime intruderın yüksek beygir gücü ve tork değeri uymaz bende demişimki her iki değeri verip suzukinin enjeksiyonlu silindir başına 4 sübaplı (bunların hepsinin tork ve beygir gücünde yüksekliğe neden olduğunda mütabıkız sanırım) ve 55 cc daha büyük olan motor değerleri ile beygir gücü ve tork olrak neredeyse shodowa çok yakın olduğunu belirtmişim. Siz hala bana chopperlarda yüksek devirde değil düşük devirde tork aranır diyorsunuz. Değerler neredeyse aynı bir daha bakınız. Ayrıca tork eğrileri verilmiş olsa alçak devirlerde hemen hemen aynı yüksek değerlerde ise enjeksiyon 4 sübap ve cc farkından dolayı daha yüksek tork verebildiğini görebilirsiniz.
enolaguy adlı üyeden alıntı
ki sen motordan iyi anlayan birisi olsaydın zaten yazdıklarıma tamamen kendi motorunun duygusallığı altında kalıp bilir bilmez yazıyorsun demezdin hele hele ona chopper denmez cruiser denir gibi gereksiz ve basit bir ayrıntı tarzına hiç girmezdin
Motosiklet bilgimi Honda Harleyden daha iyidir diyebilecek bir insanla tartışmayı doğru bulmuyorum.
enolaguy adlı üyeden alıntı
bu yetmiyormuş gibi en güvenilir ve dengeli sürüşe sahip olması için sınıfındaki en düşük sele yüksekliği ve en uzun whellbase e sahip olan shadow a kıyasla benim intruder ımın düşük hızlarda gidonu yumuşak yüksek hızlarda sert hondanın ki değil gibi gaf hiç yapmazdın. Ben sana kısacasını söyliyeyim ben kafadan atmıyorum ne yazıyorsam o !
Alçak sele güvenli sürüş sağlamaz sadece kullandığını motorda her iki ayağınızda tabanıyla yere basıyorsa kullanılmalıdır. Sele yüksekliğinde güvenli tabiri buna denir. Ha boyunuz veya bacak boyunuz kısadır o zaman alçak sele ararsınız. Sizin demek istediğiniz veya karıştırdığınız şey motorun ağırlık merkezinin yerden yüksekliğidir ki bu bütün chopper tarzı makinalarda 3 aşağı 5 yukarı eşittir.
Sele yüksekliği 658 mm Shadow
700 mm İntruder
Yukardaki değerler ışığında aradaki fark 42mm yani 4 cm dir. Bunun güvenli sürüşte yukarda yazdıklarımın ışığında hiç bir önemi (kısa boy veya kısa bacak boyu dışında) yoktur.
enolaguy adlı üyeden alıntı
en uzun whellbase e sahip olan shadow a kıyasla benim intruder ımın düşük hızlarda gidonu yumuşak yüksek hızlarda sert hondanın ki değil gibi gaf hiç yapmazdın
Whellbase le anladığım kadarıyla dingil mesafesini yani 2 teker (aks) arasındaki mesafeden bahsediyorsunuz.
Aks arası mesafe 1655 mm intruder
iki teker arası mesafe 1.639 mm shadow
Yukardaki değerlere bir daha bakın, Sonra bana ettiğiniz sözleri aynen kendinize söyleyin.
Ayrıca aslında aks mesafesi ön gidonun sert veya yumuşak olmasında çok önemli değildir. Burda önemli olanlar trail ve rake dir. Bilmeyenler için alıntı yaparak belirteyim:
TRAIL ve RAKE bir motosikletin kullanım karakterini belirleyen en önemli faktörlerden ikisidir.
Bu ikisinin aldığı değerler motosikletin düşük hızlardaki kullanım kolaylığını, dönüşleri ve yüksek hızlardaki stabilitesini ciddi anlamda etkiler
RAKE, (Kastor Açısıda denir) motosikletlerde ön maşanın yere olan açısına denir.RAKE'in ufak olması ön ve arka tekerlek arasındaki mesafeyi kısaltır, RAKE'in büyük olması ise uzatır. Büyük RAKE'li motosikletlerin gidonunun düz durası vardır. Aynı şekilde otomobillerdede direksiyonun dönüşten sonra kendini toparlamasını sağlar.
