paran varr saaa hondaaa kardesımm sen benı dınleee yoksaa
2.ell hondaa sakınn hysong almaaa
paran varr saaa hondaaa kardesımm sen benı dınleee yoksaa
2.ell hondaa sakınn hysong almaaa
aman Hondadan mailime cevap gelmesin reis...Honda asaletini kalitesini yitirmez merak etme...ben bizzat 3 kere arandım Honda tarafından...olması gereken zaten bu...Geçen Globalin en son mektubunuda okuduk abicim ...evlere şenlikti...müdür seviyesi dediğin el ense seviyesine inmiş biraz...
çözümü yok diye bir şey yok...mesele (istatistik okuduğum yazıları baz alır...)3 hyosungtan 2 sinde şahit olduğum bir detay...
ayrıca her dönem nakit ihtiyacı olur insanların...biliriz...
dostum fikrim geçenlerde Globalin mektubunu okuduktan sonra değişti...yani bir mektup okudum tüm hayatım değişti...
ben halen 650 comet hayranı biriyim...sonraki motorlarımdan biride comet 650 veya cbf 500 olacak...
Dolmabahçeye çaya gelen bir GLOBAL yetkilisi beni her zaman onore eder...marka adına ben mutlu olurum...bak ne güzel herif tüketiciye saygı bazında orda oluyor diye...ama çözülemeyen problemleride görmemezlikten gelemem...forumlarda dile geldikten sonra dikkat çekmemek mesele...millet yaygara koparıyor sonra problem çözülüyor...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
evet hatırlıyorum o mektubu, bayağı oldu okuyalı. hakkaten ben de okuduğumda şaşırmıştım, profesyonel bir şirket yönetimi tarafından hazırlanmış gibi değildi hakkaten. hatırladığım diğer bir detay da bursa'daki bir kullanıcıya hitaben (direkt olmasa bile o kullanıcının sayesinde yazıldığı için öyle diyorum) yazılmıştı. evet kullanıcı haklıydı (ama tavrı yanlıştı), dediklerinin doğru olduğunu varsayarsak glabal de kendince haklıydı (ama tavrı yanlıştı). yanlışa karşı yanlış oldu, tabi olgun davranması beklenen global'di, çünkü bir şirketti. bunu bir yana koyarsak ben de o kadar forum takip ettim, tabi yeni olduğum için sizinle kıyaslanmaz ama ben de haliyle gördüğüme göre yorum yapıyorum, o 2'ye 3 orana rastlayamadım, rastladıklarım 1-2 örnek dışında memnuniyet mailleriydi.
herneyse son zamanlarda o kadar çok hyosung taraftarı mail yazdım ki artık onların adamı sanacaklar beni halbuki glabal'den biriyle ancak bugün tesadüfen tanıştım, muhabbet bile edemedik... diyeceğim o ki umarım düşüncelerim hyosung'a olan sempatimden etkilenmiyodur da bir gün o karion'u aldığımda pişman olmam..
Hızlı yaşa, dikkatli olursan genç falan ölmezsin korkma! :bounce:
dostum zat 150 çıktığındada aynı sempati vardı...ama umarım demedim...umarım dersen kaybedenlerden olursun...5000 ytl o karıona fazla biliyorsun...hemde çok fazla...benden söylemesi...madem o kadar paran var...veya şartları o rakama zorluyorsun aynı segmentte bir cbf 150 veya ybr 125 al başlangıc yap...ama beğenmezsinde sen şimdi ybr ve cbf yi...
bi ara üşenmiycem ve Hyosung topiğindeki sorunları alıntı yaparak irdeliycem..benim Hondada problem yokmu sanıyorsun elbette var...ama debriyaj teli kopan bir Hondaya şahit olmadım bugüne kadar...mesele bu...mesele zorunun çözülmesinde veya kronik olup olmamasında değil...mesele debriyaj telin kopması yaftasının markaya yapışmasında...sanki Hondada olmamışmıdır...olmuştur ama istisna olarak...Debriyaj teli deyip geçme bu sorun için topiğin başında bile uyarmışlardı ilk alanlar...veya kendinde takabilirsin çok basit diye bir muhabbet vardı...ben yinede Hyosungun fiyat politikası yüzünden satışlarda sıkıntı yaşadığını düşünüyorum...Honda ve Yamahayı piyasada sallayaak firmalar KYMCO ve HYOSUNG tur...ama bu taklitci fiyat politikalarıyla tabiki olmaz...sana sormak istiyorum...8000 ytlye bir cometmi alırsın yoksa 10.000 ytlye 2005-2006 düşük kilometreli bir cbf 500 mü...
