Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

K1200RS!mi GSX R1000'mi DUCATI ST3'mü?

    REKLAM ALANI
  1. #1
    ta2ad - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2005
    Arkadaşlar merhaba.
    Z750S ime henüz veda ettim ...
    Bana onu aratmayacak fakat daha torklu bir makina bakınıyorum, tercihim bu 3 model arasından olacak, Z750S kadar sürat yapmasada olur ama kalkış daha seri ve daha torklu olması, yere daha sağlam basması ve daha iyi fren mesafesi tercihim, bu üç makinanın fiyatları bir birbirine yaklaşık (2. el)
    tavsiye ve deneyimlerinizi bekliyorum ..
    selamlar..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    praetorian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ağustos 2005
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    yok
    bı tek k1200r kullandım sen sport olanını ıstıosun ama
    mukemmel bı makıne..
    cok uysal ve agresıf..
    garıp bı cumle ama motoru test edınce anlıosunuz ole oldugunu
    asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?

  3. #3
    zeda3000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2005
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda CB750 Cafe Racer
    Uc degisik tipte makinadan bahis ediyoruz Z750 gercekten hircin bir makina kalkislarda cok guc uretir surucuyu asla uzmez. Sana kisaca soyle diyecem

    K1200RS : Kaliteli kusursuz ama hizi dusuk hantal

    GSXR 1000 : Muhtesem bir motor teknolojisi biraz buyuk bir kasa son hiz tatminkar ama kendi sinifinda daha ii atak makinalar var. Ornegin R1

    Ducati ST3: Tam touring bir makina dir Z750 gore son hiz olarak zayif kalacagi kesin ama konforu muhtesem V motoru ile essiz bir tork ve cekis saglar.Sesine hayran kalacaksin.

    Eger ben hizi seviyorum yeri geldimi gazi koklerim diyorsan Suzuki al derim atak bir makina

    Yok zevk yapacam yollarda her yere girip cikabilirim diyorsan BMW al kalite ve konforu tadarsin banada dua edersin.
    [COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti

  4. #4
    GorkeM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2006
    Şehir
    Moskova / İstanbul / Kiev
    Kalite istiyorsan ve altındaki makineye sahip çıkmak ondan zevk almak istiyorsan K1200R veya K1200S ... Agresif sürüşü ve kolay kullanımı ile mükemmel bir makine.

    Benim sana tavsiyem Borusan'a gidip bu 2 motoru test etmendir...
    Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu
    Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero

  5. #5
    Predator[23rd] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ağustos 2006
    Şehir
    Viyana
    Motosikleti
    Honda CBF 500 ABS
    K1200R SPORT --- inanilmaz bir alet.



    bu alet resimde kelek görünüyor. gidip kend gözlerinizle görmeniz lazim....

  6. #6
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    24 Kasım 2006
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    350 beyaz cava....hemde stylee...
    suzukı abıcım suzukıı....2005 model bulursan daha ıyı olur....2005 model gsxr 1000---- 2006 r1, zx10 r, ve cbr 1000 rr arasında en ıyı olanıdır......

  7. #7
    ryangt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Kasım 2006
    R1 hiç bir zaman GSXR 1000'den daha hızlı olmamıştır.Kaynaksız deneyimsiz konuşmayalım işkembeden sallamayalım...

    R1, hız konusunda çoluk çocuğun azına sakız oluşundan ibarettir.Deneyimli hiç bir sürücü R1'in en hızlı olduğundan bahsetmez. Kafada GSXR1000 oynar ZX10 ikincidir,3. ve 4.cülük 1000RR (2006-2007) ve R1 arasında değişir.

  8. #8
    patriote - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ekim 2006
    Şehir
    Gurbet
    Motosikleti
    Var
    Hiç tartışmaya girmeden arkadaşın sorusunu kendimce cevaplayayım.
    Yazından anladığıma göre beklentilerini en iyi karşılayacak olan BMW dir.
    Zaten bir BMW alabiliyorsan başka motorlara bakmamanı öneririm.
    Karşılaştırdığın motorlar, karşılaştırılacak motorlar değil.
    Hepsi farklı amaç için üretilmiş motorlar.
    BMW al,
    Torunun da kullansın.

