Peki şu özelliği fiyat farkını hakediyor denebilecek birşey var mı?
hyosung gv250 fiyat performans ve kalite açısından tatmin edici, venox görmedim ama fiyatı itici,
venox 250 videosu http://www.youtube.com/watch?v=hxVe0aCibAA
Ben yurt dışındaki sitelerden de konuyu araştırıyorum. Venox 250 nin ABD de bir kulübünün olduğunu ayrıca youtube da venox 250 aradığında ise güzel görüntüler mevcut. Bence Venox 250 yaptığım araştırmalara göre daha uygun.
Yurt dışındaki en geniş kapsamlı siteler,
http://z11.invisionfree.com/HyosungC...ex.php?act=idx
http://www.alternativecruisers.com/i...p?action=forum
(İngilizcesi olanlara yönelik)
Arkadaşlar gv 250 hyosung'un şu an ki fiyatı nbc motorda 8000 ytl olarak görünüyor, venox ise 9800 ytl civarı, 1 hafta önce gv 250 6000 ytl seviyesindeydi. İkiside mükemmel.
Eski bir kymco kullanıcısı olarak ,Kymco gayet kaliteli bir motor.Her ne kadar venox kullanmasamda,Kymco taş gibi motor.Hyosung gv 250 kullandım(arkadaşınkini)kullandıktan sonra cruiser-chopper tipi motor kullanmaktan vaz geçtim,kendimi şezlongta güneşleniyormuş gibi hisettim ama güzel motordu.Ben 85 kiloyum arkadaş 90 küsür ve ikimizide hyosung çok rahat taşıyor ve130 km. hıza üzerinde bu kadar yük varken çıkabiliyor.Ama tasarım olarak Venox derim gayet şık bir motor.Cruiser kullanıcak olsam ve bu motorlar arasında tercih yap deseler venox derdim.
Benim tercihimde venoxda yana olurdu.You to be de videolarını izleyince rei bir motor intibası verdi.Görüntüsüde zaten 1 numara. Bence 2.el dahi olsa venox almalısın.
lezzet gider,mesuliyet kalır...
Bana göre Venox'un tek eksisi az satması, yada az bilinmesi. Bu sebepten elden çıkartırken değer kaybı yaşanacaktır. Hyosung da aynı dezavantaja sahip belki ama ilk alış fiyat avantajı bunu unutturur.
Venox az satıyor ama az bilinmiyor. Elden çıkarırkende her motosiklet kadar değer kaybediyor. Ama bir honda gibi hemen gitmez herhalde.
Buralardan gitmek lazım. Uzağa , daha uzağa. Hayır hayır, çok daha fazla uzağa.
arkadaşlar kymco wenox kullanıyorum hyosung gv250 ile arasındaki tek fark bence aksesuar kabul etmemesi albeni olarakda kymco diyorum gerçekten çok dikkat çekici bir motor farklı bir tarzı olduğu gerçek ayrıca cruiser-chopper bir motoro kısayla oldukça seri
Kullanıcı fotolarına açız. Kendi motosikletinizin 640x480 resimlerinizi koymanızı bekleriz. Tabii ki verilmiş olan resimlerden farklı görünüşler makbule geçecektir. Mesela karagüllenecati avatarı hoş durmuş.
Bu adreste anlatılıyor. Fakat 640x480'e bilgisayarında küçültüp yüklersen daha iyi olur. Yoksa sayfa felç oluyor. Avatarı yaptığın gibi küçülteceksin.
http://www.motosiklet.net/forum/foru...i-anlatim.html
arkadaşım sadece resim yüklemek için profildenmi girmemiz gerekiyor gönderdiğin sayfaya baktım ama aynı yeri ayfada bulamadım herneyse bilen bir arkadaş yardımıyla resimlerimi paylaşırım
Resmi başka siteye yükleyip mesajın içerisine linkini kopyalıyoruz. Vermiş olduğum link o işlemi tarif etmekte
Venox oylamada arayı açmış.
Bu arada forumda 100 kişi bile yok bu motorsikletlere ilgili. Herkes racing tarz motorlara meyilli herhalde. Gerçi ben de öyleyim ama başlangıç motoru olarak bu ikisi cazip geliyor. CBR 125 bisiklete benziyor deyip almayanlar düşünebilir.
Bu arada forumda bir arama yaptım ve yaklaşık olarak 30 üyede GV250 ve 7 üyede Venox var.
(Profil bilgilerinden)
Kymco tipi ile dikkat çekici ama bence de başka artıları ile Hyosung daha iyi gibi duruyor. Alacak olsam düşünmeden Hyo'yu alırdım. Suzuki hem küçük hem pahalı. Venox da güzel (gerçi eksoz bana kötü geldi) motor.
tipte Venox, ekonomide Hyosung derim. Ayrıca Hyosung duyarlı bir firma. karar senin..
Gidersen Öyle Bir Gitmelisin ki;
Ayrılıklar Bile Seninle Gurur Duymalı..
Baktığımda görünüm ve oturaklı olması bakımından Venox ağır basıyor ama iki gün sonra yetersiz gelip büyük hacimli motora geçmek istersem ne olacak. Mesela Yamaha DragStar 650. Kymco 9.500 YTL civarı idi, Yamaha ise 16-17.000 dolaylarında. Alıp bir sene sonra tatmin etmemeye başlayıp satmak gerekirse zarar etmek kaçınılmaz gibi duruyor. Direk 650'den mi başlanmalı Cruiser modellere.
Aslında tecrübeyi ucuz ve daha hafif makinada yapmak daha mantıklı ama mantık ve heves farklı kulvarlarda yol alıyor.
Şeytan diyor CBF veya YBR ile düşe kalka piş ardından 650'ye geç. 3500 YTL'lik motordan da pek zarar etmeyiz herhalde.
Belki bilmeyenler olabilir bilgi vereyim Racing motosikletlerde ha 600 cc almışsın ha 1000 cc pek farketmez ama Cruiser sınıfında hacim tork demektir ve yüksek vites düşük devir kullanım imkanı verir. Bu da gezintiler için aranılan bir özelliktir.
Bu sebepten 250 cc cruiser alsan kullanım olarak CBF tarzı bir his ve tecrübe verir gibime geliyor.
Siz ne dersiniz? 250 cc çabuk mu sıkar adamı?
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)