çok basit soru hemen cevap lütfen...Hondayı seçmen için bir neden daha sana...
hatta ilanla sorayım...9000 ytlye 8500 kmde 2006 cbf 500 mü...
http://www.sahibinden.com/pls/sahibi...t?AdId=3000997
yoksa 7750 ye 0 bir comet 250 mi...
yada 5000 e istediğin karıonmu...yada cbf 250 mi...
tamam tarzın belli ama kıyasla lütfen...sağduyuyla yaz ama...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
Bir kere hyousung kötü bir marka diil....Köklü bir kuruluş gurubudur...İş makinelerinden tutun da inşaat sektörüne kadar bir sürü yatırımları var adamların...Tamamen gelişmelere açık...Yaptığı işin arkasında duran bir görüntüleri var....
Motosikletlerine binmedim...Ama görüntüleri yazılanlar ve duyumlarıma göre alınmayacak motor diil...650 lik speed modeli kendi sınıfındaki honda yamaha suzuki modellerini alamayan lar için bir alternatif olabilir...Onlardan çok ta ucuz diil ama ....
Gönlünün sesini dinliyceksin alırken...Aklın mantığın ne derse onu yap...
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
işte bizim anlaşamadığımız nokta yeniden ortaya çıkıyor burada. ben öyle veya böyle hyosung markasına güveniyorum, sizse güvenmiyorsunuz. bu durumda 2. el olduğu halde daha pahalı olan honda'yı almamı beklemezsiniz herhalde. tamam daha güçlü belki ama 250 cc bile beni korkuturken 500'ü düşünmem bile. cbf ye falan gelince dediğiniz gibi tarzım değil zaten, üzerinde durmayalım bile. ama savınıza destek olması için xl200 ü ortaya koyabiliriz. karionla tamamen aynı kategori değil ama ben bu motorla yola çıkmıştım birşey alayım derken. düşük km lisi yaklaşık aynı paraya geliyor karionla (lafı gelmişken, karion 5000 ytl falan değil bakmayın liste fiyatına). bense 0 motor istiyorum. benim olsun istiyorum. geçmişinde neler olduğunu bilmediğim bir alet istemiyorum. bozacaksam ben bozayım, düşecekse ben düşüreyim. şu anki düşüncelerim böyle, tüm samimiyetimle. ben bu motordan vazgeçersem eğer başka birşeyden değil, adece 2. el piyasası şu an düşük diye vazgeçerim. hyosung'a güvenim sarsılmadıkça da bu değişmez
bu arada başlık sahibinden özür diliyorum umarım istediği yorumları almasını engellememişizdir.
Hızlı yaşa, dikkatli olursan genç falan ölmezsin korkma! :bounce:
Bir yıldır Hyosung hakkındaki yorumları izliyorum
Piyasaya yeni girmiş bir makina ile bilmem kaç senedir piyasada olan bir markayı kıyaslıyoruz , bu biraz gereksiz ve tamamen kişisel tercih .
A bu arada bende Hyosung kullanıyorum , yerden yere vurulmadıgı kaldı hatta bizim makinaların ama komiktir bugüne kadar hic sorun yasamadım , debriyaj telimde kopmadı
Ben gene susmayı tercih ediyorum , 2 ene sonra sağsam aynı yorumları okudugumda bakalım ne olacak ,
Ha bu arada Hyosung , Çinli değildir Kore malıdır
Bir arkadaş yazmış ilk sayfalarda Hyundaimi - Hondamı diye , bunada bir cevap yazayım , Honda Civic deli paraya satılıyor O yüzden Hyundai alırım , nedenmi ? Ben 1999 Sakaya depremi dahil olmak üzere Kore malı bir Hyundai kullandım , bilmem deprem ve sonrasında Adapazarının halini ahvalini bilen varmı ? O zorlu 6 yıl boyunca begenmedigimiz o gariban Hyundai Accent ile berbat yollarda yol yaptım ve sorun yaşamadım
Şimdilerde arabam yok , ama Aynı yol şartlarında diğer markaya nasıl bir harcama yapardım bilemiyorum .
