Honda CBF250.
Nedenleri: servis, yedek parça, yakıt tüketimi, sağlamlığı vs...
Honda CBF250.
Nedenleri: servis, yedek parça, yakıt tüketimi, sağlamlığı vs...
Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin
9 milyar seviyesine çıkabilsem ilk arabamı almayı, sonra motoru yenilemeyi düşünürüm, yine de teşekkürler
Benim niyetim 5 milyar civarında bir fiyata 250lik sahibi olmak ama İHTİYARın dediği gibi bu segment çok da iyi durumda değil sanırım YBR 250den ümitliyim, hayırlısı...
Katkılarınız için teşekkürler arkadaşlar
[CENTER]Vuuuu diye aşarım dağları, enginlere sığmam taşarım :P[/CENTER]
CBF 250 Bence ama karar senin kararın tabii ki
Sonsuza kadar süren tek A$K motosiklet aşkıdır !
'TUĞBA OKAN EKİN' << 03.04.2007 >>
GARACAVA 250'yi de seçenekler arasına almayı unutma
abi bence ybr250nin fiyat acıklamasını bekle ...
İyi de arkadaş naked diyor...
Sonsuza kadar süren tek A$K motosiklet aşkıdır !
'TUĞBA OKAN EKİN' << 03.04.2007 >>
arkadaşım 5000 ytl'ye ybr250 olmaz. fakat ybr 250 ilk çıktıgı zaman normalin altında bir fiyattan verebilirler.(6500-7000ytl) cbf 150'de oldugu gibi... ilk çıktıgında 3.000 ytl civarındaydı şimdi 4.000 ytl oldu. ybr250'dede böyle bir durum olabilir onun için ybr fiyatının açıklanmasını bekle ve açıklama yapıldıktan sonra sana tavsiyem hemen al. fiyat açıklandıktan sonra belli bir süre aynı fiyattan satış yapıp sonra fiyatı tükseltebilirler.
ihtiyar, maalesef çokda fazla seçenek yok, bu segmenti geçiş diye düşünüyorlar herhalde, ki bizim tüketim alışkanlıklarımızı düşününce doğruda. 125-150cc den 3 ayda bıkan insanlar 250-400 cc den 6 ayda bıkacak, insanlar bu hacimleri alıp yıllarca kullanmak için almıyor, 500+ için ön hazırlık diye görüyor.3-6 ay içinde 500+ ya geçmek istiyorlar. Öyle olunca cesareti fazla olanlar boşa masraf yapmiim diyerekten 125-150 den sonra direkt 500+ ya zıplıyor, ve sizin istediğiniz segmentte pazar daralıyor. Benim fikirlerim böyle. 150 lik bir scooter kullanıyorum, 10 aydır, 12500km deyim, çevremde motor kullanan veya ilgisi olanlar goy goy yapmaya çalışıyorlar, bunu değiştirirsin artık bilmemne alırsın bla.bla.bla. bu işin sonu varmı? yok, o zaman elindekiyle mutlu olmaya çalışacan, bi motoru eskiyene kadar kullanacan, en azından benim gibi maddiyat sorun oluyorsa ödediğin her kuruşu alana kadar o motora binecen.
Sabah olsa da motora binsek.
Honda Dylan Kullanıcıları Sohbet Köşesi :http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?p=371100
abi daha yeni almadin mi sen yaw.. biraz tadini cikar bence..
devamli sehirler arasi kullanicam, sollama yapiyorum deli gibi ve 100km den sonra ivme istiyorum dersen bilemicem ama sanki su asamada sehir ici hareket etcen gibi gorunuyor..
benim fikrim ybr250 flm yapmadan cbf150 de guzel bi kilometre yapip sonrasinda da yukarda bahsi gecen 500luk lere ziplaman olur..
2. el alirsin, kışın alırsın, cok da el yakmaz diye dusunuyorum..
saygi + sevgi + hormet..
Shakulin
Çok doğru bir yorum olmuş.Uzun yıllar motorculuk deneyimi olanlar için 125 ya da 150'lik motordan sonra 250'lik bir motorun tat verme olayı 2-3 ayda bitiyor.
Onun için uzun yıllardır motorla iç içe iseniz ve son bir kaç yıldırda 125 ya da 150'lik motor tecrübeniz olmuşsa 250'lik yerine 500 cc'ye zıplamak göreceli olmakla birlikte daha mantıklı ve daha iyi olabilir.
Ama motosiklette tecrübeniz az ise ve yeni iseniz 250 cc'ye geçmek kesinlikle daha iyi...
ybr250 henüz gelmediğine göre
bu segmentte sadece 2 motor var biri cbf250 diğeri comet ..
biri tek silindirli diğeri v motor yani 2 silindirli
biri 22 diğeri 29 hp
biri arka disk fren diğeri kampana
biri 2 silindirli ve V motor olduğundan titreşimi yok denecek kadar az diğeri tek silindir olduğundan 7000 devir gibi titreşim yapıyo
birini sabit max hızı 140 diğerinin 125-130
birinin yakıt sarfiyatı 100km/4-4.5 lt diğerinin 100km/ 3,5-4 lt
biri 8000 ytl diğeri 7500 ytl
biri boyut olarak 650 cc lerle aynı hatta bazılarından dahada iri diğeri ybr 125 den biraz daha irice
biri hyo diğeri honda
her ikiside güzel motor
ben her ikisinide aldım ..ve kullandım ..cometi nakite sıkışık olduğumdan satım
(cbf i banka kredisi ile aldığım için sattığımda el elde baş başta kalacaktı)
karar senin ama ben olsam gider 2.el bi comet alırdım çok uygun fiyata 2. elleri var ama alırken eksoz hava filtresi gibi kısımlarının modifiye edilmemeiş olmasına dikkat ederdim (5000 ytl paran varsa peşin koy cebe 2. el 2006 bi comet al )
içinde 600cc lerin olduğu her gruba rahatça eşlik edersin ...
650 cc nası bişi onu 250 ile anlarsın ( benim comete binen race motorcular yemin ediyolar bu 250 değil seni yemişler diye)
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
Yorumlarınız için teşekkürler tekrardan arkadaşlar. Görünen o ki 250de 150lik gibi, ne olursa olsun az gelecek bir segment. 150de kalıp 500e atlamak daha mantıklı gibi gözüküyor, genel yorumlara bakılırsa. Para biriktirmeye devam...
[CENTER]Vuuuu diye aşarım dağları, enginlere sığmam taşarım :P[/CENTER]
500 cc lik geçiş er-5 cbf500 , gibi motosikletlerin yanısıra er-6 ,mt03, gibi motorlarda geçiş motoru olarak düşünülebilir gibime geliyor
parası olan geçsin sen ne üstüne alınıyorsun ayrıca bu başlık marka model kıyaslamalarına yakışmamış , motosohbet tadında olmuş taşınmasını hatta stnin üyelik iptalini rica ediyorum
arkadaşlar motor on dergisinde cbf 500 testi vardı ve testi yapan hande ateş idi galiba ama orda cbf500 ün absli olduğu yazıyordu ben inanmadım ama aslı varmı diye bir sorayım dedim
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)