TRAIL ise gidonun bağlı olduğu (döndüğü) eksenden aynı açıda yere hayali olarak çizilen çizginin yere deydiği nokta ile ön akstan yere dik çizilen çizginin yere deydiği nokta arasındaki mesafeye denir. İkinci nokta birinci noktanın biraz gerisine düşecektir ve haliyle öndeki noktayı takip (TRAIL) edecektir. Net TRAILi belirleyen RAKE açısı, OFFSET ölçüsü ve tekerlek büyüklüğüdür.
Etkileri:
TRAIL değerleri düşük olan motosikletler, Racing (SS) motosikletler örneğin, düşük hızlarda manevralarda çok pratiktirler, arka arkaya virajlarda oldukça kıvraktırlar fakat yüksek hızlarda yol koşullardan çok etkilenirler ve stabil değildirler, kullanmaları zordur. Cruiser tarzı TRAIL değeri yüksek motosikletler ise otoparkta sağ sol yaparken ağlatırlar, arka arkaya virajlarda döneleri gelmez ama yüksek hızda kendiliğinden ok gibi dümdüz giderler, kullanımları kolaydır.
Düşük TRAIL'li motosikletlerde (SS'lerde) WOBBLE oluşma ihtimali yüksektir. WOBBLE motosikletin gidonunun ve kendisinin yüksek hızda çok tehlikeli bir şekilde sağa sola hızlı sallanmasıdır.
MOTOSİKLETİ DİK TUTAN JİROSKOPİK GÜÇ DEĞİLDİR. Donald Duck'ın (Reşat Arbaş) kitabında ve internette pek çok kaynakta bunun tersinin yazdığını biliyorum fakat bunun aksi bilimsel olarak kanıtlanmıştır. Bisiklet ve motosikletlere 2 adet ekstra ters yönde dönen tekerlek monte edilerek jiroskopik güç iptal edildiğinde bile çok rahat kullanılabilmektedir. Kontra-viraj tekniğini biliyorsanız motosiklet 20km/h üzerinde iken gidonu çevirmeye çalışırsanız motosikletin gidonu çevirdiğiniz yönün tersine döndüğünü görürsünüz. İşte RAKE ve TRAIL'ın varlığı sayesinde motosikletin gidonunu düz tutan etki oluşur ve bu sebeple motosiklet gidonu düz durmaya çalıştığı için kendide dik ve düz gider.
Teknik olarak 0 RAKE'li ve negatif TRAIL'lı motosiklet/bisiklet yapmak mümkündür. Ama o motosiklet kullanılmasını aşırı zorlaştıracak kadar dengesiz ve tehlikeli olacaktır. Böyle bir motosiklet yapılsa, o motosikleti kullanmak, 70km/h hızla gidiyor bile olsanız sanki duran bir motosikleti ayaklarınızı yere koymadan düz tutmaya çalışmaya benzer. Alışveriş arabası gibi olur.
italik yazılar turkchopper sitesinden memin den alıntıdır.
enolaguy adlı üyeden alıntı
Karbüratör olayına ise hiç girmeyeceğim ama sadece şu kadarını söyleyeyim honda shadow bir chopper da karbüratör daha iyi olduğu için karbüratörlüdür. Bunun nedenini anlatmak ise uzun sürer ama en basit nedenini söyleyeyim enjektör de chopper mantığına terstir. Hatta sağlamlık ve tarz hariç japon chopper ları da Harley den iyidir bunu da aslında bu işi bilen herkes bilir
Zaten şimdiye kadar yaptığımız bilgi tartışmalarında benim sorduğum sorulara ya kendi kriterlerinize göre ya honda yaparsa en iyisini yapar diye ya kafanızdaki sıralamaya göre ya da bunun cevabı çok uzun şeklinde cevaplar verdiniz. Size ilk mesajımda da çamur at izi kalsın şeklinde yaklaşım yapmamanızı konuşmalarınızı desteklemenizi rica etmiştim. Ben sizin yalan yanlış yazdıklarınıza karşı her zaman offical internet sitelerinden aldığım ölçülerle v.s cevaop verdim. Ki bu benim kendime olan saygımdan dolayı idi. 3 sübap daha iyidir demiştiniz ki bunu 2 kam a bağlamıştınız bende size her motorda en az 2 kam olabileceğini belirtmiştim ama o kısma hiç dokunmadan hala arada 3 valve daha iyi gibi parantez içinde bişeyler yazmışsınız.
