Hyosungların dayanıklılığı hakkında bir yorum yapmak doğru değil çüknü cok kısa bir süre önce tr e gelmiş bir motor fakat kalitesinin 250 segmentinde hondadan kesinlikle düşük olduğunu söyleyebiliriz,motor bilgisi sadece dış görünüm ve kağıt üzerinde olanlar tabiki huyo diyecek fakat uzun süre ben alacağım motora bineceğim diyosan cbf250 veya buna secenek olarak ybr250 derim yok ben alıp 1-2sene oınra değiştireceğim vede satarken edeceğim zarar önemli değil diyosan hyosung250 tercih olabilir.
bana göre doğru bir karar değil cünkü;cbf500 e vereceği para hayli yüksek bir miktar olacak ve daha sonra bu motorda motor tutkunu olan birine yetmeyeceği 4silindir bi motor isteyeceğinden bunuda satıp değiştirirken,biraz fazla zarar etmiş olacak ben olsam 2.el bir 250cc lik alır biraz buna bindikten sonra direk 4silindir bir alete gecerim,tabi arkadaşımız 500 de ben kalırım diyosa ozaman durum farklı,ozaman 500lük ideal bir secimdir
cbf 600 dür abs li olan arkadasım bildigim kadarıyla cbf 500 de abs yok
Binlerce Kilometre Bile Tek Bir Adımla Başlar...
mrb,
1998 suzuki gs500 kullandım bir süre daha sonra
2001 suzuki gsf600 bandit s kullandım uzun bir süre
daha sonra 2004 yamaha fz6 fazer kullandım suzuki nin tadını vermeyince
tekrar 2004 suzuki gsf600 bandit s aldım
bu arada honda cbf500 ve honda cbf600 kullandım suzuki gibi değil
yani suzuki yi tek geç bence
ister 2001 - 2003 arası olan gs500 veya 2001 - 2004 arası olan gsf600 bandit s tercih et bence kullanıcıya yönelik birçok rahatlığı var
birkaç örnek vermek gerekirse
yan ayaklığı suzuki lerde tek seferde açılıyor honda larda rahat açamıyorsun
yani şöyle yan ayaklığı açayım motoru üstüne atayım diyemiyorsun
bu fazer dede aynı cbf lerde de aynı
dikiz aynaları suzuki ler kadar rahat göstermiyor
şu an aklıma gelmeyen birkaç özelliği daha
gs500 çok iyi hızlanır ve şehir içi, şehir dışı idealdir
gs500 lerde 2001 den sonra gidon değiştirilmiş ve şehir içi daha rahat kullanım imkanı sağlanmıştır
2004 gs500 ler japon üretimi değil onun için 2003 e kadar olanlar tercihimdir şahsi kanaatim
şu anda suzuki gsr600 kullanıyorum ve suzuki diyorum bence 1 numara
hayırlısı
ya peki 250cc liklerde keeway'in iki modeli veya regal rabtor için ne düşünürsünüz . tabi hyosung un yerini tutmaz ama daha ucuz ve görünüş olarakpekte bi farkı yok. tabi kalitesi hakkında bişey diyemicem. ayrıca hyosung un fiyatı nekadar ki?
[B][COLOR="Green"]@[/COLOR][COLOR="Green"]maS[/COLOR][/B] :cat:
nasıl yani görünüş olarak fark yok?
burada konusulan apayrı bir konu arkadaşım
senin bahsettiğin motorlar chopper-cruiser tarzı
burada bahsedilen ise naked tarz
kaldı ki arkadaşın istediği özelliklerin ancak 5000 km yakınına yanaşabilir o motorlar teknolojik olarak
kaldı ki cbf 150 o bahsettiğin motorlardan bile çook daha iyi zaten
Seni çok seviyorum Babacığım.Sen her zaman benim kalbimde yaşayacaksın...
selam nedir bu marka bağımlılıgı anlamıyorum! kardeşim adam motoru zevk için alacak,otobüs veya taksi degil ki bu calıştırsın ekonomik olsun,para getirsin. marka bağımlıları itiraf edemeseler de 250 naked'ın türkiye'de tek adı var; hyo comet. su kadarını yazayım;bilen biliyor,binen biniyor.
valla 100 den sonra hızlanmıyor uzun yolda yetmıyor demıssınız ama ınternettekı vıdeo sıtelerıne baktıgınızda hondanın cok rahat 140 a cıktıgı goruluyor.otobanda bıle 140 km ıdeal bır hız bence. hem az yakıp hem az para odeyıp hemde sehır ıcınde rahatlıkla kullanılabılen bır motor olan cbf250 ve ybr 250(daha goremedık ama) iş gorecektır dıye dusunuyorum.sehır ıcınde 500 luk motor cok gereksız.ama ben otobanda ılla 170 yapacam dıyosanız o baska tabi
500cc iyidir bence arkadasım 250cc hızlanma ve max sürat açısından kesmez hele şehirler arası ve uzun yolda kullanacaksan.