Bu nedenle motor alırkende seçimimi Kore den yana kullandım , elbette bir Japon markası değil ama benim tüm ihtiyaçlarımı karşılayan , titremeyen , yolda bir yerleri kopmayan , benzini bittiği yere kadar giden ( japonlar benzinsiz gidiyor ise bilemem ) , gücü sınıfındaki motorlardan aşağı kalmayan bir makinam var , Allah Sahibine bağışlasın ,
Kullanmadan yorum yapmayın , parası olan Honda alsın , tecrübesi 600 lük makinaya binmeden önce düşündüren sürücü ise iyice bir düsünüp yüregindeki yola gitsin ,
selamlar, saygılar ,
Özgürlüğüm Rüzgarında Saklı
Merhaba herkese,
Honda gibi 1947 yılından buyana motorsiklet üretimi yapan ve kendini her platformda kanıtlamış bir kuruluşu, daha dün ( 1978 ) yılında kurulmuş ve 1979 da Suzuki Motors JAPAN ile birleşerek 1980 yılında tamamlanmış ve ilk ihracatını 1982 yılında yapan!
1990 yılında 2'nci bir fabrikasınıda Daesung / Kore de açan bir firma ( markayı ) kıyaslıyorsunuz!
umarım bu tartışmaya burada bir nokta koyarız
Selamlar,
Özer
Yok yok son noktayı ben koyicem bu konuya valla olmaz
Honda da Şok Kampanya
Motoroa yeni baslayanlar için...
İlk Defa motosiklet sürecekler için...
2007 Model CBR 1000 RRlarda şok kampanyabaşlamış mezar tasınızı hediye ediyolarmıs ahanda burda örnek foto
Honda CBR600f nereeeeeee hyusngGT250r nireee
alakaya ketcap suyu ama işin birde malii boyutunu hesaba katarsak ve onuda biraz daha sabredip birikim yaparsan İşte ortaya HONDA CBR 600 f çıkıyor...
Biri bu başlığı silsin
Siteye yeni giren kullanıcılar "motosiklet den hiç anlamıyor mu bunlar ne saçma kıyaslama" dicek
çok güzel ve kaliteli bir tartışma ,zevkle izliyorum.Bilgi yarışına devam lütfen .
güzel bakan , güzel görür.
honda be kardeş tabi kalitesi tartışılmaz
komtan, bugün birçok teknoloji gibi motosiklet teknolojisinin de dibine vurduğu ülke Japonya. Japonlar Hiroşima'ya atılan atom bombası nedeniyle diğer ülkelerden 50 yıl (bu yarım asır ediyor ve inanılmaz bir süre) geriye gitmiş olmalarına rağmen çok çalışkan karakterleri nedeniyle bugünün teknoloji merkezi olmuşlardır. O yüzden bahsettiğin markaların ne zaman firma kurduğu pek önemli değil, Husqvarna mesela o tarihlerde silah üretiyordu. Eğer motosiklet teknolojisinden konuşacaksak ve markaları özellikle ülkelere göre kıyaslayacaksak bu firmaların kullandıkları motosiklet teknolojisinden konuşmak gerekir, nasıl silah veya enstrüman ürettiklerinden değil.
Bugün Honda'nın dünyanın en büyük, en zengin motosiklet üreticisi olduğu, motosiklet teknolojisi konusunda en büyük ARGE bütçesine sahip olduğu gerçektir. Bunu tartışmaya gerek yok. Yamaha, Suzuki, Kawasaki, v.s... bunlar dünya markaları. Bir Kore firmasını, bir Japon firması ile karşılaştırmak bana pek anlamlı gelmiyor. Bu dediklerimden Kore malı motosikletler kötüdür anlamı çıkmaz, sadece kıyaslama yapılacaksa doğru yapılmalı diyorum. Hyosung iyi bir marka, kalitesi ve kendi sınıfındaki motorlar ile performansı tartışılır. Ben GT250R ve GV650 modellerini Körfez pistinde test ettim, nasıl motorlar olduğunu, dengesini, performansını, ne kadar zorlamaya dayanabileceğini çok iyi biliyorum.
Hayatta en büyük eğlence başkasının yapamazsın dediğini yapmaktır.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)