Kısacası ben motorumu övmüyorum burda soru sorulmuş bende kendi kriterlerime göre cevap verdim ama en önemli şey bulunduğunu il veya ilçedeki servis dedim. Onun üzerine siz honda şöylkedir böyledir Harley den bile iyidir diyerek aslında bana yönelttiğiniz motorunu övüyor yaklaşımında bulunuyorsunuz. Sizin yazdıklarınıza bianen hepsinin doğrusunu belirtmek için değerler verdim belki bu motorumu övmek gibi algılanıyor olabilir ama değildir yalan yanlış itham lara cevaptır.
Bundan sonra bu kısma istediğiniz şeyleri doğru yanlış yazabilirsiniz ama ben sizi kaale alacak değilim çünkü dediklerinizin neredeyse hepsi yanlış kusura bakmayın ama verdiğim değerler v.s. bunları görebilirsiniz.
Kısacası size motosikletinizle iyi keyifli kazqasız belasız sürüşler dilerim. Sizin motorunuz size göre en iyi olabilir saygım var ama lütfen en uzun aks mesafesine sahip makina en güvenli makina honda ne koyduysa doğrudur yaklaşımından kurtulup sadece keyfini çıkarın. Ama bu tür danışmak işçin başlık açmış arkadaşları yalan yanlış yönlendirmeyin
-
01 Temmuz 2007, 01:48
#24
ttopchu:bu arkadaşın sizin anlattığınız şeyleri anlayacak kapasitesi olduğunu sanmıyorum.Bu gibi 'marka fanatizmi' yaparak;sevdiği-sahip olduğu markayı cahilce-kaynaksız savunan insanlarla tartışmak yalnızca vakit kaybıdır.
Fakat yinede bilgilerinizi bizle paylaştığınız için çok teşekkürler,adam olana çok faydalı bilgiler bunlar.
-
01 Temmuz 2007, 02:14
#25
hondadan şaşmamanı tavsiye ederim ... honda hayat onda:-)
-
01 Temmuz 2007, 02:19
#26
Mersin İl Temsilcisi
radyatörlü olanı al......
honda al...
KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....
-
01 Temmuz 2007, 05:46
#27
ryangt adlı üyeden alıntı
ttopchu:bu arkadaşın sizin anlattığınız şeyleri anlayacak kapasitesi olduğunu sanmıyorum.Bu gibi 'marka fanatizmi' yaparak;sevdiği-sahip olduğu markayı cahilce-kaynaksız savunan insanlarla tartışmak yalnızca vakit kaybıdır.
Fakat yinede bilgilerinizi bizle paylaştığınız için çok teşekkürler,adam olana çok faydalı bilgiler bunlar.
size fazla yazı yazmanın anlamı yok !
İntruder ını yamaha karşısında su soğutmalı olduğu için öven arkadaş ! Honda karşısında kıyas olarak dahi kabul etmediğin ve bu anlamda benle muhatap bile olmayacağını beyan ettiğin Harley in de hava soğutmalı olduğunu neden es geçiyorsun yoksa görmek mi istemiyorsun ?
USA deki Harleyciler bile kendi Harleylerinin sağlamlığı ve yaşam tarzı olmasının dışında yol tutuş konfor ve vibrasyon + motor özellikleri olarak Japonlara yenik düştüklerini kabul ederken sen bana Bunları kıyas edebiliyorum diye muhatap olmaya gerek görmediğini yazabilecek kadar at gözlüğüyle bakıyor birde belgeye dayandırmamı istiyorsun Hondanın Harleyden iyi olduğu noterden belgelimidir sence ki ben o belgeleri sana bulayım ?