CBF 250.. ikinci tercih olarakta ybr 250..
CBR 600F Honda,
250 cc neye gore kesmez ben onu anlayamadım bız hangı cc dekı en ıyı naked ı tartısıyoruz. saatte 140 km otobanda orta serıtten gıtmek demektır. 500 cc lık bır motor bırakın normal bır sehırı ıstanbul gıbı uzun duzluklerı bulunan bır sehır ıcın bıle fazla.500 cc lık bır motorla otoban harıcınde nerede 4 ve 5. vıteslerı layıgıyla kullanacaksınız merak edıyorum. bu topıc ben otoban cocuguyum basarım 180 190 hıc sehır ıcı dolasmadan garaja koyarım motorumu topıgı ıse 500 luk deıl 1000 lık alın. yok benım butcem 8 mılyarla sınırlı ole delı gıbıde benzın yakmasın ama bastımıda ole en sag serıtte bırakmasın topıgı ıse 250 lıklerı tartısın. 250 cc naked denmıs topıge ama 2 gun sonra 1000 cc ye cıkacak mıllet motor onerırken.bu kardes 250 cc sormus 500 ıstese 500 dıye acardı baslıgı dımı ama.
İnsanoğlu doyumsuz, iki gün sonra da başımıza bela olma en iyi 500lik çıplak hangisi diye düşünerekten cevap vermiş arkadaşlar, hoş gör
YBR 250 için fuarda 9 milyar gibi bir fiyat fısıldandı kulağıma, bu fiyata değmeyebileceğini düşünüyorum. O kadar para vermişken niye ikinci el sağlam bi F650GS almıyorum diye düşünür insan.
250liklerin fiyat/performans oranı kötü bi yerde anladığım kadarıyla
[CENTER]Vuuuu diye aşarım dağları, enginlere sığmam taşarım :P[/CENTER]
Bursa'daki fuarda görevli bayan bana 10 milyar olduğunu ama 8 civarına indirmek için uğraş verildiğini, bu sebepten fiyatının bir türlü açıklanmadığını söyledi. 10 milyar olursa geçmiş olsun.
Bu arada fuarda Hyosung GT 250'ye hayatımda ikinci kez oturdum ve ikinci kez bu motora bayıldım. İlk fırsatta alıyorum.
st_erdogan arkadasım ınsan oglu tabıkı doyumsuz ama sana söyle bısey söylıyımkı belkı bı katkım olur.
öncelıkle 4 ay öncesıne kadar bı r6 kullanıcısı olarak sana sunları söyleyebılırım.ılk suan kullandıgım hyosung 250r aldıgımda ve ılk surusumde bana acıkcası bısıklet gıbı geldı ve ogun yasadıgım pısmanlıgı tahmın bıle edemezsın hatamı yaptım dıye cunku sınırlı bı butceyle en azından sorunsuz bı makına ıstıyordum.....ama zamanla alıstım ve korkularım son buldu suanda en azından masrafsız ve tabıkı yuruyen bır mekanızma masrafı olacak ama sunu bılıyorumkı dıgerlerı kadar masraf cıkarmayacak..cunku yıllarca cektım parcası bı dert getırmesı o asıl apayrı bıdert buyuk sehırlerın bırınde otursam belkı sorun olmazdı ama bende yasadıgım ilceye göre konusuyorum malumun.ve sunu asla unutma cc olarak buyuk olan bı makınenın masrafıda okadar buyuk oluyor bu ıster honda olsun ıster yamaha ıster suzıkı vs.vs.vs.vs.
ve yarın öburgun bu benı kesmez daha buyugune gecerım dıyosan hıc 250 ıle baslama cunku emın olkı hız olarak kesmez ama az dert;az sorun;az benzın;az masraf; ve az hız dıyosan hyosung senı yeterınce tatmın edecektır emın ol....
ECEL KAPINI CALDIGINDA ORTALIGI TELASA VERME CUNKU O GELDIGINDE SEN COKTAN GİTMİS OLACAKSIN
yok yaa bende yazkın zamana kadar hondacıydım halada oyleyım ama konu 250 cc kıyaslamasıysa ben hyo gt 250 derim başkada bişey demem cok saglam bi duruşu var resmen 600 ccler gibi yapılı birde v motora sahip olması son noktayı koyuyor olaya ...bide servisi güven verse emn deilim bende almayı dusunuyorum ama kararsızım...
[COLOR="Black"][B] A STATE OF TRANCE[/B][/COLOR]
ya arklar hyo gt 250 dıyrosunuz ama sonucta kore malı hemde 5 mılyar fln fıyatı ıkıncı elı e onun yerıne japona gecmek verkem mesela gs500 gıbı.fenamı yanı.ben o arkın yerınde olsam gs500 yada er5 alırım!
cbf250 deimm ben sana
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)