  9. #9
    Predator[23rd] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ağustos 2006
    Şehir
    Viyana
    Motosikleti
    Honda CBF 500 ABS
    BMW diger üreticiler gibi sinyali adam gibi yapsa gercekten mükemmel motor yapmis olacak...

    patriote'in dedigi gibi, saydigin motorlar farkli amaclara hizmet ediyor.

    suzuki klasik bir superbike. ducati ise touring bike ve bmw önü azicik kapatilmis naked bike. birbirine en yakin olanlar ducati ve bmw olmalarina ragmen motor dizaynlarindaki felsefe taban tabana zit.

    suzuki'yi bir kenara koyuyorum. kendini kanitlamis bir motosiklet. superbike sevenlerin begenecegi bir alet (hele yeni GSX-R1000 "Yoshimura" özel modelini sevmek ZORUNDASINIZ ... ).

    ducati ise bir DUCATI ve bmw bir BMW. ikiside sira disi aletler ve seven seviyor, sevmeyen de asla sevemiyor.

    araba dünyasindan örneklerle anlatayim:

    suzuki porsche (911) olsun, ducati ferrari (355 veya 360) ve bmw bir bmw (z4 m). anlatabildim mi?

  10. #10
    GorkeM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2006
    Şehir
    Moskova / İstanbul / Kiev
    Predator[23rd]
    Sinyallere sonradan alışıyorsun... Ilk kullandığımda sinyal iptal düğmesini bilmediğimden dolayı kapatamamıştım... Ilk sağa sinyal verdim ... Sonra kapamak için tekrar bastım kapanmadı , sola bastım bu sefer sola sinyal verdi. Ikisine de bastım dörtlüler yanmaya başladı 160'la gidiyosun dörtlüler yanıyor Herneyse sonra durdum K1200S'i olan bir beye sorup sinyal iptal düğmesini keşfettim... Sonrasında kolaylaştı iş... Ha bu arada korna ile sinyalin yeri de ters...
    Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu
    Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero

  11. #11
    ta2ad - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2005
    Dostlar öncelikle konu hakkında görüş ve deneyimlerinizi benimle paylaşarak seçim yapabilmemi kolaylaştırdığınız için teşekkürler ..
    Zonguldak şehrinin ve havalisinin yol yapısı çok kısa düzlük ve bol inişli çıkışlı virajlardan oluştuğu için bu duruma uygun bir makina seçmeye özen gösterdim.. ne yalan söyleyeyim bu yollarda Z750s imden hiç bir zaman R100RS imden aldığım keyfi alamamıştım , ( Z750S in otobanda hakkını yememek lazım ama ) dolayısı ile yeni seçimimde benim için öncelikli özellik makinanın kısa düzlüklerde kolay ivmelenebilen U virajlara girip güç kaybetmeden aynı videsle çıkabilen güçlü bir yapıya sahip olması idi (yani biraz tembel işi ) K1200RS i bu yollarda bahsettiğim özellikler açısından 100km booyunca test ettim.. sonuç Z750S i hiç aratmadı desem yeridir ve güvenlik duygusu çok daha yüksek idi , ivmelenme iyi ,viraj iyi, duruş çok çok iyi... ha belki Z750S kadar şeytan uçurtması bir makina değil ama K1200RS in gemi vari salınışını daha fazla sevdim desen yeridir ( e nede olsa 50 ye merdiven dayadık belki ondandır bu durulma )
    Sonuç: 2005 model 3800Km bir K1200RS tanıdık bildik bir dost'dan olmasıda cabası laf aramızda çokta hesaplı..
    herkeze çok teşekkürler görüşmek üzere , selamlar ...


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)