Sen zahmet edipte internetten ararsan kıyas kabul etmediğin edene de cahil dediğin halde Bizzat Harleycilerin Japonları kendilerine kıyas olarak kabul ettikleri gerçeğini zaten görürsün
Opel diye bir otomobil var ve onun geliştirdiği Twinport adında bir sistem var araştır bakalım neden öyle bir sistem geliştirmek ihtiyacında bulunmuş düşük devirlerde neden Twinport denen sistem emme ve ekzost süpaplarının birini kapatıp motoru 2 valve gibi çalıştırıyormuş ? Bir öğren bakalım sakın shadow unda 4 valve yerine 3 valve olmasının bununla bir ilgisi olmasın ?
Düşük sele pozisyonu diyorsun ama nedense denge merkezini bundan ayrı tutuyorsun düşük sele her şeyden önce ona göre farklı kadroyu gerektirir ki zaten bu kadronun da yere yakın olması anlamına gelir dolayısıyla sele yüksekliği düşük olan motorun denge merkezi zaten aşağıda olur üstelik selede oturan insanda hatırı sayılır bir ağırlıktır ve o dahi denge merkezinin düşük olmasına etkendir. Uzun lafın kısası Shadow zaten senin motorundan dengeli bir motordur.
İntruder son iki sene modellerinde Shadow u whellbase de 3 5 milimle geçmiş ki bunun sadece rakamsal olarak öne geçme isteği olarak yapılmış bir durum olmadığını varsayarsak dahi caster açısı hala shadow dan düşük durumdadır.
Son olarak 4 valve motorlarda silindir kapağında 4 adet süpap yuvası olduğundan kapaktaki et kalınlığı azalmaktadır. Süpap cidar çatlaması denen bu durum günümüz otomobil motorlarında dahi sorun oluştururken rektifiyeye gelen biraz sıkıştırılmış racing motorların neredeyse tamamında süpap cidar çatlaması mevcut ve kronik bir sorunken hiçte güce ihtiyaç olmayan düşük devirli chopper motorlarda 4 valve kullanılmasının mühendislik olarak hiç bir artısı ve anlamı yok ve tam tersine zararı vardır bunun tek amacı olsa olsa sıradan alıcıları uyutmak ve etkilemek için suzukinin yaptığı gibi daha fazla valfim var demekten öte değildir. Honda işte bunu yapmamaktadır bu da benim tıpkı sizin suzukiyi sevdiğiniz gibi hondayı sevmem için bir nedendir. Diğer taraftan gücün gerekli olmadığı bir uygulamada mühendislik olarak enjektör kullanımının da reklam haricinde bir anlamı ve faydası yoktur aksine enjektörden dolayı bir gaz tepki gecikmesi ve elektronik püskürtmeden dolayı verilen max avans nedeniyle oluşan vuruntu vardır karbüratördeki gibi tatlı ve yumuşak çalışma enjektörlü bir motorda yoktur. Honda bir chopper da gereksiz reklama kaçmayıp bu durumu dahi göz önüne aldığı için karbüratörlüdür bende ondan Hondacıyım sizler hangi reel nedenlerden dolayı Suzukici siniz saysanıza ?
Gelelim Honda ve Suzuki arasında ki dayandırmamı istediğiniz belgelere google ı açın ve tırnak içinde aynen şunu yazın
" Honda & Harley"
ve bir de şunu yazın
"suzuki & harley"
Aradaki farka bakın ve bakın bakalım toz kondurmadığınız harleyciler kendilerine kimi muhatap alıyorlarmış
Suzukiyi mi yoksa Honda yı mı ?
İşte bu da aradığınız belge olsun !
-
19 Temmuz 2007, 13:53
#28
Alıntı:
enolaguy´isimli üyeden Alıntı
Ayrıca bu sınıfta sıralama zaten bellidir 1 honda dır 2 yamaha dır 3 ve 4 . lüğü ise intruderla VN 800 paylaşırlar bunu yalan yanlış söyleyen de ben değilim bu tüm otoriteler tarafından bilnen bir gerçektir yok sen kabul etmiyorsan etmezsin o zaman biraz daha araştırma yapman gerekir ve öyle öğrenirsin.
Ttopchu isimli üyeden alıntı
Bu sıralamayı kaynak göstererek verirmisiniz?
Aşağıdaki adresi istemiş olduğunuz kaynak olarak değerlendirebilirsiniz.
http://www.motorcyclecruiser.com/roa...es_comparison/
Bu sınıf cruiser motosikletler hakkında soruları olanların hatmetmesi gereken bir inceleme.. Sürücülerin motosikletlere verdikleri puanlara dikkat ederseniz genel anlamda bir fikir edinebilirsiniz.
Saygılarımla
-
19 Temmuz 2007, 19:14
#29
Forumdan Uzaklaştırıldı
Cavalier adlı üyeden alıntı
Alıntı:
enolaguy´isimli üyeden Alıntı
Ayrıca bu sınıfta sıralama zaten bellidir 1 honda dır 2 yamaha dır 3 ve 4 . lüğü ise intruderla VN 800 paylaşırlar bunu yalan yanlış söyleyen de ben değilim bu tüm otoriteler tarafından bilnen bir gerçektir yok sen kabul etmiyorsan etmezsin o zaman biraz daha araştırma yapman gerekir ve öyle öğrenirsin.
Ttopchu isimli üyeden alıntı
Bu sıralamayı kaynak göstererek verirmisiniz?
Aşağıdaki adresi istemiş olduğunuz kaynak olarak değerlendirebilirsiniz.
http://www.motorcyclecruiser.com/roa...es_comparison/
Bu sınıf cruiser motosikletler hakkında soruları olanların hatmetmesi gereken bir inceleme.. Sürücülerin motosikletlere verdikleri puanlara dikkat ederseniz genel anlamda bir fikir edinebilirsiniz.
Saygılarımla
ilginç verdiğiniz link de ki incelemenin başı:
Great 8's: 1997 800-Class V-Twin Motorcycle Comparison
What's the right ride for your road to happiness? Harley 883 Sportster; Honda A.C.E. 750; Kawasaki Vulcan 800, 800 Classic and 750; Suzuki Intruder 800 and Marauder and Yamaha Virago 750. From the August 1997 issue of Motorcycle Cruiser
Yani 1997 yılında 800 cc olan motosikletleri karşılaştırmışlar. 1997 model motosiklet alacaklar için ideal
benim yaptığım tüm konuşmalar 2007 modeller için ha ne farkı var derseniz 2004-2005 yılında suzuki kasa ve enjeksiyon değişiminde bulunmuştur. Hala soruyorum 2006 2007 yıllarında yapılmış karşılaştırma gösterebilecek olan var mı?
karşılaştırma derken yanlış anlaşılmasın arkadaşımızın iddaa ettiği gibi honda suzukiden daha iyidir şeklinde
-
21 Temmuz 2007, 22:59
#30
Arkadaşlar HONDA SHADOW 0KM SİYAH RENK 2007 MODEL SHADOW 750'LER ÇOK KISA BİR SÜRE İÇİN TEKRAR 12.750YTL KAMPANYAMIZ STOKLARLA SINIRLIDIR.Ankara'lı bir firmanın ilanu bu.Suzuki ne kadar VZ 800 INTRUDER M 800 18.750 YTL.Arada 6000 ytl fark var çok değil mi? bence honda shadow.
-
21 Temmuz 2007, 23:13
#31
Shadow tabiki..shadowdan şaşma.Gölgesiz kalma :D
-
05 Ağustos 2007, 13:35
#32
anketlerin cogunda honda warsa yamaha,suzukiiyi,hemen atlıyor bası ınsanlar hemen honda die hondaya atıolar oyunu
-
05 Ağustos 2007, 14:07
#33
BMW F 650 GS 2000'im vardı. 1 ay önce kampanyadan yeni bir Honda Shadow aldım. Ve hemen Ankara'dan Akçay'a gittim geldim. Henüz rodajda ve yüklü olmasına rağmen yakıtı km'de 110 bin tl oldu. En az yakar denilen f 650 kadar yaktı. Bunu kendim gördüğüm için bundan sonra benim için karbüratörlü olması önemli değildir...
[COLOR="Blue"]Gemiler limanlarda güvendedir ama limanlar için yapılmamışlardır...[/COLOR]:cat:
-
05 Ağustos 2007, 17:24
#34
öncelikle belirtmek gerekirki ikiside çok şık makinalar.
tasarım olarak değerlendirildiğinde; shadow yatay hatları ve birleştirilmiş tek egsozu, düşük sele, düşük gidon ve kalın tekerleriyle bir adım öne çıkıyor.
shadow uzun yolda idareli bir kullanımla(tabi 100kmyi geçemeden) 90bin ytl yaktı ancak 100 ü geçtim 109bin yaktı bu da çok önemli bir artı
fiyat olarak bakılınca da: arada neredeyse 5-6 milyar oynuyor(ki oynamasa bile ben shadowu tercih ederdim)
yedek parça ve servis olarak da honda daha kurumsallaşmış bir yapıya sahip
-
05 Ağustos 2007, 18:49
#35
Fiyat konusunda honda biraz öne cıkıyor sanırım.Suzuki biraz daha pahalı.Güzellikte göreceli kimi shadowu begenır kimi vl 800 ikiside güzel makina ama asıl önemli olan işin perde arkası servis yedek parca teknik kısımlar.bunlar öne cıkarıyor sanırım.Bende arastırıyorum 2 motoru birinde karar kılmak ıstıyorum o yuzden bu sayfa ıı oldu
-
05 Ağustos 2007, 19:24
#36
abiler bana sorasanız tabiki Suzuki VZ 800 Intruder M800 derim gerçi ben pek klasik motor sevmem ama bence o motosiklet daa iyidir
-
05 Ağustos 2007, 21:02
#37
bnde aynı kararsızlıktaydm 1 dönem. Yeni bir cruiser alma fırsatım doğmuştu ve bayağ araştırdım. Karaköyde gidip M800'ü yerinde deneyin derim..
Hele teknolojik üstünlüğüyle.. Shadow Madow hikaye..
Tek rakibi GV650 olur, o da şekliyle..
Hakkaten aşmış bir tipi var makinenin..
~ Bütün mesele yolda olmak... ~
-
07 Ağustos 2007, 03:58
#38
NoVaRiX adlı üyeden alıntı
bnde aynı kararsızlıktaydm 1 dönem. Yeni bir cruiser alma fırsatım doğmuştu ve bayağ araştırdım. Karaköyde gidip M800'ü yerinde deneyin derim..
Hele teknolojik üstünlüğüyle.. Shadow Madow hikaye..
Tek rakibi GV650 olur, o da şekliyle..
Hakkaten aşmış bir tipi var makinenin..
Neymiş o teknolojik üstünlük ?
Suzukinin Enjektörü mü ?
Demekki VTEC teknolojisini hayata geçiren Honda enjektör teknolojisini bilmiyor ve shadow u ondan enjektörlü yapamıyor değilmi ? Sakın karbüratörün bu tip bir motorda enjektörden iyi olduğunu düşünüyor olmasın ?
-
-
enolaguy adlı üyeden alıntı
Neymiş o teknolojik üstünlük ?
Suzukinin Enjektörü mü ?
Demekki VTEC teknolojisini hayata geçiren Honda enjektör teknolojisini bilmiyor ve shadow u ondan enjektörlü yapamıyor değilmi ? Sakın karbüratörün bu tip bir motorda enjektörden iyi olduğunu düşünüyor olmasın ?
ne olursa olsun teknolojiden uzak durmak akılla bağdaşmaz..bunu hondada biliyor olacakki 2008 shodowlarda enjeksiyon kullanmışlar..ve ekzozuda çift yapmışlar..bilginize
2014 YAMAHA XVS 1300A MİDNİGT
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler